屋外プール、サンラウンジャー

ヒルトン 深セン フーティエン (深圳福田希尔顿酒店)の口コミ

4.5 out of 5
ヒルトン 深セン フーティエン (深圳福田希尔顿酒店)
Tower B Great China Intl Finance Centre, Shennan Road, Futian District, Shenzhen, Guangdong

口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 428 件の口コミ中 168 件が非常に良い" "
評価 8 - 428 件の口コミ中 166 件が良い" "
評価 6 - 428 件の口コミ中 51 件が普通" "
評価 4 - 428 件の口コミ中 24 件が不満" "
評価 2 - 428 件の口コミ中 19 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

7.8/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

Masaru、Osaka City

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
サービス、部屋の清潔感は良かったが、朝食の食堂の椅子に食べかすが散らかりっぱなし、子供が土足で歩き周り、、高級ホテルが台無し
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 9 日)
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback. We apologize for not being able to provide you with a satisfied experience during your stay. I have forwarded your comments to the relevant hotel authorities to ensure that they actively address the issue. We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 (良い)

Kiyotaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Candiceからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 10 日)
Thank you very much for staying with us and leaving your precious comments for our hotel. We pay a very high attention on your feedback and we will look into details and take actions to keep improving. We hope you could come back to us in the near future.

8/10 (良い)

TETSU

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 客室の快適度
前面道路工事に注意
場所も便利で、スタッフの対応も良いです。 夜、前面道路の工事の音が部屋まで聞こえます。 神経質な人は眠れないかもしれません。 あと、爪切りを借りに行ったら、購入してくださいと言われました。 対応としては少し残念でした。
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Freddieからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 4 日)
Dear TETSU, I appreciate your review of your recent stay with at Hilton Shenzhen Futian. I'm sorry to hear that we failed in meeting your and our expectations in some aspects. In regards of the metro constructions noise, I'm sorry for the inconvenience caused. We are working with the government to solve this situation and reduce the noise as much as we hope. For the nail clipper, due to hygiene concerns we do not borrow nail clippers, however we do sell them to a very low price of about 1$ USD. At the same time I have forwarded your comments with our Executive Housekeeper and to see what we can improve in this regards. Thank you very much again for your feedback. Me and the team look forward to welcome you back soon and be of your service Regards Freddie

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
It was an incident, awful experience and I want to complain. I will never stay in Hilton anymore.
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Freddie からの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 6 日)
Dear Valued Guest, Warm greetings from Hilton Shenzhen Futian! I like to thank you for staying with us during your recent visit to Shenzhen, at the same time I am sorry to hear about you had an “awful” experience with us and what you rate it so low.  With all due respect of you, appreciate if you could actually put a comment instead of just saying it is bad and you like to complain, all of our team members are would be happy to assist you during your stay to ensure you have the best experience and I do hope you can share more of your experience in hotel with me, so we can take actions accordingly to enhance our service and better serve our Guests in the future. We lookforward to you futher feedback and invite you to consider staying with us again when your travels bring you back to Shenzhen. Regards Freddie

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Hilton Shenzhen Futianからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 31 日)
Thanks for your feedback about your recent stay with us. Hope to see you return again soon. Have a nice day!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適・綺麗だが、設備・サービスにやや難あり
部屋は綺麗で快適。ただ、シャワーを使うとシーリングが切れているか、隣室のトイレに水が漏れたり、シャワー室前にバスマットを置くとシャワー室の扉が開きにくくなったりと設備面は改善の余地あり。 そして一番良くなかったのは、机に置いてあった水が58元もする有料の水だったこと。無料の水だと思って飲んだらあとで有料だと分かった。無料の水はと言えば、見つかりにくい洗面所に置いてあった。明らかに間違って有料の水を飲ませるような水の置き方を含めたホテル側のサービスは良くない。あと、ロビーの入口近辺がタバコ臭かった。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
General Manager Freddie Johanssonからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 27 日)
Dear guest, Thank you for staying with us and sharing your feedback. I am happy that you enjoyed our comfortable guest room. In regards of the shower broken and leakage, I apologize for the inconvience it caused to you. This has been forward to our engineer and it was fixed right away. Also thank you for pointing out the bathroom mat and the water location. In regards of the water there is free water that is placed in the bathroom according to Hilton standards and for the Imported water we do place a sign on each bottle with a price, however I will work with the team and we will look into the matter and see if we can provide a better solution. You review has been very instrumental for us to improve in various aspects. Thank you again and hope to see you soon. Regards, Freddie

10/10 (非常に良い)

