ホテル マグノリヤ

4.0つ星宿泊施設

Hotel Magnolija

ポルトモンテネグロに歩いてすぐ行けるプライベート ビーチ付きのホテル

日付を選択して料金を確認

ホテル マグノリヤの写真ギャラリー

施設の正面 (日没後)
テラス / パティオ
ジュニア スイート | ミニバー、セーフティボックス (室内)、WiFi (無料)
テラス / パティオ
フロント

人気の設備とサービス

  • 駐車場利用可
  • バー
  • 朝食付き
  • スパ
  • ルームサービス
  • 客室清掃

客室のオプション

Mod logo
ログインすると、対象となる割引や特典を確認できます。もっとリワードを獲得して、もっと旅を満喫 !

周辺地域について

地図
85320, Tivat, Trg Magnolia 2a

周辺情報

  • ブチャ=ルコヴィッチ博物館&ギャラリー - 徒歩 5 分 - 0.5 km
  • ビッグシティパーク - 徒歩 5 分 - 0.5 km
  • ポルトモンテネグロ - 徒歩 8 分 - 0.7 km
  • コトル湾 - 車で 8 分 - 4.8 km
  • コトル旧市街の壁 - 車で 14 分 - 9.5 km

交通案内

  • ポドゴリツァ空港 (TGD)から車で 94 分

レストラン

  • ‪Kafeterija - ‬徒歩 6 分
  • ‪One - ‬徒歩 8 分
  • ‪Al Posto Giusto - ‬徒歩 9 分
  • ‪Astoria Restaurant - ‬徒歩 4 分
  • ‪Ma Chérie - ‬徒歩 7 分

この施設について

ホテル マグノリヤ

ポルトモンテネグロの近くにある上質なホテル
ホテル マグノリヤでは、朝食 (無料)、テラス、プレイグラウンドを利用できます。フェイシャル トリートメント、マッサージ、マニキュア / ペディキュアなどのスパサービスで癒しの時間を過ごせます。敷地内のレストラン「MEC Magnolia」でお食事をお楽しみいただけます。宿泊者は、ドライクリーニング / ランドリー サービス、バー、室内 WiFi (無料) を利用できます。
また、宿泊中に次のような設備やサービスも利用できます。
  • セルフパーキング (有料)、セーフティボックス (フロントデスク)、会議室
  • ATM / 銀行サービス、全館禁煙、ツアー / チケット案内
客室の特長
全 55 室の客室で、家具付きパティオや冷房に加え、WiFi (無料)やセーフティボックスなどの快適に滞在を楽しめる設備・サービスが用意されています。
そのほか、設備・サービスには次のものがあります。
  • 独立した専用バスルーム (水圧マッサージシャワー、バスアメニティ (無料)あり)
  • 液晶テレビ (ケーブル放送あり)

対応言語

英語、イタリア語、ロシア語、セルビア語

類似した宿泊施設

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi と有線インターネット接続
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi、有線インターネット接続 (有料)

駐車場と送迎

  • 無料の敷地外駐車場
  • 敷地内の駐車場 (1 日につき 14.400 EUR)

食事・飲み物

  • 無料の朝食あり (毎日、8:00 ~ 10:00)
  • バー / ラウンジ 1 か所
  • レストラン 1 か所

敷地内のレストラン

  • MEC Bar
  • MEC Magnolia

現地ツアー

  • プレイグラウンド

家族向け

  • プレイグラウンド
  • ランドリー設備
  • リビングルーム

アメニティ

  • ATM
  • フロントデスクのセーフティボックス
  • ランドリー設備

ゲストサービス

  • ツアーとチケットの案内
  • ドライクリーニング / ランドリーサービス
  • 客室清掃 (毎日)

ビジネスサービス

  • ビジネスセンター
  • 会議室

屋外

  • テラス

スパ

  • フェイシャル トリートメント
  • マッサージ
  • マニキュア / ペディキュア

その他

  • 1 棟の建物
  • 5 フロア
  • 全館禁煙

客室の設備

バスルーム

  • シャワー
  • タオルあり
  • ハイドロマッサージ シャワーヘッド
  • バスアメニティ (無料)
  • ヘアドライヤー
  • 独立した専用バスルーム

エンターテインメント

  • 液晶テレビ (ケーブルチャンネルあり)

食事・飲み物

  • ミニバー
  • ルームサービス (利用時間限定)

その他

  • セーフティボックス
  • リビングルーム
  • 冷房

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 14:00 ~ 22:30

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 10:30

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
常設ベッドを利用して、両親または保護者と同室に宿泊する 2 歳以下のお子様は、無料でご宿泊いただけます
ベビーベッドはご利用いただけません

