外観

ヒルトン グアム リゾート アンド スパの口コミ

4 out of 5
ヒルトン グアム リゾート アンド スパ
202 Hilton Road, Tumon Bay, Tamuning

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 1003 件の口コミ中 334 件が非常に良い" "
評価 8 - 1003 件の口コミ中 420 件が良い" "
評価 6 - 1003 件の口コミ中 142 件が普通" "
評価 4 - 1003 件の口コミ中 74 件が不満" "
評価 2 - 1003 件の口コミ中 33 件が非常に不満" "

8.0/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

7.6/10

設備とサービス

7.4/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

4/10 (不満)

Kotaro

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ロケーションは良いが施設が古い
2024 年 4 月に 4 泊滞在
The Hilton Guam Resort & Spaからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 9 日)
Håfa Adai, Kotaro,Thank you for taking the time to provide feedback on your stay at the Hilton Guam Resort & Spa. We appreciate your comments regarding our location and understand your concerns about the facility’s condition. We recently completed renovations in our Premier Tower and hope you see the improvements we made.We're continually working on improving our facilities and guest experiences, and your input is invaluable as we plan future renovations and updates. We hope to welcome you back whenever your travels bring you to Guam.Thank you and Si Yu’os Ma'åse,The Hilton Guam Resort & Spa Team

8/10 (良い)

Takimoto

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
年季が入った施設で、古さを感じさせる部分はありますが、海側の部屋は絶景でした。東側を向いているので、朝焼けや日の出を楽しむことができました。
2024 年 4 月に 3 泊滞在
The Hilton Guam Resort & Spa Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 12 日)
Håfa Adai Takimoto,Thank you for sharing your impressions of our resort. We appreciate your feedback on the aspects of our facilities, as well as your enjoyment of the breathtaking views from our ocean view rooms. Experiencing the sunrise and the early morning beauty certainly adds a unique charm to a stay with us.We are continuously working to update and improve our facilities to enhance the comfort and experience of our guests. Your comments are invaluable as they help us focus our efforts where they are most needed and appreciated.Thank you and Si Yu’os Ma'åse,The Hilton Guam Resort & Spa Team

8/10 (良い)

YUKAKO

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
レストランの休みをスタッフがわかっておらず行く予定の日が休みでした
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Hilton Guam Resort & Spaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
Håfa Adai YUKAKO,Thank you for your rating and for sharing your experience. We apologize for any inconvenience caused by the miscommunication regarding our restaurant's operating hours. We're committed to improving our communication to ensure our guests have the most up-to-date information for their plans. We hope to welcome you back soon for an even better experience.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

10/10 (非常に良い)

Kenji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good employers
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Hilton Guam Resort & Spaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Håfa Adai Kenji,Thank you for the 5-star rating and for recognizing our team members on Expedia. We're thrilled to hear you had a positive experience with us. We look forward to welcoming you back in the future for another great stay.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

10/10 (非常に良い)

Yoichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
次回も楽しみ
2024 年 2 月に 3 泊滞在
kellyからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 28 日)
Buenas and Håfa Adai! Thank you for rating your experience. We appreciate you taking the time to leave invaluable feedback. We are delighted to know that you are completely satisfied with your stay and had a fantastic view. We look forward to welcoming you back next time you are in Guam so that we may offer you another flawless experience. Si Yu'os Ma'ase'!

6/10 (普通)

Takuaki

2024 年 1 月に 3 泊滞在
Hilton Guam Resort & Spaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Håfa Adai Takuaki,Thank you for taking the time to leave us a rating on Expedia. We hope you had a pleasant stay and would love to hear more about your experience to see how we can make your next visit even better.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

10/10 (非常に良い)

SUGISHITA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Hilton Guamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Håfa Adai SUGISHITA,Thank you for the perfect 10 out of 10 rating! We're thrilled to know that your experience with us was exceptional. We look forward to continuing to provide you with outstanding service on your future visits.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

10/10 (非常に良い)