XIANGWEI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 9 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Masaya

2019 年 8 月に 8 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食のバリエーションがあって、食べるものに困らない。サービスも良く声かけもしてくれて、よかった。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Hilton Shenzhen Futianからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 12 日)
Thank you for staying at the Hilton Shenzhen Futian and taking the time to provide us your reviews. I am delighted that you found our service and facilities to be of a satisfactory standard overall. I would like to thank you for your positive comments about our breakfast. Your comments will be shared with our team members immediately. Thank you for your feedback and we will keep improving. We sincerely look forward to your visit again in the near future.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice hotel, clean room
Nice hotel, clean room
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Hilton Shenzhen Futian からの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 24 日)
Thank you for staying at the Hilton Shenzhen Futian and taking the time to provide us your reviews. I am delighted that you found our service and facilities to be of a satisfactory standard overall. Thank you for your feedback and we will keep improving. We sincerely look forward to your visit again in the near future.

6/10 (普通)

AK、KYOTO, jp

地下鉄駅に近いがホテルまで道路をまたぐ歩道橋を通る必要がありスーツケースなどの大きな荷物を持っての移動は大変です。
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Hilton Shenzhen Futianからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 15 日)
Thank you for staying at the Hilton Shenzhen Futian and taking the time to provide us your reviews. I regret to learn of the inconvenience that the Shenzhen Metro construction underway has caused you. Thank you for your valuable feedback and we will keep improving. We sincerely look forward to your visit again in the near future.

10/10 (非常に良い)

Jackie、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very easy access to Shenzhen metro, warm hospitality, clean and confort room.
2018 年 11 月に 2 泊滞在
Hilton Shenzhen Futianからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 12 日)
Thank you for staying at the Hilton Shenzhen Futian and taking the time to provide us your reviews It is always a great pleasure to receive comments such as yours, and I am delighted that you found our service and room to be of a satisfactory standard overall. Thank you very much again for sharing your comments with us. We sincerely looking forward to your visit again in the near future.

10/10 (非常に良い)

atsushi.、日本・愛知県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
違和感のないサービス
接客・朝食・アメニティ、全てが自然で違和感のないサービス。会展中心で展示会の仕事があったので、こちらのホテルを選びましたが。その気になれば徒歩20分。歩いて行ける距離です。
2018 年 8 月に 7 泊滞在
Hilton Shenzhen Futianからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 14 日)
Thank you for staying at the Hilton Shenzhen Futian and taking the time to give us your reviews. We are always seeking for every opportunity to make each of our guest stay to be a pleasant memory. Thank you for your feedback and we will keep improving our service. We sincerely look forward to your visit again in the near future.

4/10 (不満)

akira、tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
中午12点前后办理入住,当时只有两个服务员,排了很长的队伍。 指定的是双床房,但是进到屋内看到是大床房。 整体感觉管理根本不到位,比较失望。
2018 年 8 月に 2 泊滞在
深圳大中华希尔顿酒店からの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 10 日)
尊敬的客人,您好,非常抱歉的得知您的这次住宿体验没有达到预期,在入住期间有任何的问题都可以向我们提出,我们珍视每一位客人的意见,并会做出积极的提升改正。 我们将不断致力于为我们的客人提供高品质的服务,希望您的下一次出行能够依然选择我们深圳大中华希尔顿酒店!

6/10 (普通)

TM、福岡

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
朝食も美味しく、綺麗な部屋で清掃はきちんとされているが、洗面台のお湯が出ない、USBの充電口から充電できない、シャワーの使い方が分かりにくく水を頭から被る、シャワーブースから外に水が流れ出るなど、快適とは言えない部分もあった。
2018 年 7 月に 2 泊滞在
Nikki Yeからの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 23 日)
Thank you for staying at the Hilton Shenzhen Futian and taking the time to provide us your reviews. We are always seeking for every opportunity to try the best to make each of our guest stay to be a pleasant memory. We are sincerely looking forward to your visit again in the near future. Thank you for your positive feedback and have a great day.

6/10 (普通)

Tm、日本

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
表面的には小綺麗だが
アクセスは悪くないが、設備はあちこちガタがきている。連泊だったが、清掃が17時半でも終わっておらず、閉口した。アメニティ含めて痒いところに手が届いていない。
2018 年 7 月に 2 泊滞在
Nikki Yeからの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 23 日)
Thank you for staying at the Hilton Shenzhen Futian and taking the time to provide us your reviews. We are always seeking for every opportunity to try the best to make each of our guest stay to be a pleasant memory. We are sincerely looking forward to your visit again in the near future. Thank you for your positive feedback and have a great day.

