屋外プール、営業時間 9:00 ~ 19:00、プール パラソル、サンラウンジャー

ヴィヴァルディ・ホテルの口コミ

4 out of 5
ヴィヴァルディ・ホテル
Dragonara Road, St. Julian's, Malta

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 972 件の口コミ中 311 件が非常に良い" "
評価 8 - 972 件の口コミ中 412 件が良い" "
評価 6 - 972 件の口コミ中 163 件が普通" "
評価 4 - 972 件の口コミ中 57 件が不満" "
評価 2 - 972 件の口コミ中 29 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

7.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

NAKAMURA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2020 年 2 月に 3 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2020 年 7 月 31 日)
Dear Nakamura, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to write a review. We are so glad to see you enjoyed your accommodations as well as the location of our property. Our hotel aims to provide a truly unique experience and we are thrilled that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Until then, best wishes. Sincerely, DM

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
普通
立地は良かったです。チェックアウト時に環境税?宿泊税?50セントを回収されます。ソーイングセットやシューズクリーナーが備わっている点はいいと思いますが、アメニティのシャンプーは泡立たず使えないに等しいので△
2019 年 12 月に 1 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 11 日)
Dear Guest, Thank you for staying with us. We were glad to read that you found the location of the hotel convenient for your requirements. Nonetheless, we would like to reply to your comment with regards to the Environmental Tax. This is a government tax based on the number of nights of your booking regardless whether you have stayed the whole period or not. The total sum is of 50 cents per person per night. As for the sewing kit, this could have been acquired from reception and with regards to the shoe polisher, we have a special shoe polishing machine located on the first floor. Once again, we thank you for staying with us and hope to host you again in the future. Kind regards, DM

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適でした
4つ星らしいホテルでした。高級感はありませんが、清潔感があり、対応もしっかりしていて、気持ち良く過ごせました。 マルタのオフシーズンの冬だったためか、海の見えるお部屋にあたりました。 初日は、ペットボトルのお水が置いてありました。 フロントにタクシー手配をしてもらったり、コンシェルジュでツアーバスを予約したりしました。 地下の温水プールも利用しました。 空港から乗り合いバスで直行で20分ほどで着きました。 全体的に楽しく過ごせて満足です。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 11 日)
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to write a review. We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations as well as the location of our property. Our hotel aims to provide a truly unique experience and we are thrilled that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Until then, best wishes. Sincerely, DM

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 12 月に 4 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 4 日)
Dear Guest, Thank you for choosing Golden Tulip Vivaldi while visiting Malta, and for taking a minute to express your opinion on Expedia. Since your happiness is our main concern, the whole team and I were thrilled to read that you enjoyed your stay. Once again, thank you so much for your fidelity towards Golden Tulip Vivaldi and for recommending us so highly. Kindly rest assured that the management of Golden Tulip Vivaldi are already looking forward to greet you again within the hotel. Until we do have this occasion, we wish you all the best. Sincerely, DM

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 11 月に 5 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 23 日)
Dear Guest, Thank you very much for recommending Golden Tulip Vivaldi so highly. We are flattered by your rating and do hope to see you soon at the Golden Tulip Vivaldi. Thank you for staying with us and until we meet again, we wish you all the best. Sincerely, DM

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
場所が良く値段の割りに満足できた
2019 年 11 月に 3 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 21 日)
Dear Guest, Thank you so much for your recent stay within our property and for taking a minute to share your impressions with other travellers. The entire team at Golden Tulip Vivaldi and I are glad to hear you enjoyed your overall sojourn experience with us and that you are recommending us so highly. Kindly be assured that everyone here is looking forward to welcome you back in a not too distant future. Until then, on behalf of everyone I wish you all the best. Sincerely, DM

