Dear Shunji,Thank you for taking time and give us a review about us.We are glad you write an input about elevator , I will take this further.All the best and welcome back.Best regards,Susanne -Front desk
8/10 (良い)
Masashi
2024 年 2 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Masashi
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Susanneからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 4 日)
Dear Masashi,Thank you so much for your top score about us.We are so glad that you enjoyed your stay with us.All the best and warmly welcome back to us.Kind regards,Susanne-Front desk
Dear Akio,Thank you so much for your kind review!We will have our maintenance team look at the drainage in your room, we are so sorry for this. Please let the front desk staff know so we are able to assist you immediately!We are happy to hear that you enjoyed your stay with us!Welcome back anytime soon!Best regards,IzabelleThe front desk
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2023 年 7 月 31 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2023 年 7 月に 3 泊滞在
emmaからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 31 日)
Hej,Stort tack för ditt toppbetyg! Vi är glada att ni är nöjda med vistelsen här. Hjärtligt välkomna åter! Vänligen,EmmaTeam Birger Jarl
10/10 (非常に良い)
SHUNJI
2023 年 4 月 2 日
SHUNJI
2023 年 3 月に 16 泊滞在
Emmaからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 23 日)
Dear Shunji,We are very happy to receive the top grade from you. We thank you for taking time to write about your hotelstay. Most welcome back to us! Kind regards,EmmaTeam Birger Jarl
Hello Akari!
I am happy to hear that you were pleased with your stay and that you would like to revisit us. I hope we will see you again soon.
Best regards
10/10 (非常に良い)
Maarika
グループ旅行
2024 年 5 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We had a lovely stay! The room was comfortable and clean. We were friends traveling together, so the option for twin beds was great. The breakfast was excellent in the mornings. The location was great - a short walk to all the sites and near the subway and on a quiet street.
Hello Monique,Thank you for staying at Hotel Birger Jarl - we hope to see you back soon!
6/10 (普通)
Katarina
2024 年 5 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
God frukost och sköna sängar. Ingen sminkspegel på toa, ingen kontakt i badrummet, duschmunstycket var trasigt så vattnet kom inte ut som det skulle genom duschen, ingen hudkrämmpå toaletten. Annars bra!
Hej Katarina,Tack för att du bott hos oss och valt att lämna ett omdöme. :) Det ska finnas uttag i alla badrum, ibland kan det vara klurigt att hitta kanske. Jag ska kolla upp angående sminkspegel då det också bör finnas på rummen. Varmt välkommen åter i framtiden!
8/10 (良い)
Robbin
2024 年 5 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
The breakfast was exellent.
The shower was rather small
Hi Robin,Thank you for staying at Hotel BIrger Jarl and for leaving your feedback. :)
8/10 (良い)
Erik Hendrikus Johannes van den
カップルで旅行
2024 年 5 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Kamer was eerder klein / compact. Voelde aan als een kajuit. Wel alles heel net en zuiver.
ontbijt was royaal, lekker echt vers fruit, geen blik.
Diner: beperkte kaart maar heel lekker en verzorgd.
Hello Erik,Thank you for choosing Hotel BIrger Jarl and for leaving your feedback. :) We are glad to hear you really enjoyed breakfast, and dinner as well! Hope to see you again soon!
10/10 (非常に良い)
Alexandra
2024 年 4 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
L’emplacement est idéal dans un quartier un peu en marge des attraits touristiques majeurs mais les déplacements sont rapides et faciles avec le transport en commun. Un hôtel formidable avec des déjeuners délicieux!
Dear Alexandra,Thank you so much for staying at Hotel Birger Jarl - we are delighted to hear that you enjoyed the hotel, the surroundings and our daily lunch. :) Hope to see you back soon!
Very expensive and far away from everything. Location is terrible and hotel is worn and shabby.