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

サービス料

宿泊施設にて、次の追加料金をお支払いいただきます。料金には税金が含まれる場合があります :

  • 1 名あたり、1 泊につき、0.70 EURの市税が徴収されます (最大 30 泊まで)。この税金は 18 歳未満のお子様には適用されません。

宿泊施設より弊社に提供された、すべてのご請求に関する情報を表示しています。

オプションの追加料金

  • セルフパーキング : 1 日につき 14.40 EUR

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いには、クレジットカードをご利用いただけます
この施設には、バルコニー、パティオ、テラスなど安全面からお子様に適さない可能性がある屋外スペースがあります。ご心配な場合は、ご到着前に施設にお問い合わせの上、適切な客室に宿泊できるか確認することをおすすめします。

その他の情報

マッサージ サービスおよびスパ トリートメントの利用には事前予約が必要です。ご到着前に宿泊施設に直接ご連絡のうえ、ご予約ください。連絡先は予約確認通知に記載されています

宿泊施設の別名

Hotel Magnolija
Hotel Magnolija Tivat
Magnolija Tivat
Hotel Magnolija Hotel
Hotel Magnolija Tivat
Hotel Magnolija Hotel Tivat

よくあるご質問

ホテル マグノリヤはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

ホテル マグノリヤの駐車料金はいくらですか ?

セルフパーキングは 1 日につき 14.40 EURでご利用いただけます。近くに駐車場 (無料) があります。

ホテル マグノリヤのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 14:00 ~ 22:30 です。

ホテル マグノリヤのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 10:30 です。

ホテル マグノリヤはどこにありますか ?

空港の近くにあるこのホテルは、ブチャ=ルコヴィッチ博物館&ギャラリーおよびポルトモンテネグロから徒歩 10 分圏内です。コトル湾まで 4.8 km です。

Hotel Magnolijaの口コミ

口コミ

7.6

良い

評価 10 - 27 件の口コミ中 7 件が非常に良い
評価 8 - 27 件の口コミ中 11 件が良い
評価 6 - 27 件の口コミ中 3 件が普通
評価 4 - 27 件の口コミ中 6 件が不満
評価 2 - 27 件の口コミ中 0 件が非常に不満

7.8/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

7.4/10

設備とサービス

7.2/10

施設のコンディションと設備

2.0/10

環境への配慮

口コミ

4/10 (不満)

Leon Ari

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Godd location but the rest is very poor.
2021 年 9 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SinCal、Calgary

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
nice location, staff is friendly, everything it is around you, nice restaurant and coffee shops
2020 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Olga

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度

Добные варианты размещения

Неплохой отель,очень отзывчивый персонал на ресепшене,различные варианты размещения,на любой вкус.у нас был children's room.очень удобное вариант для пары с ребенком.состояние мебели удовлетворительное.мы были в декабре,обогревались кондером,маленькая комната плохо прогревалась,но спать было хорошо.ресторан был на ремонте,завтрак подавали в номер,правда,первый день без приборов( целом все понравилось,местоположение прекрасное,до моря пара минут.
2019 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We had an excellent stay at Hotel Magnolia. The room was big, spacious and had a lovely balcony with a view of the mountains. The bed was comfortable and the room was clean. Breakfast was amazing, the best of our four different hotels through our Balkan trip. Catered well for vegetarians and vegans. Staff were all very friendly and helpful. Only downside was the kitchenette had no utensils so it is kind of wasted.
2019 年 8 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス

Inte fyrstjärnigt hotell

Hårda sängar, nära till det mesta, dåligt att frukosten öppnar 7.30 och inte heller stort utbud. Omöjligt att hitta parkering i närheten, fel priser på restaurangen.
2019 年 8 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Michael

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Montenegro Wedding

Visiting Montenegro for a wedding. The Magnolia is in a great location with numerous cafes, restaurants and bars within walking distance. The hotel room was a great size and extremely clean.
2019 年 7 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Lasse

気になった点 : スタッフとサービス
Ensimmäisenä iltana ei tullut lämmintä vettä. Ilmastointi ei toiminut kovin hyvin. Huonetta ei siivottu, ennenkuin kutsui siivoojan ilmastoinnin ohjauspaneelista, josta meille ei kerrottu. Huoneen siivous oli puolivillaista. Siivouksen jälkeen oli vain yksi pyyhe, vessapaperia ei oltu tuotu. Respan työntekijät olivat melko tympeitä.
2019 年 6 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 6 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Rachel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Great place to stay

Apartment was clean and spacious, much bigger than expected. The service was great and it was a good location to get to Porto Montenegro.
2017 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Fredrik

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Svårslagen service!