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
約2週間泊まりました。ダイビングしに行ったのでダイブセンターが近く立地的には良かったですが、朝食はビュッフェタイプですが毎日同じもの。種類もそんなに無いのでさすがに飽きました。またホテルは古い為、部屋鍵の故障が2度発生。部屋に入れず。 そのうち1回は部屋変えてもらいました。 清掃は毎日入ってもらいましたが、タオルが足りない備品が足りないなどはしょっちゅう。 最後にチェックアウト時、5ユーロ取られました。 環境税?みたいなものらしいですが、聞いて無いのでなんのこっちゃです。 まあまあいい値段のホテルがこれか?って感じです。 もう少し探せば安くていいホテルありかもしれません。 セントジュリアンは街全体的に高いかもしれません。
2019 年 9 月に 14 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 13 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We were pleased to read that you enjoyed the hotel's location but nonetheless, we were sorry to hear that the experience did not meet your expectations, especially due to the breakfast choice. We would like to convey to you our most sincere apologies for this inconvenience and rest assured that your comments have been shared with the restaurant manager for review. We would also like to mention that rooms’ renovations and enhancements are scheduled for the not too distant future and hence, the rooms will soon have a more modern and fresher look and feel. Thank you for staying at Golden Tulip Vivaldi and we hope to see you again in the future. Sincerely, M Gatt, Duty Manager

10/10 (非常に良い)

Naofumi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 7 月に 4 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 12 日)
Dear Naofumi, Thank you for staying at the Golden Tulip Vivaldi and for captivating the positive experience of your vacation on Hotels.com. We were thrilled to read that you enjoyed your stay comprehensively and that you had a great experience in our hotel. We are already looking forward to welcoming you back at our hotel. Until then, everyone at Golden Tulip Vivaldi wish you all the best. Kind regards, M Gatt, Duty Manager

8/10 (良い)

MH

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
清潔でとても素晴らしいホテルでした。 朝食も大変美味しく、海も近くマルタを満喫することができました。
2019 年 7 月に 3 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 1 日)
Dear MH, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to write a review. We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations as well as the location of our property. Our hotel aims to provide a truly unique experience and we are thrilled that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Until then, best wishes. Sincerely, M Gatt, Duty Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 6 月に 5 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 10 日)
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to rate us. We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations as well as the location of our property. Our hotel aims to provide a truly unique experience and we are thrilled that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Sincerely, M Gatt, Duty Manager

10/10 (非常に良い)

