外観

ノボテル パリ ロワシー CDG コンベンションの口コミ

4 out of 5
ノボテル パリ ロワシー CDG コンベンション
10, Allee du Verger, Roissy-en-France, Val-d'Oise

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 372 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 371 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 151 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 61 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 45 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

7.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Kazufumi

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Jérôme SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 6 日)
Comment s'est déroulé votre séjour?

6/10 (普通)

おこめ、兵庫県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ホテル前に空港シャトルバス停まる
空港利用で寝る為だけのホテルです。徒歩圏内にはお店もなく 食事とちょっとしたスナックはホテルで買えます。空港までのシャトルバスが頻繁に来ます。空港までは20分ぐらいだったかな。同じ系列の名前のホテルが空港近辺に3つあり、タクシー運転手さんは間違えて3つ目に着きました。パリ市内から空港までのタクシーは値段一律55€なので 大丈夫でしたが。スーツケースを広げるには充分な広さがありました。
2017 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Toshihiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2017 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

放下、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
明るい雰囲気のエントランス。客室も広々として、清潔。調度品も、センスの良さを感じさせる。ビュッフェスタイルの朝ご飯、質量ともに満足がいくもの。空港へは、無料シャトルバスで移動可能。もし時間があれば、近隣を散歩するのもおすすめです。

6/10 (普通)

SEIKO

良かった点 : 清潔度
空港に近い&市内にも出やすい
毎回パリ旅行の際には、ここに泊まります。 バスタブもありますし市内より部屋が広めです。 モナコへ移動する際にも、モンテカルロのノボテルです。 決して華美で高級感のあるホテルではありませんが、チェーンホテルでどの地域でも清潔ですし、スタッフもフレンドリーです。クオリティーコントロールできています。

10/10 (非常に良い)

SHIORI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
子連れも安心
部屋が広くて清潔。無料で使えるプールもあり、子供も退屈せずにすごせました。

10/10 (非常に良い)

Kuni、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
オススメです。
乗り継ぎのため、パリで一泊しました。 ホテルまでのアクセスは、ターミナル間のシャトルトレインでターミナル3へ行き、そこからシャトルバス(ゴールドライン)で15~20分ぐらいです。 ホテルには、フィトネスやサウナ(プールやハマムも)もあり、快適に過ごせます。 朝食は、サラダなどはありませんが、スタンダードかなと。 近くのショピングモールまでは、無料のシャトルバスがあります(但し、近くのホテルから出発です) パリ市内に観光目的ですと、一回一回、空港までいくことになるかもしれないので不便かも知れませんが、乗り継ぎでの利用であればオススメです。

10/10 (非常に良い)

D. Craig

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff is very helpful. Easy parking, the hotel is only 11 minutes from the airport car rental drop off
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Jerome SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
A big thank you for your excellent feedback.Best regards,

2/10 (非常に不満)

Chandramyooraki

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
To start there's a £400 euro per room charge on a credit card so make sure you take one. This is not explained anywhere. It is far away from any transport so unless you are driving avoid. The reception team love to say No. Anything you ask will be met with a No. 5 euros for a bottle of water- make sure you take your own. Hot Breakfast is repetitive- noodles, soggy scrambled eggs, over cooked bacon and garlic potatoes. Toilet is in a tiny corner very difficult to use and seats are wobbly. Only go if you are over 5'10 and can reach the floor as toilets float in mid air. Our toilet also had a wobbly seat that was not fixed for 5 days. Shower has a 20 cm gap to get into. Glass is very hard to open so you have to squeeze through the tiny gap. Hotel is very stingy with towels and tea/coffee. If you book a room for 4 people you will get, 2 small bath towels, 2 tiny hand towels and 1 mat. No bath sheets. 1 sachet of earl grey tea, 1 fruit tea, 1 sachet of coffee. 1 sachet of sugar, and 1 pot of cream 1 stirrer if you ask for more it's a no. The water in the bathroom sink is not drinking water at least that's what we were told by the reception. And told to buy a bottle of water for 5 euros. Swimming pool has no steam room or sauna as advertised. If you do go swimming take your own, soap, towels as they are not provided. Also might need a pop up tent as there's no changing room either. Brunette receptionist with curly hair is very rude except to the pilots
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Jerome SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 7 日)
Cher client,Nous vous présentons nos excuses si le service et la prestation n'ont pas été à la hauteur de vos attentes.Nous sommes très surpris par vos commentaires et aurions apprécié pouvoir échangé avec vous sur vos ressentis pendant votre séjour.Salutations distinguées,

4/10 (不満)

