外観

エリザベス ホテルの口コミ

2.5 out of 5
エリザベス ホテル
Naga, Bicol, Pili, Kabikulan

口コミ

6.6
評価 10 - 7 件の口コミ中 3 件が非常に良い" "
評価 8 - 7 件の口コミ中 0 件が良い" "
評価 6 - 7 件の口コミ中 1 件が普通" "
評価 4 - 7 件の口コミ中 2 件が不満" "
評価 2 - 7 件の口コミ中 1 件が非常に不満" "

7.8/10

清潔度

7.8/10

スタッフとサービス

6.0/10

設備とサービス

6.4/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

4/10 (不満)

Roderick、Stuart

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Alfred、Queens Village

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location
2022 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

blaire

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 12 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

DANNY、SAN JOSE

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス
No emergency telephone inside the room, low pressure water. Many small insects in the bed. Small spider found in the bed.
2022 年 2 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

DANNY、SAN JOSE

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
No hangers, towels are untidy, bathroom untidy, lot of ants and small insects in the bed. Room #2 where i stayed and i dont know about other rooms.
2021 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Olivia

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Accommodating staff and crew
I had a pleasant stay in this hotel for 11 days. The room is clean and the hotel's staff and crew are efficient and accommodating.
2020 年 9 月に 11 泊滞在
Elizabeth Hotelからの返信 (投稿日 : 2020 年 10 月 15 日)
Thank you for the Excellent review, Ms Olivia. We appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. If you’re traveling to our area gain soon, don’t hesitate to call us. From All Staff of Elizabeth Hotel.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Its not in Naga but in Pili Camarines Sur. Information provided to Expedia was false. It is 5.5 km from town proper. Called the hotel to send us location but the reception said she doesn’t have celphone load. Location is very hard to find and isolated with no restaurants or store. Took us 2 hours to find the place and just wasted our time. Staff are not helpful. Supervisor walked out leaving her staff deal with our problem. Cancellation charges was 70% of what we paid for the reservation. Will NEVER COME BACK AGAIN
2018 年 5 月に 2 泊滞在
Don Magsino, GMからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 23 日)
Dear Guests, we thank you for letting us know how to improve our service. The distance to the town centre is provided to us by the Google Map. I am sorry that you find difficulty in coming to our hotel but it is in Expedia and Google Map and Waze. I spoke to the supervisor and she said that she went excused herself to use the toilet. Cancellation Policy is in place but since you are already there in the premise despite of our willingness to give our full-service, but you opted to leave and threaten us to give us a negative feedback. Nobody likes negative feedbacks and we will learn from this. My sincere apology for your experience.