バー (施設内)

ヒルトン ザ ハーグの口コミ

5 out of 5
ヒルトン ザ ハーグ
Zeestraat 35, The Hague

口コミ

9.2

とても素晴らしい

評価 10 - 764 件の口コミ中 492 件が非常に良い" "
評価 8 - 764 件の口コミ中 226 件が良い" "
評価 6 - 764 件の口コミ中 31 件が普通" "
評価 4 - 764 件の口コミ中 10 件が不満" "
評価 2 - 764 件の口コミ中 5 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

9.4/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good service
Great staffs. Their service was excellent. Perking fee was 30 euro per day.
2020 年 8 月に 1 泊滞在
Jamieからの返信 (投稿日 : 2020 年 9 月 1 日)
Dear guest, thank you very much for your great review. It is a pleasure to see that the service from our staff was excellent. We hope to welcome you back again in the near future. Kind regards, Jamie Rayson, Guest Relations.

10/10 (非常に良い)

Minori、日本

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテル周辺は静かで、美術館など観光にもアクセスが便利でした。またスタッフも親切で、市内地図や行き方など教えて頂きました。なにより朝食が美味しく満足でした。
2019 年 5 月に 2 泊滞在
Jamieからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 5 日)
Dear Minori, thank you very much for your positive review. It is great to see that you enjoyed our location and that the staff was kind enough to assist you with the map and directions. We hope to welcome you back again soon. Kind regards, Jamie Rayson, Guest Relations.

8/10 (良い)

HIROMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 9 月に 2 泊滞在
San Huizerからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 2 日)
Dear Hiromi, thank you for your positive review. Kind regards, San Huizer, Guest Relations

10/10 (非常に良い)

pomelo、日本、横浜

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
美術館に近い高級ホテル
部屋のセンスも非常によく快適でした。次もここにします。朝食ビュッフェもメニュー豊富で美味しく、説明も丁寧。傘を借りようとしたら品切れ?で借りられず、それがなければ完璧でした。 なおホテル案内の書類は部屋になく全てテレビ画面での説明です(日本語なし)。
2017 年 9 月に 1 泊滞在
San Huizerからの返信 (投稿日 : 2017 年 10 月 12 日)
Dear Pomelo, thank you for your positive review. I am sorry we were out of umbrellas to borrow. It is very nice to read that you liked the room and the breakfast buffet. Kind regards, San Huizer, Guest Relations

6/10 (普通)

Miho

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
General Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 9 月 5 日)
Dear Guest, thank you for your positive review. Kind regards, San Huizer, Guest Relations

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
観光に便利で、部屋も快適
観光するにも徒歩圏内であり、かつ部屋がかなり綺麗です。 バスルームも広くバスタブと別にシャワーブースもあり、快適でした。

10/10 (非常に良い)

jaukun、日本、岡山市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
デン・ハーグを楽しむのには最高の立地
路面電車も近く歩いてもショッピング、散歩など楽しめる素晴らしい立地です。 お部屋もさすがとヒルトンという感じで申し分なかったです。 また利用したいと思います。
外観

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
観光には便利
こちらのホテルのエグゼクティブルームに2泊しました。 駅からはタクシーで10分くらいです。ホテルを出てすぐ左手から商店街が始まるので、ぶらぶらしながら美術館巡りをするには良い立地でした。 エグゼクティブラウンジはソフトドリンクだけでなく、アルコール類も終日いただけるようになっていました。ただ、少し狭く、たまたまだと思いますが、ソファー席がグループで占領されていてちょっと騒がしかったです。夏ですとテラスもあるようなので、また違った印象だったかもしれません。 朝食はエグゼクティブラウンジでも1Fのレストランでもただけますが、1Fのレストランの方がはやり品数も多く、広いのでお勧めです。内装もシックで、スタッフの方も親切でとてもよかったです。
jolijnからの返信 (投稿日 : 2015 年 4 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for your positive review. Kind regards, Jolijn Zeeuwen Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Yoshiko、横浜