6/10 (普通)

Satoshi

shirleyからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 10 日)
感谢您下榻深圳大中华希尔顿酒店!如您在入住过程中对酒店有任何意见或者建议,欢迎随时提出,我们珍视每一位客人的意见,并会做出积极的提升改正。非常荣幸能为我们的客人提供高品质的服务,期待您的下次入住。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルはいいが周辺が。
外資系なのでサービスはやはり行き届いていし、部屋も特に問題なくゆっくりできた。。部屋のセーフティボックスがエラーになるトラブルがあったが対応は自分で予想したよりかなり迅速でよかった。残念なのは、周辺に何もないこと。ビジネス用途で宿泊、ゆっくりすると割り切るなら問題ない。
2017 年 12 月に 1 泊滞在
shirley sun からの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 4 日)
Thank you for reaching out to us via the mobile application in regards to your stay at the Hilton Shenzhen Futian. We are happy to hear that you enjoyed your stay and that the service level met with your expectations. We have shared your comments with the hotel so that they may pass along to themselves and their staff. Thank you for your positive feedback and have a great day.

6/10 (普通)

jum

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
開発地区にある新しいホテル
始めての深センで宿泊しましたが、チェックインはすごくスムーズでした。 最初にデポジットが決済されるので 必ずチェックアウトの際には、デポジットキャンセル確認が必要のようです。 チェックアウトはネットトラブルかすごく時間かかりました。
2017 年 9 月に 2 泊滞在
shirley sunからの返信 (投稿日 : 2017 年 10 月 9 日)
Thank you for staying at the Hilton Shenzhen Futian and taking the time to give us your reviews. We are always seeking for every opportunity to make each of our guest stay to be a pleasant memory. Thank you for your feedback and we will keep improving our internet. We sincerely look forward to your visit again in the near future.

10/10 (非常に良い)

YASUNORI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
対応◎
24時過ぎのチェックインに対応が早く、wifi設定も夜中にもかかわらず気持ちよく対応してくれた。仕事で翌朝4時の外出時、車の手配を心配する等、ドアマンの対応も良かった。クリスマス前で飾り付けもきれいにされており、仕事での滞在であったがとてもリラックスできる良いホテルだった。
General Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 12 月 23 日)
Thank you for staying at the Hilton Shenzhen Futian and taking the time to provide us your reviews. We really value the guest feedback which is one of key source for me to know what we have done well to meet or exceed the guest expectation and where we have failed to keep our promise. But nevertheless, one thing we can assure you that we are always seeking for every opportunity to try the best to make each of our guest stay to be a pleasant memory. We are sincerely looking forward to your visit again in the near future.

10/10 (非常に良い)

cc、JP

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駅近くで便利なホテル
場所は良かった。歩いてすぐに地下鉄の駅がある。周りには何もないから少し不便でした。ホテルの従業員はなかなか良かった。部屋もいい感じです。
Peidiからの返信 (投稿日 : 2016 年 11 月 15 日)
Thank you for staying at the Hilton Shenzhen Futian and taking the time to provide us your reviews. We are happy to hear that you enjoyed your stay and that the service level met with your expectations. We are always seeking for every opportunity to try the best to make each of our guest stay to be a pleasant memory. We are sincerely looking forward to your visit again in the near future. Thank you for your feedback and have a great day.

4/10 (不満)

Hiroyuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
深圳は相変わらずだった。
展示会の有用性から、このホテルをチョイスしたが、歩いて行くには少し遠かった。 なお、深圳と云う場所柄荷物を持っての徒歩は足場が悪く難儀した。 なお、ホテル自体のサービスは全く問題ないが、ロケーションを考えたらコスパはあまりよくないかな。
General Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 9 月 18 日)
Thank you for staying at the Hilton Shenzhen Futian and taking the time to provide us your reviews. We really value the guest feedback which is one of key source for me to know what we have done well to meet or exceed the guest expectation and where we have failed to keep our promise. But nevertheless, one thing we can assure you that we are always seeking for every opportunity to try the best to make each of our guest stay to be a pleasant memory. We are sincerely looking forward to your visit again in the near future.

