屋内プール、季節限定屋外プール、サンラウンジャー

ウィンダム タシケントの口コミ

4 out of 5
ウィンダム タシケント
Amir Temur Street, C. 4 No. 7/8, Tashkent

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 142 件の口コミ中 53 件が非常に良い" "
評価 8 - 142 件の口コミ中 54 件が良い" "
評価 6 - 142 件の口コミ中 22 件が普通" "
評価 4 - 142 件の口コミ中 7 件が不満" "
評価 2 - 142 件の口コミ中 6 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

TSUYOSHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
一流ホテルの要素を兼ね備えていると思います。
部屋、スタッフのサービス、朝食のいずれもが満足のいくレベルでした。メトロやバス停も近く便利です。グーグルマップで探せば美味しいレストランも徒歩圏内に多くあります。ATMがロビーにあります。朝食のジャムコーナーに置いてあったハチの巣丸ごとのはちみつは生まれて初めて食べましたが美味しかったです。
2023 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
メトロを降りて数分の所にあります。ホテル内はとてもきれいでスタッフの方のサービスも行き届いてました。またタシケントに滞在することがあれば、利用したいです。
2019 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
スタッフと施設と朝食は最高。 ただ、リンスがあまり良くなかった。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Farrukh Fakhriddinovからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 5 日)
Dear Guest , Thank you for your recent review and for choosing to stay with us. We are delighted to see that you enjoyed your stay at the hotel and highly estimated our services as well as our facilities and delicious food options. Rest assured we will continue to do our very best to make your next stay with us as comfortable and we hope to welcome you back soon. Best regards, Farrukh Fakhriddinov Revenue Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Farrukh Fakhriddinovからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 7 日)
Dear Guest, Thank you for your recent review and for choosing to stay with us. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. Rest assured we will continue to do our very best to make your next stay as comfortable and we hope to welcome you back soon to Wyndham Tashkent Hotel. Best regards, Farrukh Fakhriddinov Revenue Manager

10/10 (非常に良い)

Shouko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
タシケントの中心に位置しており、室内サービス共に十分満足いくものでした。帰国が夜のフライトだったのでレイトチェックアウト対応してもらい大変助かりました。
2019 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
おすすめです
便利な立地にあり、部屋は清潔でサービスも満足でした。朝食ブッフェの種類が多いので連泊でも飽きません。
2019 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
可もなく不可もなくウズベキスタン初心者にお勧めです
良い点は朝食が素晴らしいこと。悪い点は狭いレセプションと外のたばこの煙が外から入ってきてしまうことです。部屋ももう少し広ければよいです。
2019 年 2 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

雪菜、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
中心地に近い落ち着いたホテル
ベッドが少し硬かったですが、それ以外は気になるところはありませんでした。 ホテルのスタッフもとても良くして下さいました。 また、観光を終えて夜にホテルに帰り、夕飯を食べに出ようと思ったのですが、人通りはあるものの、 街頭が少なく、周囲にお店もなかったのでホテルのカフェで頂きました。 こちらも美味しい上にスタッフの対応も良くて、満足でした。

6/10 (普通)

AZAMAT、東京

タシケントの中では良いホテル!
トルコ系ということで期待通りの不可のないホテルでした。部屋は狭く、装飾が少ないものの機能的で使いやすく、日本の良好なビジネスホテルを想像すれば良いと思います。ただ、コストの割に高い印象が拭えません。10000円の宿泊費だったら、朝食付きにでないと満足できないと思います。交通のアクセスは、地下鉄の駅からも3分くらいだし、スーパーマーケットもすぐ、アライバザールも徒歩数分、チョルスーバザールもバスで10分くらいなので、立地は良いと思います。ホテルの従業員もてきぱきとしていて、好印象でした。とくに、朝鮮系のスタッフはさすが気がきいていました。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ロケーション◎、部屋の設備も◎
街の中心地にあり、メトロの駅が近く、新しいホテルです。ウズベキスタンホテルも宿泊しましたが、値段が高い分デデマンの方が高級感があります。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
とても便利です
場所がとても良いところにあります。近くに大きなスーパー・マーケットとバザールがありますので、日常の買い物も便利です。また、スポーツジムには、大きなプールもありますので、運動不足も解消できます。一カ月ほど、滞在しましたが、豊富な朝食にも満足しております。ただし、毎日、同じメニューなのはちょっと厭きましたが、しょうがないでしょうか?でも、社員の約70%に笑顔がないのが残念です。特に、朝食のレストランの責任者のブスとした顔には、呆れます。朝から仏頂面は見たくありません。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