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ハーグ滞在にはお薦めのホテル
部屋をアップグレードして頂き快適な滞在でした。ショッピングに便利、スタッフの方も皆親切で大変良かった。また泊まりたい。
jolijnからの返信 (投稿日 : 2015 年 1 月 31 日)
Dear Guest, Thank you for your positive review. I am pleased to read that overall you had a most enjoyable stay with us. Kind regards, Jolijn Zeeuwen Hotel Manager Hilton The Hague

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
お部屋の感想
レセプション コンサルジュの対応はさすがヒルトンと親切適切で老人の個人旅行として大変良かった 立地も観光には最高  残念な事にはハウスキーピングがまことにひどかった 3連泊だったのでシーツ カバー類はエコの理念から毎日取り替えないという事は世界基準としても賛同できます しかしまったくベットメイクが出来ていない上掛けだけをてきとうにかぶせなおすだけホテルは疲れて帰ってきてピンとしたべっとに横たわり心地良い夢を見る何よりの喜びですそれが毎夕しわくちゃさらにトイレットペパー浴用石鹸など毎日催促しないとセットしてないのです5つ星を誇る世界に冠たるホテルが管理責任者はチェックしないのでしょうか大変残念でした 
Jolijnからの返信 (投稿日 : 2015 年 1 月 3 日)
Dear Guest, Thank you for your feedback. We want to apologize for the inconvenience, we will discuss your comments regarding the beds with our housekeeping manager. Kind regards, Jolijn Zeeuwen Hotel Manager Hilton The Hague

10/10 (非常に良い)

あれん、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高品質の宿
泊まったヒルトンの中でも質の高いサービスでした。休日料金で安かったのもありますが、部屋は広く、シャーブース独立、朝食も質が高い(発泡性白ワインがサーブされる朝食付きを薦めます)。唯一問題は、立地で、マウリッツハイスが開いているならいい場所ですが(いまは14年6月末まで閉館中)、商店街のはずれでトラムまで1ブロックあり、スーツケースを転がしていくのは骨が折れる距離です。もともと高級ホテルですから、タクシーでの行き来が当然の前提という立地です。平和宮が近いので、外交官風の方が多く落ち着いた雰囲気です。
Jolijnからの返信 (投稿日 : 2014 年 11 月 29 日)
Dear Guest, Thank you for your review. Kind regards, Jolijn Zeeuwen Hotel Manager Hilton The Hague

10/10 (非常に良い)

Jack、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ハーグ随一の高級ホテル
ハーグでは要人も宿泊する高級ホテルです。スタッフの対応はとても丁寧で、ホテルの施設はいずれも手入れが行き届いていました。特にエグゼクティブフロアのラウンジは充実していて快適でした。
jolijnからの返信 (投稿日 : 2015 年 4 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for your positive feedback. Kind regards, Jolijn Zeeuwen Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

はっち、長野

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
たいへん気を使っていただき、感謝します。素敵な二日間を過ごせました。
Jolijnからの返信 (投稿日 : 2014 年 11 月 29 日)
Dear Guest, Thank you for your review. Kind regards, Jolijn Zeeuwen Hotel Manager Hilton The Hague

8/10 (良い)

san、日本, 香川県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
退職初旅行のご夫婦にお勧めです。
交通の便もよく、なおかつ静かで快適なホテルでした。フロントおよび朝食ルームのスタッフの応対も気持ちよく、笑顔が印象に残っています。
jolijnからの返信 (投稿日 : 2015 年 4 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for your feedback. Kind regards, Jolijn Zeeuwen Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
どなたも満足されると思います
市の中心部に近いにもかかわらず閑静であり、すぐ近くにはレストランやアンティークショップが並ぶ通りがあって、非常によいロケーションでした。 朝食が素晴らしく、スタッフの態度もよかったです。 ただひとつ、部屋の快適度が5点でないのは、エアコンを切ることができなくなり、寒風が止まらなくなることがあったからです。 それは稀有なことでしょうから、全体として高評価にしました。
jolijnからの返信 (投稿日 : 2015 年 4 月 18 日)
Dear Guest, Thank you for your review. I want to apologize for not having communicated to you how to switch off the airco. We have placed a manual for the climate control in the meantime. Kind regards, Jolijn Zeeuwen Hilton The Hague

