屋内プール、屋外プール、プール パラソル、サンラウンジャー

Aクス ザ パレスの口コミ

5 out of 5
Aクス ザ パレス
High Street, Sliema, Malta

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 1000 件の口コミ中 574 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 329 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 74 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 19 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 4 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Lara、JAPAN

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
一歳半の子供との宿泊だったので お部屋はジュニアスイートを予約しました。 最上階でプールと同じ階にあり お部屋は広々していてソファにダブルベッド、 洗面台二つにバスタブにシャワーがあり 良かったです そして一番はバルコニーからの眺めが最高でした。 バレッタが一望出来ます。 友人が他のお部屋に泊まった事があり オススメしていただきましたが、 その際はバルコニーからバレッタがキレイに見えない部屋もあるとの事だったので 泊まるのであればルーフトップのバルコニーがある ジュニアスイートが断然オススメです。 今回こちらは2泊でこちらの前に セントジュリアンの五つ星ホテルに7泊しての移動だったので不安でしたが お部屋もキレイに清掃されていて バルコニーからの眺めが 本当に本当に素晴らしかったので移動して良かったです。 夕暮れ時のバレッタは感動物です。 プールは屋上にあり、景色はキレイでしたが、 小さめで深いプールで 大人メインでしたので 子連れには不向きなプールです。 スタッフの方は親切でとても良かったです。 子連れファミリーより カップルや夫婦向けのホテルです。
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Dear Lara, Thank you very much for taking the time to review your stay with us. Please be assured that we have shared your excellent feedback with all the departments We hope to welcome you back in the future and if I can be any further assistance please, do not hesitate to contact me. Sincerely, Kevin Callus General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 12 月に 6 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 18 日)
Your feedback regarding your recent stay at The Palace is most appreciated and acknowledged. We do hope to see you again in the not too distant future. Sincerely, Kevin Callus General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 28 日)
Thank you for submitting such a positive review about your stay at The Palace It is a pleasure to host you at The Palace. Sincerely, Kevin Callus General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
アンバサダースィートの部屋にアップグレードしてくれてとても感動しました。 トイレ排水が少し臭った。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 5 日)
Your feedback regarding your recent stay at The Palace is most appreciated and acknowledged. All comments and suggestions made by our guests are discussed at Management level as this reflects what our guests enjoy and expect from us here at The Palace. We do hope to see you again in the not too distant future. Sincerely, Kevin Callus General Manager

8/10 (良い)

ASSIE、東京

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スリーマの丘の上にあるため、夏場はやや歩くのが大変。設備・サービスとしては素晴らしかったが、部屋内に蟻の巣があるせいか、滞在中に何匹も姿を見た。
2019 年 9 月に 6 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 3 日)
Dear Assie, All comments and suggestions made by our guests are discussed at Management level as this reflects what our guests enjoy and expect from us here at The Palace. We do hope to see you again in the not too distant future. Sincerely, Kevin Callus General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 4 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 11 日)
The Palace Management and staff would like to thank you for placing your positive review about your recent stay with us at The Palace We look ahead to hosting you during future stays at The Palace Sincerely, Kevin Callus General Manager

10/10 (非常に良い)

