プライベートビーチ、ビーチカバナ、サンラウンジャー、ビーチパラソル

ケンピンスキー パレス ポルトロスの口コミ

5 out of 5

口コミ

9.4

最高に素晴らしい

評価 10 - 427 件の口コミ中 325 件が非常に良い" "
評価 8 - 427 件の口コミ中 82 件が良い" "
評価 6 - 427 件の口コミ中 13 件が普通" "
評価 4 - 427 件の口コミ中 6 件が不満" "
評価 2 - 427 件の口コミ中 1 件が非常に不満" "

9.6/10

清潔度

9.4/10

スタッフとサービス

9.4/10

設備とサービス

9.4/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

HIRO358、千葉県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
リゾートに相応しい快適なホテル
スロベニアの短い海岸線に立地するリゾートエリア・ポルトロージュの中心的なホテル。外観は素晴らしく海側の部屋は狭いながらもベランダを備え夕暮れ時の眺めはリゾート気分を盛り上げてくれます。 車でのアクセスだったのでドアマンに気分よく迎えられ、椅子に座っての個別チェックインも気持ちの良いものでした。唯一満点を付けられなかったのは、部屋の広さ。角部屋であったのですが、3人利用でエキストラベッドが入っていたため、余裕のない感じがありました。今回は2週間の旅行期間に広めの部屋がほとんどだったため、余計狭く感じられたようです。 しかし、バス・トイレは十分なスペースが確保されていて、アメニティは充実してました。ミニバーの内容も十分。夕食はホテルレストランを利用せずとも目の前のビーチに沢山のCafeやレストランが並んでおり、好きな種類の料理を選択することができます。ホテルでの朝食は贅沢な雰囲気の中でゆっくりとることができました。周辺の観光地へも近く特にPiranを訪れるには利便性が高いと思います。車利用だと5分程度でした。 今回は日程の都合で短い滞在であったことは心残りでした。

10/10 (非常に良い)

nkn62644、London

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
道路の反対側にあれば完璧
なかなか良いホテルでした。メーンストリートの海側ではなく、山側にあることだけが、残念でした(海が見えにくいので)。朝ごはんも優雅に食べられます(スモークサーモン食べ放題)。屋内・屋外プールも使いやすく、ゆったりできました。バスターミナルも近いし、スーパーも近くにあり、立地も便利でした。

8/10 (良い)

Andrey、Szentendre

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location in proximity to other tourist destination (like Piran); but service is below expectation
2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Don

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
First time in Slovenia and was very nice ..the Kempinski helped make the whole experience enjoyable ..
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Kempinski Palace Portorožからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Don, Thank you very much for your kind and thoughtful review of your stay at Kempinski Palace Portorož. We are absolutely delighted to read that you had such a wonderful experience with us and have enjoyed the delicate care of our devoted employees. We are looking forward to welcoming you back to Portorož in the near future, once your time permits so, With best regards, Željko Stašević, General Manager

10/10 (非常に良い)

Roman、Ljubljana

2024 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Andrea

2023 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sedef、Oakville

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice location…well mannered staff
2023 年 10 月に 2 泊滞在
KempinskiPalacePortorozからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 23 日)
Dear Sedef, thank you so much for this wonderful and beautiful feedback. I am so happy to read that you enjoyed our hotel and the services of all our employees. Looking forward to host you again in Portorož. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 (非常に良い)

Bo Emil

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

massimo

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Ottimo hotel sotto ogni punto di vista
2023 年 9 月に 2 泊滞在
KempinskiPalacePortorozからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 5 日)
Dear Mr. Massimo, Thank you very much for such beautiful feedback. Your words are inspiration for our team. Thank you again for posting your comments, and hope to welcome you again at our wonderful property in Portorož. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Simon

2023 年 9 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ryan

2023 年 9 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

hayim

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Even though there is a private area on the beach, the water is not very clear. We used the indoor/outdoor pool instead but the AC in the indoor section broke and it became unbearably hot. Even though we complained, they didn't fix it for 3 days.
2023 年 8 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

hayim

2023 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ramon

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Crit、Austin

カップルで旅行
The priperty is combined with Modern and Classic perfectly. The staff is top notch!! Highky recommend this place.
2023 年 7 月に 4 泊滞在
Kempinski Palace Portorozからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 19 日)
Dear Crit, What a nice comment! On behalf of my team, I would like to express my gratitude for this kind feedback. We are looking forward to hosting you again at our wonderful property. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 (非常に良い)

Vanessa

ペット同伴の旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Amazing concierge !
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Kempinski Palace Portorožからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 4 日)
Dear Vanessa,Thank you for your kind review about Kempinski Palace Portorož and our Concierge team. We are glad you enjoyed your stay with us! Kind regards, Željko Stašević Cluster General Manager ad interim Kempinski Palace Portorož Kempinski Hotel Adriatic