タシュケントのデデマンホテル
タシュケントの同クラスの中で、比較すると、サービスは良い方だという定評がある。朝食は、メニューが色々ととあり、美味しい。ホテルの従業員の品質にはばらつきがあり、非常に良いものと、愛想のない者がいる。比較駅英語は通じるし、珍しくビザカードも使用できる。また、常時両替できるのは便利である。ただし、書類の作業が煩雑で両替に時間がかかる。室内プールがあり、運動不足になりがちな、タシュケントでは大いに助かる。最後に、無線のインターネットも大体通じるので、ビジネスマンには好都合である。

8/10 (良い)

Taka、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ゆったり過ごせるホテル
観光国トルコの資本が入っているせいか、スタッフの教育は行き届いていて、対応がよい。ミネラルウォーターが一本サーヴィスでついていたのがうれしい。(時間がなくて利用できなかったがフィットネスセンターなど付属施設があるらしい。)客室は広く、内装は改装が進んでいて、落ち着いた感じがする。バスタブも広い。素泊まりだったので、食事に関しては不明。なお、このホテルに限らず、ホテルのフロントを通してタクシーを呼ぶと流しのものより異様に値段が高いのが気になる。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
もっといいホテルがある。
いつもタシケントはインターコンチネンタルですが比較したくて レビューの評価が良いこのホテルにしました。 部屋の広さはスーペリアーのわりに狭く、アメニティも少ない。ロケーションは町の中心地に近くもなく遠くもなく、買い物には結局タクシー利用になります。朝食付きはよかったのですが レストランは縦長に狭く、食べている横を人の行き来が多く、落ち着いて食べられません。 良かった点は部屋の忘れ物をきちんと取っておいてくれたので助かったことです。トルコ資本のホテルなのでサービスはトルコとほぼ同じ。(ウズベキスタンホテルに比べれずっとマシ)同じくらいのチャージならいつもインターコンチのほうが部屋の広さ、サービスのレベル、設備など各段位上です。

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Dirty and old fashion
Hotel is old and dirty. Need renovation definetelly. Reception is not supportive. AC is heating very slowly. Carpets are very dirty and bad smelling.
2024 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

fengling

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 10 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Edward、Southaven

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I like staff was helpful and good 24 hour room service their is a barber shop and travel agency inside also atm great location close to malls and bazaar
2024 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Arkadiy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good place to stay in
2023 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michael

2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Robert

Wonderful stay at the Wyndham Tashkent
The people who work there are amazing and made the stay Great.
2023 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
great rooms/breakfast, shower was a bit tight
the breakfast options were great, so much tasty food to choose from. the bed was very comfortable and the air conditioning worked really well. my only complaint is the the bathtub/shower combination is very tight space for a nice long shower.
2023 年 6 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Makhmadrasul

2023 年 5 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Kamil

2023 年 4 月に 7 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Anna

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Former Soviet made hotel Dustlik, but largely revamped. For the price we paid we expected more. We paid $215 per night but got the quality of an American motel. Very disappointed, maybe because we stayed in Hilton Tashkent city two weeks before.
2023 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Brent

2022 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

William

2022 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Byeongil

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 7 月に 2 泊滞在
Zukhra Kholmatova / Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 13 日)
Dear Byeongil,Greetings from Wyndham Tashkent hotel!Thank you for taking the time to provide feedback about your recent stay. We are glad to realize that your choice of Wyndham Tashkent was highly appreciated. Evaluation of the quality of the services we provide is important to us, with your opinion we can ensure that the job we have completed was performed at the highest level. We hope to serve you again in the future. Best Regards,Zukhra Kholmatova

10/10 (非常に良い)

Elmurodjon、Dushanbe

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Toilet flush are pretty old. Needs to be changed.
2022 年 6 月に 22 泊滞在
Zukhra Kholmatova / Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 13 日)
Dear Mr. Elmurodjon,Thank you for leaving a review about your recent stay, we appreciate the time you took to write us. We hope that we were able to leave you only good memories and impressions, your assessment serves as a motivation for the successful work for our team and the hotel. We hope to serve you again in the future. Please do not hesitate to contact me for any booking inquiries and certain requests, I will be more than happy to assist you.Best regards,Zukhra Kholmatova

8/10 (良い)

Dennis

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 5 月に 1 泊滞在
Zukhra Kholmatova / Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 13 日)
Dear Mr. Dennis,Greetings from Wyndham Tashkent hotel! I am pleased that we were able to have you as a guest, and I appreciate that you took the time to leave us a comment. We hope that we were able to leave you with only positive memories and impressions, because our valued visitors are our first priority. Your evaluation motivates the employees and the hotel to do their maximum, and with its assistance, we can be confident that the job we did was of the greatest quality. We look forward to serve you again in the future. Best regards,Zukhra KholmatovaGuest Relations ManagerWyndham Tashkent