Thivvya

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff at this hotel love nothing more than to say No! The room we booked for 2 disabled guests were extreamly far away from the rest of our party. As my mothers carer I needed a room close by to her at night when she gets a hypos. 5 days the hotel was empty most of the time but would not change. Toilet had an extreamly wobbly seat which I requested be fixed but was not. Everytime they needed the toilet we had to walk 6 minutes to the lift go to the main reception area and use the visitor toilets in the lobby. On the first morning the house keeping threw the contents of her bin into the toilet which contained pantyliners that would not flush down. The swimming pool has no private shower, no steam room and no towels were provided. It also has no soaps and no changing room. The hotel are very stingy with towels. Only 2 towels per room even if you have booked for 3 or 4 people. Breakfast was repetive. Hot breakfast consists of flavourless scrambled egg, garlic potatoes and overdone bacon and some noodles. Thats all every single day. Each room is provided with one fruit tea bag, and one earl grey tea bag and one sugar and one coffeee sachet 2 tiny pots of creamer 1 stirrer. Even if you have booked for 4 people thats all you are allowed. Rooms are provided with 1 750ml water bottle. If you want more then its 5 euros a bottle. Even though the have a water dispenser behind the lifts they will not tell you. £400 per room charge on credit card. Make sure you take one
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Jerome SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 7 日)
Cher client,Nous vous présentons nos excuses si le service et la prestation n'ont pas été à la hauteur de vos attentes.Nous sommes très surpris par vos commentaires et aurions apprécié pouvoir échangé avec vous sur vos ressentis pendant votre séjour.Salutations distinguées,

10/10 (非常に良い)

Rakesh

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very close to the motorway and hence convenient when driving from Calais. Wonderful and friendly staff, spacious lobby, rooms and restaurant... Paid parking behind hotel which can be paid at hotel reception during checkout.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Jerome SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 7 日)
A big thank you for your excellent review.Best regards,

2/10 (非常に不満)

Valjeta

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Würde nicht nochmal gehen wollen !!!!so unfreundlich nein danke auch eine abzocke
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Jerome SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 4 日)
Dear guest,Would you please explain us you disatisfaction?Best regards,

6/10 (普通)

Karel Cherrier

They gave us a room right beside construction that was very noisy. But they accommodated us to change rooms.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Jerome SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Dear guest,We thank you for your feedback.Best regards,

8/10 (良い)

Dominique

2024 年 1 月に 2 泊滞在
Jerome SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Nous vous remercions pour notre note de séjour.Au plaisir de vous accueillir à nouveau.Meilleures salutations,

4/10 (不満)

Justine Sabrina

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
L’hôte n’a pas de fere à repasser ni de dressing pour venir en aide aux clients de passage pour l’aéroport Pas de déjeuner prévu pour les voyageurs avant départ .
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Jerome SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 25 日)
Cher client,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous écrire.Pourriez-vous nous préciser vos remarques?Salutations,

10/10 (非常に良い)

Jean Michel

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Jerome SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 25 日)
Un grand merci pour votre note de séjour.Salutations,

8/10 (良い)

veronique

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Jerome SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 25 日)
Merci pour votre note de séjour.Salutations,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
Famille
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Jerome SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 4 日)
Un grand merci pour votre excellente note de séjour.Salutations.

4/10 (不満)

Abdelkader

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Personnel à la réception vraiment pas très sympa, chambre vétuste, navette payantes pas du tout adéquate pour une famille…point d’arrivée à la station RER Roissypole et non à l’aéroport CDG!!! À fuir
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Jerome SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Cher client,Nous sommes désolés d'apprendre votre expérience post séjour. Pourriez-vous nous en dire davantage?Salutations

2/10 (非常に不満)

Sheena A

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I wish I could’ve given them a zero
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Novotel teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 25 日)
We would appreciate to learn more about your experience.Best regards,

8/10 (良い)

Obaid

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在
L'équipe Novotelからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 25 日)
Merci pour votre note de séjour.Bien cordialement,

8/10 (良い)

Safiatou

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Magnifique
2023 年 12 月に 1 泊滞在
L'équipe Novotelからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 25 日)
Merci d'avoir partagé votre note de séjour.Salutations,

10/10 (非常に良い)

Jerome

2023 年 11 月に 2 泊滞在
Jerome SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 4 日)
Nous vous remercions de votre excellente note de séjour.Salutations,

10/10 (非常に良い)

Eric

2023 年 11 月に 4 泊滞在
L'équipe Novotelからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 25 日)
Un grand merci pour votre excellente note de séjour.Salutations,

6/10 (普通)

Lailani

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The hotel entrance or main floor was very nice and inviting just like you see it on the website, however, when we went to the room we can tell that the halls to the rooms are old. The bottom part of our room door was ripped and right away we can tell that the room was really old although spacious even the bathroom.
2023 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
l’hôtel est très bien, mais pas assez commercial
Nous avons réservé deux nuits en famille, pour à peu près 450 €, je trouve un peu gonflé de ne pas facturer le parking la Première nuit, et de faire payer 15 € la seconde, au prix de la chambre, vous pourriez faire un minimum de commerce. Et en plus, la personne qui vous a facturé, la personne qui vous a facturé le parking était très hautaine!
2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Robert

2023 年 9 月に 1 泊滞在
L'équipe Novotelからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 25 日)
Un grand merci pour votre note de séjour.

