We stayed at 4 different hotels on a recent road trip. This was by far my least favorite. Except for the people working at the Bistro, I found the staff to be unfriendly and somewhat rude. We stayed at this hotel for two nights and our room was never cleaned (maybe if we wanted our room cleaned we were supposed to notify the front desk, but nobody told us this.... In fact, we weren't given any information regarding the hotel at all when checking in... the other 3 hotels we stayed at cleaned our room daily, without any requests to do so). Nice room, poor service.
Brian
2024 年 5 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Kevin
グループ旅行
2024 年 4 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The fire alarm at 1:49 a.m. was what made it a bad experience at this Marriott…everyone should be given a free night or a refund of one night.
Kevin
2024 年 4 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Martin
2024 年 3 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Martin
2024 年 3 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Teresa
2024 年 3 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful comforting room
Teresa
2024 年 2 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Frank
2024 年 2 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
one light bulb out
one light switch hard to find.
if that is the only comment then it was excellent