TT、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
お洒落で清潔感があって良かったです。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 11 日)
Dear TT, The Palace Management and staff would like to thank you for placing your positive review about your recent stay with us at The Palace We look ahead to hosting you during future stays at The Palace Sincerely, Kevin Callus General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
時々排水溝の匂いが臭いのが気になりました。
2019 年 7 月に 5 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 9 日)
Your feedback is most welcome and the Operations Team always discuss all comments and suggestions made by clients. We look ahead to hosting further relaxing stays at The Palace in the near future. Sincerely, Kevin Callus General Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス
これで5つ星?
5つ星だと思って宿泊してはいけないホテルです。ジュニアスイートで予約しましたが、期待外れでした。フロントスタッフがみな親切ではありません。部屋の内部の説明も一切無くコーヒーマシンの使用方法など逐一聞きにいかないとなりません。又、ホテルズドットコムで予約した際の特典など何も反映されませんでした。バスタブの大きさが異常に小さく狭いです。大柄な方は折角バスタブ付きのお部屋を選んでも入浴できないのではと?懸念します。朝食は、食べたいものがありません。何を選んでも美味しくなかったです。がっかりなホテルでした。
2019 年 5 月に 2 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 14 日)
Thank you for sharing your feedback following your recent stay with us. We regret to hear of your disappointment concerning issues that you have mentioned. We apologize to have fallen short of your expectations and for the inconvenience it has caused you. We appreciate your feedback which will give us the opportunity to review our services and procedures in order to improve guest satisfaction and prevent similar incidents. We hope to have another chance to welcome you again in the future to restore your trust and be able to serve you better. Sincerely, Kevin Callus General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2018 年 12 月に 7 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 20 日)
Dear Anonymous, Thank you for your positive feedback following your recent stay with us here at the Palace hotel. We do hope to see you again in the not too distant future. Sincerely, Kevin Callus General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 5 月に 3 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 20 日)
Dear Anonymous, Many thanks for submitting your positive review about your stay at The Palace hotel. Looking forward to having you back. Sincerely, Kevin Callus General Manager

8/10 (良い)

mochi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
シャワーブースとバスタブが別になっていてよかった。水圧も問題なかった。 部屋の眺望はよくなかったが、スーツケース二つ広げても余裕があり快適に過ごせた。
2019 年 4 月に 5 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 7 日)
Dear mochi , Thank you very much for taking the time to share your experience with us. Your review is highly valued and we welcome constructive feedback from all our guests in order to ensure we deliver the highest standard of service possible. Looking forward to welcoming you back Sincerely, Kevin Callus General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
部屋にあるシャワー室の下の部分に隙間があり、シャワーを使うとお湯が隣のトイレに流れ込み、びしゃびしゃになることが分かってお湯の量やシャワーヘッドの向きに気を付けながら使った。湯船が有る方のシャワーが使えなかった。朝食は種類が多く、日々少しずつ料理に変化をつけられていたので、美味しくいただけました。よかったです。
2019 年 3 月に 12 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 2 日)
Dear Anonymous, Thank you for your kind feedback following your recent stay with us. All comments and suggestions made by our guests are discussed at Management level as this reflects what our guests enjoy and expect from us here at The Palace. We do hope to see you again in the not too distant future. Sincerely, Kevin Callus General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 3 月に 4 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 1 日)
Dear Anonymous, Thank you very much for your positive review. We look forward to host you again at the Palace hotel. Sincerely, Kevin Callus, General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
6日間宿泊しました。設備の古さは感じましたが、毎日清潔に掃除をして頂けました。水の補充が到着時に2本、翌日は1本、それ以降はなしでした。ワイン1本サービスも最終日の前夜に申し出て初めて貰えました。洗面のゴミ箱のペタルが壊れていて使いにくかったです。朝食は毎日同じメニューでしたが、美味しかったです。スーパーやバス停、フェリー乗り場が近く便利でした。お風呂・シャワーの水圧は問題ありませんでした。Wi-Fiの繋がりも良かったです。 5つ星としては物足りない点もありますが概ね満足しました。また宿泊したいです。
2019 年 2 月に 6 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 19 日)
Dear Anonymous, On behalf of all the staff I thank you for placing your positive review. Should you require any help with making reservations for your next visit, please do not hesitate to contact us. We will be only too happy to help you out. Sincerely, Kevin Callus General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
部屋が清潔で良かった。ワインを貰えるはずが届かず最終日の前日にこちらから申し出てやっと貰えた。設備が古かったがシャワーなど
2019 年 2 月に 6 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 1 日)
Dear Anonymous, Your review is much appreciated and we await your return to AX The Palace Hotel for further pleasant times. Sincerely, Kevin Callus, General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2019 年 1 月に 2 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 1 日)
Dear Anonymous, On behalf of The Management and Staff, I would like to thank you for sparing some time to post your review. We hope to welcome you back in the future and if I can be any further assistance please, do not hesitate to contact me. Sincerely, Kevin Callus General Manager