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適そのmの
設備が整っていて、清潔で快適なホテルでした。朝食もとてもよかったです。
Jolijnからの返信 (投稿日 : 2014 年 11 月 29 日)
Dear Guest, Thank you for your review. Kind regards, Jolijn Zeeuwen Hotel Manager Hilton The Hague

8/10 (良い)

Charlene

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Dear Charlene,Thank you for your stay and review.We hope to welcome you back in the near future.Kind regards, Jacky, Guest Relations

6/10 (普通)

Tobias

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Leider kann ich keine verdiente 5-Sterne-Bewertung abgeben. Das Interieur ist in die Jahre gekommen und das Badezimmer war viel kleiner als auf der Website abgebildet. Das Kingsize-Bett war kleiner als in vielen anderen Hotels. Es gab Silberfische und es war sehr staubig. Das Personal war sehr freundlich, aber in seinem jetzigen Zustand würde ich nicht wiederkommen.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Dear Mr. Tobias,Thank you for your stay and review. We are sorry to see that in your opinion the rooms are outdated, and that you think that the king size bed is smaller than in other hotels. Concerning the dust, I would like to inform you that I have shared your feedback with our housekeeping manager, who will give this a proper internal follow up. Despite of this we do hope to welcome you back in the future.Kind regards, Jacky, Guest Relations

8/10 (良い)

Theo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Dear Theo, Thank you for your 4 star review.We hope to welcome you back in the near future.Kind regards, Jacky, Guest Relations

10/10 (非常に良い)

Angela、Merrimack, NH

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excellent property and location.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Dear Ms. Angela,Thank you for your stay and positive review.We looking forward to welcome you back in the future.Kind regards, Jacky, Guest Relations

10/10 (非常に良い)

Steffen、Frankfurt

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Steffen,Thank you for your stay and review. We are thrilled to see that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back in the near future.Kind regards, Jacky, Guest Relations

10/10 (非常に良い)

Katherine

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Friendly and helpful personnel. Clean and quiet property. Highly recommend!
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 20 日)
Dear Ms. Katherine, Thank you for your stay and review. It is always a pleasure to see that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back in the near future at Hilton The Hague. Kind regards, Jacky, Guest Relations

10/10 (非常に良い)

martin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Een mooi hotel. Netjes en vriendelijk personeel.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Geachte Martin,Hartelijk dank voor uw verblijf en positieve review.Het is fijn te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad. Wij hopen u binnenkort nogmaals te mogen begroeten, Met vriendelijke groeten, Jacky, Guest Relations

10/10 (非常に良い)

Kevin Dean

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
all was good
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Dear Mr. Dean,Thank you for staying with us. We are thrilled to see that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back in the near future.Kind regards, Jacky

10/10 (非常に良い)

Manoocher

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good hotel with friendly staff
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Dear Guest, Thank you for your stay and great score. We hope to welcome you back in the near future.kind regards, Jacky

10/10 (非常に良い)

Manal

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Manal

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We just missing small restaurants at the hotel for breakfast, lunch and dinner
2023 年 12 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Manal

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Dear Guest,Thank you for staying with us. It is a pleasure to see that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back in the near future. Kind regards, Jacky

6/10 (普通)