MAKIKO

2023 年 12 月に 5 泊滞在
Hilton Guam Resort & Spaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Håfa Adai MAKIKO,Thank you for the excellent 5 out of 5 rating on Expedia! We're thrilled to know that your experience with us was outstanding. We look forward to welcoming you back to Hilton Guam Resort & Spa for another exceptional stay.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

10/10 (非常に良い)

Hinako

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Hilton Guamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Håfa Adai Hinako,Thank you for the fantastic 5-star rating! We're happy to know you had a wonderful experience at Hilton Guam Resort & Spa. We look forward to welcoming you back for another memorable stay.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

8/10 (良い)

MARIKO

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Hilton Guamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Håfa Adai MARIKO,Thank you for your 4-star rating! We're glad you had a positive experience with us and appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back to Hilton Guam Resort & Spa for an even better stay in the future.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

4/10 (不満)

Riku

2023 年 12 月に 5 泊滞在
Hilton Guamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 28 日)
Håfa Adai Riku,We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We value your feedback and are committed to improving. We hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

10/10 (非常に良い)

TAKEMASA

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
毎回利用しておりますが、食事も美味しくセキュリティも良く大変安心しております。
2023 年 12 月に 6 泊滞在
Hilton Guamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Håfa Adai TAKEMASA,Thank you for your continued patronage and for sharing your positive experience. We're delighted to hear that you consistently enjoy the delicious meals and feel safe at our property. Your sense of comfort and satisfaction is our top priority. We look forward to welcoming you back again soon for another enjoyable stay.Thank you and Si Yu’os Ma'åse', The Hilton Guam Resort & Spa Team

4/10 (不満)

norifumi

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Hens are very noisy outside. And we could not check in because they did not clean the rooms. So we had to wait for 3hours at the lobby. I stay there every 2 times a year for12years. But I will never stay there
2023 年 12 月に 3 泊滞在
The Hilton Guam Resort & Spaからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 28 日)
Håfa Adai Norifumi,We are truly sorry to hear about the disappointing aspects of your recent stay and the inconvenience you experienced, especially given your long history of staying with us. Your loyalty over the years means a great deal, and it's disheartening to know that this visit did not meet your expectations.The noise from the hens and the significant delay in your check-in process are not the standards we aim to uphold. We understand how frustrating this must have been, and we sincerely apologize for the discomfort and the wait you endured in the lobby.We are currently in the process of renovating our Premier Tower, which is part of our commitment to improving our facilities and guest experience. We hope that once completed, it will provide a much more comfortable and enjoyable environment for our guests.Your feedback is invaluable to us, and we will take immediate steps to address these issues. We hope to have the opportunity to regain your trust and welcome you back, offering the high standard of service and hospitality that you should expect from Hilton Guam Resort & Spa.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

10/10 (非常に良い)

Hiroshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
タシタワーに宿泊 1.良かった点 従業員の対応。部屋のコンディションと清掃。防音性能。比較的手頃な料金。ロイズのランチ。 2.気になった点 タシラウンジの夜の営業時間が7時までで短く食事の種類が少ない。シャワーの湯がバスタブの縁をつたってトイレ側の床を濡らすためタオルをたくさん必要とする。 総合的には良かったため、再度の来訪を検討します。
2023 年 12 月に 2 泊滞在
The Hilton Guam Resort & Spa Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 28 日)
Håfa Adai Hiroshi,Thank you for the 5-star rating and for sharing your detailed feedback! We're delighted to hear you had a positive stay in the Tasi Tower, enjoying our team's hospitality, room condition, soundproofing, reasonable rates, and lunch at Guam’s Best in Fine Dining, Roy's.We appreciate your constructive comments regarding the Tasi Lounge's evening hours and the variety of food offered, as well as the shower design leading to water spilling on the floor. We will consider these points as we continually strive to improve our guest experience.We're thrilled that you're considering a return visit, and we look forward to welcoming you back to Hilton Guam Resort & Spa for another enjoyable stay.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

8/10 (良い)