10/10 (非常に良い)

KUNITA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適なホテル
綺麗で安心してゆっくりと過ごせました。 シャワーとバスタブが別々にあり広かったです。
2018 年 12 月に 3 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 30 日)
Dear 快適なホテル, Thank you very much for taking the time to share your experience with us. We are so delighted to read that your experience at The Palace has been such a positive and pleasant one. Such comments surely entice our motivation to persevere in our quest in achieving the guest full satisfaction. We do hope to see you back at The Palace again soon. Sincerely, Kevin Callus General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
部屋のドアが滑りが悪く、閉めるのに苦労した。笑顔がなく、冷たい感じのスタッフが多く感じた。 年末年始の加算なのか、予約時の金額よりかなり高額になってしまった。
2018 年 12 月に 7 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 30 日)
Dear Anonymous, Thanks for your kind feedback and we are disappointed to learn that we couldn't keep up with your expectations during your recent stay. All your comments are well received and corrective steps are in place to avoid any re-occurrence. Nevertheless, we value your feedback and we hope to have another opportunity to welcome you again in the future. Sincerely, Kevin Callus, General Manager

10/10 (非常に良い)

KUNITA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
綺麗で快適でした
綺麗でよかっです!ダブルベットルームでユニットバスでした。充電の口がBFタイプでCタイプは一つだけありました。BFを持っていくことをおすすめします。
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 30 日)
Dear 綺麗で快適でした, On behalf of all the staff I thank you for placing your positive review on Google. Should you require any help with making reservations for your next visit, please do not hesitate to contact us. We will be only too happy to help you out. Sincerely, Kevin Callus General Manager

4/10 (不満)

IMAIZUMI

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ビジネスホテルと思えば
交通の便がよいと思い、エグゼクティブルームを予約しましたが、エグゼクティブラウンジなどはなく、チェックインの時間を過ぎても部屋に案内もされずだいぶ待ちました。 部屋のお風呂は清掃してくださったのかはわかりませんが、使用した後よりも少し汚くなっていました。サービスも特に感動するものはありません。星相当を期待せず、単なるビジネスホテルだと思い、予約されると良いかと思います。
2018 年 9 月に 2 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 24 日)
Dear IMAIZUMI, On behalf of all the staff I thank you for placing your positive review on Expedia. Should you require any help with making reservations for your next visit, please do not hesitate to contact us. We will be only too happy to help you out. Sincerely, Kevin Callus General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
サービスは素晴らしいが、シャワーに難あり
サービスと気づかいは素晴らしいと思う。誕生日ゲームのサプライズが2回もあった。 設備は、シャワーが非常に弱かったのが残念。洗面所の蛇口の水はかなり勢いよくでるのに。
2018 年 9 月に 6 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 10 日)
Dear Anonymous, Your feedback on Expedia regarding your recent stay at The Palace is most appreciated and acknowledged. All comments and suggestions made by our guests are discussed at Management level as this reflects what our guests enjoy and expect from us here at The Palace. We do hope to see you again in the not too distant future. Sincerely, Kevin Callus General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2018 年 8 月に 4 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 24 日)
Dear Anonymous, On behalf of all the staff I thank you for placing your positive review on Expedia. Should you require any help with making reservations for your next visit, please do not hesitate to contact us. We will be only too happy to help you out. Sincerely, Kevin Callus General Manager

10/10 (非常に良い)

tomoko、Osaka,Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
バス停が近いホテル
清潔なフロアでスタッフの方も親切でした。 スーパーやバス停、美味しいレストランも周辺にたくさんあり有意義に過ごせました。
2018 年 7 月に 3 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 2 日)
Dear Tomoko, On behalf of all the staff I thank you for placing your positive review on the Expedia Group. Should you require any help with making reservations for your next visit, please do not hesitate to contact us. We will be only too happy to help you out. Sincerely, Kevin Callus General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

