外観

ヒルトン モティフ シアトルの口コミ

4 out of 5

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 1016 件の口コミ中 569 件が非常に良い" "
評価 8 - 1016 件の口コミ中 241 件が良い" "
評価 6 - 1016 件の口コミ中 102 件が普通" "
評価 4 - 1016 件の口コミ中 61 件が不満" "
評価 2 - 1016 件の口コミ中 43 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

hideo

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
10日間泊まりました。 部屋を掃除してくれるスタッフの方と仲良くなり、しっかりと部屋を掃除してくました。 観光地プレスマーケットやAmazon本社にも歩いて行ける距離です。
2022 年 7 月に 10 泊滞在
Beckahからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 17 日)
Thank you so much for your feedback, we appreciate your comments. I am glad to hear we were able to meet all your needs while you were here! We hope to see you again.

10/10 (非常に良い)

Kohei

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
駅地下で移動しやすいん音ダウンタウンに近いのでお勧めです。
2022 年 7 月に 2 泊滞在
Irina Sからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 6 日)
Thank you so much for your scores, we are delighted that you have enjoyed your stay with us!

10/10 (非常に良い)

Mari

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋も広くて清潔でした。 洗面所の排水が少し遅くて気になりましたが、全体的にはとても良かったです。
2022 年 6 月に 3 泊滞在
Beckahからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 19 日)
Thank you.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駐車場が有料だった
2021 年 5 月に 1 泊滞在
Ney Neyからの返信 (投稿日 : 2021 年 5 月 11 日)
Thank you for your feedback. We look forward to welcome you back next time you are in Seattle.

8/10 (良い)

Alexis

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The property was great, don’t have any complaints! During check in I couldn’t get a key to the room immediately due to system issues the staff handled it the best they could. They still provided access the the room. The surrounding area felt very unsafe, so many people hanging around the nearby streets. My daughter went for a weekend girls trip and we didn’t feel safe going out grabbing dinner outside the hotel and we’re from LA, which I feel speaks volumes. Otherwise if you’re adults looks for a great place to stay. I definitely recommend this hotel.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Qiongxian

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Friendly staffs, provide local Washington apple in the lobby! The only downside is the check in experience, room was not ready on time, shower faucet was stuck and have to request maintenance at night.
2024 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Barbara

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great service
2024 年 5 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Armando

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Property was clean and not to far from pike place market. Also there is a homeless problem in the city but i never seen any around the property when we stayed
2024 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Patricia

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
We enjoyed our stay, staff and services were excellent. However there was no closet rod for hanging up clothes, just hooks at the entrance. The bathroom was large but not functional, lacking counter space and towel bars in inappropriate places.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Judy

良かった点 : 清潔度
2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Marc R.

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice property. Lots of homeless nearby.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Kevin、Saint Peters

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The Hilton Motif was a good centrally located hotel that was clean and safe. The only issues that we had was having to ask for towels each day, insufficient water pressure in the shower, lack of an airport shuttle, and insufficient coffee and/or condiments in the room. The hotel staff added towels each day but were usually the incorrect amount. Overall, we had an enjoyable visit to the hotel and would probably stay again.
2024 年 5 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Julie

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We loved the hotel location. We were an easy walk to and from the Westlake train station, Space Needle, and Pike Market.
2024 年 5 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Jiyoun

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
There was no shampoo in the room(room phone doesn't work) so I told the front desk,but no one was coming so my family used shower jel instead of shampoo.And the next morning I found shampoo in front of my door.I don't know when it came.Guess it's probably past midnight or early in the morning. Also there is the worst hair dryer.It's so dirty and the handle is very sticky.No one wants to touch it. The wooden door to the bathroom was ridiculous.I tried to close it and it would just open itself so the door don't work in the room.I'll never stay at Hilton Motif Seattle again.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Hi Jiyoun, thank you for your feedback. We apologize for the issues with the shampoo, phone, hair dryer, and bathroom door. This is not the experience we strive to provide, and we will address these concerns immediately.We appreciate your comments and hope you will give us another chance in the future. We hope to see you back soon.

2/10 (非常に不満)

Carole、Shawnigan Lake

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Place was dirty, service was poor and food was mediocre. They brought room service in a paper bag and gave us plastic cutlery. Not up to regular Hilton standards and should not advertise as one. never came and cleaned our room.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Hi Carole, thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the issues you experienced during your stay. We are sorry to hear about the cleanliness and service problems you encountered. We have addressed these concerns with our housekeeping and food service teams to ensure that such incidents do not happen again.Please feel free to contact us directly if you would like to discuss your stay further.

