ラト ラト リゾート
2.5つ星宿泊施設

Lato Lato Resort

朝食 (無料)、24 時間対応フロントデスク付きのセンポルナのゲストハウス

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現在表示中の月は 2024 年 Mayと 2024 年 Juneです。
2024年5月
2024年6月

ラト ラト リゾート

Lato Lato Resortの写真ギャラリー

スタンダード ルーム (4 Pax Full Board) | リビング エリア
桟橋
航空写真
スタンダード ルーム (2 Pax Full Board)
スタンダード ルーム (2 Pax Full Board)

ラト ラト リゾートの概要

口コミ
5.2

人気の設備とサービス

  • 朝食付き朝食付き朝食付き
  • レストランレストランレストラン
  • 24 時間対応のフロントデスク24 時間対応のフロントデスク24 時間対応のフロントデスク
現在の料金は ¥11,859
2024/5/5にもこの料金で利用可能

周辺ガイド

地図
91308, Sabah, Semporna, Bum Bum Island
  • 人気の観光スポットTropical Research and Conservation Centre徒歩 20 分
  • 人気の観光スポットセンポルナ モスク車で 4 分
  • 人気の観光スポットブキット テンコラック車で 7 分
  • 空港タワウ (TWU)車で 71 分
Mod logo
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客室のオプション

スタンダード ルーム (4 Pax Full Board)

おすすめポイント

シーリングファン
専用バスルーム
  • オーシャン ビュー
  • 定員 4 名
  • ダブルベッド 2 台

スタンダード ルーム (2 Pax Full Board)

おすすめポイント

シーリングファン
専用バスルーム
  • オーシャン ビュー
  • 定員 2 名
  • ダブルベッド 1 台

スタンダード ルーム (3 Pax Full Board)

おすすめポイント

シーリングファン
専用バスルーム
  • オーシャン ビュー
  • 定員 3 名
  • シングルベッド 3 台

類似した宿泊施設

周辺地域について

センポルナ

ラト ラト リゾートはセンポルナにあります。トュン サカラン海洋公園は地域を代表する注目スポット。地域の自然美を楽しむなら、ブキット テンコラックやリマウ・リマウへ行くことをおすすめします。

周辺情報

  • Tropical Research and Conservation Centre - 徒歩 20 分
  • センポルナ モスク - 車で 4 分
  • ブキット テンコラック - 車で 7 分
  • リマウ・リマウ - 車で 19 分

交通案内

  • タワウ空港 (TWU) から車で 72 分

レストラン

  • Kedai Kopi Cham Chuan Kee 詹全记 - 車で 4 分
  • Sutera Seafood Restaurant - 車で 2 分
  • Taman Cantik Sahmudrah Semporna - 徒歩 11 分
  • McDonald's - 車で 3 分
  • Restoran Tawakkal Baru - 車で 3 分

この施設について

ラト ラト リゾート

宿泊施設の特長
ラト ラト リゾートでは、朝食ビュッフェ (無料)、レストランなどの設備やサービスを利用できます。
また、次のような特典が利用可能です。
  • バーベキューグリル、全館禁煙、24 時間対応フロントデスク
さらに、全室で利用できる便利な設備・サービスには次のものがあります。
  • バスルーム (シャワー、シャンプーあり)

対応言語

英語

施設の設備

駐車場と送迎

  • 敷地内に駐車場なし

食事・飲み物

  • 無料のビュッフェ形式の朝食の提供あり (毎日、7:00 ~ 9:00)
  • レストラン 1 か所

アメニティ

  • 24 時間対応フロントデスク

ゲストサービス

  • 客室清掃なし

屋外

  • バーベキューグリル

その他

  • 2 フロア
  • 全館禁煙

客室の設備

バスルーム

  • シャワー
  • シャンプー
  • タオル
  • トイレットペーパー
  • 石鹸
  • 専用バスルーム

その他

  • シーリングファン

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 14:00 ~ 18:00

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 正午

チェックインに関する特記事項

事前に宿泊施設にご連絡のうえ、チェックインの手順をご確認ください。ご到着時にはフロントデスクのスタッフがお迎えします
24 時間前までに施設にご連絡の上、チェックインをご手配ください。連絡先は予約確認通知に記載されています