10/10 (非常に良い)

Johannes

2023 年 6 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

yeowon

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2023 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nikola

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Warm recommendation for Kempinski Palace Portorož
We had an amazing week at Kempinski Palace Portorož with my family. We also celebrated my mom’s 70th birthday. Everything was great and the staff did their very best to make mom feel special and all of us feel like home. Portorož and Piran are amazing places to spend an active holiday next to the sea in the spring and early autumn.
2023 年 4 月に 7 泊滞在
Kempinski Palace Portorozからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 18 日)
Dear Mr. Nikola, Thank you very much for such beautiful feedback. Your words are inspiration for our team. Hope to welcome you again at our wonderful property in Portorož. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 (非常に良い)

Bálint

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 4 月に 3 泊滞在
Kempinski Palace Portorožからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 20 日)
Dear Balint, I would like to take the opportunity and thank you for your positive comment. It is always a pleasure to read positive comments, which I will gladly share with our team. We are looking forward to welcome you soon again in our property. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Kempinski Palace Portorožからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 20 日)
Dear Anonymous, I would like to take this time and thank you for such a kind and positive feedback. Looking forward to welcoming you back soon. Your sincerely, Željko Stašević General Manager

4/10 (不満)

Andreas

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Kempinski Palace Portorozからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 25 日)
Dear Mr. Andreas,Firstly allow me to apologize to you for any unpleasant experience that you might have had during your recent stay with us at Kempinski Palace Portorož.We would kindly ask you to contact us and give us some more additional details in order to provide you with our feedback.Looking forward to welcome you back to the city.Yours sincerely, Željko StaševićGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Oliver

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Wunderbares, stilvolles, großzügiges Hotel, mit angenehmer Stimmung, sehr freundlichen Personal mit vielen Sprachkenntnissen. Gutes Frühstücksbufet. Ich war begeistert!
2022 年 11 月に 1 泊滞在
Kempinski Palace Portorozからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 13 日)
Sehr geehrter Herr Oliver,,herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um uns Ihre Eindrucke mitzuteilen.Alle von Ihnen genannten Punkte werden wir gerne mit unseren Kollegen teilen. Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder in unserem Kempinski Palace Portorož willkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Željko Stašević, General Manager

10/10 (非常に良い)

Mirko

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
La piscina non deve essere un parco acquatico .. è un centro benessere spa
Kempinski Palace Portorozからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 4 日)
Gentile signor Mirko, La ringraziamo per la sua gentile risposta e il suo commento. Speriamo che ci visitera. di nuovo. Cordiali saluti, Zeljko Stasevic, Direttore Generale

10/10 (非常に良い)

Akos

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Highly recommended.
Kempinski Palace Portorozからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 2 日)
Dear Akos, thank you so much for posting this comment It truly means a lot to us and we hope you visit us again soon. Yours sincerely, Zeljko Stasevic General Manager

10/10 (非常に良い)

James、Scottsdale

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful new hotel in Portoroz with great views and excellent service. On-sight amenities second to none in the area. Easy access to the old world city of Piran.
2022 年 10 月に 3 泊滞在
Kempinski Palace Portorozからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 30 日)
Dear Mr. James,Thank you very much for taking the time sharing the feedback of your recent stay with us.We are very pleased to learn that you had a very enjoyable stay and enjoyed all our services and highly appreciated the care of our employees. Thank you again and we are looking forward to welcoming you back to Portorož in the near future.With best regards,Kai BehrensGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Marija

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Alexandar was great during check-in
2022 年 7 月に 1 泊滞在
Kempinski Palace Portorozからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 23 日)
Dear Marija, I would like to thank you for your kind feedback of your recent stay with us. We do hope that you will visit us soon. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 (非常に良い)

Georg

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
exclusive hotel
Exclusives Hotel, sehr guter und freundlicher Service
2022 年 7 月に 4 泊滞在
Kempinski Palace Portorozからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 30 日)
Sehr geehrter Herr Georg, herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um uns Ihre Eindrucke mitzuteilen. Es ist immer schön positives Feedback zu bekommen. Ich werde es gerne mit meinen Kollegen teilen. Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder in unserem Kempinski Palace Portorož willkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Kai Behrens General Manager

10/10 (非常に良い)

