ルーム キングベッド 1 台 パティオ (Urban) | 高級寝具、ミニバー、セーフティボックス (室内)、デスク

ルネッサンス パリ ヴァンドーム ホテルの口コミ

5 out of 5

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 414 件の口コミ中 197 件が非常に良い" "
評価 8 - 414 件の口コミ中 122 件が良い" "
評価 6 - 414 件の口コミ中 53 件が普通" "
評価 4 - 414 件の口コミ中 27 件が不満" "
評価 2 - 414 件の口コミ中 15 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

7.6/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

KENJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
部屋せまい
2019 年 1 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

パリ初心者、東京

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
周辺の飲食店に歩いて行ける立地が良かった。
2018 年 11 月に 6 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
2018 年 8 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
信用するに足りない5つ星ホテル
3日間滞在しました。五つ星ホテルということで期待していたとおり、ホテル自体は綺麗でロケーションも最高、加えて従業員の方々もフレンドリーでした。ただ、問題がありすぎてもう二度と使わないホテルです。 ・チェックイン後部屋で少し休憩していたところ、突然ノックもなしに従業員の方が部屋に入ってきて、その後謝罪もありませんでした。その後もやたら部屋に入ってこようとするのであまり落ち着いて部屋で過ごせませんでした。 ・部屋自体はリノベーションされており綺麗でしたが、ミニテーブルの上が全く掃除されておらず、前の宿泊者の残した汚れがそのまま残っており、しかも3日間の滞在中にその汚れが拭き取られることはありませんでした。 ・さらに、なぜかシャンパングラスを取り替えてくれず、これも前の宿泊者が残したグラスが3日間ずっと残されていました。 ・部屋のミニバーの扉が壊れていました。 ・バスローブに謎のシミがありました。これも取り替えてもらえていません。 ・そしてきわめつけは、チェックアウト後数時間してから突然メールがあり、「ミニバーで飲んだものの代金を払ってください」というのです。しかも送られてきた領収書の部屋番号やチェックイン・アウトの日付が間違っていました。当然ミニバーのものなどなにも消費していないので抗議のメールをしたところ、謝るでもなく、もう解決したから気にするなという態度を取られました。 あまりお世話になった宿の批判はしたくないのですが、あまりにお粗末・不快だったため、こちらに口コミを投稿しました。値段の割に、最低です。そして最後に謎のTAX代として90ユーロほど取られました(パリでは普通なのかもしれませんが、事前に説明して欲しかった)。パリには他にも素晴らしいホテルが沢山あるのでそちらを利用されるのが良いと思います。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス
便利な所にあるがあまりお勧め出来ないホテル
客室が狭かった。レストランの従業員にホスピタリティをまったく感じなかった。

6/10 (普通)

匿名、東京

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
地下鉄の駅から近かったです。
私達が滞在した時期は6月上旬。あいにく記録的な豪雨の災害の直後だったのですが、ラッキーなことにほとんどいいお天気に恵まれました。 なので…、部屋で冷たい飲み物を飲んだりしたかったのですが、ミニバーの中は常温。 いくらミニバーだからってこれは無いよねと出かける時に、朝フロントに言っておくと、修理しておきますとのこと。 しかし夕方戻ってきても、ミニバーの状態は変わらず。 電話でフロントに直ってない事を伝えると、修理する者を向かわせます、と。 しかしいくら待っても誰もやってきませんでした。 結局翌日ミニバーの不便を訴えて、交換してくれたのですが、前の物と全然変わっていませんでした。 部屋のエアコンもきかず、スイッチを入れて最低温度の17℃で強風にしても何も変わりません。 窓を開けた方が涼しくて、よく窓を開けていました。 私達の部屋は中庭に面していて、向かい側は廊下が見えるのですが、厚い遮光カーテンしか無く、朝や昼間部屋の明かりを窓からとろうとすると部屋でくつろいだ格好ができない、という問題が生じました。 せめてレースのカーテンがあれば問題無かったんですけどね。 お掃除はきちんと掃除してキレイにしてくれていました。 ドアマンは立っていてもあまりドアを開けてくれず、たむろってしゃべっていたりして、かえっていない方がいいぐらいでした。 今回ばかりはアメリカスタイルのホテルがいいなーと思いました。 立地は良かったので、上記の問題と相殺、かな…?