YUKA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
好立地なホテル!
どこに行くにも便利なバス停が徒歩圏内にあり、また近くにレストランも美味しいお店ばかりでした。朝食のビュッフェでは、毎日ちょっとずつ違うメニューで、毎日食べるのが楽しみでした。
2019 年 7 月に 3 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 10 日)
Dear Yuka, Thank you so much for your recent stay within our property and for taking a minute to share your impressions with other travellers. The entire team at Golden Tulip Vivaldi and I are glad to hear you enjoyed your overall sojourn experience with us and that you are recommending us so highly. Kindly be assured that everyone here is looking forward to welcome you back in a not too distant future. Until then, on behalf of everyone I wish you all the best. Sincerely, M Gatt, Duty Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
テーブルに汚れが残っていた
2019 年 6 月に 4 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 22 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We were sorry to read that on this occasion the experience did not meet your expectations and we would like to apologise for this. Please note that we take these comments very seriously and that we will make sure these issues are addressed for the future. In the meantime, your comments have been shared with the housekeeping department for review. Thank you for being loyal to Golden Tulip Vivaldi and we sincerely hope to see you again in the future. Kind regards, M Gatt, Duty Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
外見だけ四つ星のホテル
朝食メーニューは不味いうえ毎日同じ。2日以上の滞在は避けましょう。コンシェルジュは、道を聞いただけでも散々観光ツアーを売り込み、断ると高圧的になり誠に不愉快でした。
2019 年 2 月に 3 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 18 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying at Golden Tulip Vivaldi and for leaving feedback on Hotels. com. We were sorry that your stay was not up to your expectations. We would like to apologise for the issues with breakfast. Your comments have been shared with the Restaurant Manager of Storie e Sapori for review. With regards to the tours sales representative who was pressuring you to buy a tour, unfortunately, they are not the hotel's concierge and they are not part of the hotel's staff but a private company offering a service. We apologise if they made you feel uneasy. Once again, thank you for staying with us while in Malta and we hope to see you again in the future. Kind regards, Mark Gatt, Duty Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
部屋がとても広く満足です。ただ、冷蔵庫、スリッパがなくてちょっと不便でした。
2019 年 2 月に 1 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 13 日)
Dear Valued Guest, Thank you for staying at the Golden Tulip Vivaldi and for leaving feedback on Expedia. We were pleased to read that you enjoyed your overall stay and especially the room we provided you. On the other hand, we were surprised with your comment about your room not having a fridge as we provide a cooler in each one of our rooms and are located built-in the closed compartment under the TV. As for the slippers, these carry a charge of 4 Euros and are available from reception. Once again, thank you for staying at the Golden Tulip Vivaldi and for recommending us so highly. We look forward to welcome you again in the future. Until then, best wishes. Regards, Mark Gatt, Duty Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
立地がよく、ホテルの周りにスーパーやレストランが多くあるので便利
2019 年 1 月に 4 泊滞在
Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 31 日)
Dear Anonymous, Thank you for your feedback on Expedia. We were pleased that you enjoyed Golden Tulip Vivaldi especially due to its location. Once again, thank you for staying at the Golden Tulip Vivaldi while visiting Malta and we hope to see you again in the future. Kind regards, Mark Gatt, Duty Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 1 月に 4 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 13 日)
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to rate us. We are so glad to hear that you enjoyed our property. Our hotel aims to provide a truly unique experience and we are thrilled that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Until then, best wishes. Sincerely, M Gatt, Duty Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地が良い
立地が良いと思いました。建物も立派です。 滞在期間の後半数日間はエアコンの故障で不自由な思いをしました。故障1日目は館内が焦げ臭いし暑いし、耐えられなくて夜遅くまで外出しました。2日目からは冷気が出るようになったものの、温度や風量のコントロールは出来ずつらかったです。 ルームクリーニングを頼んでも大雑把、浴室にはカビが生えて来るし、排水口の詰まりなどがあって不快でした。 ホテル内にツアーデスクがあります。そちらにおられる女性にはとても親切にしていただきました。
2018 年 8 月に 11 泊滞在
guest relationsからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 30 日)
Dear Guest, we do appreciate you took the time to let us know your thoughts about the recent stay at the Golden Tulip Vivaldi hotel. Kindly note our rooms are always fully inspected and cleaned on a daily basis. I do regret that you came across few inconveniences on a couple of occasions which are now rectified. I really wish to welcome you back in the next future, best regards Massimiliano Bartolini Duty Manager

8/10 (良い)

H.H、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
観光拠点としてのホテル
ゆっくりリゾート気分を満喫するならばこのホテルではないと思います。 ただし街が栄えていて近くにはスーパーもレストランもたくさんあり、バス停も近いので、観光拠点とするのはおススメです!
2018 年 5 月に 3 泊滞在
guest relationsからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 25 日)
Dear H.H, your nice review about the Golden Tulip Vivaldi has been acknowledged. Thanks for having appreciated our location very convenient indeed and for sharing it within this community. Looking forward to seeing you soon, kind regards Massimiliano Bartolini Duty Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
コストパフォーマンスの良いホテル
周辺はナイトクラブが多いと聞いていたがホテルからは1ブロック程距離があるため、夕食時に近場のレストランに出かけた時以外はさほど気にならず客室でも騒音は聞こえなかった。クラブ周辺は若者や騒がしいお店が多いが、人通りも多く、普通の飲食店や街頭で明るいため、通常の警戒をすれば大丈夫。 客室は真新しい感じではなくリゾート感もほぼないが、広さは十分でベッドも大きい上、浴槽も備え付け。しいて言えばホテルのレストランのディナービュッフェはそこまで魅力的ではなかったため、夕食は全て近隣のレストランに出かけた。
guest relationsからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 13 日)
Dear Anonymous, Your review following the recent stay at the Golden Tulip Vivaldi hotel has been acknowledged; thanks for letting us know this positive outcome and for the good score, 4 out of 5. We hope that you enjoyed your stay here in Malta and took advantage of the nearby shops and restaurants close to the hotel. Thanks for liking the bathroom equipment and the room size as well. Looking forward to welcoming you back for another stay, Best regards Massimiliano Bartolini Duty Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
バス停から徒歩五分以内の繁華街で便利です
空港からのバスが止まるバス停から歩いて5分。Hop-on Hop-offバスが止まるバス停が眼の前なので観光には便利です。繁華街も近く、夜遅くまで営業しているバーやレストランが周辺に多いので観光から遅く帰ってもまだ楽しめます。 ホテルは全体的に老朽化が進んでいる印象でした。一部リノベーション中でした。 全般的に豪華さは一切ありませんが、機能的には申し分ないので、宿泊費をある程度抑えて食事等に費やしたいと考える方には良いホテルかと思います。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
繁華街
周辺にレストランがたくさんあり、食事に困らなかった。スーパーも近いので便利。 バレッタまでは少し距離があるのと、 バス停はRossが本数が多いですが歩いて5分ほど。 WiFiも無料、冷蔵庫、金庫、ポット、必要な設備もあり。スリッパと歯ブラシはありません。 受付の対応もまぁまぁといったところです。 タクシーを呼んでもらうのに便利。観光バスデスクもありますが、だいたい外で呼び込みしているので、デスクにはいません。 コンシェルジュは滞在中みたことありませんでした。 コンセントはBFです。デポジット€5で貸してもらえます。 事前に色々とメールで問い合わせた際、返信も早かった。

