部屋からの景観

ヒルトン ガーデン イン シンガポール セラングーンの口コミ

4 out of 5

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 904 件の口コミ中 382 件が非常に良い" "
評価 8 - 904 件の口コミ中 359 件が良い" "
評価 6 - 904 件の口コミ中 100 件が普通" "
評価 4 - 904 件の口コミ中 31 件が不満" "
評価 2 - 904 件の口コミ中 32 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Shinichiro

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Location is convenient and room is clean.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Hilton Garden Inn Singapore Serangoonからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 9 日)
Dear Shinichiro, We are delighted to see your positive rating! We look forward to welcoming you back for another getaway.Kind Regards,Hilton Garden Inn Singapore Serangoon

8/10 (良い)

YUZUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
駅から近く、観光に便利。部屋も綺麗。 だが、夜は外が少しうるさかった。
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Hilton Garden Inn Singapore Serangoon からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear Yuzuki, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We are pleased that you enjoyed the conveinent proximity to the MRT station, sightseeing and clean rooms. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel, where we will strive to provide you with an even more exceptional experience on your next visit.Best Regards, Hilton Garden Inn Singapore Serangoon

10/10 (非常に良い)

KIMIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフが親切で安心しました。
2024 年 4 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Kazue

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
駅から近くて便利です。1階にセブンイレブンあります。
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Hilton Garden Inn Singapore Serangoonからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Dear Kazue, Thank you so much for staying with us! It was a pleasure having you and we are happy to see your 5* rating.Kind Regards,Hilton Garden Inn Singapore Serangoon

8/10 (良い)

Hidekazu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn Singapore Serangoonからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Dear Hidekazu, We are delighted to see your positive rating! We look forward to welcoming you back for another getaway.Kind Regards,Hilton Garden Inn Singapore Serangoon

10/10 (非常に良い)

YUTAKA、koutouku

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
エアコンの温度調節が各部屋ごとにできないということで、エアコンをturn off にしてもらった
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Hilton Garden Inn Singapore Serangoon からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 2 日)
Dear Yutaka, Thank you for taking your time to write this review. We are happy to know that you had a good stay with us and as per your concern on the aircon, you are able to contact the front desk for help the next time you stay. We hope to be able to serve you again soon! Best Regards, Hilton Garden Inn Singapore Serangoon

8/10 (良い)

hisayoshi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
周りがインド界のため、旅慣れの方にはおすすめです。
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Hilton Garden Inn Singapore Serangoonからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Dear Hisayoshi, Thank you for taking a moment to share your feedback and we are glad to hear you enjoyed your stay. Being located in a unique ethnic enclave, there is always another hidden gem waiting to be discovered! We look forward to welcoming you back soon for a better and brighter stay!Best Regards, Hilton Garden Inn Singapore Serangoon

10/10 (非常に良い)

RYOTARO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yuki

良かった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Sho

2023 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

HIROSHI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋がとても綺麗でフロントスタッフもとても親切でした
2023 年 10 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Makio

出張
気になった点 : スタッフとサービス
I asked reception staff for borrowing international plug to charge my electric devices several times. But they never bring it to my room.
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Hilton Garden Inn Singapore Serangoonからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 11 日)
Dear Makio, Thank you for taking the time to review your stay at Hilton Garden Inn Singapore Serangoon.We are deeply sorry to hear that your experience with us has not met your expectations. This is certainly not in line with our best practices, and does not reflect the Brighthearted Hospitality we want to deliver to you.We wish to assure you that the relevant department has been made aware of this matter, and will be taking concrete steps to prevent such an occurrence again. Once again, please accept our apology for any inconvenience caused, and we hope to be given the opportunity to welcome you back to our hotel in the future.Sincerely,Hilton Garden Inn Singapore Serangoon

6/10 (普通)

kanako

2023 年 7 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Takamichi

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
満足
口コミ通りの感じで普通に良かったです。朝食も品揃えがありましたし、室内も清潔でした。インド街と言うこともあり朝から音楽が流れましたが、特に気にならなかったです。スタッフの方も対応が良かったです。 また次回は泊まる予定です。 
2023 年 3 月に 3 泊滞在
Hilton Garden Inn Singapore Serangooからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 28 日)
Thank you for taking a moment to share your feedback and we are glad to hear you enjoyed your stay. Being located in a unique ethnic enclave, there is always another hidden gem waiting to be discovered! We look forward to welcoming you back soon for a better and brighter stay!Best Regards,Hilton Garden Inn Singapore Serangoon

10/10 (非常に良い)

Mayumi

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
大変清潔なお部屋です! スタッフの対応も素晴らしく、室内も思っていたよりも広さがありました。リトルインディアを満喫したい場合には最高な立地です。
2023 年 2 月に 3 泊滞在
Hilton Garden Inn Singapore Serangooからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 17 日)
Thank you for taking a moment to share your feedback and we are glad to hear you enjoyed your stay. Being located in a unique ethnic enclave, there is always another hidden gem waiting to be discovered! We look forward to welcoming you back soon for a better and brighter stay!Best Regards,Hilton Garden Inn Singapore Serangoon

10/10 (非常に良い)

m

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
駅から近く便利なロケーション。清潔な部屋。
2022 年 12 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

Motoki

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋が狭いのに価格は高い。 コスパ悪いです!

