高級寝具、ミニバー、セーフティボックス (室内)、防音設備

ハルバート サミュエル オケアノス スイーツ ヘルツリヤの口コミ


口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 371 件の口コミ中 155 件が非常に良い" "
評価 8 - 371 件の口コミ中 135 件が良い" "
評価 6 - 371 件の口コミ中 38 件が普通" "
評価 4 - 371 件の口コミ中 25 件が不満" "
評価 2 - 371 件の口コミ中 18 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

7.4/10

環境への配慮

口コミ

4/10 (不満)

shlomi

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is full of cockroaches
2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Julianna

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
The location was great. The staff were not helpful though and the rooms could be cleaned a little more.
2024 年 3 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

eliyahu

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
I’ll try a different place next time
Poor maintenance level Room was weirdly shaped To enter it you need to open the door 180 degrees (vs the normal 90) Basic breakfast Felt overpriced for its condition and service.
2023 年 12 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Philippe

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Un hôtel a éviter
Nous avions pris cette hôtel pour un couple qui devait passer sa nuit de noces dans la chambre la plus luxueuse. Manque de chance, elle était occupée par une famille du sud du pays ( réquisitionnée a cause de la guerre). Nous n’avons pas été prévenu, il a fallut se rabattre sur une autre chambre, qui malgré les apparences était très mal entretenue. L’ayant très rapidement vu le matin du mariage nous nous en sommes pas aperçus. Et tout ça sans être nullement remboursé de la différence de prix !!! Le jeune couple, à été très mal accueilli et a été très déçu…
2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Armando

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ottimo rapporto prezzo qualità
La struttura si trova direttamente sulla spiaggia di Hertzelya ed è comoda per raggiungere le freeways viaggiando in controcorrente rispetto al traffico giornaliero. Il buffet per la colazione è ben assortito e abbondante dei piatti tipici della cucina locale. Il personale non è un campione di cordialità, tuttavia efficiente. Pulizia OK. Scarsa la presenza di ristoranti raggiungibili a piedi. A parte il “Benedict” di fronte bisogna recarsi alla Marina di Hertzelya dove la scelta invece non manca.
2023 年 9 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Gabriel

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
We stayed at the Suite and it was not clean. Candy near the door and a coffee tablet (the one that you put in the coffee machine) was behind the blinds.
2023 年 8 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Maurice

Air con not working properly in first room. Took a determined effort to get the hotel staff on duty to acknowledge the issue before eventually moving us to a room where the air con was ok. Attitude problem! 2nd room comfortable & quiet. Pool area ok but spoilt by over loud house music blaring. If the idea was to dissuade guests from staying too long it worked brilliantly. Only one towel per person allocated, had to collect from reception. Decent breakfast and complimentary cakes all day in the lower lobby area.
2023 年 9 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Peri

2023 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Eliezer

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Not clean
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Limorからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 6 日)
Thanks for the feedbackThe topic you mentioned will be personally checked by meWe will be happy to host you again

10/10 (非常に良い)

Elliot、JAMAICA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excellent
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Limorからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 6 日)
Thank you

2/10 (非常に不満)

arie

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Limorからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 6 日)
GreetingsThank you for taking the time to fill out the feedbackI would appreciate it if you could detail what caused you to be dissatisfied

8/10 (良い)

Frank

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Belle chambre, hôtel bien placé.
C’est un hôtel avec des chambres vraiment sympa. Spacieuses, avec vus sur la mer et un petit balcon. Situé sur la plage, avec une piscine vue sur la mer. On retourne régulièrement dans cet hôtel quand on va à hertzilya. Un seul problème, il y avait des tâches dans la baignoire ou alors était-ce cassé, on a demandé à la réception mais rien n’a été fait et ils ne nous ont pas répondu. Dommage, c’était un peu gênant tout de même.
2023 年 7 月に 3 泊滞在
G.R managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 24 日)
Dear Frank,Thank you for sharing your valuable feedback with usAs a teachable moment, we have shared your comments with our housekeeping team to ensure necessary guidelines are in place.It would be our pleasure to welcome you soon in the future for a more positive and memorable stay when your travels bring you back to Israel.Sincerely,

6/10 (普通)

galit

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Very inconvenient place for disable / elderly people. No parking . No bell boy . You can’t even get to the Entrance with a car. We got an extremely narrow room that we could hardly walk in to.
2023 年 7 月に 3 泊滞在
G.R managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 24 日)
Dear Galit,Thank you for choosing to stay at our hotel. It is important to note that in most cases, if not all, where we receive guests who have restrictions of any kind, we usually receive an update on this in advance so that we can reserve a parking space for example, or take care of any need of one kind or another. In addition, the room you booked is a normal room that has not been adapted for special needs, I believe that if you had indicated this in advance or booked a room in a different category, the situation would have been more comfortable. It would be our pleasure to welcome you soon in the future for a more positive and memorable stay when your travels bring you back to Israel.Sincerely,

8/10 (良い)