チェックイン方法

フロントデスク (スタッフが対応)

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます

重要事項

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いには、現金をご利用いただけます
この施設には安全設備として、消火器、セキュリティシステム、救急セットが備わっています

宿泊施設の別名

Lato Lato Resort Semporna
Lato Lato Resort Guesthouse
Lato Lato Resort Guesthouse Semporna

よくあるご質問

ラト ラト リゾートはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

ラト ラト リゾートの宿泊料金はどのくらいですか ?

2024 年 4 月 28 日 現在、2024 年 5 月 5 日 に大人 2 名でラト ラト リゾートに 1 泊した場合の最低料金は ¥11,859 (税およびサービス料別) です。この料金は、今後 30 日間の 1 泊あたりの料金において過去 24 時間に見つかった最低料金に基づいています。料金は変更される場合があります。ご希望の日付を入力して、正確な料金をご確認ください。

ラト ラト リゾートの駐車料金はいくらですか ?

ラト ラト リゾートには駐車場がありません。

ラト ラト リゾートのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 14:00 ~ 18:00 です。

ラト ラト リゾートのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 正午 です。

ラト ラト リゾートはどこにありますか ?

センポルナにあるこのゲストハウスは、Tropical Research and Conservation Centreから 1.7 km、センポルナ モスクから 4.8 km です。ブキット テンコラックおよびリマウ・リマウも 15 km 圏内です。

Lato Lato Resortの口コミ

口コミ

5.2
評価 10 - 8 件の口コミ中 0 件が非常に良い" "
評価 8 - 8 件の口コミ中 3 件が良い" "
評価 6 - 8 件の口コミ中 2 件が普通" "
評価 4 - 8 件の口コミ中 0 件が不満" "
評価 2 - 8 件の口コミ中 3 件が非常に不満" "

4.8/10

清潔度

4.2/10

スタッフとサービス

2.0/10

設備とサービス

5.0/10

施設のコンディションと設備

5.4/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

NORHISHAM

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
We booked for more than a month. Initially try to book directly but when called unanswered then we decided to use EXPEDIA. Then again try to call the resort just to reassure our booking got through. Again nobody picks up the call. WhatsApp messages were late response and information was not completed as needed. I would like to get information on facilities available which I cannot find when Google. When booked only 'Full Board' is available but not the 'Full Package'. I need to know about airport transfer, boat transfer, Island hopping, and any convenience store available should anything be needed last minute. No information was received. We have to call again and again for the resort to respond to WhatsApp messages. This situation worried me as I thought I got scammed. My entire month before vacation makes me restless. Less than a week before our vacation then only received WhatsApp messages from the resort asking us about airport transfer, boat transfer, and island hopping confirmation. 1 day before vacation in the evening the resort WhatsApp to inform on transportation payment which is cash only. Our flight the next day is early morning. Luckily we prepare some amount of cash already as we don't like to do everything at the very last minute. We also brought a first aid kit/dry foodstuff in case no convenience store. (We are right!!) Surprisingly from day arrival until day departure all went smoothly. Driver calls and WhatsApp where to pick us up at the airport.
2023 年 7 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
You get what you pay for
The room and view is really really lovely and we actually enjoyed our stay here. The food is really nice too. The room’s aren’t too private though, you can see and hear the villas around you (wasn’t a problem for us). The staff really let you down though. They’re curt and rude and we felt like we were treated like outsiders for not being Malaysian the entire time (which is honestly surprising because we have been travelling around Malaysia for two months and have only ever encountered the loveliest people. As an example - We asked for kayaks and were just told ‘no’ and had to ask several people why before someone told us that the water level might be too low, which it wasn’t because we went snorkelling in it instead (which was really lovely). Also, our whatsapp conversations were vague in the lead up to our stay and they didn’t tell us which of the two jettys we would be picked up from, which caused chaos on the day. Another example - we kept ringing the bell for the bar and the staff member would refuse to come out and serve us. I just feel that as full-price paying customers, we shouldn’t have been made to feel that way. But i guess you get what you pay for. It’s the cheapest floating villa stay in the area and i would recommend it if you’re not looking for luxury and politeness. Bonus if you speak Malay :)
2023 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Deyling