Martin

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Keurig netjes en ruime kamer. De entree wat ongelukkig met al die kolommen in de weg.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 18 日)
Geachte Martin,Hartelijk dank voor uw verblijf en review.Graag informeer ik u dat ons hotel vroeger een postkantoor is geweest. Alles is gestript alleen de pilaren en de vloeren zijn blijven staan en de rest is opnieuw opgebouwd. De pilaren zijn de steun van het gebouw en konden daarom niet weg gehaald worden. Ondanks dat hopen wij dat u heeft genoten van uw verblijf. Met vriendelijke groeten, Jacky, Guest Relations

10/10 (非常に良い)

Tim

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fantastisch verblijf
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 18 日)
Geachte Tim,Hartelijk dank voor uw verblijf. Het is altijd prettig om te zien dat onze gasten hebben genoten van hun verblijf.Wij hopen u binnenkort nogmaals te begroeten .Met vriendelijke groeten,Jacky, Guest Relations

6/10 (普通)

Tobias

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Grundsätzlich gute Preis-Leistung, schönes Restaurant/Frühstücksbuffet, Zimmer (executive) grosszügig aber sehr veraltet mit Teppich, nicht mehr zeitgemäss meines Erachtens. Alles in allem jedoch angenehmer Aufenthalt!
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 18 日)
Dear Mr. Tobias,Thank you for your stay and review.It is a pleasure to see that you enjoyed your stay.We hope to welcome you back in the future.Kind regards, Jacky, Guest Relations

8/10 (良い)

Ilse

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Ik vind het jammer dat ik -als Nederlandse- engels moet spreken bij de receptie. Fijn, schoon hotel, maar erg warm, zowel in de gangen als in de kamer. In deze tijd van klimaatverandering zou 'n paar graadjes minder het Hilton niet misstaan! Fantastisch ontbijt!
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Geachte mevrouw Ilse,Hartelijk dank voor uw verblijf en feedback.Graag informeer ik u dat wij een internationaal bedrijf zijn met gasten en medewerkers over de hele wereld vandaan, daarom spreekt niet iedereen nederlands bij ons. Echter is er altijd wel iemand aanwezig die nederlands spreekt als dat uw voorkeur heeft. Aangaande de temperatuur in het hotel wil ik u graag meedelen dat wij heel bewust met verwarming om gaan. Aangezien het in nederland ineens heel warm is of in eens heel koud kunnen wij de temeratuur niet in een paar uur kouder krijgen. Dit omdat wij geen airconditioning hebben maar een klimaat controle systeem. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en hoop u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten.Met vriendelijke groeten, Jacky, Guest Relations

10/10 (非常に良い)

Luc

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Mooi hotel, waar alles aanwezig is. Personeel super vriendelijk. Kamers zijn ruim en proper.
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Geachte menner Luc,Hartelijk dank voor uw verblijf en review. Het is prettig te zien dat u heeft genoten van uw verblijf en onze services.Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te verwelkomen.Met vriendelijke groeten, Jacky, Guest Relations

10/10 (非常に良い)

Tomas

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Convenient location and quality as expected from a hilton facility. Very nice room.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Dear Mr. Thomas,Thank you for your stay and review. We are pleased to see that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back in the future.Kind regards, Jacky, Guest Relations

10/10 (非常に良い)

cristian

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Todo excelente
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Dear Guest,Thank you for our stay and 5 points rating. We are happy to see that everything was excellent.We hope to welcome you back in the future at Hilton The Hague. Kind regards, Jacky, Guest Relations

8/10 (良い)

ciaran

2023 年 10 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Dear guest,Thank you for your stay and 4 star rating.We hope to welcome you back in the future when you visit our city again.Kind regards, Jacky, Guest Relations

10/10 (非常に良い)

Karandeep

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location and easy access to most places by foot. Hotel was very clean and elegant. Bar area was very impressive and a relaxed theme. Didn't get to go to the restaurant they have but looked very good. Thank you
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Dear Guest, Thank you for your stay and positive feedback. We are pleased to see that you enjoyed your stay and our bar.We hope to welcome you back in the near future.Kind regards, Jacky, Guest Relations

6/10 (普通)