8/10 (良い)

watanabe、tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
中心部に近くアクセスが大変便利
中心部に近くアクセスが大変便利なHotelです。 インターネットはログイン時、1日10ユーロとでますが、実際は無料でした。

8/10 (良い)

kenbuffalo、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高のロケーション
備品の補充にミスがありましたが、スタッフの皆さんの笑顔とサービス精神は素晴らしいものでした。 テロの直後に様々な便宜を図っていただきありがとうございました。

6/10 (普通)

海栄、tokyo asakusa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
この地区のアクセスの良さは抜群でが、朝食が・・・。
4泊しましたが、朝食はいつも全く変わりませんし、種類が少なすぎます。 洗面所とバスタブに対して、シャワー室は別にあり、トイレも独立していてついやすかった。 ヨーロッパのホテルに一般的ですが、全体に照明が暗く昼間は窓を開けないと不自由しました。 TVはフィリップス製だったので画面は見やすかったのですが、ホテルチャンネルでは中国語など他の言語のTVは見れるのですが、日本語のJSTVが映りませんでした。 ホテルスタッフは丁寧で親切でしたし、掃除もきちんと行われていました。 部屋の広さは、この地区のホテルとしては一般的(狭いのが当たり前)です。

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : 客室の快適度

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

6/10 (普通)

STD、日本, 北海道札幌市

気になった点 : 施設のコンディションと設備
五つ星ではありません
ミニバーの補充が無い、ルームサービスメニューが少ない、シャワー室の扉が半分しか空かない構造になっている、3人が宿泊しているにコップが2つしかない(毎日)、などが良くない点です。良い点は、ルーブル美術館に近いこと、地下鉄の駅に近いこと、アンジェリーナに近いこと、基本的に従業員がやる気満々で対応もそこそこ良いところです。 フランス政府の基準での五つ星ですので、それを鵜呑みにすると、ちょっとがっかりします。普通の感覚では、良くても四つ星、おそらく三つ星という感じです。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

狭いけど、よい環境
ホテルの場所は文句なし。バンドームにも歩いてすぐですし、ちょっと頑張ればラファイエットやプランタンまでも歩いて行けます。 ホテルもきれいでフロントの人も皆親切でした。 ただ、シャンプーとリンスがありませんでした。お願いしたら持ってきてくれましたが、 2度目にお願いした際は、持ってきてくれませんでした。忘れてたのか、予備がなかったのか。もちろん歯ブラシもありませんでした。 これは、ヨーロッパでは普通のことなのでしょうかねぇ。

10/10 (非常に良い)

Xavier

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Perfectly located; friendly staff; great rooms… in the heart of Paris. What else? Highly recommended by a rather seasoned traveler.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Chloéからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 28 日)
Thank you so much for staying with us. We appreciate your feedback! We hope to see you again soon!

8/10 (良い)

FRancine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在
The Renaissance Paris Vendôme's team.からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
Dear Francine,Thank you for taking the time to share this review. We were delighted to share this Parisian adventure with you!We hope to welcome you back very soon.Kind regards

10/10 (非常に良い)

JUAN

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excelente gotel
2023 年 12 月に 8 泊滞在
The Renaissance Paris Vendôme's team.からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
Dear Juan,Many thanks for taking the time to write this review after your stay at the Renaissance Paris Vendôme! It was a pleasure to welcome you to our property.We hope to see you again for your next Parisian adventure!Kind regards,

