クラブ ルーム | 部屋からの景観

レオナルド ブティック ホテル レホヴォトの口コミ


口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 196 件の口コミ中 84 件が非常に良い" "
評価 8 - 196 件の口コミ中 85 件が良い" "
評価 6 - 196 件の口コミ中 19 件が普通" "
評価 4 - 196 件の口コミ中 5 件が不満" "
評価 2 - 196 件の口コミ中 3 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

7.6/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度
最終日の朝に突然水道が出なくなるトラブルがあり大変困りました。
2019 年 5 月に 6 泊滞在
Timmi Pavisからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 29 日)
Dear Guests, Thank you so much for sharing your feedback regarding the hotel experience. On behalf of our, I would like to sincerely apologize for the inconvenience caused by the water shortage. There was a regional water shortage and unfortunately this is not something we could expect and prevent. A lot of efforts were made to return the water as soon as possible Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 2 月に 3 泊滞在
Timmi Pavisからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for the high score! Hope to see you soon! Timmi Pavis Guest relations manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
土曜日昼に到着しましたが、夜まで待つことなくチェックインできました。
Natalie からの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 2 日)
Dear Guest Thank you for your feedback I am happy to read that the check in was ok I hope you enjoyed your stay with us Regards Natalie Gelman Front desk manager

8/10 (良い)

あろはとにい、JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駅に近く周辺治安も良い
駅から歩いて20秒。初めてでも直ぐ見つかります。周辺にストア、レストランなどあり便利です。治安もテルアビブ市内と比べるととても良いです。ホテルはラウンジ、バー、レストランがあり不自由しません。部屋もベッド、バス、トイレ、デスクなど充分と思います。ただアイロンが常設でないので、頼んで持って来てもらう必要があります。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清潔、駅の正面で便利、10Fのサービスが良い。
ホテルは清潔で駅から30秒なのでとても便利でした。特に朝食、10Fの宿泊者向けのサービスが良かった。 

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度

8/10 (良い)

J

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 7 泊滞在
OSHER PANKER | RECEPTION MANAGERからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 15 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to fill in your feedback .

10/10 (非常に良い)

Jorge

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Buenísimo y muy bien comunicado
2023 年 9 月に 5 泊滞在
OSHER PANKER | RECEPTION MANAGER からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 22 日)
Dear Jorge, Thank you for taking the time to fill out your feedback with a high score, we really appreciate it

10/10 (非常に良い)

Jorge

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Todo perfecto
2023 年 9 月に 2 泊滞在
OSHER PANKER | Reception Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 13 日)
Dear JorgeThank you for taking the time to fill out your feedback with a high score, we appreciate it very much

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great stay
The hotel was clean and very comfortable. They offer a huge breakfast. The staff was tremendously helpful, and the location was very effective for my visit to the Weizmann I statute.
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Osher Panker | Reception Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 18 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to fill in your feedback with a high score .We are glad that we created a magical stay experience for you.

6/10 (普通)

FABRICE

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
moyen. pas pour des voyages d'affaires
Très bruyant. fenetre ouverte ou fermée, le bruit est quasiment le même. le premier matin le restaurant était enfumé et on sentait la friture en sortant du petit déjeuner. Après leur avoir fait remarqué, le lendemain les hottes fonctionnaient.
2023 年 7 月に 4 泊滞在
Osher Panker | Reception Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 11 日)
Dear guest, We apologise for having read your feelings while you were with us.We inquired about the matter with the service providers who worked on the days you stayed with us and we did not receive any inquiries on the matter from other guests.It is important for us to note that such specific cases are processed in real time in order not to damage the stay experience of our guests.We will be happy if you contact us again on your next stay so that we can match you with the type of room and the area that will suit your needs.

10/10 (非常に良い)

haedong

2023 年 6 月に 7 泊滞在
Osher Panker | Reception Manager からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 11 日)
Thank you for taking the time to provide your feedback with a high score, we are very grateful for it

8/10 (良い)

Simon

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Nice clean room. Not very friendly stuff
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Osher P.からの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 23 日)
Thank you for taking the time to fill out the feedback. We are sorry to read that you were not able to make friends with the hotel employees. The entire staff invests in their work according to the department's procedures, however, there are employees with difficulties in speaking English. During your next stay, we would be happy if you contact the reception team directly to give you the appropriate answer.

10/10 (非常に良い)

Sebastian

2023 年 6 月に 2 泊滞在
Leonardo Boutique teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 12 日)
Dear Sebastian, Thank you for the high rating

10/10 (非常に良い)

Byounggi

2023 年 5 月に 3 泊滞在
Leonardo Boutique Rehovot.からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 30 日)
Dear guest,Thank you for the high score!We are happy to hear you had an A+ stay with us Hopefully to see you again,

10/10 (非常に良い)

Jost

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Best breakfast buffet ever. Good room coffee.
2023 年 4 月に 5 泊滞在
Leonardo Boutique Rehovot.からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 18 日)
Dear guest,Thank you for the high score and the compliments!We are happy to hear you had a wonderful stay with us We hope to see you again.