8/10 (良い)

ippun14、日本

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
二度目・・・
今回で二度目ですが、部屋をグレードアップして頂き、前回よりも快適に過ごせました。 次回も是非、ご利用したいと思ってます。
Peidiからの返信 (投稿日 : 2016 年 9 月 18 日)
Thank you for staying at the Hilton Shenzhen Futian and taking the time to provide us your reviews. We really value the guest feedback which is one of key source for me to know what we have done well to meet or exceed the guest expectation and where we have failed to keep our promise. But nevertheless, one thing we can assure you that we are always seeking for every opportunity to try the best to make each of our guest stay to be a pleasant memory. We are sincerely looking forward to your visit again in the near future.

8/10 (良い)

すきやき

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
高級ホテル
設備はきれいで、非常に快適でした。ホテルのWifiからGoogleも使えたので、全く問題なく普通にインターネットも使うことができます。
peidi.zhao@hilton.comからの返信 (投稿日 : 2016 年 8 月 24 日)
Thank you for staying at the Hilton Shenzhen Futian and taking the time to provide us your reviews. We really value the guest feedback which is one of key source for me to know what we have done well to meet or exceed the guest expectation and where we have failed to keep our promise. But nevertheless, one thing we can assure you that we are always seeking for every opportunity to try the best to make each of our guest stay to be a pleasant memory. We are sincerely looking forward to your visit again in the near future.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
地下鉄に近い
ヒルトンブランドで清潔で、ホテルのすぐ裏には旧市街もあり、水餃子を買うことができ、非常に快適でした。
Peidiからの返信 (投稿日 : 2016 年 8 月 20 日)
Thank you for staying at the Hilton Shenzhen Futian and taking the time to provide us your reviews. We really value the guest feedback which is one of key source for me to know what we have done well to meet or exceed the guest expectation and where we have failed to keep our promise. But nevertheless, one thing we can assure you that we are always seeking for every opportunity to try the best to make each of our guest stay to be a pleasant memory. We are sincerely looking forward to your visit again in the near future.

8/10 (良い)

JUN、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ストレス無く滞在出来ます!
ストレス無く滞在出来ます。可能であれば、朝食付きプランをスタンダードにして欲しい。プールからの夜景は綺麗です。
Thanks for staying in our hotel during your travel in Shenzhen and taking very valuable time to fill and comment in our customer satisfaction survey questionnaire. I personally really value the guest feedback which is one of key source for me to know what we have done well to meet or exceed the guest expectation and where we have failed to keep our promise. We are always seeking for every opportunity to try the best to make each of our guest stay to be a pleasant memory. Your feedback and suggestions are very important to us, please feel free to let us know for any further advice. I know we still have quite some work to do to make the hotel up to the level where we and guest expect. But I am also confident that with endless effort being made with whole team and continually improve based on the valuable feedback from the guest like you, we will deliver true by Hilton experience to the guest where they expect from us. To ensure every guest feels cared for, valued, and respected. Thank you again for your feedback and I sincerely invite you to come back again to allow us to serve you. Look forward to seeing you in the near future. Sincerely,

6/10 (普通)

JUN

気になった点 : スタッフとサービス
オプション返金申し入れ
朝食を追加料金支払い2日分申し込んだにも関わらず、無効とされ、更に追加支払いまで要求された。騙された思い、是非返金して欲しい。今後は朝食など追加オプションは申し込まないよう注意したい。このクレームへの対応も悪かった。
Thank you for staying at the Hilton Shenzhen Futian and taking the time to provide us your reviews. We really value the guest feedback which is one of key source for me to know what we have done well to meet or exceed the guest expectation and where we have failed to keep our promise. But nevertheless, one thing we can assure you that we are always seeking for every opportunity to try the best to make each of our guest stay to be a pleasant memory. We are sincerely looking forward to your visit again in the near future.

10/10 (非常に良い)

Qingxiang

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Had an amazing experience staying here for 2 nights last weekend. The staff were very friendly and helpful, and even offered to upgrade my room for free. The hotel is in the center of the city and easy to get to pretty much everywhere. The room is extremely clean and comfy, I’d highly recommend this place if you ever plan to visit Shenzhen.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 (非常に良い)

Lok Chung Joyee

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good service
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 (非常に良い)

Nicolas

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good brake fast always 20/7 To eate
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 24 日)
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 (非常に良い)

lei

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very clean, excellent location
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 19 日)
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 (非常に良い)

