Dear Guest,
ボンジュール
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Wyndham Grand Shenzhen. Your feedback is very important to us, and I am saddened for the unpleasant environment; please allow me to express my sincerest apologies. Your comments has been shared with HSKP department and manager and we will intensify Insecticidal work to improve our services. Hope you to choose our hotel again and have a more delightful stay here~
ありがとうございます
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 11 月 11 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Tonyaからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 12 日)
Dear Guest, Thanks for choosing to stay at Wyndham Grand Shenzhen and we appreciate it a lot for your positive feedback. We are encouraged and will try harder to imrove our services. Looking forward to your next delightful stay here with us~
6/10 (普通)
TE、Japan
出張
2019 年 6 月 20 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Old hotel room is big but not renovated old hotel. Bar staff was not hospitality.
TE
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Stephanieからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 21 日)
Dear Guest , Thank you for taking the time to tell us about your experience at Wyndham Grand Shenzhen. We are sorry about your poor experience, we will try to improve pur srvice to meet your expectation.Thank you again for sharing your experience, Sincerely, Wyndham Grand Shenzhen Management Team
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 6 月 2 日
宿泊されたお客様
2019 年 5 月に 2 泊滞在
Stephanieからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 3 日)
Dear Guest , Thank you for taking the time to tell us about your experience at Wyndham Grand Shenzhen. It is always a pleasure to receive positive feedback. I am particularly pleased that you are satisfied with your stay with us, I will share your feedback with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Wyndham Grand, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 1 月 5 日
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 2 泊滞在
Stephanie Liからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 5 日)
Dear Guest , Thank you for taking the time to tell us about your experience at Wyndham Grand Shenzhen. It is always a pleasure to receive positive feedback. I am particularly pleased that you are satisfied with your stay with us, I will share your feedback with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Wyndham Grand, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. Sincerely, Wyndham Grand Shenzhen Management Team
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 12 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 5 泊滞在
Stephanie Liからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 28 日)
Dear Anonymous , Thank you for taking the time to tell us about your experience at Wyndham Grand Shenzhen. It is always a pleasure to receive positive feedback. I am particularly pleased that you are satisfied with your stay with us, I will share your feedback with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Wyndham Grand, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. Sincerely, Wyndham Grand Shenzhen Management Team
Dear Naoki,
Greeting from Wyndham Grand Shenzhen. It was very encouraging to know that you had a pleasant stay and were especially satisfied with our room and convenient location. We will share among staffs about your positive feedback. We looking forward to serve you again.
Sincerely,
Wyndham Grand Shenzhen Management Team
The hotel is walking distance to the exhibition convention centre, and nearby amenities was good too. The service from the hotel staffs was very good, they will go the extra miles to assist their customers. Will definitely return again.
Bei Shan
2024 年 3 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Daniel
カップルで旅行
2024 年 3 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
房間夠大整潔,樓底高,時尚,有氣派
Daniel
8/10 (良い)
KAM HUNG MICHAEL
2024 年 2 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
KAM HUNG MICHAEL
2024 年 2 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Yang
出張
2024 年 2 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Good to stay
The Hotel location and Service is ok, no such amazing, also not such bad. It is good for business stay, except the air-condition is so noise at night.
Yang
2024 年 2 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ying、Hong Kong
家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
2024 年 2 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
great location ans service
Ying
2024 年 2 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ernesto
2024 年 1 月 30 日
Ernesto
2024 年 1 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
King Yun Annie
家族旅行
2024 年 1 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
房間保養得好,wifi很慢
房間乾淨,保養得好,夠大,厠所隔音良好,wifi連上了但十分慢。前台職員態度友善。
King Yun Annie
2024 年 1 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2024 年 1 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2024 年 1 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Wing tung
家族旅行
2024 年 1 月 17 日
気になった点 : 清潔度、設備とサービス
Mirror was broken and they just put a sticker on it. Used cigarette on the floor while it is even a so called non smoking room. Tried to arrange birthday cake beforehand but it was not even available. Staff claimed they would replace it with fruits but again not available before we checked out. We won’t go back anymore.
Wing tung
2024 年 1 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Yuen Shan Windsor
家族旅行
2024 年 1 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
健身愛好者之選
健身房特別出色,景觀美麗!
Yuen Shan Windsor
2024 年 1 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Wan Yiu Curtis
グループ旅行
2024 年 1 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Wan Yiu Curtis
2023 年 12 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Shing Ming Adam
2024 年 1 月 2 日
Shing Ming Adam
2023 年 12 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Pachiraya
2023 年 12 月 29 日
Pachiraya
2023 年 12 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Shao-Chun
出張
2023 年 12 月 27 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
附近很熱鬧,走路就可以到!
房間很舒服,但旁邊在施工,會比較吵
Shao-Chun
2023 年 12 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Miky
出張
2023 年 12 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Miky
2023 年 12 月に 5 泊滞在
10/10 (非常に良い)
KAM YIN
2023 年 12 月 10 日
KAM YIN
2023 年 12 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
CHI SHUN
家族旅行
2023 年 12 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The room was spacious and well decorated. I particularly liked the high ceiling. I also got upgraded to a larger room with good view. The downside was the room temperature was fixed and cannot be adjusted, even though I tuned down temperature by using the control panel.
CHI SHUN
2023 年 12 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
pascal
家族旅行
2023 年 12 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel pour Shenzhen
Tres belle chambre de 70 m2 vue incroyable
pascal
2023 年 12 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
YIU MAN
2023 年 12 月 7 日
YIU MAN
2023 年 12 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Yvonne
2023 年 11 月 21 日
Yvonne
2023 年 11 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2023 年 10 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2023 年 10 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ka Wai Carrie
家族旅行
2023 年 9 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
舒適整潔
房間很大很整潔,套房的床可夠兩大兩小。游泳池水也乾淨,但請職員調節好空調溫度,空調太冷了。
Ka Wai Carrie
2023 年 9 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
TAIIL
家族旅行
2023 年 9 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
TAIIL
2023 年 9 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Amy、Hong Kong
2023 年 9 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Conveniently located
Rooms are spacious
Amy
2023 年 9 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Chris
2023 年 9 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good hotel in downtown Shenzhen.
Chris
2023 年 9 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Shuk Ping
2023 年 8 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
環境很好,員工服務很好
Shuk Ping
2023 年 8 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
man yuk
2023 年 8 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Un hôtel très bien
C'est un hôtel très bien situé et la chambre est très spacieux, plafond très haut, spécialement remercie la service Ambassador Jenine yang, très professionnel et gentil, merci.
When I booked, I had specify there were 4 adult. When I arrived I found out the suite was not really design for 4 adult stay so we had to add two beds. The added beds' condition was not at the best condition. The springs on both bed were all worn. I am surprise Expedia and Wyndham had allow me to book a room design for two when we have a party of four.