KAJIYA

2023 年 11 月に 3 泊滞在
The Hilton Guam Resort & Spaからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 28 日)
Håfa Adai Kajiya,Thank you for your rating! We're glad you had a positive experience and are always here to make your next stay even better. Looking forward to welcoming you back soon.Thank you and Si Yu’os Ma'åse',The Hilton Guam Resort & Spa Team

8/10 (良い)

Michitaka

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
50周年を迎えるらしく設備は古いがメンテナンスはしっかりされている。全体が広く落ち着いており快適に過ごせる。隣接するビーチでシュノーケリングが楽しめるのが最高。ホテルで家族でゆっくり過ごすにはおすすめです。
2023 年 8 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

masao

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
流石、ヒルトンホテルと言いたいところですが改装工事済のタワーに宿泊の様ですがシャワーを使用すると扉の外(タイル)に温水が出てしまい、マットがびしょびしょになりました。洗浄トイレも無し 残念でした。
2023 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

YURI

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
この値段でしたら十分満足です。
2023 年 5 月に 3 泊滞在
LIGUからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 26 日)
Buenas and Håfa Adai! Thank you for the 5 star rating at Hilton Guam Resort and Spa. We are delighted to know that our place is great and are hosts are friendly. We look forward to welcoming you back next time you are in the area. Si Yu'os Ma'ase'!

8/10 (良い)

Suguru

家族旅行
良かった点 : 清潔度
カフェが24時間営業で便利でした。
2023 年 5 月に 3 泊滞在
LIGUからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 26 日)
Buenas and Håfa Adai! Thank you for the 4 star rating at Hilton Guam Resort and Spa. We are delighted to know that our place is great and are hosts are friendly. We are happy to hear that our Caffe Cino was open to your convenience. We look forward to welcoming you back next time you are in the area. Si Yu'os Ma'ase'!

8/10 (良い)

HIROSHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
繁華街から離れた静かな海辺のホテル.ビーチ遊びや散歩,公園での運動などのんびりと過ごせます.建物は老朽化しているけど清掃は良い.レストランや24時間営業のコンビニもある.静かに過ごしたい人には良い環境のホテルだと思います.
2023 年 4 月に 4 泊滞在
LIGUからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 26 日)
Buenas and Håfa Adai! Thank you for your recent stay at Hilton Guam Resort and Spa. We appreciate you rating your experience and leaving invaluable feedback. We are happy to hear that you were able to enjoy peace and quiet during your stay. We look forward to welcome you back next time you are in Guam. Si Yu'os Ma'ase'!

8/10 (良い)

MARIKO

良かった点 : スタッフとサービス
海が近くてシュノーケリングがたのしめた。
2023 年 5 月に 3 泊滞在
LIGUからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 26 日)
Buenas and Håfa Adai! Thank you for your recent stay at Hilton Guam Resort and Spa. We appreciate you rating your experience and leaving invaluable feedback. We are happy to hear that you enjoyed snorkeling at our beach side. We look forward to welcome you back next time you are in Guam. Si Yu'os Ma'ase'!

8/10 (良い)

SEIICHIRO

2023 年 3 月に 5 泊滞在
LGからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 24 日)
Buenas and Håfa Adai! Thank you for the 4 star rating at Hilton Guam Resort and Spa. We are delighted to know that our place is great and are hosts are friendly. We look forward to welcoming you back next time you are in the area. Si Yu'os Ma'ase'!

8/10 (良い)

SHINGO

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフがとても親切で、赤ちゃんに手を振ってあやしてくれました。
2023 年 1 月に 2 泊滞在
lgからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 1 日)
Buenas and Håfa Adai! Thank you for your feedback. We appreciate your recognition as we take our guest's experience with utmost care. We strive to deliver the best experience to all of our guests and comments like yours make it all worthwhile. Si Yu'os Ma'ase'!

10/10 (非常に良い)

HIROO、HigashiyodogawaKuSugahara

2022 年 12 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

JUN

家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
No amenities No shower gel and shampoo No toothbrush
lgからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 1 日)
Buenas and Håfa Adai! Thank you for rating your experience. We appreciated you taking the time to leave your invaluable feedback. Please know that your concern is utmost importance to us and sincerely apologized for the inconveniences during your stay. We hope to welcome you back next time you are in the area so that we may offer you a flawless experience. Si Yu'os Ma'ase'.

