Huset levede op til forventninger og billeder. Der var overordnet en god rengøringsstandard, men vinduerne trængte meget til at blive vasket. Huset er hyggeligt, udsigten og terrassen er skøn. Gode vandremuligheder i området, dejlig badesø i byen - kræver dog betaling.
Det er et problem, at der ikke er bestilt tilstrækkelig bortskaffelse af affald til huset. Vi mødte frem til en fyldt skraldespand, og den blev ikke tømt under opholdet. Affaldsproblemet blev forværret af, at temperaturen var 30 grader. Receptionen hjalp os dog ved, at vi kunne aflevere affald der. Huset har sovepladser til 8 personer, men spiseplads, havemøbler og sofaarrangement er lidt småt til så mange. Vi var 5 personer, og det var komfortabelt.