10/10 (非常に良い)

george

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excellent hotel.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
The Renaissance Paris Vendôme’s team.からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear George,Thank you so much for taking the time to share your fabulous feedback!We are delighted to read that you enjoyed your stay at the Renaissance Paris Vendôme. We strive to provide our guests with the utmost comfort and convenience; thus, we are pleased to know that we were able to fulfill your requests.Please be assured that we will share your kind words with our team who will be very touched by your kind words. We hope to welcome you back very soon!Kind regards,

8/10 (良い)

Kevin

2023 年 12 月に 8 泊滞在
The Renaissance Paris Vendôme's team.からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 4 日)
Dear Kevin,We would like to thank you for taking the time to share your experience. We're delighted to read that you enjoyed your stay at the Renaissance Paris Vendôme.We hope to see you again very soon!Kind regards

8/10 (良い)

Rudy

カップルで旅行
良かった点 : 設備とサービス
i did not like the bathroom with the tub and faucet . it’s not handy and is to old fashion . i think they have to remodel it . That’s the only thing what i did not like .
2023 年 11 月に 2 泊滞在
The Renaissance Paris Vendôme's team.からの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 28 日)
Dear Rudy,Thank you for taking the time to write this comment following your stay at the Renaissance Paris Vendôme. We are pleased to know that you enjoyed your Parisian adventure with us! It was a pleasure to welcome you.We have well noted your comments about the bathroom. Your feedback is very important to us, as it is thanks to it that we can improve ourselves everyday!We hope to see you again very soon.Kind regards,

8/10 (良い)

Iva

2023 年 8 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Jose Roberto

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
The a/C in the rooms did NOT work well, the restaurant was crappy and small, people did not fit.
2023 年 7 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Jose Roberto

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Crapy Hotel, the rooms Were super expensive and the air conditioning did not work, the food in the dinning area was poor and the area really really small, can’t accommodate the guests.
2023 年 7 月に 2 泊滞在
The Renaissance Paris Vendôme's team.からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 4 日)
Dear Jose,Thank you so much for taking the time to write this review regarding your recent stay. We genuinely apologize for any inconveniences you experienced during your time with us.We truly regret that the air conditioning in your room was not functioning properly and that you found the dining area and its offerings to be unsatisfactory. Your comfort and satisfaction are what matter the most to us, and we're truly sorry for falling short of your expectations.Please, be assured that we take your comments seriously and will address these concerns with our team to ensure that this won't happen again. We value your comments, as it is thanks to them that we can improve our service.We do hope we shall have the opportunity to welcome you back to Renaissance Paris Vendôme in the future and have the chance to deliver to you a memorable experience.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Roselyn

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 1 泊滞在
The Renaissance Paris Vendôme’s team.からの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 17 日)
Dear Roselyn,Thank you so much for this fabulous review! It was a real pleasure for us to welcome you and we’re absolutely thrilled to see that you enjoyed your stay at the Renaissance Paris Vendôme.We look forward to seeing you again very soon,Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Jody

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
All staff were personable and helpful, the peonies in the lobby smelled beautiful, the breakfast buffet delicious, and the concierge exceedingly helpful. Lovely room, charming hotel.
2023 年 5 月に 3 泊滞在
The Renaissance Paris Vendôme’s team.からの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 5 日)
Dear Jody,A thousand thank yous for this beautiful review. We're absolutely thrilled to see that you enjoyed your experience at the Renaissance Paris Vendôme. We're also happy to know you loved the peonies, the breakfast and the service provided by our team!We genuinely hope that we'll have the pleasure of welcoming you back very soon.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Sabena

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Trip to Paris
Family and friends holiday We had a great time from check in to check out. Friendly helpful staff! Location of hotel is perfect for easy access to landmarks! Opening hours of gym was 24 hours making it easily accessible! My kids loved the pool 😊 I will certainly rebook! Will
2023 年 5 月に 4 泊滞在
The Renaissance Paris Vendôme’s team.からの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 5 日)
Dear Sabena,Thank you so much for this fabulous review! It was a real pleasure for us to welcome you and we’re absolutely thrilled to read that you enjoyed your stay at the Renaissance Paris Vendôme, from the location to the pool.Please, be assured we’ll share your comments with our team, as your satisfaction is our greatest reward.We look forward to seeing your family again very soon,Kind regards,

