Accueil très chaleureux. Equipement très propre, un peu viellissant mais très correct pour une nuit. Content de mon séjour
Sylvie
2024 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
julie
2023 年 12 月 13 日
julie
2023 年 12 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Ndeye Amy
家族旅行
2023 年 11 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
C'est sympa le fait que l'heure de départ soit à midi.
Ndeye Amy
2023 年 11 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
michel
2023 年 10 月 29 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
michel
2023 年 10 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
ELIZABETH
2023 年 10 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Très bon rapport qualité/prix.
Equipe très accueillante. Hôtel confortable, très propre mais un peu daté. Très bon rapport qualité/prix.
ELIZABETH
2023 年 10 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Leslie
家族旅行
2023 年 10 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good location, easy and plentiful parking and good restaurant.
Leslie
2023 年 10 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
franck
出張
2023 年 10 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
franck
2023 年 10 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Roy
2023 年 10 月 3 日
Roy
2023 年 9 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Carl
カップルで旅行, 家族旅行
2023 年 9 月 24 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Very disappointing. I travelled with an elderly relative who has very limited mobility. I booked a room with roll in shower for her as she cannot climb into a bath and I informed the hotel that this was for a disabled person with very limited mobility. The room was advertised as available at the time of booking. On arrival she was allocated a room with bath. I explained that this was not acceptable but I was told that nothing else was available. I then asked about a reservation for the restaurant, only to be told it was fully booked. I had chosen this hotel as it had a restaurant and so would not have to go searching for restaurants with my disabled relative. I asked the receptionist if he could fit us in, even at an earlier or later time but the answer remained no. The rooms are basic and lacked facilities, but the price was much higher than budget accommodation available locally I would have given 1 star for this review but the recetionist did offer us a free drink to say sorry for the problems, which was better than nothing, but I will not stay at a Brit Hotel again.