Soheil

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Average 5* hotel. The bathroom is VERY small, especially the shower, the cabin is so tiny that you can’t move well, it is as small as a locker room shower. The TV has no smart functionalities, so no streaming whatsoever. The location is good and close to the center.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Dear Soheil,Thank you for your stay and review.I would like to inform you that I have shared your feedback with our management team. When the hotel rooms will be renovated in the future, they will see if we can change the showers. Thank you again and we hope to welcome you back in the future.Kind regards, Jacky, Guest Relations

10/10 (非常に良い)

Virginia

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very good location, spacious room, strong staff at all levels
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Dear Virginia,Thank you for your stay and review.We are delighted to see that you enjoyed your stay.We hope to welcome you back at Hilton The Hague.Kind regards, Jacky, Guest Relations

4/10 (不満)

Kim

2023 年 9 月に 4 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 17 日)
Dear Kim,Thank you for your stay. We are sorry to see that you score us with a 2. We are always interested in feedback.Kind regards, Jacky, Guest Relations

8/10 (良い)

Essam

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Melvyn - Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 17 日)
Dear Essam, Thank you for your review!

10/10 (非常に良い)

Karina

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great area and kid friendly.
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Melvyn - Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 17 日)
Dear Karina, Thank you very much for your positive review

6/10 (普通)

Nitasha

家族旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Abgelaufene Milchprodukte beim Frühstück , dreckige Kaffe Tassen haben für eine schlechte Erfahrung gesorgt. Als Entschuldigung gab es eine Flasche Wasser. Das Personal was erkältet hat ohne Maske gearbeitet.
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 4 日)
Dear Ms. Nitasha, Thank you for your stay and review. We do appreciate your feedback. I would like to inform you that I have shared your feedback with our management team so they can give this an internal follow up.Ms. Nitasha, thank you again and we hope to welcome you back at Hilton The Hague in the future.Kind regards, Jacky, Guest Relations

10/10 (非常に良い)

Maria Isabel

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice breakfast buffet .. front desk staff but so friendly .. but overall service was great ! We enjoyed the connecting rooms w my kids !
2023 年 8 月に 6 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 30 日)
Dear Ms. Maria Isabel,Thank you for your stay and review. We are thrilled to see that you and your kids enjoyed your stay. Your review made our day!Kind regards, Jacky, Guest Relations

8/10 (良い)

Klaus

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
the restaurant in the hotel BlueBlood is highly recommended!
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 15 日)
Dear Mr. Klaus,Thank you for your visit at restaurant BlueBlood..We are happy to see that you enjoyed the food and our services. We hope to welcome you back in the near future.Kind regards, Jacky, Guest Relations

10/10 (非常に良い)

Paul

2023 年 8 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 7 日)
Dear Mr. Paul,Thank you very much for your positive feedback. We're thrilled to hear that you enjoyed your experience and our services. Your review made our day!We are looking forward to welcoming you again in Hilton the Hague in near future.Kind regards, Jacky

6/10 (普通)

Xiaoliang

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Ninaからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 6 日)
Dear Guest,Thank you for your stay.We are sorry to see that your stay was not what you expected. We hope to welcome you back in the future.Kind regards, Nina Guest service agent

2/10 (非常に不満)

Enver

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2023 年 7 月に 3 泊滞在
Ninaからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 6 日)
Dear Guest, Thank you for your stay. We are sorry to see that your stay was not what you expected. We hope to welcome you back in the future. Kind regards, Nina, Guest service agent

2/10 (非常に不満)

Reut

2023 年 5 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 3 日)
Dear Guest,Thank you for your stay.We are sorry to see that your stay was not what you expected. We hope to welcome you back in the future.Kind regards, Jacky, Guest Relations

10/10 (非常に良い)

Mark

2023 年 6 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 3 日)
Dear Guest,Thank you for your stay and review.It is a pleasure to see that you enjoyed your stay with us.We hope to welcome you back in the future.Kind regards, Jacky, Guest Relations