N、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
5つ星?
スリーマのバス停からも、バレッタへのフェリー乗り場からも近く便利。従業員の方も笑顔で感じ良い。朝食の種類も多かったです。チェックインの時間になっても部屋の準備が整わず、コーヒーをサービスして下さいました。設備にやや古さを感じ、実感としては4星くらいでしょうか?アメニティやタオルの補充も日によって差がありました。 ホテル近くのmerillというレストランはおススメです。
2018 年 5 月に 4 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 4 日)
Dear N, Your feedback regarding your recent stay at The Palace is most appreciated and acknowledged. All comments and suggestions made by our guests are discussed at Management level as this reflects what our guests enjoy and expect from us here at The Palace. We do hope to see you again in the not too distant future. Sincerely, Kevin Callus General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルのフロントマンに感謝
チェックイン、アウト時は共に深夜であっあったが、ダンディーなフロントマンが非常に丁寧に対応して頂きました。新婚旅行ということもあり、部屋のグレードアップもして頂き非常に感謝です。帰りのタクシー手配諸々、本当にお世話になりました。
2018 年 5 月に 3 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 15 日)
It makes me very happy to know that your expectations were fully met. We look forward to having you back at The Palace for further pleasant stays. Sincerely, Kevin Callus General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立派なエスプレッソマシーン!
バレッタビューの部屋を強く希望したが、全くの反対側の部屋だった。 部屋にエスプレッソマシーンが有り、美味しいコーヒーを頂けたのがとて 良かった。補充も充分にされていて有り難かった。
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 24 日)
Your feedback regarding your recent stay at The Palace is most appreciated and acknowledged. All comments and suggestions made by our guests are discussed at Management level as this reflects what our guests enjoy and expect from us here at The Palace. We do hope to see you again in the not too distant future. Sincerely, Kevin Callus General Manager

10/10 (非常に良い)

NISHII、Tokyo,Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
バレッタの景色
リクエストの通り上階の部屋を手配してもらい、最高の旅行になりました。 スタッフの対応もとても良かったです。
2018 年 4 月に 5 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 11 日)
Dear NISHII, We are truly honoured to read your comments and we look forward to welcoming you back for further breaks at The Palace, be they long or short. Sincerely, Kevin Callus General Manager

8/10 (良い)

kikko、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ヴァレッタへのフェリー乗り場も近く、周りにスーパーやレストランがあるので便利です。
お水が毎日補充されると聞いていましたが、補充されていませんでした。 ホテルのスタッフの方々はとても親切で、リクエストにも丁寧に対応して頂けました。毎朝会うと、声を掛けて頂いて、とても気持ちの良い感じを受けました。
2018 年 3 月に 5 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 11 日)
Dear kikko, A big 'thank you' from all at The Palace for kindly placing your review about your stay with us. We look ahead to hosting further relaxing stays at The Palace in the near future. Sincerely, Kevin Callus General Manager

4/10 (不満)

Hiromi

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
交通の便利さでえらびましたが、なにしろ坂のうえにあるホテルなので年配の我々には無理がありました。確かにシービーでしたが回りは低い建物で海ははるかかなたにみえました。もっと海沿いで高層階を希望したほうがよかったかなと思います。日曜日の夜近所のデイスの音がうるさくガンガン響いてました。 スタッフは親切でした。
2018 年 2 月に 4 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 20 日)
Dear Hiromi, Thank you for sharing your feedback following your recent stay with us. We regret to hear of your disappointment concerning issues that you have mentioned. We appreciate your feedback which will give us the opportunity to review our services and procedures in order to improve guest satisfaction and prevent similar incidents. Sincerely, Kevin Callus Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Liked
Friendly and professional staff are impressed. Well located from the centre of Sliema. Quitet and good breakfast variety.
2018 年 2 月に 7 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 7 日)
We are truly honoured to read your comments and we look forward to welcoming you back for further breaks at The Palace, be they long or short. Sincerely, Kevin Callus General Manager