8/10 (良い)

りょ、サンジュリアン

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地最高!!
海の目の前で繁華街もすぐでほんとに便利な場所にありました。 バスタブも清潔感があり気持ちよく入浴出来ました。

8/10 (良い)

Akiko

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
ロケーション抜群
ロケーション抜群、プールもあるし、海まで1分程度。部屋もロビーも良い

8/10 (良い)

Lena、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
繁華街に近い手頃なホテル
お部屋はシンプルなフローリングで広め。スペースがたくさんあります。テラスが付いていましたが、隣の部屋と共有のようになっているのでその部屋の方を振り向くと中が丸見え。朝、シャワーを浴びて出てきたら夫がカーテンを開けていて、隣の住人の男性がテラスに出ていたのでバッチリ見えてしまいました…。周りにはたくさんのレストランがあります。バスルームはタブ付きで、ビデもあります。冷蔵庫はありますがドリンクは入っていません。WiFiは有料です。特別に良いところはないですが、清潔でお湯も十分に出ますし、フロントスタッフも親切で眠るだけなら満足です。早朝のチェックアウトも問題なしでした。
Giacomo Magi, Duty Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 4 月 28 日)
親愛なるレナ、 私達とのあなたの最近の滞在次のあなたの寛大なコメントありがとうございました。 私はあなたが非常にゴールデンチューリップビバルディホテルであなたの経験を高く評価していることを聞いて嬉しく思います。 私はあなたが本当に私たちとあなたの滞在を楽しんだこと確かに非常に嬉しく思います。 親切に2016年3月の終わりから、当社のWi-Fiサービスは、全てのお客様のために無料であることに注意してください。我々は正しくあなたを知らされていない場合、私たちの謝罪を受け入れます。 全体ゴールデンチューリップビバルディを代表して、私は近い将来に再びあなたをホストするの喜びを持っていると思っています。 敬具

6/10 (普通)

HIROYUKI、神奈川

良かった点 : 客室の快適度
サンジュリアン滞在時に宿泊
宿泊した部屋は十分に広く、非常に快適でした。 朝食ブッフェも種類はそれほど多くはなかったですが、おいしかったです。 周辺のレストランも比較的リーズナブルで、マルタ料理(ウサギ料理など)も十分楽しめると思います。 ホテル自体は多少古い印象を受けましたが、十分にバカンスを楽しめると思います。
親愛なるHIROYUKI、 私達とのあなたの最近の滞在次のあなたの寛大なコメントありがとうございました。 私はあなたが非常にゴールデンチューリップビバルディホテルであなたの経験を高く評価していることを聞いて嬉しく思います。 私はあなたが私たちとあなたの滞在を楽しんだこと確かに非常に嬉しく思います。 全体ゴールデンチューリップビバルディを代表して、私は近い将来に再びあなたをホストするの喜びを持っていると思っています。 敬具 ジャコモ・マギ デューティーマネージャー

8/10 (良い)

Katsuhiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Giacomo Magi Duty Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 4 月 29 日)
Dear Katsuirho, Thank you for having stayed with us and for your nice feedback. On behalf of the entire Golden Tulip Vivaldi hotel I do hope to have the pleasure of hosting you once again. Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

Sea view room is best here
Very good room.