8/10 (良い)

Khalid

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Staff at the hotel were great, the breakfast options were great. The rooms were spacious with many of the required amenities. Overall cleanliness is great and hygiene - some of the finishing / furniture are a bit dated but nothing that is bad. Overall great experience and the location is fantastic.
2022 年 5 月に 3 泊滞在
Zukhra Kholmatova / Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 10 日)
Dear Khalid, Greetings from Wyndham Tashkent Hotel! First and foremost, thank you so much for your review of your recent stay at the Wyndham Tashkent. It was an honor to have you as our guest. Customer happiness is our main concern, and comments like yours will constantly inspire us to provide great services. And also we are delighted that our hotel's location and breakfast appealed to you, as it is critical for us to learn about our hotel's qualities from our valued customers. We hope to serve you again in the future! Best Regards, Zukhra Kholmatova Guest Relations Manager Wyndham Tashkent

10/10 (非常に良い)

SUKNAM

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 4 月に 2 泊滞在
Zukhra Kholmatova / Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 5 日)
Dear SUKNAM, Greetings from Wyndham Tashkent hotel! First and foremost, I would like to express my gratitude for taking the time to leave us such a good review. It is a big plesure to see you as our guest in Wyndham Tashkent. We hope to service you again. Sincerely, Zukhra Kholmatova Wyndham Tashkent zukhra.kholatova@wyndhamtashkent.com +998946608559

10/10 (非常に良い)

Elizaveta

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Lovely hotel, great location. Just the pool is really not guest-friendly (it's open to external visitors and very crowded). Men were drying their underwear in the ladies sauna
2021 年 12 月に 2 泊滞在
Zukhra Kholmatova / Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 15 日)
Dear Ms. Elizaveta, Greetings from Wyndham Tashkent hotel. We are glad for your high regard for our Wyndham Tashkent hotel, and we are always pleased to hear that you enjoy the work of our personnel. This serves as our motivation for the hotel to flourish. Regarding your comment, we will discuss it with my management colleagues. Special thanks for the time taken to write a comment. Respectfully, Zukhra Kholmatova

10/10 (非常に良い)

mehmet oguz

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 2 月に 2 泊滞在
Giyosova Rano Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 21 日)
Merhaba Mehmet bey , Öncelikle otelimizde kaldığınız için teşekkür ederiz. Hizmetlerimizin kalitesini değerlendirme yolundaki yorumlarınız bizim için çok önemlidir ve her biri dikkatlice değerlendirilmektedir. Takdiriniz büyük bir teşviktir ve misafirperverlik standartlarımızı korumamıza ve iyileştirmemize yardımcı olur. Gelecek konaklamalarınızda bizi tercih edeceğinizi umar, sağlıklı günler dilerim.

10/10 (非常に良い)

MINSU

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 1 月に 7 泊滞在
Giyosova Rano Guest Relations Manager Wyndham Tashからの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 15 日)
First of all ,thank you so much for your review following your recent stay at Wyndham Tashkent. It was a pleasure having you as our guest. Customer satisfaction is our top priority and Feedback such as yours will always motivate us to deliver exceptional services. Your assessment appreciated by all Wyndham Tashkent team. Please be assured we will continue to do our best to make your next stay with us as comfortable and we hope to welcome you back soon. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Mark

2021 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Huseyin Cinar

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
👍
Kesinlikle tavsiye ederim. Personeli ilgili. Ulaşımı rahat. Konforlu
2021 年 11 月に 1 泊滞在
Saygılarımla Giyosova Rano Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 12 月 24 日)
Merhaba HuseyinBey, Öncelikle otelimizde ,Wyndham Tashkent'teki son konaklamanızın ardından yorumunuz için çok teşekkür ederiz. Sizi misafirimiz olarak görmek bizim için bir zevkti. Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir ve sizinki gibi geri bildirimler bizi her zaman olağanüstü hizmetler sunmaya motive edecektir. Personelimiz hakkında yürek ısıtan yorumlarınız için gerçekten minnettarız . Sizleri tekrar Wyndham Tashkent'te ağırlamayı ve konaklamanızı bu kadar konforlu ve gerçekten dikkat çekici hale getirmeyi umuyoruz.

10/10 (非常に良い)

YAUHENI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Хороший завтрак, удобное расположение, хорошие, хоть и немного не свежие номера
2021 年 11 月に 1 泊滞在
С наилучшими пожеланиями, Giyosova Rano Guest Relからの返信 (投稿日 : 2021 年 12 月 21 日)
Прежде всего, позвольте Вас поблагодарить за то , что нашли время и поделились с нами впечатленинм о проживании нашем отеле.Ваш высокий балл является большим стимулом, и помогает нам поддерживать и продолжать совершенствовать наши стандарты гостепириимства. Приятно осознавать, что Вам понравилось удобное расположение и завтрак нашего отеля , Мы действительно делаем все возможное, чтобы наши гости наслаждались и оставались давольнем нашего ресторана .