10/10 (非常に良い)

SUZU、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
おしゃれで快適なホテル
マルタ島を観光するにはとても便利なロケーションでした。お部屋は広くてアメニティーも必要なものはすべてそろっていました。また滞在したいです。
2017 年 12 月に 4 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 15 日)
Dear Suzu, When you stay at The Palace, your every wish is our command and nothing is too much for us all you have to do is ask. Many thanks for submitting your positive review about your stay at The Palace. Looking forward to having you back. Sincerely, Kevin Callus General Manager

8/10 (良い)

もと、九州

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
坂の上にあるけどスーパー等便利なホテル
予約のエグゼクティブルームからジュニアスィートへアップしてあった。 前回はエグゼクティブルームに7日泊し、今回は3泊。 大変快適なホテルです。 エグゼクティブルームは、見晴らしもよく、エスプレッソ及び冷蔵庫の飲み物も無料なのでお得です。
2017 年 12 月に 3 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 17 日)
Dear もと, ザ・パレスのすべての方々から大きな感謝をお寄せいただきありがとうございます。 近い将来、The Palaceでさらにリラックスしたご滞在をお楽しみください。 敬具、 ケビンカルルス ゼネラルマネージャー

8/10 (良い)

AKIRA

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋が広く、バスタブ、シャワーが別
外観はいい感じだが中に入ると少々古さを感じる。 チェックイン時にキニーを出してくれたのが嬉しかった。 部屋は広くバスタブとシャワーが分かれていて快適。 眺望なしの部屋だったのでホテルの廊下ビューだった。
2017 年 12 月に 1 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 9 日)
Dear Akira, I thank you for the review you posted on regarding your stay at The Palace We are truly honoured to read your comments and we look forward to welcoming you back for further breaks at The Palace, be they long or short. Sincerely, Kevin Callus General Manager

10/10 (非常に良い)

Tetsuya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スリーマの高台にある快適便利なシティホテル
スリーマ中心の高台に位置し、眺めも良く散策にも便利なホテルでした。また、部屋も清潔で使いやすく非常に快適に過ごせました。バレッタやセントジュリアンに比べると街自体の旅情は多少削がれますが、共に散策圏内ですし始発のバスも充実しているので島内を巡るには最適なエリアだと思います。(マルタでは始発を逃すと座れないどころか乗れないことも多々あり)
2017 年 10 月に 4 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2017 年 11 月 1 日)
Dear Tetsuya Thank you for submitting such a positive review about your stay at The Palace Your words are very motivational and encourage us to move ahead and always aim high when providing a high standard of service to our esteemed clients. It is a pleasure to host you at The Palace. Sincerely, Kevin Callus General Manager

8/10 (良い)

あさ、東京

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
立地は、バス・フェリーを利用するのには大変便利。朝食もほぼ毎日変わりないが充実していた。フロントの従業員の対応は良かったが、ハウスキーパーはタオルなどの補充をし忘れたりとひどかった。部屋に大きな虫の死骸が落ちてたりもした。よいホテルだったが、5つ星とは思えなかった。
2017 年 10 月に 4 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2017 年 11 月 1 日)
Dear あさ, Your feedback regarding your recent stay at The Palace is most appreciated and acknowledged. All comments and suggestions made by our guests are discussed at Management level as this reflects what our guests enjoy and expect from us here at The Palace. We do hope to see you again in the not too distant future. Sincerely, Kevin Callus General Manager

8/10 (良い)

Shoko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2017 年 7 月に 2 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2017 年 10 月 17 日)
Dear Shoko, Thank you for placing your positive rating about your stay at The Palace We do hope to see you again in the not too distant future. Sincerely, Kevin Callus, General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
トイレにドアがないのが衝撃的ですが、、、
スリーマという位置なので、対岸のヴァレッタがよく見えました。セントジュリアンズも徒歩で行けます。バスやフェリー乗り場まで近く便利ですが、坂の上なので帰りが少々体力的にキツいです。朝食も豊富で美味しいです。その他も綺麗で、おすすめします。
2017 年 9 月に 3 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2017 年 9 月 25 日)
A big 'thank you' from all at The Palace for kindly placing your review about your stay with us, We look ahead to hosting further relaxing stays at The Palace in the near future. Sincerely, Kevin Callus General Manager