10/10 (非常に良い)

KANA、北海道

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
一人旅
繁華街からも近く、移動しやすいロケーションでした。朝食も、毎日同じメニューのビュッフェでしたが、飽きずに美味しく食べられました。スタッフもわからないことがあったら丁寧に答えてくれました。早朝から移動のシチリア島ツアーに参加しましたが、夜遅く帰った時に「楽しかった?」ってスタッフに聞かれて、覚えてくれてたんだと感動。すごく満足です☆

8/10 (良い)

Yucco、夏休みの旅行

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
良かったですよ
部屋は海が見えて、広くて素敵でした。でも、全室海が見えるわけではなさそうです。1点だけ心配だったのが、ホテルズコムで予約したのが伝わってなかった?のか、慌ただしく何かを探し始めました。iPadで、予約が完了した画面を英語表記に変えて見せると、納得されて、そこからは部屋案内まで早かったです。帰りは料金を請求されたらどうしよう…と心配しましたが、大丈夫でした。念のため予約画面を英語表記にしてプリントするくらいしてもいいかも。とおもいました。その他は気になることはなかったです。従業員も印象がよく、朝ごはんも美味しかったです。ちなみにコンセントはCでした。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便利な場所でリーズナブル
サンジュリアンの繁華街にも海にも近い。スタッフもフレンドリー。豪華さでは近辺のヒルトンやウエスティンに譲るものの、リゾート気分は十分味わうことができ、観光拠点として使うにも問題なし。部屋がちょっとくたびれている点は残念。

10/10 (非常に良い)

Mariano

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 2 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Dear Mariano,Thank you very much for your last stay with us and for taking a moment to share your general appreciation with us. Your satisfaction is the purpose of our jobs, and that is why the entire team and I are delighted to hear you enjoyed everything and that you did not find any negative things to report. Once again, thank you so much for visiting us and for recommending us so strongly. We do hope to have the opportunity to welcome you back soon within our property. Until then, we wish you all the best. Sincerely, DM

10/10 (非常に良い)

ELMARGHNI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 2 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 11 日)
Dear Elmarghni,Thank you so much for your recent stay within our property and for taking a minute to share your impressions with other travellers. The entire team and I are glad to hear you enjoyed your overall sojourn experience with us and that you are recommending us so highly. Kindly be assured that everyone here is looking forward to welcoming you back in the not-too-distant future. Until then, on behalf of everyone, I wish you all the best. Sincerely, DM

10/10 (非常に良い)

Daniela

出張
良かった点 : 施設のコンディションと設備
Eccellente
2024 年 4 月に 3 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Dear Daniela,Thank you for choosing our hotel and for taking the time to write a review. We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations as well as the location of our property. Our hotel aims to provide a truly unique experience and we are thrilled that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Until then, best wishes. Sincerely,DM

10/10 (非常に良い)

Deborah

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Me and my partner frequently visit vivaldi I had a suprise this time Beautiful new furniture. Lovely chairs, headboards and tv Brekfast is amazing, everything you can wish for Good food Staff are wonderful
2024 年 4 月に 1 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 19 日)
Dear Deborah,Thank you for reviewing and rating us on Expedia. We are very happy you have highlighted our service, product and the friendliness of our staff and found nothing negative to report.Thank you for staying with us and know that we cannot wait to have you back with us next time you are travelling to Malta.Sincerely,DM

10/10 (非常に良い)