10/10 (非常に良い)

Pavel、Campbell

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Great breakfast. Very clean. Rooms cleaned daily, no exceptions. Friendly staff. Convenient location for people visiting central Israel for business or personal reasons. Next to railway station.
2023 年 3 月に 6 泊滞在
Leonardo Boutique Rehovotからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 3 日)
Hello,Thank you for the response, we are glad to hear you enjoyed you stay with us!We hope to host you again.

8/10 (良い)

joseph

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Had trouble with toilet flushing
2023 年 2 月に 3 泊滞在
Leonardo Boutique Rehovotからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 3 日)
Hello,We are sorry to hear you had a trouble during you stay, but hope you still had a wonderful visit!We will be glad to host you again.

6/10 (普通)

oded、missouri city

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Rooms were good, but staff not helpful, difficult check-in, inconvenient parking.
leonardoからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 29 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to write your feedback,Regarding your comments, we will pass it on to the relevant administrators for improvement.you will find that we have improved from your comments for next time.

10/10 (非常に良い)

michael

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great check in. Staff was extremely friendly and helpful. Rooms were much larger than expected.
2023 年 1 月に 1 泊滞在
leonardoからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 29 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to write your feedback

10/10 (非常に良い)

Nissim

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 1 月に 1 泊滞在
leonardoからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 29 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to write your feedback,

10/10 (非常に良い)

yerahmiel

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 11 月に 1 泊滞在
leo-rehovotからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 7 日)
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 (良い)

yerahmiel

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
comfort. friendly staff but not enthusiastic to solve problems. excellent breakfast. lacking reasonable parking arrangement. overall nice and enjoyable.
2022 年 11 月に 4 泊滞在
leo-rehovotからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 7 日)
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 (良い)

Aaron

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 8 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
The breakfast buffet was very good, as was the 10th Floor Lounge. Room was utilitarian but comfortable and clean
2020 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
great service and quality comfort in the hotel. launch with all needed and some more treats to get.
2020 年 1 月に 4 泊滞在
reut katzからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 18 日)
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, reut katz

8/10 (良い)

Dina

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 9 泊滞在
reut katzからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 18 日)
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, reut katz

6/10 (普通)

Katrina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
3-4 stars at a decent rate
The Noise from the train station makes a solid night’s sleep impossible. Saturday night was pure heaven! The windows don’t block out any sound so you hear kids shouting in the plaza below, all the announcements from the station as well as those very loud trains. Your staff is definitely your asset... just lovely and helpful. The executive lounge is a lovely place to be during bad weather or downtime. The express shop across the road is soooo convenient! I am not a breakfast eater but can see the effort and thought that you put into a fantastic looking spread. Definitely a good, central place to be situated if visiting the sights. A good sized room at a rate much lower than other cities
2019 年 12 月に 8 泊滞在
reut katzからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 18 日)
Thank you for taking the time to give us feedback about your stay. Our goal is to provide the highest level of service to our guests, and make sure their stay here is comfortable and relaxing as possible. We sorry you were not totally satisfied with your service. We are committed to serving the needs of our guests and your comments offers valuable feedback. We are constantly looking to improve our service. We hope you enjoyed other aspects of our hotel . Sincerely yours, reutk katz Guest Relations Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

2019 年 12 月に 7 泊滞在
Timmiからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 29 日)
-Dear guest, Thank you for your feedback regarding your recent visit at our hotel and please accept our sincerest apologies any inconvenience you have experienced during your stay Feel free to contact us and explain us why did you choose this score. Sincerely Timmi Pavis Guests relations manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Convenient, right next to train station. Very good breakfast - has a lot of options. Friendly staff.
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Timmiからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 29 日)
-Dear guest, Thank you for taking the time sharing your review regarding your recent stay. I'm delighted that you find the breakfast, the service and the location as most enjoyable . We hope to welcome you back to our hotel once again Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 3 泊滞在
Timmi Pavisからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 29 日)
-Dear guest, Thank you for your feedback. Hope to see you soon! Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

8/10 (良い)

christopher

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Good hotel in Rehovot
Hotel is very convenient to several research and medical facilities. Train station is across the street which is really good. Staff was very pleasant and helpful. Breakfast was very good and had a wide variety of prepared items and they will cook you an omelet if you want one. We used the 10 floor business center quite a bit for quick get together to discuss the days actives. The gym was on par with what I see at other hotels Hotel was quiet and comfy we were there for a week. The negative: carpet in my room was old and need replacing and the hallways are very dark and depressing. hey
2019 年 8 月に 5 泊滞在
Timmi Pavis. Guest relations managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 18 日)
Dear Simon, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel once again! Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Nermine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Timmi Pavisからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 28 日)
Dear Nermine, Thank you for the high score Regards Best Timmi Pavis Guest relations manager