4/10 (不満)

Kelly、japan

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スタッフの連絡不足
チェックイン時に エクスペディアのGOLD+メンバーの Privilegeを 受けたいと リクエストした。 ワインを 毎日1本プレゼントしますとの事だった。 3人にも 拘わらず、2人分のアメニティーしか、用意なく、 電話でリクエストしたが、ワインも 届かず 。3泊中、 結局、ワインが届いたのは、初日の1本、アメニティーは 毎日、2人分しか用意されず、 何回も 電話しなければならなかった。 
2017 年 8 月に 3 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2017 年 9 月 11 日)
Dear Kelly, We would like to thank you for taking your time to give us your feedback on your recent stay at The Palace. I am extremely disappointed to hear that your stay with us did not live up to your expectations and would like to apologise on behalf of all the management and staff at The Palace. Your constructive comments have already been discussed with our Management Team in order to achieve complete guest satisfaction. Once again we apologise for the inconvenience caused during your stay and hope that our commitment to continuously improve will make you re-visit our hotel in the future. Yours sincerely Kevin Callus General Manager

8/10 (良い)

ぴぐ、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
屋上プール!
スリーマの船着場からも近く便利。施設は古めですが、快適。なぜかジュニアスイートにアップグレードしていただき、バルコニーからバレッタの町並みと海が見えて、冷蔵庫の飲み物も無料、気持ちよくステイできました。唯一の欠点はクロゼットが狭いことかなー。朝食も種類豊富で美味しかった。コンシェルジュも親切で、毎日レストランを紹介してもらって外れなしでした。
2017 年 7 月に 4 泊滞在
Kevin Callusからの返信 (投稿日 : 2017 年 8 月 24 日)
Dear ぴぐ , We are so delighted to read that your experience at The Palace has been such a positive and pleasant one. Such comments surely entice our motivation to persevere in our quest in achieving the guest full satisfaction. We do hope to see you back at The Palace again soon. Sincerely, Kevin Callus General Manager

10/10 (非常に良い)

Ching

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything was great!
2024 年 5 月に 4 泊滞在
L.Schembriからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Dear Ching,We wish to extend our thanks for the excellent review as well as rating. It is a pleasure to read that our efforts have helped to tick most of your boxes and may have even helped to make your stay a successful and memorable one. Your kind comment is greatly appreciated.We do hope you will consider returning to our AX brand as well, in one of our other 6 properties and various outlets on the island – you may feel free to contact us by referring to the various social media platforms including our website. Until then, we send sunny regards from Malta,Ludgarda Schembri Manager – Online Reputation

10/10 (非常に良い)

Nicola

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 3 泊滞在
L.Schembriからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Dear Nicola,We wish to extend our thanks for the excellent review. It is a pleasure to read that our efforts have helped to tick most of your boxes and may have even helped to make your stay a successful and memorable one. The generous rating is appreciated.We do hope you will consider returning to our AX brand as well, in one of our other 6 properties and various outlets on the island – you may feel free to contact us by referring to the various social media platforms including our website. Until then, we send our best regards,Ludgarda Schembri Manager – Online Reputation

10/10 (非常に良い)

stuart alfred

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is very well appointed but friendly and relaxing. The area is lovely. Was our 2nd stay and i will stay again.
2024 年 4 月に 7 泊滞在
L.Schembriからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 5 日)
Dear stuart alfred,We wish to extend our thanks for the excellent review as well as rating. It is a pleasure to read that our efforts have helped to yet again tick most of your boxes and may have even helped to make your stay a successful and memorable one. Your kind comment is greatly appreciated.We do hope you will consider returning to our AX brand as well, in one of our other 6 properties and various outlets on the island – you may feel free to contact us by referring to the various social media platforms including our website. Until then, we send sunny regards from Malta,Ludgarda Schembri Manager – Online Reputation