10/10 (非常に良い)

GORO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテル内にも軽食が取れるカフェがあり、便利でした。何よりホテル下がビーチでシュノーケリングができ、そのあとプールに入れたのが最高でした。また、グアムに行く際には、利用します。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
プレミア棟の低層階の為、鶏の鳴き声が夜中から朝方うるさい

8/10 (良い)

SAKI

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
建物の老朽化が目立つ
Hiltonホテルの浴室は、雨漏りがあり建物の老朽化を感じた。但し、全般的なサービスマンの気遣いなどは通常通りであった。
2022 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Okamoto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Midori

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
海もきれいで、ホテルも特に気になる点はありませんでした。空港からの無料送迎があるといいですね。タシラウンジが締まっていたのが残念でした。それはきちんと告知すべきだと思います。

10/10 (非常に良い)

Yoshio

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
清潔によく手入れされており快適でした。まだすべてのレストランが開いていないが、ビュッフェの朝食はよかったです。
2022 年 11 月に 2 泊滞在
Hilton Guam Resort & Spa /agからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 26 日)
Buenas and Håfa Adai! Thank you for your recent stay at Hilton Guam Resort and Spa. We appreciate you rating your experience and leaving invaluable feedback. We look forward to welcome you back next time you are in Guam. Si Yu'os Ma'ase'!

8/10 (良い)

DAISUKE

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
2022 年 10 月に 2 泊滞在
LGからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 11 日)
Buenas and Håfa Adai! Thank you for your recent stay at Hilton Guam Resort and Spa. We appreciate you rating your experience and leaving invaluable feedback. We look forward to welcome you back next time you are in Guam. Si Yu'os Ma'ase'!

2/10 (非常に不満)

SHOTARO

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
2022 年 10 月に 1 泊滞在
LGからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 11 日)
Buenas and Håfa Adai! Thank you for your feedback. We are sorry to see this 1-star rating and would like to learn more about how we can improve. Please send us an email at GUMHI_RES@hilton.com if you would like to share more details. Si Yu'os Ma'ase', Lizel Gutierrez.

2/10 (非常に不満)

PYOUNGHWA

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
シーツが破れていました。
2022 年 9 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Koichi

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
これがヒルトン???
フロントの対応は遅い、お願いしたことは何の連絡なくできない。 ポーターはいてももたない。 掃除は来ない。 全てが信じられないくらいひどかったです。ヒルトンなので更にびっくりです。100ドル程度の宿泊費なら妥当だと思います。
2022 年 7 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Naoki

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
海まで直接行けて良かったです。
2022 年 7 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yoshino

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
施設はきれいでとても快適にすごせました
2022 年 3 月に 2 泊滞在
Hilton Guam Room Reservations / agからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 24 日)
Buenas and Håfa Adai! Thank you for your recent stay at Hilton Guam Resort and Spa. We appreciate you rating your experience and leaving invaluable feedback. We look forward to welcome you back next time you are in Guam. Si Yu'os Ma'åse'!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 3 月に 4 泊滞在
Hilton Guamからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 17 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your rating with us. We're glad to hear that you had a wonderful experience and wish to welcome you back to the hotel soon. Thank you, Hilton Guam

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
プライベートビーチの感じがものすごく素敵です。
2020 年 2 月に 4 泊滞在
Hilton Guamからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 17 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your comments with us. We're delighted to hear that you had a great time at the beach. The sea life is absolutely beautiful. We wish to welcome you back to the hotel soon. Thank you, Hilton Guam

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
エアコンの音がうるさい 隣の部屋の話声がよく聞こえて不快 駐車場がいつも一杯で遠くの方にしか停められない バスタブ側にシャワーがない トイレにウォシュレットがない
2020 年 3 月に 3 泊滞在
Hilton Guamからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 12 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your comments with us. We do apologize the inconvenience you've experienced during your stay from the noise in the room to the lack of parking. Your comments will be shared with the departments concerned in order to better guest satisfaction. We wish to welcome you back to the hotel for a more enjoyable experience. Thank you, Hilton Guam