Jochen

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Die Lage des Hotels ist sehr gut. Die Metrostation Ganxia North liegt gleich vor dem Haus. Hinter dem Hotel ist eine kleine Stadt mit sehr vielen kleinen traditionellen Geschäften, Handwerksbetrieben und Restaurants. Das fand ich touristisch ganz spannend. Ansonsten gibt es in Shenzhen Luxus Einkaufstempel in Hülle und Fülle. Das Frühstück im Hotel ist sehr gut, die Auswahl sehr reichhaltig. In der Executiv Lounge würde ich mir bei der Getränkeauswahl noch Orangensaft wünschen. Das sollte meiner Meinung nach Standard sein. Die Sauberkeit ist sehr gut. Teilweise nimmt man einen leicht muffeligen Geruch wahr. Aber insgesamt ist alles Top. Ich war Ende März 2024 für 9 Nächte da und würde das Hotel sofort wieder buchen.
2024 年 3 月に 9 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

6/10 (普通)

Jimmy

2024 年 3 月に 1 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 3 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 (非常に良い)

Zihui

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I am very satisfied with the service.
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 18 日)
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
環境一流,服務九流
登記入住手續非常緩慢,已經在線付清房費還說需要付房費,信息非常混亂。
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
尊敬的宾客您好,感谢您选择入住深圳大中华希尔顿酒店,很抱歉您在我们酒店入住过程中发生了不愉快的小插曲,未能让您享受到高品质服务。我们努力主动积极地为每一位宾客提供最高水准的服务。为了确保我们的宾客体验始终维持在我们所期望的高标准上,我们会加强员工服务意识的培训,给您带来真正高质量的服务。感谢您的宝贵意见,让您满意对我们来说非常重要。下次若您有机会再次来访深圳,请一定再次入住我们的酒店,让我们有机会为您提供您应当享受到的无微不至的服务。

10/10 (非常に良い)

Timmy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
尊敬的宾客您好,感谢您选择入住深圳大中华希尔顿酒店并且对于酒店住宿服务给予了良好的评价。我们很高兴您喜欢我们温馨舒适、友好诚挚的服务,我们所有希尔顿的员工都对提供卓越的服务充满了热忱。希望您能继续支持,我们会继续努力为您带来更优质的服务体验,您的支持是我们进步的动力,希望不久之后能与您再次相遇,祝您旅途顺利,生活愉快!

2/10 (非常に不満)

Chi yat

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
未能調校暖氣至冷氣
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
尊敬的宾客您好,感谢您花时间撰写近期在我们深圳大中华希尔顿酒店住宿的评论。酒店一直对房间与其他设施进行定期维护,努力为我们的客人提供放松舒适、明亮开放的环境,完善每一个细节来为您提供更高质量的入住体验,以便确保我们的标准。感谢您提出的反馈意见,我们会继续努力为您带来更优质的服务体验,希望不久之后能再次和您相遇,祝您旅途顺利,生活愉快。

8/10 (良い)

Amy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 8 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

2/10 (非常に不満)

Wai sing

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 2 日)
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 2 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 (良い)

Amy、Hong Kong

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 31 日)
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 4 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 (非常に良い)

Yuk Chung Edwin

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
My room is big enough for 4 persons. It is neat and tidy. The room is a bit hot as we are unable to change the ventilation from hot to cooling mode.
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 27 日)
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 (非常に良い)

Wai Ming

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 29 日)
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 8 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 (非常に良い)

Amin

2023 年 11 月に 1 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 9 日)
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 (非常に良い)

Winnie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 9 日)
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 (良い)

carlos

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Cuarto amplio, buenas instalacionea. Personal poco amable.
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 6 日)
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 4 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 (良い)

Yi Ching

2023 年 11 月に 1 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 6 日)
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 8 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

6/10 (普通)

Chun Fung Henry

家族旅行
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 6 日)
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 6 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 (良い)

Chin yuan

2023 年 10 月に 2 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 16 日)
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 4 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

6/10 (普通)

SHUANG

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
服务很好,环境欠佳
酒店的工作人员服务态度非常好,解决问题的速度也很快。所以对服务非常的满意。 但不知道是不是因为酒店装修太久了,洗手间有一些污渍,也不确定是没清洁彻底还是原本太旧的原因。最主要,房间有很大的霉味,一出电梯走廊也是,问前台,说是因为前几天下雨的原因,给拿了一部空气清新器,但都没有特别大的改善。这个霉味是最头疼的。 同样的价格,真的可以选择到更好的酒店。
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Irisからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 26 日)
尊敬的宾客您好,感谢您选择入住深圳大中华希尔顿酒店并且对于酒店住宿服务给予了评价。对于您遇到的房间味道问题,我们由衷感到抱歉。您的反馈让我们了解到我们的客房需要变得更为清新怡人,而这将帮助我们不断提高,这也是客人对我们的期望。我们也同整个酒店团队分享了您的意见,再次感谢您,并期望下次能再次和您相遇。