Sinisa

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sehr schönes Hotel mit sehr hohem Standard
2022 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Martin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Top Adresse in Portoroz
Das Hotel ist ausgezeichnet. Beim service gibt es nur aufgrund des unzureichenden Services am Pool (Poolbar) einen Punkt Abzug. Oft war stundenlang keine Bedienung sichtbar und hat das Personal drinnen geplaudert. Der Pool sowie Poolbereich sind schön und ausreichend groß. Der Salzwasserpool ist sehr angenehm. Das Frühstücksbuffet lässt keine Wünsche offen, gefrühstückt werden kann auf der überdachten Terrasse oder in der Crystal Hall (wie ein Ballsaal). Das Personal ist sehr freundlich. Das Hotel hat einen Parkservice dh das Auto wird auf wunsch geparkt und wieder geholt (Garage) ohne Aufpreis.
2022 年 7 月に 7 泊滞在
Kempinski Palace Portorozからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 30 日)
Sehr geehrter Herr Martin, herzlichen Dank fuer Ihre Feedback. Es ist immer schön positives Feedback zu bekommen. Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder in unserem Kempinski Palace Portorož willkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Kai Behrens General Manager

10/10 (非常に良い)

Kris、Ketchum

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice staff, especially Marco at the front desk who helped us with dinner reservations and even drove us to the restaurant in Piran and introduced us to the owner. Ester gave me a very nice message and my wife a nice facial. The bartenders were also nice, and the pool man was helpful as well. Overall, the hotel was wonderful and if we return, we will definitely stay at this hotel.t
2022 年 5 月に 2 泊滞在
Kempinski Palace Portorozからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 28 日)
Dear Kris, I would like to thank you for this kind and honest review of your recent stay with us. We truly appreciate you sharing your thoughts and impressions. I truly hope we will have the opportunity to host you again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Kein 5 Star Level!
2 Punkte sind von uns sehr negativ wahrgenommen worden: Wir sind gegen 23 h im Hotel angekommen. Der Check-In dauerte mehr als 40 Minuten- jeder einzelne Reisepass wurde in einer ewig langen Prozedur in den Computer eingegeben- absolutes no go, insbesondere weil wir mit unserer Mutter ( 86 Jahre) gereist sind, due sehr müde in der Lobby auf den Zimmerbezug warten musste. Bei Frühstück nicht genügend Platz auf der Terrasse bzw. Wartezeiten, bis man endlich einen Tisch bekommen hat. Man wartet dann wiederum 20 Minuten auf einen Kaffee, der beim Keller bestellt wird. Es gibt auf der Terrasse grosse runde Tische, die waren jedoch alle belegt und wir wurden an einem viel zu kleinen Tisch platziert. Diese Punkte sind inakzeptabel für ein 5 Sterne Haus.
2022 年 6 月に 3 泊滞在
Kempinski Palace Portorozからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 1 日)
Dear Anonymous, thank you so much for posting this kind and constructive comment for us, we truly appreciate you taking the time to write this. Upon visiting us first time each passport or ID should be scanned as all the guests staying at the hotel must be registered. Every following stay procedure is shorter as all the details are already in the system. Our hotel does offer two possibilities of the seating at the breakfast area and it would be inside and outside. As the terrace cannot accommodate all the guests only on terrace guests are seated also in our gorgeous Crystal Hall terrace. We do apologize if you felt uncomfortable upon check in and breakfast area which for sure was not intent of our committed employees. We do hope that you will give us another opportunity and visit us again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 (非常に良い)

Thais

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Muito bom
Hotel lindo . Com piscina aquecida e spa maravilhosos . Restaurantes incríveis . Pouco longe do centro . Tem q ir de carro .
2022 年 4 月に 1 泊滞在
Kempinski Palace Portorozからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 1 日)
Dear Thais, I would like to thank you for this beautiful review of your recent stay with us. We truly appreciate you sharing your thoughts and impressions. I truly hope we will have the opportunity to host you again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 (非常に良い)

Jean-Robert

2022 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kristoffer

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fint hotell og god service
Bra hotell. God service fra staben.
2022 年 4 月に 2 泊滞在
Kempinski Palace Portorozからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 23 日)
Dear Kristofer, I would like to take the opportunity to thank you for this wonderful feedback of your recent stay with us. We truly appreciate it. We do hope that you will visit us soon again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 (非常に良い)

simonetta

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

John

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
this is a real 5 star hotel
2021 年 10 月に 1 泊滞在
KBからの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 17 日)
Dear John, thank you very much for your compliments. We are very pleased to learn that you had a very enjoyable time while staying with us. Rest your compliments will be shared with the entire team. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 (非常に良い)

Mateja

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Exellent
2021 年 10 月に 6 泊滞在
KBからの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 9 日)
Dear Mateja, thank you very much for your compliments. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz in the near future. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 (非常に良い)

FRANCESCO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2021 年 10 月に 3 泊滞在
KBからの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 17 日)
Dear Francesco, thank you very much for your compliments. We are very pleased to learn that you had a very enjoyable time while staying with us. Rest your compliments will be shared with the entire team. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 (非常に良い)