10/10 (非常に良い)

Shifa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在
L.Schembriからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 28 日)
Dear Shifa,We wish to extend our thanks for the excellent rating. It is a pleasure to read that our efforts have helped to tick most of your boxes and may have even helped to make your stay a successful and memorable one. We do hope you will consider returning to our AX brand as well, in one of our other 6 properties and various outlets on the island – you may feel free to contact us by referring to the various social media platforms including our website. Until then, we send sunny regards from Malta,Ludgarda Schembri Manager – Online Reputation

8/10 (良い)

Lara Lavinia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Not a five star but a four star hotel. Clean and spacious room. Staff all very friendly and helpful. No advance warning of major roadworks outside hotel but these have all been completed now. Didn’t really bother us as out all day anyway.
2024 年 3 月に 7 泊滞在
L.Schembriからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear Lara Lavinia,We wish to extend our thanks for the review.It is a pleasure to read that our efforts have helped to tick most of your boxes and may have even helped to make your stay a successful and memorable one. Especially your comments about our staff are appreciated. We do hope you will consider returning to our AX brand as well, in one of our other 6 properties and various outlets on the island – you may feel free to contact us by referring to the various social media platforms including our website. Until then, we send sunny regards from Malta,Ludgarda Schembri Manager – Online Reputation

10/10 (非常に良い)

David Terrence

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Stunning views helpfull staff will defo be staying again
2024 年 3 月に 5 泊滞在
L.Schembriからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Dear David Terrance,We wish to extend our thanks for the excellent review. It is a pleasure to read that our efforts have helped to tick most of your boxes and may have even helped to make your stay a successful and memorable one. Your kind comment is greatly appreciated. We do hope you will consider returning to our AX brand as well, in one of our other 6 properties and various outlets on the island – you may feel free to contact us by referring to the various social media platforms including our website. Until then, we send sunny regards from Malta,Ludgarda Schembri Manager – Online Reputation

10/10 (非常に良い)

Oliver

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great Hotel! Will visit it again!
2024 年 3 月に 4 泊滞在
L.Schembriからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 18 日)
Dear Olivier,We wish to extend our thanks for the excellent review as well as rating. It is a pleasure to read that our efforts have helped to tick most of your boxes and may have even helped to make your stay a successful and memorable one. Your kind comment is greatly appreciated.We do hope you will consider returning to our AX brand as well, in one of our other 6 properties and various outlets on the island – you may feel free to contact us by referring to the various social media platforms including our website. Until then, we send sunny regards from Malta,Ludgarda Schembri Manager – Online Reputation

10/10 (非常に良い)

Klaudia

2024 年 3 月に 3 泊滞在
L.Schembriからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 6 日)
Dear Klaudia,We wish to extend our thanks for the excellent rating. It is a pleasure to read that our efforts have helped to tick most of your boxes and may have even helped to make your stay a successful and memorable one. We do hope you will consider returning to our AX brand as well, in one of our other 6 properties and various outlets on the island – you may feel free to contact us by referring to the various social media platforms including our website. Until then, we send sunny regards from Malta,Ludgarda Schembri Manager – Online Reputation

10/10 (非常に良い)

Susanna

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
very nice and quiet Hotel, wonderfull view Exekutive rooms
2024 年 3 月に 6 泊滞在
L.Schembriからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 13 日)
Dear Susanna,We wish to extend our thanks for the excellent review as well as rating. It is a pleasure to read that our efforts have helped to tick most of your boxes and may have even helped to make your stay a successful and memorable one. Your kind comment is greatly appreciated. We do hope you will consider returning to our AX brand as well, in one of our other 6 properties and various outlets on the island – you may feel free to contact us by referring to the various social media platforms including our website. Until then, we send our best regards,Ludgarda Schembri Manager – Online Reputation