Celia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location. Just off the busy street of restaurants blasting music. 5mins walk from Bus stop. Great restaurant onsite if you don't feel like going out. Very helpful staff. Felt safe as a solo traveller.
2024 年 3 月に 4 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Dear Celia,Thank you for choosing our hotel while visiting Malta, and for taking a minute to express your opinion on Expedia. Since your happiness is our main concern, the whole team and I were thrilled to read that you enjoyed your stay. Once again, thank you so much for your patronage and for recommending us so highly. Kindly rest assured that the management is already looking forward to greeting you again within the hotel. Until we do have this occasion, we wish you all the best. Sincerely, DM

8/10 (良い)

sabrina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Dear Sabrina,Thank you so much for choosing our hotel while visiting the Maltese Islands, and for taking a moment to leave your feedback. Since your satisfaction is our priority, the entire team and I are delighted to hear you enjoyed your stay. Once again, thank you so much for your loyalty and for recommending us so highly. Kindly be assured that the entire team is already looking forward to welcoming you back to our property. Until we do have this opportunity, we wish you all the best. Sincerely, DM

8/10 (良い)

Heather

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Rooms are a bit dated
2024 年 2 月に 2 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Dear Heather,Thank you for reviewing us after you resided with us. We feel sorry to read that your stay was not totally to your liking due to the décor of the accommodation. We would like to mention that rooms’ renovations are happening at the moment and hence, the rooms will soon have a more modern and fresher look and feel. We would like to present you our most sincere apologies for not providing you with a memorable stay while staying with us. We hope your return trip was a smooth one, and we hope that you will take the occasion to stay with us again in the future for an improved stay. Yours Sincerely, DM

6/10 (普通)

Adnan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ok
2024 年 1 月に 3 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear Adnan,Thank you for taking the time to share your feedback. We were sorry to read that on this occasion the experience did not meet your expectations and we would like to apologise for this. Please note that we take these comments very seriously but you have not marked where we failed you.Thank you for being loyal to us and we sincerely hope to see you again in the future.Kind regards,DM

10/10 (非常に良い)

Sheryle Jo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 5 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear Sheryle,Thank you for staying at the Vivaldi Hotel and for recalling your positive occurrence on Expedia. We were excited to read that you enjoyed your reside. Feedback like yours makes our daily efforts worth their while.We are already looking forward to welcoming you back to our hotel. Until then, everyone at here wishes you all the best.Kind regards, DM

8/10 (良い)

Klenam

2023 年 12 月に 8 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 1 日)
Dear Klenam,Thank you very much for your last stay with us and for taking a moment to share your general appreciation with us. Your satisfaction is the purpose of our jobs, and that is why the entire team and I are delighted to hear you enjoyed your stay. Once again, thank you so much for visiting us and for recommending us so strongly. We do hope to have the opportunity to welcome you back soon within our property. Until then, we wish you all the best. Sincerely, DM

8/10 (良い)

meyevi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
L'accueil du personnel ( merci Yassine), l'extra propreté, belle piscine chauffée, attention sauna et bain turc payant 6€. Bon petit déjeuner avec beaucoup de choix. Je recommande à 100\100.
2023 年 12 月に 6 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 29 日)
Dear Meyevi,Thank you for staying at the Golden Tulip Vivaldi and for captivating the positive experience of your vacation on Expedia. We were thrilled to read that you enjoyed your stay comprehensively and that you had a great experience in our hotel.We are already looking forward to welcoming you back to our hotel. Until then, everyone at Golden Tulip Vivaldi wishes you all the best.Kind regards, DM

4/10 (不満)