10/10 (非常に良い)

Gloria

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
All employees were super friendly and helpful in every way!
2024 年 5 月に 1 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Hi Gloria, thank you for your kind words, we hope you see you again soon!

10/10 (非常に良い)

James、Livingston

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Hi James, thank you for your positive review, we hope you see you again soon!

10/10 (非常に良い)

Belinda

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Staff are excellent and great customer service. Room is spacious and clean.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Hi Belinda, it is good to hear you are satisfied with your stay at Hilton Motif! We hope you see you again soon.

6/10 (普通)

Sarah

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
On the plus side, staff was very friendly. Area was convenient. Room was clean, beds comfortable. BUT...phone did not work in room,repeated attempts were made to correct this. When purchasing from conveience food area we were charged to our room, when we paid for items with credit card - this was corrected. Worst - when Hilton staff called for cab - to be no more expensive than a yellow cab - the driver tried to charge us $60 to travel 1.5. Miles to the train station! This was not acceptable. We paid $15. Which was what we had paid previously. We won't use this hotel in future.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shigeru

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Roomy room, clean.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Dear guest, thank you for your positive review, we hope you enjoy your stay and will come back soon!

10/10 (非常に良い)

Russell Wayne、Seattle

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Took a bad fall getting out of the shower/bathtub. Non-slip stickers in the tub would be a good idea.
2024 年 5 月に 3 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Thank you Russell for your review and recommendations, our housekeeping team is going to address the problem appropriately. We hope you had a wonderful stay with us.

8/10 (良い)

JOSHUA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
There should be complimentary water.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Hi Joshua, thank you for your positive review. We offer Hilton Honors member with 2 bottles of water per day. Registration is free. We hope you see you again soon!

10/10 (非常に良い)

Harold

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very satisfied
2024 年 5 月に 1 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Thank you Harold for your kind words!

10/10 (非常に良い)

Alexandria

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice stay at the Motif, the parking garage is a little frustrating though. Our room keys were supposed to allow us to leave/enter without a fee but would never work, had to call the front desk everytime but they were happy to help.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Thank you Alexandria, we are happy to hear you had a wonderful stay with us!

4/10 (不満)

Cheryl

出張
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
The waitress was friendly and good. The front desk staff were pretty good. The air conditioning did not work. The outdoor dining area was dirty. The parking was $77- ridiculous- i parked elsewhere. There is no spa. There was an additional fee tacked on. The room itself was fine, clean, with good towels. But nothing fancy for the price.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Hi Cheryl, thanks for sharing your experience with us. We're glad you found our staff friendly. We are so sorry for the issues you encountered with the air conditioning and cleanliness of the outdoor dining area. Your feedback has been passed on to our teams for immediate attention.We understand your concern about the parking fee. Our rate aligns with the downtown market standard, and it has in-and-out access, complemented by 24-hour security guard presence for added peace of mind.Your feedback helps us improve, and we hope to provide a better experience next time.

10/10 (非常に良い)

Denise

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very nice hotel. Everyone was accommodating
2024 年 5 月に 1 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Hi Denise, thank you for your positive review, we hope you see you again soon!

10/10 (非常に良い)

Kristofer、Port Coquitlam

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Kyler deserves a raise! 10/10 customer service and is my new favourite person.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Thank you Kristofer, we hope you enjoy your stay!

10/10 (非常に良い)

Matthew

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Perfect location for a night in Seattle.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Thank you for your kind words Matthew! We hope you see you soon.

6/10 (普通)

Elina

2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Dorothy

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great and easy walk to Pike Place
2024 年 5 月に 1 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Thank you for your positive words Dorothy! We hope to welcome you back soon.

10/10 (非常に良い)

Alan James

2024 年 4 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Adam

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Nice
2024 年 5 月に 1 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Thank you Adam, we hope to see you soon!

8/10 (良い)

Carlos

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Location
2024 年 4 月に 4 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Thank you, Carlos, on your kind words about our convenience location! We hope you enjoy your stay.

