Thank you so much for taking the time to post a rating on your stay with us.
Have a nice day and welcome back soon again!
Kind regards
Susanne, Sales & Marketing
Thank you so much for your kind review! It's so nice to hear that you enjoyed your stay.
We hope to see you soon again. Welcome back!
Kind regards
Susanne, Sales & Marketing
8/10 (良い)
Stephanie
2024 年 5 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Stephanie
2024 年 5 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Niklas
出張
2024 年 2 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Niklas
2024 年 2 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
jonas
家族旅行
2024 年 2 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bra överlag. Bra frukost och bra läge med t-banan, 6 stationer till city. Tyst och lugnt.
jonas
2024 年 2 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2024 年 2 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2024 年 2 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Kevin
出張
2024 年 2 月 22 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Basic Hotel.
Bathroom smelled bad. Pillows were tiny. Service was okay but not warm. Makes you long for home …which might be a good thing.
Kevin
2024 年 2 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Linda
グループ旅行
2024 年 2 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Linda
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Linnea Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Hej Linda,Tack för att du har gett oss 8 av 10 poäng efter din vistelse hos oss.Varmt välkommen tillbaka.
8/10 (良い)
Per
出張
2024 年 2 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Per
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Linnea Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Hej Per,Stort tack för att du har lämnat feedback. Härligt att se att du är nöjd. Varmt välkommen
10/10 (非常に良い)
Robert
2024 年 2 月 20 日
Robert
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Linnea Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Hej Robert!Wow full poäng av dig till oss. Stort tack.Varmt välkommen tillbaka.
8/10 (良い)
Mariann
グループ旅行
2024 年 2 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Mariann
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Linnea Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Hej Mariann,Stort tack för att du har tagit dig tid att lämna feedback till oss.Välkommen tillbaka vid din nästa vistelse i Stockholm.
10/10 (非常に良い)
Martin
2024 年 2 月 18 日
Martin
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Linnea Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Hej Martin,Wow 10 poäng till oss. Stort tack.Varmt välkommen tillbaka.
6/10 (普通)
Almarin
出張
2024 年 2 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Renoveringsarbejde i dagtimerne
Hotellet som sådan var ganske fint. Men i løbet af dagen, var der gang i renovering, som var forfærdelig larmende. Det var ikke til at holde ud. Det havde været rart at vide, inden vi bookede hotellet
Almarin
2024 年 2 月に 6 泊滞在
Linnea Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Hej Almarin, Stort tack för din feedback. Varmt välkommen tillbaka.
2/10 (非常に不満)
Leon
グループ旅行
2024 年 2 月 11 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Leon
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Linnea Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Hi Leon, Thank you for taking time to post a review. I am sorry that we did not live up to your expectations. Hopefully we get a chance to do so on your next visit to Stockholm. Welcome back.
10/10 (非常に良い)
Carolina
2024 年 2 月 11 日
Carolina
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Linnea Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Hej Carolina,Wow 10 poäng tar vi tacksamt emot.Välkommen tillbaka vid din nästa vistelse i Stockholm.
10/10 (非常に良い)
Malin
2024 年 2 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Toppen
Sköna sängar fin frukost o kanon att man kan ställa in personlig rumstemperatur
Malin
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Linnea Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Hej Malin, Vad härligt att höra att du har haft det bra under din vistelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka.
10/10 (非常に良い)
Gustav
2024 年 2 月 4 日
Gustav
2024 年 2 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Gijsbert、Kampen
2024 年 1 月 28 日
Gijsbert
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Linnea Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Hej Gijsbert,Stort tack för 4 av 5 stjärnor.Välkommen tillbaka.
10/10 (非常に良い)
Angelos
2024 年 1 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Angelos
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Linnea Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 30 日)
Hi Angelo,Thank you for a 10 star rating.Welcome back on you next visit to Stockholm.
8/10 (良い)
Catrin
2024 年 1 月 22 日
Catrin
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Linnea Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 30 日)
Hi Catrin,Thank you for taking time to give us feedback.Hope to see you back at the hotel on your next stay in Stockholm.
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2024 年 1 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Linneaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Hej, Tack för 8 fina stjärnor till oss. Önskar dig en fin dag
8/10 (良い)
Åsa
2024 年 1 月 21 日
Åsa
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Linnea Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 30 日)
Hej Åsa,Stort tack för att du har tagit dig tid att lämna feedback till oss. Vad roligt att se att du har haft en fin vistelse hos oss. Varmt välkommen tillbaka.