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Muy mala servicio personal, además en la habitación no había papel higiénico, jabón de baño, lo peor que he visto en un hotel

8/10 (良い)

Fraser

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Look past bad reviews and make your own opinion
I would say to everyone look beyond the bad reviews,the staff are very helpfull friendly and will do their best to facilitatee your reequests. The facility has changed since some of the bad reviews in that there is piwer during the day unless generator being topped up. The snorkling around the facilty is good and even better when the turtles pass daily. The food is good and varied over the 4 nights we stayed. This is not a 5 star resort so dont look for that level of comfort,but it is a good resort where you can embrace the view and just soak in the scenery
2022 年 11 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 9 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Do choose other place to stay
Its The Destination that saves the trip, and that is God's work of art. The pristine waters of Sabah is magnificient. The Lato Lato Resort is a far cry from even passable. Towels unchanged and room uncleaned for the entire stay. If I can at all help u people out there who is interested to make a trip here , never ever take the island hopping package from this hotel. Go to the website n pick a full fledged tour agent which is im abundance. If u take the so called resort package, you will be dissapointed with its service, delays and quality is nott there at all. The boat they used to take u is also not suitable. End up going with other groups as this one charges a high price at a very low quality n service.
2020 年 8 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Man hei

グループ旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Perfect sea view bungalow
Lato lato resort is an very unique place to stay. Not for high maintenance people as the room and amenities is basic but the view is spectacular and value for money. All bungalow has sea view so you don’t need to worry about the view. The shower place doesn’t have hot tub but provide u bucket for shower. It is still manageable if u take shower before 6pm not too cold. Overall the staff is friendly but u need to stand for their easy-going attitude may not perfectly stick on ur scheduled time for pick up or boat departure time for island hopping so you really need to on top of this kind of organisation. Overall the staff is friendly and welcoming. The greatest thing to stay in Lato lato is you can own the quiet place for urself, it is not overcrowded resort so you can enjoy photo shooting and sun bath on the roof top of the deck with paranormal sea view. You can jump into water or scuba diving right at the boat deck so it makes u so easy to do water activities here without too much arrangement
2020 年 1 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

ChengHsien

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
訂此飯店前請三思(Think twice before booking this hotel)
我被迫未能入住,且無法取消。 I was forced to fail to check in and could not cancel. 這家飯店非常的糟糕,位置顯示為陸地,住址及照片為海上。然而其陸上並無接待處帶人去海上的住宿處。 This hotel is very bad, the location is shown on land, the address and photo are on the sea. However, there is no reception on land to take people to accommodation at sea. 我留言請此飯店來機場接我,然而此飯店僅傳訊息詢問人數與留宿幾晚,從此不再回覆任何訊息。 我在機場空等無人接送,即自行設法前往Semporna的碼頭,然而此飯店亦無在安排碼頭接送,無人帶你去海上住宿處。 在碼頭空等數小時,期間幾次傳送訊息告知飯店我人在碼頭,然而此飯店依然置之不理,完全任何回應。 後來請當地人撥打電話給此飯店,其方表示碼頭接人需另支付100令吉,實在非常的惡劣。 其餘海上飯店有接送,顧客無法自行到達;即便接送需另外付費,亦應當於訂房資訊揭露。此飯店既不揭露接客需另支付100令吉的資訊,又不處理客戶無法入住的困難,是否刻意所為,迫使客人接受變相加價? Other sea hotels have pick-up and drop-off, customers cannot arrive by themselves; even if the pick-up and drop-off requires additional payment, it should be disclosed in the reservation information. This hotel does not disclose the information that the customer needs to pay another RM100, nor does it deal with the difficulty of customers unable to check in. Does it deliberately force the guests to accept a disguised price increase?
2020 年 1 月に 1 泊滞在