Richard
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Lisaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Dear Richard,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We genuinely appreciate your input as it helps us improve for the better.We are sad to hear that your experience did not meet your expectations.We understand your concerns about the pricing and location being crucial factors in your choosing of accommodation.We apologize for any inconvenience caused.We are always here to communicate and offer better assistance with transportation options.Regarding the condition of the hotel, we are committed to maintaining high standards of cleanliness and comfort for our guests. We will assess the areas you mentioned. And we hope you might consider giving us another chance in the future.Thank you again for your valuable feedback.Kind regards, LisaReceptionen
10/10 (非常に良い)
Fredrik
2024 年 2 月 27 日
Fredrik
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Emiliaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 28 日)
Bästa Fredrik,Tack för att du tog dig tid att recensera din vistelse hos oss, det uppskattas verkligen!Varmt välkommen tillbaka.Med vänlig hälsning,Emilia Receptionen
10/10 (非常に良い)
Joel
2024 年 2 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Joel
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Emiliaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 28 日)
Bästa Joel,Tack för att du tog dig tid att recensera din vistelse hos oss, det uppskattas verkligen!Varmt välkommen tillbaka.Med vänlig hälsning,Emilia Receptionen
4/10 (不満)
Eran
家族旅行
2024 年 2 月 26 日
Eran
2024 年 2 月に 6 泊滞在
Susanneからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 28 日)
Dear Eran,Thank you so much for taking time and give us a score.We apologize that your stay/room was not as you expected, we were fullybooked and could not give you a free upgrade. We have different roomtypes and design in our rooms. Looking forward seeing you again.Best regardsSusanne-Front desk
10/10 (非常に良い)
Mariam、Hawtorn Woods
2024 年 2 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Mariam
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Emmaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 3 日)
Dear Mariam,We are delighted to receive your review. Thank you for taking the time to write about your stay and giving us the top-grade. We look forward to welcoming you back in the future!Kind regards,EmmaTeam Birger Jarl
10/10 (非常に良い)
Malin
2024 年 2 月 24 日
Malin
2024 年 2 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Atle
出張
2024 年 2 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great Frokost
Fikk stort rom og flott frokost
Atle
2024 年 2 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Torbjörn
2024 年 2 月 22 日
Torbjörn
2024 年 2 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Lars
2024 年 2 月 21 日
Lars
2024 年 2 月に 1 泊滞在
emmaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Hej Lars,Vad fint att du har skrivit om din vistelse. Vi uppskattar att få din feedback. Vi hoppas få välkomna dig tillbaka framöver!VänligenEmmaTeam Birger Jarl
8/10 (良い)
Sandra
家族旅行
2024 年 2 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Sandra
2024 年 2 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Thomas
2024 年 2 月 20 日
Thomas
2024 年 2 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Jonas
出張
2024 年 2 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Jonas
2024 年 2 月に 2 泊滞在
emmaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Hej Jonas,Vi uppskattar att du har tagit dig tiden att betygsätta din vistelse. Din feedback är viktig för oss. Vi hoppas få välkomna dig tillbaka nästa gång du befinner dig i Stockholm. Vänligen,EmmaTeam Birger Jarl
10/10 (非常に良い)
Efrem
2024 年 2 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Efrem
2024 年 2 月に 5 泊滞在
Emmaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Dear Efrem,We are grateful to receive your feedback. Thank you for taking the time. We are delighted to read that you have given us the highest score. Most welcome back anytime!Best regards,EmmaTeam Birger Jarl
10/10 (非常に良い)
Nefeh
家族旅行
2024 年 2 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nefeh
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Susanneからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Dear Nefeh,Thank you so much for your top score and that you have taken time and and write us a review.We wish you warmly welcome back to us.Best regards,Susanne -Front desk
8/10 (良い)
Björn
2024 年 2 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Bra att kunna ta frukost framm till 11.00, tillmötesgående och trevlig personal.
Björn
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Emmaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Hej Björn,Vad härligt att du kunde njuta av vår helg-frukost. Vi är glada att du uppskattade vår service. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång du befinner dig i Stockholm.