10/10 (非常に良い)

Alex、Portland, OR

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good rooms, economical pricing, friendly/ helpful staff even though I couldn't speak Hebrew.
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Timmiからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 31 日)
-Dear Alex, Thank you for taking the time sharing your review regarding your recent stay. I'm delighted that you find the service and the room as most enjoyable . We hope to welcome you back to our hotel once again Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Timmi Pavisからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 29 日)
Dear Guest Thank you for the high score Regards Best Timmi Pavis Guest relations manager

8/10 (良い)

MIN-TSUN

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 4 月に 18 泊滞在
Timmi Pavisからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 29 日)
Dear Mr. Min-TSUN, Thank you so much for sharing your feedback regarding the hotel experience. Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

6/10 (普通)

John

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Timmiからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 24 日)
Dear John, Thank you so much for sharing your feedback regarding the hotel experience. Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

2/10 (非常に不満)

Sean

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Unfair cancellation policy
Unfair cancellation policy. Cancelled on day of Check in but charged for entire stay. No receipt provided by hotel. Receipt removed by Hotels.com
2019 年 3 月に 7 泊滞在

6/10 (普通)

Daan

良かった点 : スタッフとサービス
Ontbijt niet optijd klaar en niet compleet
2019 年 3 月に 5 泊滞在
Timmiからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 24 日)
Dear Daan, Thank you for choosing to stay with us. Your feedback will be forwarded to the relevant departments. Delays at breakfast are not according to our standards, and meals are serat 6:30. Hope to see you again to show the improvment. Best regards' Timmi Pavis

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
Convenient for the train station and shops and museums
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Timmiからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 24 日)
Dear guest, Thank you for choosing to stay at Leonardo Boutique Rehovot and for your kind review. We were very pleased you were happy with our location. We hope to have the privilege of hosting you again soon. Sincerely yours, Timmi Pavis, Guest Relations Manager

8/10 (良い)

Joy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
. Lighting in room could’ve been brighter and we had to chase shower gel for the bathroom but the executive floor was great and all the staff were polite and helpful.
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Timmiからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 24 日)
Dear Joy, Thank you so much for sharing your feedback regarding the hotel experience. I'm delighted that you find the serviceas most enjoyable! Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

10/10 (非常に良い)

Jun Hyung

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
nice place to stay
It is always nice place to stay a Rehovot
2019 年 3 月に 3 泊滞在
Timmiからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 24 日)
Dear Mr. Hyung, Thank you for your feedback. It is always a pleasure to have you here Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

10/10 (非常に良い)

Michael

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Timmiからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 25 日)
-Dear Michael, Thank you for taking the time sharing your review regarding your recent stay. I'm delighted that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back to our hotel once again. Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 2 月に 1 泊滞在
Timmiからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 24 日)
Dear Guest, Thank you for the high score Regards Best Timmi Pavis Guest relations manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 2 月に 1 泊滞在
Timmi Pavisからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 24 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel once again! Sincerely, Timmi Pavis. Guest relations manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 2 月に 3 泊滞在
Timmi Pavisからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 28 日)
Dear Guest Thank you for your feedback. It was our pleasure to host you here Best Regards, Timmi Pavis Guest relation manager

10/10 (非常に良い)

Arq. Jorge

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excelente en relación costo/beneficio
2019 年 2 月に 4 泊滞在
Timmiからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 20 日)
Thank you for taking the time to rate us. We hope to welcome you back to our hotel once again! Sincerely, Timmi Pavis. Guests relations manager ‏

10/10 (非常に良い)

Arq. Jorge

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excelente hotel en relación costo/beneficio
2019 年 2 月に 4 泊滞在
Timmiからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 20 日)
Dear Mr. Jorge Thank you for the high score Regards Best Timmi Pavis Guest relations manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 2 月に 2 泊滞在
Timmi Pavisからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 20 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Leonardo Boutique Rehovot and for your kind review. We hope to have the privilege of hosting you again soon. Sincerely yours, Timmi Pavis, Guest Relations Manager

8/10 (良い)

Andreas

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
it would be nice to put a little more focus on the cleanliness of the room
2019 年 1 月に 5 泊滞在
Timmi Pavisからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 20 日)
Dear Guests, Thank you so much for sharing your feedback regarding the hotel experience. We value your comments regarding the cleaniness and it has been shared with the appropriate team to ensure this is prevented in the future. Best Regards, Timmi Pavis Guest relations manager