Otroligt bra service där vi fick hjälp med allt! Bad specifikt om separata sängar, men det fanns inte tillgänglig. Då uppgraderades vårt rum till en suite med fin utsikt! Fick återkommande hjälp efter att vi checkat ut och kom tillbaka med behov av hjälp. Oslagbar service från personalen, rekommenderas starkt!
2017 年 7 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

John、England

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Below Expectations

Location - Difficult for access for people with limited mobility. The reception was up one flight of stairs and to access the rooms a further flight of stairs to gain access to the lift. Reception Staff - were very helpful, but were unfortunately weren't helped by the remainder of the hotel staff who were less than efficient. Room Cleanliness - when we entered our room we were immediately aware of a lack of attention from the housekeeping staff. Rubbish from previous occupants had been left in one of the drawers and the balcony was littered with rubbish from above. Chairs - only one chair was present on the balcony, this and the table were left in a dirty condition. Cups - only one cup and saucer were available in the room when we arrived. Fridge - there was no fridge in the room, we only realised this after a few days. Maintenance Poor - the shower was leaking at the shower head when we arrived, we had 3 different shower heads during our stay. Toilets & Basins not cleaned daily Cups & drinking glasses not cleaned on a daily basis. we have never experienced this in any other hotel we have stayed in. Breakfast - The breakfast was poor, the same everyday with no choice whatsoever. Coffee Machine - the coffee machine in the breakfast room was often out of service, no attempt was made by the staff to be proactive and offer to make coffee, we always needed to ask. Breakfast Service - the staff in the breakfast room were disinterested, preferring to read their newspapers and chat.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス

8/10 (良い)

Elizabeth

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Overall a great stay. Short drive to Old Town Kotor, short walk to beach and Port of Montenegro.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Good position, nice staff and prices below average

The plus of the hotel is the position, the size of the rooms and above all the courtesy of the staff. In general, all the staff were nice and available and did their best to accomodate our requests. Rates are in our opinion lower than average.

4/10 (不満)

Margrét

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度

Would not recommend

The hotel is not a 4 star hotel. We booked a bigger and nicer room which we got but the room itself (especially the bathroom needs to be redone!) the shower had a leakage and had been taped and the drain was sp clogged you could barely take a 2 min shower! The breakfast is awfully poor and not tasty and the wifi did not work in the room (sometimes close to the door with low signal) we complained about the wifi but nothing changed. It is very difficult to find free parking around the area so we had to pay for parking in garage.

10/10 (非常に良い)

IRINA、Новомосковск, Тульская обл.

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Пребывание оставило очень хорошее впечатление.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Good for the price

In general, good for the price. Breakfast was disappointment but location and room were very good.

6/10 (普通)

Jan

良かった点 : スタッフとサービス

Central location, acceptable room and breakfast.

One night in what appeared to be a suite - ie a bedroom with double bed and a separate sitting room/ mini kitchen with a single bed. Bathroom had a washing machine ( which smelled) and a tardis style shower. Best thing was a fluffy bath robe with no belt. Hadn't seen any fluffy towels all week in Montenegro. Nice to know it is possible. I marked the room cleanliness down as, despite no smoking policies these are not enforced and the room smelt of smoke and dust. Breakfast was an orderly line, prompt. Order proper coffee from the bar if that's important for you. Staff friendly and helpful.

8/10 (良い)

DMITRY、Красноярск

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Добротный отель

Отель удачно расположен, персонал доброжелателен, все необходимые удобства имеются, хорошее соотношение цена/качество. Недостаток- излишняя скромность завтрака.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

8/10 (良い)

Tina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

10/10 (非常に良い)

jimsinbad

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

8/10 (良い)

Johny、Greece

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス

Good Location Hotel but it can improve

Pros: Good location | Cons:There were only two plates in the room, no small spoon, no soap for cleaning the dishes, door of the room was hard to open + making a sound, bathroom ventilation was making loud noise.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Friendly & Helpful Staff but disappointing hotel

The staff were extremely helpful and friendly. However, the hotel is in need of investment, thick mould around the shower, curtains falling down, thin duvet, sink feel out of worktop, furniture old, restaurant closed, breakfast served in another hotel 5 mins away. Hotel is near to marina but needs updating. The price therefore reflects this. I do not wish to run this hotel down, in the end 'you get what you pay for' so just don't expect 5*.