8/10 (良い)

Ian

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Comfortable, clean and well located close to the Louvre. Very friendly and helpful staff. Pool slightly chilly. Would have been nice to know that hotel bar and restaurant were closed for refurbishment.
2023 年 4 月に 4 泊滞在
The Renaissance Paris Vendôme's team.からの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 17 日)
Dear Ian,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Renaissance Paris Vendôme. We really do appreciate your kind words about our team!We hope that we'll see you again very soon.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Robert

2023 年 3 月に 6 泊滞在
The Renaissance Paris Vendôme's team.からの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 3 日)
Dear Robert,Thank you so much for this fabulous review! It was a real pleasure for us to welcome you and we’re absolutely thrilled to read you enjoyed your stay at the Renaissance Paris Vendôme. We look forward to welcoming you back very soon,Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Hyo-Soon

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good place for accessing anywhere in Paris
2023 年 2 月に 3 泊滞在
Beatriz Martinez-Mariからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 2 日)
Dear @Hyo-Soon,Thank you so much for taking the time of reviewing your recent stay at the Renaissance Paris Vendôme.We are delighted to know you enjoyed or prime location, next to many of the icons of the city, as well as the most fashionable boutiques in town.The entire team is looking forward welcoming you, and keep sharing with you the best addreses and spots in the city.

10/10 (非常に良い)

Alison

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 2 月に 3 泊滞在
The Renaissance Paris Vendôme’s team.からの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 24 日)
Dear Alison,Thank you for taking the time to review your stay at the Renaissance Paris Vendôme. We're happy to read that you enjoyed your time with us.We hope to welcome you back very soon.Kind regards

10/10 (非常に良い)

Melanie

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Wonderful stay.
Truly lovely hotel. Fantastic service and lovely rooms. Excellent location. Overall a wonderful stay.
2023 年 2 月に 3 泊滞在
The Renaissance Paris Vendôme’s team.からの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 24 日)
Dear Melanie,Thank you so much for this fabulous review! It was a real pleasure for us to welcome you and we’re absolutely thrilled to read that you enjoyed your stay at the Renaissance Paris Vendôme. Please, be assured we’ll share your comments with our team, as your satisfaction is our greatest reward.We look forward to welcoming you back very soon,Kind regards,

6/10 (普通)

Ryan

カップルで旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
We requested a King bed - actually was 2 twins pushed together. Bathroom and ceiling had water damage. Customer service was not what it should be for a caliber of hotel.
2022 年 9 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Ekata、Chicago

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Leaky sink faucet, tub wouldn’t drain, shower head/faucet placed inconveniently so it was uncomfortable to shower, hair in tub from previous guest, tub was really high and I am pregnant so it was difficult to get in and out of. Window view had no view besides construction that started at like 4am everyday so it was extremely loud and unpleasant. Carpet in room and hallways was dirty. Bar wasn’t open on Sunday and Monday. Overall dirty and not good quality for the amount of money we paid.
2022 年 8 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

David、San Diego

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Definitely not a 5-star. Low 4 star quality. All of the gym equipment did not work.
2022 年 8 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Facilities were outdated and the room is small. Only worth half of the price.
2022 年 8 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Margaret

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The restaurant staff is very friendly. We enjoyed the Junior Suite.
2022 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

mehry

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent Service of employees specially Darus
2022 年 7 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

Cathy、Jackson

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Our stay was for business. It is a very walkable location for our business needs. Rooms were not kept up by the housekeeping staff well though
2022 年 6 月に 12 泊滞在

