great services compensates for structure defects o
No elevator was challenge Next time forahitmore than 2 stories mister declare so!
But,brings Hotels . Com membership IT would be a. Plus feature?
Bathroom after a shower flooded had To adk for Floor mats To slam but brings handicap a
Slippery bathroom spell. Being sued?
Great breakfast and chefs are super service is excellent especia housekeeing!
Eulalia
2020 年 3 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
Alan、Cebu
カップルで旅行
2019 年 12 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
A very solid property, nice balance of quality and pricing. Breakfast was well done.
Be advised: There is no elevator, so you must walk 4 levels of stairs.
Alan
2019 年 12 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Nantar、Saipan
2019 年 3 月 7 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備
This was like an abusive relationship. First everything was great. Restaurant was fabulous. Room was a bit worn. Things got bad fast. The noise from the street became unbearable. Hot water never worked. 2nd night at restaurant food was worse than my college roommate’s cooking.
Nantar
2019 年 3 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Denis
2019 年 3 月 6 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Schrecklicher Aufenthalt
Das Zimmer war schmutzig und hat gestunken. Die Betten und Bettbezüge waren ekelhaft muffig und feucht. Es hat sich angefühlt als würde man in einem Plastiksack schlafen. Es war unmöglich mit angeschalteter Klimaanlage zu schlafen da diese unglaublich laut ist. Ohne Klimaanlage wurde es jedoch schnell unerträglich. Das war die schlimmste Nacht unseres unseres Urlaubs. Das Personal war freundlich und der kostenlose Airportshuttle hat funktioniert.
Denis
2019 年 3 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2019 年 2 月 21 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Where to begin... we arrived at 3 for our check-in, We assumed that checking in at 3 wouldn’t be an issue because our posted check in time was 2. They didn’t check us in till 5
宿泊されたお客様
2019 年 2 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Marisa
2019 年 2 月 12 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Marisa
2019 年 2 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 2 月 11 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 2 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 2 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Centrally located hotel with good comfort and a great terrace bar with a small swimming pool and a deck with great views
宿泊されたお客様
2019 年 2 月に 3 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Roger
2019 年 2 月 6 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Sök något annat.
Fin fasad, men inget positivt innanför fasaden. Nonchalerade bokad flygplattshämtning, väldigt oseriöst uppträdande av personal. Dörrlåset gick inte att få upp, fick tillkalla hjälp två gånger under vår vistelse som Gud ske lov var över efter två nätter.
Roger
2019 年 2 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
カップルで旅行
2019 年 1 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Close to the mall and airport. Nice for the price.
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Nicolas
2018 年 12 月 14 日
Nicolas
2018 年 12 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
서진
2018 年 12 月 13 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
위치는 좋으나. 3박하면서 모기? 개미?에게
많이 물림. 침실이 너무어두움
서진
2018 年 12 月に 3 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
カップルで旅行
2018 年 11 月 28 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
Good location friendly staff. Requested non smoking room but first room smelled heavily of disinfectant ... staff moved us after some pushing .. second room smelled ok but both rooms had sticky floors... it was tile but u wanted to wear slippers. I think this is what you get for 60 $ (CDN) in Puerta Princessa.
宿泊されたお客様
2018 年 11 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
brett、sydney
2018 年 11 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
hotel is in a great location compared to others in coron. was really glad i chose this one over others and would definitely come back again. I did the scuba diving through the hotel and found their organisation to very professional.
brett
2018 年 11 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2018 年 9 月 22 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Do not recommend Grande Vista Hotel
Employees will trick you in paying more to the excursions offered. Try to call the travel agency directly if you choose to book excursions. Don't go through the hotel. Employees are trying to get as much money from foreigners. Ask for a lower price and more than likely the travel agency would give you a better price.
The hotel's restaurant is too expensive for the servings they give you. The employees try to give you a very small serving so you would end up ordering a second serving. Again, I felt the hotel's employees are always trying to trick the customers into paying more.
The bathroom is old and need updating. Toilet & shower too close to each other and the whole bathroom becomes wet when you take a shower. Shower water pressure is not much. Not very comfortable.
Overall, not very happy with this hotel and will not stay here again.
宿泊されたお客様
2018 年 9 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
병식
2018 年 9 月 9 日
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
팔라완 에서 중간정도
병식
2018 年 9 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Yvonne Linao
2018 年 7 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Yvonne Linao
2018 年 7 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 7 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Near the market and malls also to the nice beach and restaurants, near the airport nice place to stay accessible to everything.
宿泊されたお客様
2018 年 6 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 7 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
No elevator stressful going up
It has been a very tiring experiencr going up the 3rd floor
宿泊されたお客様
2018 年 6 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
HYUCK JUN、대구
2018 年 6 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
수압이 너무 약하고 에어컨도 약함
HYUCK JUN
2018 年 6 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Nikola、Puerto Princesa
2018 年 5 月 26 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Clean room, I wish they had free breakfast though. Very friendly and accommodating staff!
Nikola
2018 年 5 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Rene、MetroManila Philippines
2018 年 5 月 25 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
An everyday budget hotel
The hotel location was good. It was on a main road so it was not hard to get rides (tricycles and taxi) in front of the hotel. All the popular restaurants and souvenir shops are only minutes away. The building was old and rundown and probably had several renovations in the past. The air conditioner was old and noisy. The room lighting was not adequate. And it takes time for the bathroom to dry up hence it looked smelled and felt damp and stuffy. The whole room is a bit dated. The pool on the fourth floor was a joke as it cannot be classified as a pool. It's a tub that can probably accommodate only 6 people. The complimentary plated breakfast was edible. The saving grace was the helpfulness of the staff. The room i had been given had a bad water problem. They immediately offered me a different room once it was available. The airport transfers were efficient. WiFi was present in the rooms. Bed and beddings were clean. Towels were clean and changed daily. The personal care kit was a joke. The soap and shampoo were inadequate I had to shop for my own.
Rene
2018 年 5 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
ALISOL
2018 年 5 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
comfortable
ALISOL
2018 年 5 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 5 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very nice hotels
A sugestion is to put in the rooms refrigerator. An excelent hotel need refrigerators