it´s not a typicall Austrian Hotel, summer feelings (Valamar Style), service was not helpfull - Meal was ok, but not typicall, service not able to exlain the menu....
Thomas
2023 年 3 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Paul
家族旅行
2023 年 2 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Paul
2023 年 2 月に 5 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2020 年 3 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2020 年 3 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2020 年 3 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Mooie kamer, erg netjes. Goede faciliteiten; skiopslag, sauna, relaxruimte. Halfpension: uitgebreid ontbijtbuffet, ‘s avonds meerkeuze voor en hoofdgerecht. ‘s Middags gratis thee en koffie met hapjes.
宿泊されたお客様
2020 年 2 月に 3 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
カップルで旅行
2019 年 12 月 29 日
良かった点 : 施設のコンディションと設備
Hotellet var i forhold til pris ikke i 4 stjerne kategori.
宿泊されたお客様
2019 年 12 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
カップルで旅行
2019 年 3 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Das Hotel biete schön eingerichtete Zimmer mitten im Skigebiet Obertauern. Das Personal war immer sehr freundlichen und aufmerksam.
宿泊されたお客様
2019 年 3 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Herman
2019 年 3 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel staff in any and all positions appeared extremely friendly and service oriented. Distance to the ski slopes is a marginal 50M or so. Hotel management pays attention to details. Breakfast and dinners in restaurant are diverse and of excellent quality. Not all serving staff may be fluent in either German or English, however, all are eager to overcome any shortcomings with enthusiasm and a very positive attitude. The Classic Quadruple Room appeared a bit small but otherwise, very clean, well maintained and equipped. Overall, this hotel is a great place to stay!
Herman
2019 年 2 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
カップルで旅行
2019 年 3 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Lage TOP, Personal sehr freundlich, Zimmer sauber, Tiefgaragenparkplatz - das Auto muss man jedoch beim Auschecken vor das Hotel stellen, sehr gutes Essen, Wahnsinns Frühstücksbuffet. Hotel kann ohne schlechten Gewissen weiterempfohlen werden!
宿泊されたお客様
2019 年 2 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Michael
2019 年 3 月 1 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Semi OK.
Første møde med receptionen var ikke specielt positiv, da receptionisten (en herre) ikke var specielt imødekommende eller serviceminded. Der var temmelig meget rod i indtjekningen, men vi blev kompenseret med en kølig flaske hvidvin, som de bragte op til os på værelset - dette var en fin gestus.
Morgenmaden var fin med et godt udvalg. MEN kaffen var under al kritik, specielt når hotellet har 4*. Desværre var aftensmaden virkelig ikke noget at skrive hjem om. Ingen smag og dårlige råvarer. I vores øjne meget skuffende.