40 インチの薄型テレビ (衛星放送視聴可)、LED テレビ

ゼッター スイーツの口コミ

3 out of 5
ゼッター スイーツ
C-G-31, Barrington Square, Jalan, Golden Hills 1, Cameron Golden Hills, Tanah Rata

口コミ

7.6

良い

評価 10 - 146 件の口コミ中 45 件が非常に良い" "
評価 8 - 146 件の口コミ中 48 件が良い" "
評価 6 - 146 件の口コミ中 33 件が普通" "
評価 4 - 146 件の口コミ中 13 件が不満" "
評価 2 - 146 件の口コミ中 7 件が非常に不満" "

7.6/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

7.0/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

口コミ

8/10 (良い)

SHIORI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
新興アパートメントは広々としてモダン。
LBSが手掛ける不動産物件、周りは戸建も建設されていて、観光というよりは現地で住む人のためのアパートメント。実際にマンションに住む人はまだ多くないようで、人が疎らで閑散とした場所でした。部屋は広く、 キッチンもありましたが、料理するにはキッチン用品が足りないし、食事はタナラタかブリンチャンまで行くか、一階のテナント店舗に行くか、コンビニで買うか。車があれば良かったと思います。マレーシアの住まい事情を知ることができた、貴重な滞在でした。 不動産投資して貸し手として宿泊先を提供する人や事業者が増えているのは知っているので、今後はこういう物件も選択肢になることもわかりました。家族で滞在であれば広さ的にも良さそうですね。でも、キャメロンハイランドの印象はなかったです。
2018 年 1 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Elena

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
2023 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hai

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
Hotel with nice view
Amazing location with night market just right below the hotel. Just need to come check in before 6pm else traffic jam along the way in.
2023 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Yee Ling

8/10 (良い)

Loo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
2022 年 12 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

BOON HWA

気になった点 : 清潔度、客室の快適度
2022 年 9 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Siti Rohani

家族旅行
Bed sheet and towel got stained. Toilet dirty. Overall stay ok only.
2022 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

NORHANISHAH

2022 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Soon Kong

2022 年 4 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Sharliza

2021 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It's had perfect design. Rooms are spacious n clean.. But lack of kitchen utensil. So cooking is impossible.. But overall is great.
2021 年 1 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very dirty even the toilet all have very dirty bed shifts have black sport and brown sport all over and cockroach all over livingroom and spider wipe
2020 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Shanti

家族旅行
気になった点 : 清潔度、客室の快適度
Cleanliness Improvement Must Be Done
We had a 2 days stay in Zetter Suites. The front office staff was very friendly and informative. Had an easy check in and check out. Location was good.... located near the night market. But When we came out from the lift to the Block C ...Level 3 corridor..... to enter our suites after check in , we saw a lot of rubbish scattered along it. I thought they will sweep later but it was left that way untill we check out. Such an eye sore. In the room.... the cleanliness I would say okay only because the bedsheets and towels provided had a lot of stains on it. Luckily we brought our own towel. We also used the stairway to go down from 3rd floor to ground floor.... the cleanliness of it also quite disappointing. I feel that The management must look into the cleanliness of the property seriously.
2020 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MOHD SHAHRIL

出張
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
Excellent
Amazing
2020 年 10 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
The back balcony very dirty, seems like didn’t clean up every check out. Maybe slept at the 1st floor facing the road, can’t sleep the whole night as noisy.
2020 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Prema、Malaysia

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I were expecting to cook over there n spent time but in that suite you didn't provide us kitchen utensils such as proper bowl. The kitchen ware also can't be used.
2020 年 9 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Christopher

家族旅行
良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Average at best
The good: pleanty of space, and the microwave and fridge were invaluable with young children. The bad: the communal areas (lifts, hallway etc). were dirty and smelled, very offputting. Though clean the apartment was in need of work; doors were rusty and squeeked (not great when trying to get a baby to sleep), and walls and furniture were run down. There was a hub for cooking , but no pots or pans to use on it. There was an extra charge for additional bedding or towels. Breakfast was average at best with limited options.
2020 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

HARMAIN

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Robynne、Sydney, Australia

カップルで旅行
気になった点 : 設備とサービス
Spacious, nice decor. Coackroaces infested first suite, had to purchase insecticide from nearby 7Eleven as Reception closed at 8pm. Upgraded to 2 bedroom suite next moning, no bugs. Cooking forbidden despite microwave and induction hot plate built in.
2020 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The pasar malam is just infront of the suite...very convinient for us to get food and drinks (walking distance). The apt is just right for 5 family members. Need to bring along a sleeping bag for the 5th member. The property need to provide at least a box of tissues in the apt beside the toilet rolls.. Apart from that, everything's 👍.
2020 年 1 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2020 年 1 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Apartment location was convenient surroundings have shop and near to night market street. The property building environment is extremely dirty and smelly. Inside the apartment decor design is nice but disappointed is the bathroom not clean got fungus on floor and at wash basin, the bed quilt cover have stain, towel is super dirty. Kitchen have stove but no fry pan or pot, serving plate and cups have full of cockcoach eggs we hv to buy disposal plate and cup. Check in for 2 days suffer for 2 days. Not value for money is really dirty. Suggest Host inspect personally the unit fitness before handover to guest..
2019 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Norasmadi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Overall ok
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Zetter Suitesからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 4 日)
Dear guest, Thank you for your feedback. we will try our best to provide a good experience to our guest. Thank you.