10/10 (非常に良い)

Naser

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 11 月に 3 泊滞在
Shakhrioda Salomova からの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 26 日)
Dear Naser, Thank you so much for taking the time to share your experience with us. We are so delighted that your rate of our service as 10 out of 10 as we strive to provide just that for all our guests. We look forward to seeing you again at Wyndham Tashkent. Warm Regards, Guest Relations Manager

8/10 (良い)

Malika

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Отлично
Чистый отель для бизнес путешествия
2021 年 11 月に 1 泊滞在
Shakhrizoda Salomova からの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 26 日)
Уважаемая Малика, Позвольте поблагодарить Вас за то, что нашли время оставить отзыв о Вашем пребывании в гостинице Wyndham Tashkent. Мы рады узнать, что Вы остались довольны Вашим пребыванием и чистотой нашего отеля.Ваше мнение является очень важным для нас, так как наша команда сотрудников ежедневно стремится делать все возможное, чтобы отдых наших гостей был приятным и запоминающимся. Мы благодарны Вам за доверие и будем делать все возможное, чтобы снова и снова неизменно оправдывать его. Надеемся вскоре увидеть Вас снова в гостинице Wyndham Tashkent. С уважением, Guest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

Konstantin、Tarzana

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good hotel and nice staff. At first I was assigned to a wrong room but manager took care of it moving me right away to a better room which I liked.The pool is nice. Massage treatment is very good too and offered at the right prices. Breakfast is good with an omelette station made to order. The only thing the rooms desperately need is a new carpet. Thank you and I’ll be back.
2021 年 10 月に 8 泊滞在
Wyndham Tashkent からの返信 (投稿日 : 2021 年 10 月 23 日)
Dear Konstantin, Thank you for sharing your positive review. On behalf of all Wyndham Tashkent team thank you for high evaluation of our efforts and the quality of our services. Please rest assured we will continue to do our very best to make your next stay with us as comfortable and we hope to welcome you back soon. Kind regards, Wyndham Tashkent

8/10 (良い)

Erhan

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Problem with Internet Connection
Please upgrade internet connection infrastructure. I was hardly able to maintain continuous wifi internet connection in the hotel.
2021 年 9 月に 4 泊滞在
Wyndham Tashkent からの返信 (投稿日 : 2021 年 9 月 27 日)
Dear Mr.Erhan, Thank you for having been our guest at Wyndham Tashkent and for sharing your feedback with us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent and prevent any future occurrences. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. Sincerely, Intizor Sapaeva Guest Relations Manager

8/10 (良い)

Evgeny

2021 年 9 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Souheil

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 7 月に 3 泊滞在
Wyndham Tashkent からの返信 (投稿日 : 2021 年 7 月 23 日)
Dear Guest, Thank you for having been our guest at Wyndham Tashkent and for sharing your feedback with us. Please, rest assured we will continue to do our very best to make your next stay with us as comfortable and we hope to welcome you back soon. Kind regards, Intizor Sapaeva Guest Relations Manager

8/10 (良い)

Faris

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 6 月に 4 泊滞在
Wyndham Tashkent からの返信 (投稿日 : 2021 年 6 月 29 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share a review of your recent stay at Wyndham Tashkent hotel. Your opinion is important to us, as we always strive to make each guest experience most comfortable and memorable. Hope to have the pleasure to welcome you back during your next visit to Tashkent. Kind regards, Intizor Sapaeva Guest Relations Manager

10/10 (非常に良い)

ALI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 5 月に 3 泊滞在
Wyndham Tashkent からの返信 (投稿日 : 2021 年 6 月 8 日)
Dear Ali, Thank you for your recent review on Expedia and for choosing to stay with us. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us and your kind words are much appreciated by all Wyndham Tashkent team. Rest assured we will continue to do our very best to make your next stay with us as comfortable and we hope to welcome you back soon. Best regards, Sinan Udil General Manager

10/10 (非常に良い)

Hakan

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2021 年 1 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ahmet

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 1 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SANJEEV

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
It was nice to stay in Wyndham hotel. All staff was cooperative.
2020 年 12 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

JUNG PYO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
좋아요
전체적으로 다 만족하나 방 크기가 작은편임
2020 年 10 月に 1 泊滞在
Farrukhからの返信 (投稿日 : 2020 年 11 月 26 日)
Dear Guest Thank you for your stay and your comment. We really apreciate it.