Mag Astrid

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 10 月に 1 泊滞在
KBからの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 17 日)
Dear Mag Astrid, thank you very much for your compliments. We are very pleased to learn that you had a very enjoyable time while staying with us. Rest your compliments will be shared with the entire team. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 (非常に良い)

Nelly

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2021 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Jozef

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great accommodatio, excellent service, average sea
Very nice hotel, combination of old style and modern design, great , attentive staff, clean well maintained spa and pool area. Very delicious food in Sofia restaurant. THe only weaker part was the sea - warm but with quite a lot of sea weeds and not so clean as in other part of adriatic, though there is not much that hotel can do about it.
2021 年 8 月に 4 泊滞在
KBからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 10 日)
Dear Jozef, thank you very much for your feedback and the compliments. We are pleased to hear that you had a very remarkable time while in Portoroz and enjoyed the services around the hotel. Your constructive feedback regarding the sea has been noted and will be forwarded to the municipality who is controlling the water quality on a daily basis. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz soon. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 (非常に良い)

Sarah

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Loved it. Classic European 5 star seaside resort.
2021 年 8 月に 2 泊滞在
KBからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 6 日)
Dear Sarah, thank you very much for your feedback and the compliments. We are very pleased to hear that you had a very enjoyable time while staying in Portoroz. Rest assured that your compliments will be shared with the entire tea. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz soon. With best regards Kai Behrens General Manager

8/10 (良い)

Keiji

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Alles wunderbar, aber nur eine Sache, die ich sehr schade finde. Wir haben drei Abende hintereinander im sehr schoenen aber dem entsprechend sehr teuren Restaurant gegessen. Am dritten Abend mussten alle Gaeste wetterbedingt im Inneren essen. Obwohl wir am Vorabend nach dem Essen einen Tisch fuer diesen 3. Abend reserviert haben, haben wir zu einem nicht schoenen letzten freienTisch zugewiesen. Das Restaurant haette fuer uns einen schoeneren Tisch frei halten sollen oder sogar muessen. Das war nicht aufmerksam.
2021 年 7 月に 3 泊滞在
Kempinski Palace Portorozからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 3 日)
Sehr geehrte Frau oder geehrter Herr Keiji, herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um uns Ihre Eindrücke mitzuteilen. Bezueglich der Kritikpunkte wegen Tisch Reservierung, moechte ich mich bei Ihnen recht herzlich entschuldigen. Nochmals 1000 Dank fuer Ihre hilfreichen Eindruecke und den konstruktiven Bericht, den wir natuerlich mit unserem Team auswerten werden und der sehr hilfreich sein wird, unseren Standard im Kempinski Palace weiterhin zu verbessern. Für Ihren nächsten Aufenthalt werden wir unser Bestes geben, um Ihren Aufenthalt bei uns wieder so gemütlich wie möglich zu gestalten. Mit freundlichen Gruessen, Kai Behrens, General Manager

10/10 (非常に良い)

ByeongJun

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 7 月に 1 泊滞在
KBからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 6 日)
Dear ByeongJun, thank you very much for your feedback and the compliments. We are very pleased to hear that you had a very enjoyable time while staying in Portoroz. Rest assured that your compliments will be shared with the entire team. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz soon. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Cortesia del personale e bellezza della struttura.
2021 年 7 月に 2 泊滞在
KBからの返信 (投稿日 : 2021 年 7 月 8 日)
Dear guest, thank you very muchfor your compliments. We are very pleased to learn that you had a very enjoyable time in Portoroz. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
sehr guter Services
2021 年 7 月に 2 泊滞在
KBからの返信 (投稿日 : 2021 年 7 月 5 日)
Vielen Dank fuer Ihr positives Feedback. Es freut uns sehr zu erfahren dass Sie einen sehr angenehmen Aufenthalt bei uns in Portoroz hatten. Es wuerde uns sehr freuen Sie in naher Zukunft erneut bei uns begruessen zu duerfen. Mit freundlichen Gruessen Kai Behrens General Manager

10/10 (非常に良い)

Michal

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Best in Portorož
Kempinski je rozhodně nejhezčí hotel v Portoroži, klasická historická budova je překrásná a moderní dostavba přidala komfort 21. století. Služby i jídlo jsou na výtečné úrovni. Hotel by měl, vzhledem k ceně a konkurenci, uvážit přestavbu bazénu, ale celkový dojem z hotelu je velmi dobrý.
2021 年 6 月に 1 泊滞在
KBからの返信 (投稿日 : 2021 年 6 月 24 日)
Dear Michal, thank you very much for your compliments. Please rest assured that your compliments will be shared with the entire team. We are looking forward to welcome you back to Portoroz soon. With best regards Kai Behrens General Manager