10/10 (非常に良い)

Azrina、Selangor

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The design of the property is nice.
2019 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Muhammad

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
To provide more quality breakfast, such as buffet breakfast.
2019 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

norhazila

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

TinieFandi、Kuala Lumpur

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The unit of property is very nice, the furniture deco is very classic modern. We happy for this unit property. 👍
2019 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Cannot use the word SUITE in zetter due to incompatible location
2019 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Soooo goodddddd
2019 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Mohammad Ariff

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ok
ok
2019 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張, 家族旅行
気になった点 : 清潔度
Cleanliness of this property is the biggest issue... as i dont see there is frequent upkeepjng by the managenent. The corridor along the walkway to hotel room are full of birds poo poo.. Inside the unit... though things are very tidy. But the hygiene and cleanliness are not up to par for the price we paying.... i still remember very clearly the scene that freak me and my family out.. that is when i saw a cocroache crawling over my food while i was eating on the dining table. The bedsheet comes with stains... not to sure it was changed.... The food was digusting... generally they are cold and i can see the utensils are not properly cleaned.
2019 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
V nice loft we stay in. Hot water heater is shared in 3 bathrooms. There is a direct heater in 1 bathroom. We love how friendly the staff were. I left my juice at the reception and the receptionist remember and send to our room. Will definitely come back stay again. There is weekend Street pasar Malam just next to hotel. 7-11 and other food restaurants are just below the hotel. V convenient
2019 年 6 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

kang

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very good
2019 年 7 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
Overall condition considered ok for the price paid.weekend night market just in front of the building is very convenient
2019 年 7 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Viel Platz, Lage gut mit Parkplätzen. Freundlicher hilfsbereiter Service. Schlafzimmer etwas klein und hellhörig (Wasserleitungen rauschen, Türen anderer Wohnungen hört man im Schlafzimmer).
2019 年 7 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

H🌸

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Interior design was beautiful. But, please let yr customers for early check in around 12pm.
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Zetterからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 5 日)
Dear Customer, Thank you for your valuable feedback, we try to fulfill every customer requirement, as for early check in its all depend on room availability. Thank you. your sincerely zettersuites Management

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
The staffs are helpful but the property condition is terrible. The bed sheet and pillows are yellowish. The water heater for master room is not working. The room is noisy as we can hear the door sound of upstairs and voices outside the corridor.
2019 年 5 月に 1 泊滞在
zetter Suitesからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 19 日)
Thank you for taking time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback . We are disappointed to learn of the personal shortcomings you have experiences and we are taking preventive measure to ensure it does not recur. We hope your stay at Zetter Suites was otherwise enjoyable and hope to see you back some day. Thank you.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
The room itself is ok but the property outside in the hallways and lifts reminds you of a shanty town accommodation. There are absolutely no kitchen utensils except for a few mugs - no cutlery, now bowls, plates, tongs nothing. Bathrooms are below average and there was no way that the sheets and towels were professionally cleaned - they were clean but its like they put them in a domestic washing machine and hang them out to dry as all the "white linen" is yellow. Floors were not swept properly or vacuumed.
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Zetter Suitesからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 19 日)
Thank you and we appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve our guest experience. We are taking preventive measure to ensure it does not recur. We hope your stay at Zetter Suites was otherwise enjoyable and hope to see you back someday. Thank you

2/10 (非常に不満)

Ong

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Once I reached the apartment,they told me that they don't have my booking even I showed them my confirmation email from Expedia. They never receive any booking from Expedia and don't allowed me to check in. I even showed them my credit card amount that I've paid. They told me that they can't give me the room because they don't have this booking. They told me that it's not their fault. It's Expedia fault so asked me to deal with Expedia myself. They can't do anything with this but I showed them all my confirmation and prove that I've received. It's a terrible experience. Lucky I'm local. If it's happen to a tourist, what can they do in others country. They are not allowed to check in and been told that they don't have the booking with the confirmation letter. Pity them
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Mr. Eからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 19 日)
Dear Ong, We are truly grateful for your constructive feedback. needless to say we are very distressed to learn of the negative implication of your visit. the scenario that is happen to you is indeed a rare marketing misunderstanding that involve many party, nevertheless, we appreciate your comments on our shortcomings and we have taken it seriously and positive actions have been initiated to ensure there will be no recurrence in future. Thank you. your sincerely, The management.

2/10 (非常に不満)

Gary

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
The room was so so. Towels actually smells bad. U can actually smell body odor. Check in was horribly slow.
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Zetter Suitesからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 24 日)
Dear Gary, we are truly grateful for your constructive feedback. needless to say, we are very distress to learn of the negative implication of your visit. Please be assured that the matters highlighted have been brought to the attention of the department head concerned. We sincerely hope that you will not let this experience deter you from visiting us again. you sincerely, Zetter Suites.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 5 月に 2 泊滞在
Zetter Suitesからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 19 日)
greetings for Zetter Suites, Thank you for your review of your recent stay at Zetter Suites. we are glad to have been your gracious host and look forward to welcoming you back. Thank you

6/10 (普通)

azhar

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 4 月に 1 泊滞在
zetter Suitesからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 19 日)
Greetings from Zetter Suites . thank you very much for your feedback.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The design was awesome...big in size...convenient for big group...also very nearby to the Pasar Malam..
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Zetter Suitesからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 19 日)
Greetings From the Zetter Suites. Thank you very much for your positive feedback. we are glad to have been your gracious host and look forward to having you stay with us, once again, in very near future.