Moshé

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Convenable Petit déjeuner moyen À améliorer
2023 年 7 月に 5 泊滞在
G.R managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 24 日)
Dear Moshe,Thank you for sharing your valuable feedback with us. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us.As a teachable moment, we have shared your comments with our chef .It would be our pleasure to welcome you soon in the future for a more positive and memorable stay when your travels bring you back to Israel.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

guyla

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great location ,good breakfast and clean rooms
2023 年 6 月に 1 泊滞在
G.R managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 6 日)
Thank you for sharing your valuable feedback.It is such a pleasure to read your lovely comments and happy to know that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcome you soon amongst our guests in the near future for another positive and memorable experience.Sincerely

10/10 (非常に良い)

Przemyslaw

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I visit Herzliya for the last 15 years on business purpose and this is one of best price-offer ratio hotels. Thx
2023 年 6 月に 3 泊滞在
G.R managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 6 日)
Thank you for choosing The Herbert Samuel hotel and thank you for taking your time to share your experience. Here we are delighted you had an incredible stay and hope we will host you soon again

10/10 (非常に良い)

Juliet

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Ilana at the front desk is kind, lovely and gave many great recommendations. The who hotel is spotless and airy. The breakfast is delicious and plentiful and faces the Mediterranean Sea. The pool is clean and has conviennent access to the beach. The rooms have a sea view and great amenities- mini fridge and Nespresso machine.
2023 年 6 月に 13 泊滞在
Limorからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 26 日)
Thank you so much

2/10 (非常に不満)

Serge

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
asd
2023 年 6 月に 7 泊滞在
G.R managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 6 日)
שלום רב,צר לנו לראות את דירוגך הנמוך.נשמח שיצור קשר עם לימור מנהלת המלון על מנת שנוכל להבין את הדירוג ולנסות לשפר את תחושתך.

2/10 (非常に不満)

Yoram

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
Property around the hotel like junk yard
2023 年 6 月に 3 泊滞在
G.R managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 18 日)
Dear Yoram,Hello, We are sorry to read your feedback and we are sorry that due to the visibility of a property that does not belong to the hotel, you rated the hotel very low. We hope that your rating is not due to the matter of the VAT that was collected from you by law.

8/10 (良い)

Lori、Weston

2023 年 5 月に 6 泊滞在
G.R managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 6 日)
Thank you for rating us.Hope to see you in the near future.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Rahtsiyah

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Limorからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 31 日)
Thank you so much

10/10 (非常に良い)

Dina

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great location, clean, delicious breakfast, awesome staff. We will come back!
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Limorからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 30 日)
Thank you so much

4/10 (不満)

Christian

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Parking Garage wouldnt open a single time. Bed lining hat holes in it. Strange smell in the bath room, maybe from a previouse water leakage? Rooms are quite small for the price of the hotel. Transformer in the electrical cabinet of the room was noisy. Breakfast was very good.
2023 年 5 月に 4 泊滞在
G.R managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 1 日)
Dear Christian,Thank you for sharing your valuable feedback with us..Providing the highest level of guest satisfaction is our number one priority and we sincerely regret falling short of meeting your expectations. As a teachable moment, we have shared your comments with the appropriate hotel team to ensure necessary guidelines are in place for the future.We hope to have an opportunity to better your experience whenever your travels bring you back to Israel in the future.Sincerely

10/10 (非常に良い)

michael、Toronto

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Front desk staff, Mae in particular, excellent. Great beach location. A bit tired but has great character and enjoyed the vibe.
G.R managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 27 日)
Dear Michael,Thank you for the high rating.Looking forward to host you again in the near future.Kind regards

10/10 (非常に良い)

Osira

2023 年 4 月に 2 泊滞在
G.R managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 7 日)
Thank you for the high rating.Hope to see you again among our guests.

4/10 (不満)

Pascal

出張
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Ok, aber das Geld nicht wert!
Grundsätzlich ein ansprechendes Hotel in guter Lage und klasse Frühstück. Das bezahlte große Zimmer existierte lt. Hotel nicht, gerade im Aussenbereich war der zustand stark renovierungsbedürftig. Ab morgens um 07:00Uhr Baulärm aus dem Poolbereich. Ein late check- out war nicht möglich, die Malerarbeiten in den Zimmern waren schlecht,- überall Farbreste. Selbst auf Fenstern und Spiegeln :-(
2023 年 3 月に 2 泊滞在
G.R managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 24 日)
Dear Mr. and Mrs. Pascal,Thank you for choosing The Herbert Samuel Okeanos hotel and thank you for taking your time to share your experience.As a teachable moment, we have shared your comments with the appropriate hotel team to ensure necessary guidelines are in place for the future.We hope to have an opportunity to better your experience whenever your travels bring you back to Israel in the future.Sincerely

8/10 (良い)

Ariela

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 3 月に 1 泊滞在
G.R managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 24 日)
אריאלה יקרה, תודה רבה על הדירוג. נשמח לראותך שוב במלוננו.צוות והנהלת המלון.