4/10 (不満)

wolf

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Not a five star hotel. Room impossible for 2 people and hardly for one and that at 1500 euros per night
2022 年 5 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

antonio

カップルで旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Servicos muito ruins.café da manhã mal atendido. Sempre faltavam itens .Descortesia tradicional francesa não vale o que cobram
2022 年 5 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

MAURICIO GARCIA

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Muy buen atencion, el hotel esta muy bien pero creo que esta todo muy caro y las habitaciones demasiado pequeñas
2022 年 4 月に 3 泊滞在
Ahmed からの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 21 日)
Sr. García, Gracias por elegir el hotel Renaissance Paris Vendôme para su estancia. Estamos encantados de leer que ha disfrutado de su estancia con nosotros.

10/10 (非常に良い)

Patrick

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Loved the property. The location is fantastic (central for attractions, shopping, dining), the hotel was great (modern, clean), and the staff was extremely friendly and helpful (from the front desk, concierge, door, and room attendants). This will be our go to hotel for paris.
2022 年 4 月に 5 泊滞在
Ismailからの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 15 日)
Dear Patrick, Greetings from the Renaissance Hotel Paris Vendome. We would like to thank you for your feedback concerning your stay. Please be sure the entire team will be very happy and grateful to read your review. It was and it will be always a great pleasure. We are looking forward to seeing you very soon ! Warmest regards,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2022 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michelle

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great hotel, wonderful service!
Great hotel. Wonderful abd very efficient staff that will go out of their way to help out. Great breakfast and facilities. Best area and fantastic concierge!
2022 年 2 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Jérémie

2022 年 2 月に 1 泊滞在
Aude - Front Desk Supervisorからの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 28 日)
Cher Jérémie, Merci d’avoir pris le temps de partager votre expérience suite à votre séjour au Renaissance Paris Vendôme. Nous sommes très heureux de lire que votre séjour s’est déroulé comme vous le souhaitiez. La satisfaction de nos clients est notre plus belle récompense et nous sommes ravi d’avoir pu contribuer à l’épanouissement de votre séjour. N’hésitez pas à nous contacter pour votre prochain voyage à Paris, toute l’équipe se fera un plaisir d’organiser avec vous votre séjour et de vous accueillir à nouveau. Meilleures salutations,

6/10 (普通)

Alexander

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2021 年 12 月に 8 泊滞在

4/10 (不満)

Simon

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 設備とサービス
It's an expensive hotel yet no proper hotel bar. That's my criticism
2021 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Joakim

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Arrogant staff and really noisy
Full on party just outside the door in the bar and restaurant area all night was the main annoyance. But the staff was also overly arrogant for what was a mid range quality hotel. They couldn’t find our booking, and even asked “are you sure this is the hotel you’ve booked”, not in a helpful questioning way, but in a “are you sure you can afford to stay here” looking down the nose on us way. Doorman didn’t hold the door, too busy speaking with friends outside, kitchen staff rolled their eyes when we asked for cutlery for our food that they forgot to place etc. Generally bad management is my best guess. Would not recommend unfortunately!
2021 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

James

2021 年 8 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Franck

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Passez votre chemin sur cet hôtel
Vraiment déçu par les méthodes de cet établissement se permettant de louer des chambres alors qu’il y a des travaux importants en face dans la rue sans nous prévenir alors que nous avions un bébé et les travaux ont démarré à 7h donc le surclassement en chambre suivi de « chantier du bâtiment  » non merci. Même si une bouteille de vin nous a été offerte la veille au soir ceci ne compense pas la gêne par les bruits incessants des camions, perceuses et autres du chantier des 7h du matin. Nous ne sommes pas du tout satisfait du service sachant le prix d’une chambre à 400€. Également le flexible de douche n’était pas serré dès 2 cotés c’est à dire du pommeau de douche et du robinet. Les chambres ont un design sympa mais très petite et la salle d eau sans plus.
2021 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Deborah

2021 年 8 月に 4 泊滞在