10/10 (非常に良い)

Kazuma

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 11 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Daisuke

出張
気になった点 : スタッフとサービス
ヒルトン? あまりおすすめしない。
2022 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Masato

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋がキレイでよかったです。
2022 年 8 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

YUICHI

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 17 日)
Dear Yuichi, We appreciate your good rating. Do visit us again! Kind regards, Eva Moral General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
寺院側の部屋だったので、朝から夜遅くまで、太鼓とか笛の音がうるさかった。 スタッフの対応も良く、部屋も一人で泊まるには十分
2020 年 3 月に 2 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 12 日)
Dear Valued Guest, It is with regret we know that the noise issue you encountered while staying with us. We seek your understanding that the bell ringing from the temple is the Hindus ritual which they practice in their prayers, thus we apologize that it has caused you inconvenience. Nevertheless, we are glad you did enjoyed your stay and thank you for your praise towards our hospitality. We look forward to welcome you back. Kind regards, Eva Moral General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great!
All over excellent! It would be even better if room was little bigger. However, staff hospitality were wonderful! And had a good promotion for the price. Ms. Siti at the front desk was very kind to suggest options to have more comfortable stay.
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 2 日)
Dear Valued Guest, At Hilton Garden Inn, every of our Team Member is always ready to deliver the BrightHearted hospitality we are known for, hence you made us proud with your appreciation and praise, particularly towards Siti. Rest assured that your generous review was shared with all the Team Members of the hotel and we were equally excited. Thank you for your kind words and we look forward to welcome you back for another stellar experience. Kind regards, Eva Moral General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
ヒルトンなので安心して泊まれますが アメニティは全然ないので、持参して方が良いです。シャワーが基本的ですが、寝室と隣接していて、影がうつり、透けます笑 女子旅だったので良かったですが、まあまぁ…な感じです。 スタッフは良い感じの方が多いです! お水も毎日足してくれます。 強いて言えば、アメニティともう少し水周りを綺麗にしてほしかったです。 あと、一日だけ、茶色い水が出てパニックになりました。一時的なものでしたが、それでシャワーを浴びていたら、恐怖でした。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 18 日)
Dear Valued Guest, It is good to know that you liked the hospitality from our Team Members. As a focused service hotel, we do provide basic amenities. We apologize for the cleanliness and water issues you encountered and we know where we can improve. Thank you for sharing your experience and we look forward to your next visit. See you again. Kind regards, Eva Moral General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 13 日)
Dear Valued Guest, Our day begin with great joy upon receiving the perfect rating following your stay with us. We certainly look forward to your next visit. Kind regards, Eva Moral General Manager

8/10 (良い)

Katsuya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
初めての滞在
リトル・インディア駅に近く、インド料理店も豊富に在り良い立地です。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 30 日)
Dear Katsuya, Thank you for liking our hotel. We look forward to welcome you back. Kind regards, Eva Moral General Manager

10/10 (非常に良い)

HISAHIRO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とても良かったです。
部屋は少し狭かったですが、衛生的で、ふかふかなベッドの上で、熟睡する事が出来ました。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 1 日)
Dear Hisahiro, Thank you for the perfect rating and we are delighted to know that you had a comfortable sleep, which surely has given you a fresh start of your day. It was a pleasure to have you with us and we look forward to your return visit. Kind regards, Eva Moral General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 7 日)
Dear Valued Guest, A perfect rating equals to a wonderful experience! It is with joy to know that you had a wonderful time staying with us. With this, we look forward to your next visit. See you again! Kind regards, Eva Moral General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 9 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 7 日)
Dear Valued Guest, Your perfect rating left us with great pleasure to have you staying with us. We are glad that you found the hotel to your liking. We look forward to your next visit! Kind regards, Eva Moral General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
隣が寺院なので、時折コーランが流れるので気になる方は留意ください。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 1 日)
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback. We trust you did enjoy your stay and do visit us again. Kind regards, Eva Moral General Manager

6/10 (普通)