10/10 (非常に良い)

MASATO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
少し建物は古いですが、部屋が広くて過ごしやすかった。レストランもどこに入っても美味しく、満足でした。スタッフさんはとても親切で、拙い英語も汲み取ってくれました。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Hilton Guamからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 5 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We're delighted to hear that you had a wonderful time from the large room, dining experience, and customer service. Our team wishes to welcome you back to the hotel soon. Thank you, Hilton Guam

8/10 (良い)

karmannghia、神奈川県

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hilton Guam のフロントスタッフの対応は非常に良かったのですが 旅行に至るまでのエクスペディアスタッフの対応は最低でした。 御社のスタッフの電話対応は全く無責任で知識不足で素人集団だと 思いました。今回のGuam旅行は色々問題が有りましたが無事に楽しく終えることが出来ました。これは現地のHiltonスタッフのおかげで 彼らには感謝しています。以上
2020 年 2 月に 8 泊滞在
Hilton Guamからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 25 日)
Dear Karmannghia, Thank you for sharing your comments with us. We do apologize for the inconvenience you've experienced during your stay. We're happy to hear that our staff was able to assist and make your stay more pleasant. Our team wishes to welcome you back to the hotel soon. Thank you, Hilton Guam

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
プレミアタワーに泊まりました。エレベーターを降りたところにグアム最大級のジムがあり、タシタワーやメインタワーよりジムへのアクセスが良かった。部屋のシャワーブースはガラス張りでちょっとの隙間から水が漏れ、毎日床が濡れて滑りやすかったのが難点。建物は新しくないがスタッフの対応、ジム、プール、ビーチへのアクセスが良いので毎回ここに泊まっています。
2020 年 2 月に 4 泊滞在
Hilton Guamからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 17 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us and for your continued patronage to the Hilton Guam Resort & Spa. We're glad to hear that you enjoyed the gym as well as the beach. We do apologize regarding the inconvenience that you've experienced in the bathroom. We will be sure to share this with the departments concerned in order to better guest satisfaction. Our team wishes to welcome you back to the hotel soon. Thank you, Hilton Guam

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 設備とサービス
室内の備品が充実していない。 日本人向けの案内が少ない。 歯ブラシが、1日分しかなかった。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Hilton Guamからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 17 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your comments with us. We do apologize regarding the inconveniences that you've experienced during your stay. We will be sharing your comments with the departments concerned in order to better guest satisfaction. We wish to welcome you back to the hotel soon. Thank you, Hilton Guam

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
アメニティグッズがとても小さく使いにくかった。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Hilton Guamからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your comments with us. We do apologize that the amenities were hard to use. We hope that you did have an enjoyable stay and hope to welcome you back to the hotel soon. Thank you, Hilton Guam

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備
可もなく不可もなし
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Hilton Guamからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your comments with us. We do apologize that your stay was not to your satisfaction. Your comments will be shared with the departments concerned in order to better guest satisfaction. We wish to welcome you back to the hotel soon. Thank you, Hilton Guam

6/10 (普通)

hirotti、日本 名古屋

家族旅行
風呂の湯温不足およびプールのサンデッキ不足など 残念であった。また朝食券が渡されなかった 帰路ホテルからタクシーを頼んだが時間が間違えてbookingされていた
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Hilton Guamからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 7 日)
Dear Hirotti, Thank you for sharing your comments with us. We do apologize for the inconvenience you've experienced during your stay. We will be sharing your comments with the departments concerned in order to better guest satisfaction. We wish to welcome you back to the hotel for a more positive experience. Thank you, Hilton Guam

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 5 泊滞在
Hilton Guamからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 29 日)
Hafa Adai, Thank you for sharing your rating with us. We hope that you had an enjoyable stay and wish to welcome you back to the hotel soon. Thank you, Hilton Guam