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2024 年 1 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Linnea Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Hej, Härligt med 8 stjärnor.Varmt välkommen tillbaka
6/10 (普通)
Norayr
2024 年 1 月 20 日
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Norayr
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Linnea Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Hej, Tack för att du har lämnat feedback till oss. Önskar dig en fin dag
4/10 (不満)
Nina
2024 年 1 月 14 日
Nina
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Pannyからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Thanks for rating us!Best regards
10/10 (非常に良い)
Ida
2024 年 1 月 14 日
Ida
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Panny からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Thank you so much for rating us!Best regards
10/10 (非常に良い)
Susanne
2024 年 1 月 14 日
Susanne
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Pannyからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Thank you for fine reviews!Best regards
8/10 (良い)
Lionel
家族旅行
2024 年 1 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Lionel
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Panny からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Thanks for rating us!Best regards
8/10 (良い)
Johan
2024 年 1 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Johan
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Panny からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Thanks for rating us!Best regards
10/10 (非常に良い)
Stefan
家族旅行
2024 年 1 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Stefan
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Panny からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Thank you so much for rating us!Best regards
10/10 (非常に良い)
Lampros
家族旅行
2024 年 1 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Lampros
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Panny からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Thank you so much for rating us!Best regards
8/10 (良い)
Anders
2024 年 1 月 6 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Anders
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Panny からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Thank you so much for rating us!Best regards
10/10 (非常に良い)
Harri
2024 年 1 月 6 日
Harri
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Panny からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Thanks for rating us!Best regards
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
家族旅行
2024 年 1 月 4 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
宿泊されたお客様
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Panny からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Thanks for rating us!Best regards
10/10 (非常に良い)
Mikael
2024 年 1 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mikael
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Panny からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Thank you so much for rating us!A warm welcome back!Best regards
10/10 (非常に良い)
Elisabet
2024 年 1 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotell med omsorg, centralt och lugnt och skönt
Elisabet
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Panny からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Stort tack för fina kommentarer!Varmt välkommen åter!Bästa hälsningar
10/10 (非常に良い)
Dmitri
2024 年 1 月 1 日
Dmitri
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Linnea Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Wow! 5 av 5, stort tack för din feedback.
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2023 年 12 月 31 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Panny からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Thanks for rating us!Best regards
8/10 (良い)
Samuel
家族旅行
2023 年 12 月 31 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Kylskåp
Saknade ett litet kylskåp!
Samuel
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Panny からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Stort tack för att du framför dina synpunkter!Vi har kylskåp på vissa rum i familj och superiorkategorin. Bästa hälsningar
4/10 (不満)
Roland
家族旅行
2023 年 12 月 29 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Roland
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Linnea Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Hej Roland,Tack för att du har lämnat betyg till oss efter din vistelse.Önskar dig varmt välkommen tillbaka.
8/10 (良い)
Moa
2023 年 12 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Moa
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Linnea Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Hej Moa,Tack för att du har lämnat 8 härliga poäng till vår samling.Varmt välkommen tillbaka.
8/10 (良い)
Torsten
2023 年 12 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Torsten
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Panny からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Thanks for rating us!Best regards
8/10 (良い)
Linda
家族旅行
2023 年 12 月 25 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
Mycket bra frukost mycket att välja på. För mjuka kuddar. Stolarna var dammiga. Duschen dåligt fastsatt. Satt dåligt vid väggfästet! Snabb incheckning.
Linda
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Panny からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Tack för att du framför dina synpunkter!Beklagar det som inte var bra, jag hoppas att du sa till på plats så att vi kunde åtgärda det som inte var bra. Vi håller jus på att renovera hotellet så inom en snar framtid kommer rummen att vara uppdaterade och i bättre skick. Bästa hälsningar
10/10 (非常に良い)
Anette
2023 年 12 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Anette
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Panny からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Thank you so much for rating us!Best regards
10/10 (非常に良い)
Kent
2023 年 12 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Allt var bra, efter vi fick ett nytt rum pg av att ventilationen var hög i vårt första rum.
Kent
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Panny からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Stort tack för att du framför dina synpunkter!Bästa hälsningar
4/10 (不満)
Daniel
2023 年 12 月 15 日
Daniel
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Panny からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Thank you for rating us!Best regards
10/10 (非常に良い)
Carina
2023 年 12 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Carina
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Panny からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Thank you so much for rating us!Best regards
10/10 (非常に良い)
Arne
2023 年 12 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Arne
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Panny からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Thank you so much for rating us!Best regards
8/10 (良い)
Mikael
2023 年 12 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mikael
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Panny からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Thanks for rating us!Best regards
8/10 (良い)
Peter
出張
2023 年 12 月 10 日
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
Städningen var inte bra stor kaffe fläck på golvet och på luftgaller vid fönster
Peter
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Panny からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Ber så mycket om ursäkt för att vi missat det.Jag hoppas att du sa till oss på plats så att vi kunde åtgärda missarna.Ha en fin dag!Bästa hälsningar