「Bra läge i hamnen och mycket fräscht och trevligt. Lågsäsong så ingen restaurant men det löstes med en god räkmacka i hotellets frukost-kyl.」
「Bra läge i hamnen och mycket fräscht och trevligt. Lågsäsong så ingen restaurant men det löstes med en god räkmacka i hotellets frukost-kyl.」
Peter