Christian Michael

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Das Zimmer war zu kalt, die Matratze abgelegen, das "System" der Bettdecken nicht nachvollziehbar. Ich werde das Hotel keinesfalls mehr buchen.
2023 年 12 月に 5 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 23 日)
Dear Christian,Thank you for taking the time to share your feedback about your stay with us and potential future guests. We were sorry to read that on this occasion the experience did not meet your expectations. Please note that we take these comments very seriously but in your case, it seems that we do nothing right in this hotel and additionally, whoever reads your review thinks we have nothing positive to offer. We do not know what type of expectations you had of our hotel as on all online booking platforms there is a comprehensive description and it is written in a way that gives no unpleasant surprises to guests. In addition, the reviews other guests leave on the various travel platforms and our responses to them should be a good indication of what our hotel and operation are like. For other guests to make informed choices, we would like to mention that the hotel is situated in a central and vibrant location, close to many restaurants, and entertainment places and very convenient to travel around the island by public transport. We are quite sure that people on a real holiday will find these characteristics positive. We would also like to mention the friendly and kind nature of our front office team who do their best and go out of their way to make the sojourn of our guests as pleasant as possible. Additionally, we offer a wellness facility, where our guests can enjoy a Sauna or Turkish bath together with the gym and heated indoor pool and Jacuzzi to aid in their relaxation while on holiday. The rooms are cleaned daily by our professional housekeeping staff and hence, kept clean for the benefit of our guests. There is also La Casa lounge bar, where our dedicated bar tenders prepare a variety of coffees, teas and alcoholic drinks, all in a hotel ambience of relaxation. Thank you for staying at the Golden Tulip Vivaldi and we sincerely hope you had a safe journey back home.Kind regards,DM

10/10 (非常に良い)

Chloe

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 7 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 20 日)
Dear Chloe,Thank you very much for your last stay with us and for taking a moment to share your general appreciation with us. Your satisfaction is the purpose of our jobs, and that is why the entire team and I are delighted to hear you enjoyed everything. Once again, thank you so much for visiting us and for recommending us so strongly. We do hope to have the opportunity to welcome you back soon within our property. Until then, we wish you all the best. Sincerely, DM

10/10 (非常に良い)

Abdulmunim

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
A
2023 年 12 月に 3 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 19 日)
Dear Abdulmunim,Thank you for residing at the Golden Tulip Vivaldi and for reviewing us on Expedia. We were pleased to know that you enjoyed our product and services. Your satisfaction is our prime concern and hence, we are pleased that we managed to meet up with your standards and expectations.Once again, thank you for staying with us and hope that we will have the pleasure to host you again in the future.Regards,DM

8/10 (良い)

valentin

良かった点 : 清潔度
.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 18 日)
Dear Valentin,Thank you so much for your delightful rating. We were thrilled to know you had a fabulous stay with us and that our colleagues took great care of you. Here at the Golden Tulip Vivaldi we always strive to take an extra step to make out of each stay a truly memorable experience. Thank you for staying with us and until we meet again, we wish you all the best.Sincerely,DM

8/10 (良い)

Salvatore、Gallarate

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 3 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 12 日)
Dear Salvatore,Thank you for choosing our hotel and for taking the time to write a review. We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations as well as the location of our property. Our hotel aims to provide a truly unique experience and we are thrilled that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Until then, best wishes. Sincerely,DM

8/10 (良い)

luigi

2023 年 12 月に 2 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 12 日)
Der Luigi,Thank you so much for your recent stay within our property and for taking a minute to share your impressions with other travellers. The entire team at Golden Tulip Vivaldi and I are glad to hear you enjoyed your overall sojourn experience with us and that you are recommending us so highly. Kindly be assured that everyone here is looking forward to welcoming you back in the not-too-distant future. Until then, on behalf of everyone, I wish you all the best. Sincerely, DM

10/10 (非常に良い)

Simone、Iglesias

2023 年 12 月に 2 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 23 日)
Dear Simone,Thank you very much for staying at the Golden Tulip Vivaldi and taking a moment to share the positive experience of your sojourn with us. We were delighted to see you thoroughly enjoyed your stay and that you had a wonderful overall experience in our hotel.We look forward to welcoming you back to our hotel soon. Until then, everyone at Golden Tulip Vivaldi wishes you all the best.Kind regards, DM

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

グループ旅行
気になった点 : 客室の快適度
There was constant construction going on the property roof it seemed that woke guests up at promptly 7am to jackhammers. Walls are very thin
2023 年 11 月に 3 泊滞在
GRからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 12 日)
Dear Guest,We acknowledge receipt of your feedback and thank you for sharing your experience with other members of this online booking platform. We would like to express our regret for coming across a noise issue during your stay but as for the outside noises we have no jurisdiction over their origin or termination. Please accept our most sincere apologies.We truly hope that this issue will not deter you from choosing to stay with us again in the future. Until then, best wishes.Regards, DM