This a disappointing hotel, at maximum should be rated at 3 star.
宿泊されたお客様
2022 年 12 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Sandra
2022 年 11 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fint hotell
På det hela taget - bra och fint hotell! Var ibland svårt att kommunicera på engelska. Bad om ett extra täcke men det gick inte att ordna. Mejlade hotellet innan och frågade om transfer från flygplatsen men fick inget svar.
Sköna sängar och ok frukost. Är glutenintolerant och efterfrågade glutenfria alternativ men det gick inte att ordna.
Sandra
2022 年 11 月に 7 泊滞在
2/10 (非常に不満)
alanoud
2021 年 11 月 21 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
تجربة سيئة جدا ولن تتكرر
حجم الغرفة صغير جدا علما انها جونير سويت. التجهيزات سيئ للغاية اله القهوة لاتعمل. يوجد رائحة سيئ في الحمام. المياة الساخنة لاتعمل كذلك. كل تجهيزات الغرفة لاترتقي لفندق ٤ او ٥ نجوم. علما ان سعر الفندق مرتفع. الخدمة اقل من عادية. كذلك يوجد رائحة سيئة في مدخل الغرف
alanoud
2021 年 11 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Hajar
出張, 家族旅行
2021 年 11 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
رووووووعة الفندق وراقي ورايق وصدق ما تحسفت اني اخترته حتى تعامل الموظفين رائع وراقي
Hajar
2021 年 10 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Hamood
2021 年 10 月 31 日
Hamood
2021 年 10 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Mubarak
2021 年 10 月 29 日
Mubarak
2021 年 10 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Lamya
2021 年 10 月 23 日
Lamya
2021 年 10 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
出張
2021 年 3 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Best services and food
Amazing
宿泊されたお客様
2021 年 3 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Fayez
2021 年 2 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great
Great
Fayez
2021 年 1 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ibrahim
2020 年 12 月 19 日
Ibrahim
2020 年 12 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
RAYAN
2019 年 11 月 28 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
سيء للغاية
قيمة الغرفة الف ريال ولا يضعوا بالغرفة ادنى مستلزمات الشخص من فرشاة اسنان ومعجون حلاقة كلفتها عليهم لا تتجاوز ال٢٠ ريال وهي محسوبة ضمن السعر مستوى الغرف سيء الاشخاص يتشاجرون مع بعضهم بين الغرف اتوقع لن اعيد الزيارة مرة اخرى
RAYAN
2019 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 9 月 18 日
宿泊されたお客様
2019 年 9 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good breakfast and interior spaces. Clean and modern room with good good toiletries.
Views out of many rooms do not exist.
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 7 月 31 日
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 7 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
جميل جدا اوصي به very nice hotel I'll recommend it for my friends
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Jon、London
出張
2019 年 6 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Awoken twice at 3 and 4am by guests banging on doors instead of getting extra door card to enter
Jon
2019 年 6 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Riyadh
2019 年 1 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
The hotel furniture is old
Riyadh
2019 年 1 月に 2 泊滞在
4/10 (不満)
Sarah、Saudi Arabia
2018 年 8 月 26 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Air conditions do not work very well.the smell of the hotel is very bad
Sarah
2018 年 8 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
YoungBann、Seoul, S. Korea
2018 年 8 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Outstanding small luxury hotel in good location.
Very friendly reception and comfortable accommodations.
hotel entry by car is a bit tricky due to ongoing construction works.
YoungBann
2018 年 8 月に 3 泊滞在
4/10 (不満)
Salem
2018 年 8 月 13 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
Salem
2018 年 8 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Gülşah
2018 年 8 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Gülşah
2018 年 7 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2018 年 4 月 6 日
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
Good stay in Riyadh
Overall an average, isolated location and clean but small rooms.