Hiromichi

家族旅行
フロントの対応について
フロントを チェックアウトの人と 滞在者が利用するにあたり一緒にされてしまい大変時間がかかり不愉快でした。人がいないならまだしもフロントに何もせずにいる人に並んでくださいと言われるばかりで 個々のフロントは何をしているのかなと感じました。部屋の掃除も見た目にはきれいですが 隅のごみなどはずっとそのままでした。フロントはせめてチェックアウトの人と滞在種に分けて対応して欲しい。
2019 年 11 月に 8 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 16 日)
Dear Hiromichi, It was with regret to know the issue you encountered during check-out. Please accept our apologies. Further to this, our Housekeeping Team Members who failed to properly refreshed your room during your stay. Your valuable feedback will help us to improve. Thank you for sharing your experience and we hope you will return and give us the opportunity to serve you better on your next visit. Kind regards, Eva Moral General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
インド街のど真ん中!朝から寺院の独特な音楽が鳴り、ほんとのインドに来てるような感じ。立地条件も良くオススメホテルだと思います。
2019 年 11 月に 4 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 6 日)
Dear Valued Guest, We are happy that you found our hotel to your liking and do visit us again. Kind regards, Eva Moral General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 4 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 2 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your rating. It was a pleasure to have you staying with us and we trust your wonderful experience will bring you back to us. See you again! Kind regards, Eva Moral General Manager

8/10 (良い)

Toshiharu

2019 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 18 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your positive rating. Do share with us should there be any area that we can improve further. We trust that you did enjoy your stay and we hope to see you again. Kind regards, Eva Moral General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 13 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your positive rating. We trust you did enjoy your stay and do visit us again. Kind regards, Eva Moral General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
シャワールームは半分だけガラスで壁があるだけで、もう半分は空いているため、シャワーを使うと水が外に出て洗面のほうの床までぬれていしまうのが残念
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 22 日)
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback and we know where we can improve. We trust you did enjoy your stay and do visit us again. Kind regards, Eva Moral General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 5 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your positive rating. Do share with us should there be any area that we can improve further. We trust that you did enjoy your stay and we hope to see you again. Kind regards, Eva Moral General Manager

6/10 (普通)

TI、ジャカルタ

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
アメニティで髭剃りとヘアブラシがなかった
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 4 日)
Dear TI, Thank you for sharing your feedback. Being a focused service hotel, we do not offer the extensive services and facilities that are offered in our full service properties, thus we do not provide hairbrush and shaving kit is available upon request. Nevertheless, we trust you did enjoy your stay and do visit us again. Kind regards, Eva Moral General Manager

8/10 (良い)

Yukinori

2019 年 10 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

NOBUKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 4 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 28 日)
Dear Nobuko, Your perfect rating has brought smiles to the faces of all our Team Members. We hope your pleasant stay will bring you back to our hotel again soon! Kind regards, Eva Moral General Manager

4/10 (不満)

Kenz

出張
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Little Indiaのど真ん中にあるので朝っぱら寺院の音がガンガン響きます。特に寺院側の建物だと目の前に寺院があり、人の目が気になります。 部屋、アメニティ、水回りはきれいですが、さすがに場所が悪すぎます
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 28 日)
Dear Kenz, We are happy that you liked the room and amenities we provide. However, it was with regret that your stay was affected by the noise from the temple, please accept our apologies. Little India has always been a vibrant area, offering interesting exposure to the best of Singapore’s Indian community, with incredible shopping, delicious food and many attractive sightseeing places, which we truly hope you will experience in your return visit. Thank you for your review and we look forward to seeing you again. Kind regards, Eva Moral General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 17 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your rating. Do share with us should there be any area that we can improve further. We trust that you did enjoy your stay and we hope to see you again. Kind regards, Eva Moral General Manager

10/10 (非常に良い)

SHUNSUKE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 6 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 14 日)
Dear Shunsuke, Your perfect rating left us with great pleasure for having you to stay with us. We are glad that you found the hotel to your liking. We look forward to your next visit! Kind regards, Eva Moral General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 7 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your positive rating. Do share with us should there be any area that we can improve further. We trust that you did enjoy your stay and we hope to see you again. Kind regards, Eva Moral General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
居心地良かったです
電源はUSBポートがあるので変換器の出番はなかった。日本語対応とあるが実際のところよくわからない。館内は全体的に綺麗で清潔感あり。朝食は品数はそこまで多く無い
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 4 日)
Dear Valued Guest, We are happy to know that you found our hotel to your liking. Your feedback regarding breakfast is appreciated, however we would be grateful if you could give us more details in order for us to understand the where we can improve. Thank you for staying with us and we look forward to your next visit. Kind regards, Eva Moral General Manager

8/10 (良い)

TAKEHIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 1 日)
Dear Takehiko, Thank you for your good rating. We are glad that you found the hotel to your liking and do let us know should you have any feedback for us to improve further. It was a pleasure to have you with us and we look forward to your next visit! Kind regards, Eva Moral General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 1 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 27 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your positive rating. We hope your wonderful stay will bring you back to us again. See you soon! Kind regards, Eva Moral General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
特になし、3日間お世話になりました
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 27 日)
Dear Valued Guest, We appreciate your positive rating and comment. We look forward to your next visit. Kind regards, Eva Moral General Manager

10/10 (非常に良い)

JONG SUN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
感想
対応がとても親切で良かったです。 また利用したいと思います。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Evaからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 26 日)
Dear Jong Sun, Thank you for liking our hotel. We hope your wonderful stay will bring you back to us again. See you soon! Kind regards, Eva Moral General Manager