8/10 (良い)
Markus
2024 年 2 月 18 日
Markus
2024 年 2 月に 2 泊滞在
emmaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Hejsan Markus,Vad härligt att du tagit dig tiden att betygsätta din vistelse. Vi är glada att du har trivts hos oss. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka!Vänliga hälsningar,EmmaTeam Birger Jarl
8/10 (良い)
Aruna
出張
2024 年 2 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Good stay. But not so happy with the cleanliness done during the stay. The food was amazing. Very good spread for breakfast. There was a warm welcome from the receptionists and guided well when asked for help.
The evening/ night staff at the restaurant/ bar was quite courteous. Cant say the same about the morning shift one.
Overall a decent stay for business trip.
Close to public transport and other restaurants.
Aruna
2024 年 2 月に 6 泊滞在
Lenny Front Desk からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Dear guest,Thank you for your feedback. We're glad you had a good stay and enjoyed the amazing food and breakfast spread. We appreciate your comments on the receptionists and evening/night staff. We apologize for any cleanliness concerns and acknowledge your feedback on the morning shift. We hope to welcome you back for another pleasant stay on your future business trips.Best regards
10/10 (非常に良い)
Kerstin
グループ旅行
2024 年 2 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Kerstin
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Susanneからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 18 日)
Bästa Kerstin,Tack så jättemycket för att du har tagit dig tid att ge oss topp poäng 10 av 10. Varmt välkommen tillbaka.Bästa hälsningar,Susanne-Receptionen
10/10 (非常に良い)
Pia
2024 年 2 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Pia
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Susanneからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 18 日)
Bästa Pia,Tusen tack för din topp poäng av oss.Vi är glada att du har trivts så bra.Varmt välkommen tillbaka.Bästa hälsningar,Susanne-Receptionen
10/10 (非常に良い)
Kathleen Ann
2024 年 2 月 17 日
Kathleen Ann
2024 年 2 月に 6 泊滞在
Lisaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 20 日)
Hi, Kathleen! Thank you for the wonderful review.We are delighted to hear that you enjoyed your stay here at Hotel Birger Jarl.We hope to see you in the near future again :)Sincerely, Lisa/ Front desk
Hej Maria,tack för att du tagit dig tid att skriva detta.Vi ska se till att golvet och handfatet åtgärdas, om du inte redan sa till när du bodde hos oss.Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss!
8/10 (良い)
Abdullahi
2024 年 2 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Abdullahi
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Susanneからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 18 日)
Dear Abdullahi,Thank you so much for your top score about us and that you have taken time and give us a score.We wish you warmly welcome back t o us.Best regards,Susanne -Front desk
10/10 (非常に良い)
Thomas
2024 年 2 月 15 日
Thomas
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Lisaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 16 日)
Hi, Thomas.Thank you for the positive review!We are delighted to hear that your experience at our hotel has been great.We hope to see you for future visits :)Best regards, Lisa / reception
6/10 (普通)
Al kassem
出張
2024 年 2 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 客室の快適度
Obekväm säng, men rent, mycket bra frukost.
Al kassem
2024 年 2 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Alicia
グループ旅行
2024 年 2 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Alicia
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Emmaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 14 日)
Hej Alicia,Stort tack för din feedback. Det är härligt att läsa att du har haft det bra hos oss. Vad kul att du ger vistelsen högsta betyg! Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka framöver. Vänligen,EmmaTeam Birger Jarl
10/10 (非常に良い)
Marcus
出張
2024 年 2 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Marcus
2024 年 2 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
出張
2024 年 2 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Allt man behöver!
Bra hotell som fyller de funktioner man är ute efter.
宿泊されたお客様
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Susanneからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 14 日)
Bästa gäst,Tack så jättemycket för din fina topp poäng av oss.Härligt att du tycker att vi är ett bra hotell som fyller defunktioner man är ute efter.Varmt välkommen tillbaka.Med vänlig hälsning,Susanne -Receptionen
10/10 (非常に良い)
Morten
2024 年 2 月 13 日
Morten
2024 年 2 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Marc
カップルで旅行
2024 年 2 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Ganz ok. Zimmer etwas abgewohnt. Aber frühstück war sehr gut.
Marc
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Susanneからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 14 日)
Dear Marc,Thank you for taking time and give us a review about.Warmly welcome back to us.Best regards,Susanne-Front desk