8/10 (良い)

Isaac

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 3 月に 2 泊滞在
לימור からの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 28 日)
תודה רבה

10/10 (非常に良い)

Fred

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very nice hotel in Herzliya. The breakfast was wonderful and fresh. People are very friendly.
2023 年 2 月に 3 泊滞在
G.R managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 2 日)
Dear Fred, Thank you for choosing us and thank you for taking your time to share your experience. Here we are delighted you had an incridible stay and hope we will host you soon again

10/10 (非常に良い)

Claudia

8/10 (良い)

Yoav

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Good rooms with great views and friendly staff
G.R managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 16 日)
Dear Yoav,Thank you for the review.Looking forward to host you again in the near future.Kind regards

10/10 (非常に良い)

Julia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is close to the beach and restaurants. Great service and friendly staff. Highly recommend.
G.R managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 6 日)
Dear Julia, Thank you for choosing us and thank you for taking your time to share your experience here we are delighted you had an incridible stay and hope we will host .you soon again

10/10 (非常に良い)

offer

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備

10/10 (非常に良い)

Armando

2022 年 11 月に 4 泊滞在
לימור からの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 30 日)
תודה רבה

4/10 (不満)

Samuel

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Propreté qui laisse à désirer service inexistant petit déjeuner de mauvaise qualité
2022 年 11 月に 4 泊滞在
G.R managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 4 日)
Dear Mr. Samuel,Thank you for devoting your precious time and taking care to bring to our attention your comments from your stay at the hotel.Your comments have been forwarded to the managers of the departments concerned in order to learn lessons in all the aspects you mentioned.Hope to have a second chance to host you and give you a quality hospitality experience.

4/10 (不満)

aaron

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hôtel sale. Balcons très sale Le service de ménage ne faisait pas de ménage en profondeur (mur de la cabine de douche sale saleté sur la table de nuit …) Nous avions 2 réservations nous avons demandé s’il serait possible de rajouter une chambre le personnel nous a dit que l’hôtel était complet alors que quelques minutes plus tard nous l’avons faite par le biais d’hôtels.com et tout a fonctionné. Nous avons demandé un lit bébé pour notre fille qui a 2 ans et on nous a répondu qu’elle n’en a pas besoin à son âge! J’ai fait les demandes tous les jours mais on nous en a jamais fourni un. Bref établissement que je ne recommande pas du tout.
2022 年 11 月に 4 泊滞在
G.R managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 4 日)
Thank you for devoting your precious time and taking care to bring to our attention your comments from your stay at the hotel.your comments have been forwarded to the managers of the departments concerned in order to learn lessons in all the aspects you mentioned.Hope to have a second chance to host you and give you a quality hospitality experience.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
Rude service on breakfast 😤
We were kicked out of breakfast buffet right when we were going in to have some food. The lady checking guests in for the breakfast venue literally was shouting at us to leave for no reason after we told her our room number. Everyone there who were eating at their table, the chef who was flipping them omelets, the people picking some food from the biffet all were stunned at her yelling and were staring at her and us. We immediately left the place because of how rude she was being; I mean, Karens made more sense than this bish! Its not like we were missing out on anything cause their breakfast isn't even all that good.(No wonder it was free) But hey, atleast the view of the sea and the city was great!
2022 年 11 月に 3 泊滞在
G.R managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 4 日)
Thank you for devoting your precious time and taking care to bring to our attention your comments from your stay at the hotel.your comments have been forwarded to the managers of the departments concerned in order to learn lessons in all the aspects you mentioned.Hope to have a second chance to host you and give you a quality hospitality experience.

2/10 (非常に不満)

Edith

2022 年 10 月に 2 泊滞在
G.R managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 4 日)
Thank you for your review.

8/10 (良い)

Lior

出張
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 10 月に 1 泊滞在
G.R managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 4 日)
Thank you for the high rating.Looking forward to host you again in the near future.Kind regards

10/10 (非常に良い)

Barry

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
My recent stay
Two night night stay. Very nice hotel. Limor the manager is great!!!
2022 年 10 月に 2 泊滞在
G.R managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 4 日)
Thank you for the high rating.Looking forward to host you again in the near future.Kind regards

10/10 (非常に良い)

Claudia

2022 年 10 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Jonatan

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
There’s a lot of work to be done here
Might be one of the most disappointing and worse hotels in Israel. Not my first rodeo vacationing in Israel- I know what I have to work with. Some hotels are great, some decent and some horrible. The problem starts when the hotel market itself as a luxury hotel, when in fact it’s far far away from it. You can not put the Satai/Herbert Samuel marketing stamp everywhere, and think it’s enough. Because it’s not. You want to be luxury? Great. Start with the culture of the company, the values that drives the employees and the way the guests are treated. Once you got that, you can now start working on the actual hotel- the rooms, the cleanliness, the amenities, etc. But it all starts with the values, culture, and the way guests are treated. I’ll give this hotel one big plus though- easy access to a beautiful beach!
2022 年 9 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

gal

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

David

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 9 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yair

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great stay
Great experience, really good breakfast and very comfortable rooms! Would like to mention the night porter who was friendly, excellent and very helpful.
2022 年 9 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Galia

2022 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yasmin

2022 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Naomi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
👍
2022 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Ilanit

2022 年 8 月に 1 泊滞在