8/10 (良い)

Misty

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location. Was able to walk to most places and attractions. Only con would be the showers that looked really worn down and dingy. Great staff and spacious rooms.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Thank you, Misty, for your kind words! We already passed your comment to the Housekeeping and the Engineering team, they will take care of it for future clients. We hope you see you soon!

6/10 (普通)

Michelle

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Arrived at 4:00 for check in and there was a lot of confusion on if there was a room ready for us. It took 3 staff members to clear it up and get us checked in for our reserved room. It was frustrating to have a reservation and then be told that it was potentially not ready. Everything is additional fees. $70.00 to use onsite parking garage.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Hi Michelle, we apologize for the confusion during check-in and any inconvenience caused. Your feedback is noted, and we'll strive to improve our process. We appreciate your patience and hope you enjoyed your stay otherwise.

10/10 (非常に良い)

Christie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Hi Christie, thank you for your positive review, we hope you see you again soon!

10/10 (非常に良い)

Rachel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 2 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Hi Rachel, thank you for your positive review, we hope you see you again soon!

4/10 (不満)

Ålli6

カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : 設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
This hotel is overpriced for what it is most things were broken and pur room was still dirty and not completely clean when we check in and they also have a bunch of other fees they dont mention until you are there.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Hi Alli6, we truly appreciate your feedback. I'm sorry to hear about the maintenance and cleanliness issues you encountered in your room. Please know that this is not reflective of our usual standards, and we take your comments seriously. Our team is dedicated to promptly addressing any maintenance issues and ensuring that every room is thoroughly cleaned and prepared for our guests' arrival.We strive to ensure that all fees, including destination fees, are clearly communicated to guests during the booking process. Your feedback is valuable, and we will review our procedures to ensure that this information is more prominently displayed on all booking platforms.If there's anything else you'd like to share or if there's anything we can do to make this right, please don't hesitate to reach out to us directly. Thank you and safe travel.

8/10 (良い)

Richard、Newburgh

2024 年 4 月に 2 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Hello Richard, thanks for the review. We hope you enjoyed your stay with us and welcome you back for another stay soon!

6/10 (普通)

Tiffany

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Near to Pike Market however, you are walking thru areas of open drug use to get there.
2024 年 4 月に 4 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Hi Tiffany, I appreciate your concern and want to assure you that the safety and well-being of our guests are our top priorities. We take security very seriously, and our 24/7 security team is dedicated to maintaining a safe environment for all guests. Additionally, we are actively collaborating with local authorities to address any issues that may arise in the surrounding area. Your feedback is invaluable as we continue to enhance our efforts to ensure a positive experience for everyone who stays with us. Thank you for bringing this to our attention.

10/10 (非常に良い)

Albert

2024 年 4 月に 3 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Hi Albert, thank you for your positive review, we hope you see you again soon!

4/10 (不満)

Dorna

気になった点 : 設備とサービス
Cold room, poor room service
2024 年 4 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

David

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Jennifer、Orange Park

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Send message for details.
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ramses

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The property is great, the only downside is the cost of parking. It would be great if parking was included in the overall cost. The area around this hotel is very dirty as it is close to Pike place.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Hi Ramses, thank you for your positive review. Our parking fee aligns with the downtown market, and we offer guests with in-n-out privilege with 24/7 security onsite. we hope you see you again soon!

10/10 (非常に良い)

Ruben

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Everything was perfect!
2024 年 3 月に 2 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Thank you for your kind words Ruben! We hope you will come back and stay with us again.

4/10 (不満)

Secil、Berlin

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 13 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 5 日)
Hi Secil, Thank you for your feedback. We apologize for any cleanliness and facility issues you encountered. Your comments will be addressed promptly to improve our guests' experiences. We hope to welcome you back soon for a better stay.

10/10 (非常に良い)

Brittany

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 4 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Thank you for your review Brittany, travel safe!

10/10 (非常に良い)

Carlos Alberto

2024 年 3 月に 2 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Hi Carlos, thank you for your positive review, we hope you see you again soon!

8/10 (良い)

Kevin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I had trouble accessing the services that the hotel provided. It was shown on TV but I couldn’t access them
2024 年 3 月に 3 泊滞在
QZからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Hi Kevin, thank you for your review and feedback. We apologize for any inconvenience you experienced in accessing the services provided by our hotel. We will investigate the issue with our TV system to ensure that all advertised services are easily accessible to our guests. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a seamless stay in the future.