10/10 (非常に良い)

Linette

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
El hotel muy bonito, cuenta con restaurante, parada de buses a pocos pasos, staff muy atento.
2023 年 11 月に 5 泊滞在
Jérôme SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Muchas gracias por su recado.Saludo,

6/10 (普通)

Nithin

2023 年 7 月に 1 泊滞在
Jérôme SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 12 日)
Cher client,Pourriez-vous nous expliquer votre note de séjour?Salutations distinguées,

8/10 (良い)

Hantandrainy

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good place to stay
It was nice. But the shuttle transportation to and from the airport should be free. The check in should be allowed in the morning like 10 AM.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Jérôme SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 12 日)
Thank you for your feedback.

10/10 (非常に良い)

Samuel

良かった点 : 施設のコンディションと設備
Enjoyed my stay
2023 年 11 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Mee

家族旅行, グループ旅行
Room was stuffy
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Jérôme SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Pourriez-vous nous en dire davantage sur le déroulement de votre séjour?Salutations,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Jérôme SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 12 日)
Merci de votre note de séjour.

6/10 (普通)

Amber

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
The hotel could do with updating but was fine for a short stay. The navette to the airport was convenient and the continental breakfast was reasonable.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Jérôme SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 12 日)
Cher client,Au regard de vos commentaires, nous aurions apprécié une meilleure note de séjour.Meilleures salutations,

6/10 (普通)

Jaime

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Sufficient for One Night
The room was outdated with stained walls and there was hair in the shower upon our arrival. Sufficient for one night, but certainly not a high quality experience. They do charge for airport transfer, and you have to schedule online to reserve. The restaurant was quite nice and made a delicious Kir.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Jérôme SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 12 日)
Merci d'avoir pris le temps de nous partager vos commentaires d'appréciation de séjour.

6/10 (普通)

Lindsay

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Globalement l’expérience dans l’hôtel était bien. La restauration de nuit pratique lorsque l’on arrive tard depuis l’aéroport. Cependant je n’ai pas du tout apprécié que la femme de ménage se soit permise de jeter des médicaments cruciaux à ma santé (pilule contraceptive, protecteur d’estomac, Doliprane et j’en passe..). J’ai été très malade cette nuit là et avait besoin de tous ces médicaments pour m’aider dans la nuit. N’ayant pas de pharmacie à proximité de l’hôtel je peux vous assurer que la nuit a été extrêmement longue et douloureuse et je n’ai eu aucun geste commercial de la part de l’hôtel pour compenser.
2023 年 10 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Maria Belen

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Me cobraron más de lo que correspondía la habitación y tenía mucho olor a cigarrillo cuando pedí explícitamente para no fumadores
2023 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

RAASHED、AJAX

小さなお子様連れの家族旅行
Good
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Jérôme SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 22 日)
Merci pour votre note de séjour. A très bientôt.

10/10 (非常に良い)

Betty

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Jérôme SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 22 日)
Nous vous remercions pour votre excellente note de séjour.A très bientôt.

4/10 (不満)

Mary

グループ旅行
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Jérôme SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 22 日)
Cher client,Votre note de séjour est mitigée.Pourriez-vous nous en dire davantage?Salutations

8/10 (良い)

Anna Samira Greskamp

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Bei Ankunft guten Eindruck von der Anlage, freundliches, hilfsbereites Personal. Bei Fragen und Problemen kompetente Unterstützung. Auf unserem Zimmer auf dem zweiten Blick ein wenig unsauber das Mobiliar. Dennoch die Betten bequem und gut ausgestattet. Würden wir wieder machen.
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Jérôme SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 22 日)
Un grand merci pour votre retour d'expérience.A très bientôt.

10/10 (非常に良い)

SENTHILVEL

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very cool and comfortable
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Jérôme SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 22 日)
Un énorme merci pour votre note de séjour.A très bientôt.

2/10 (非常に不満)

Carlos

2023 年 9 月に 6 泊滞在
Jérôme SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Cher client,Pourriez-vous nous partager votre expérience?Salutations,

8/10 (良い)

RAASHED、AJAX

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
Close to airport
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Jérôme SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 22 日)
Merci d'avoir généreusement noté votre séjour chez nous.Salutations,

10/10 (非常に良い)

Robin

2023 年 10 月に 1 泊滞在
Jérôme SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 22 日)
Un grand MERCI et à très vite.

6/10 (普通)

Claus

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
God beliggenhed til lufthavn og villepinte messe center. Mangler restaurent
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Jérôme SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 22 日)
Cher client,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous partager votre retour d'expérience suite à votre séjour chez nous.Meilleures salutations,

6/10 (普通)

Michel

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : 設備とサービス
Service de navette commence à 17h00 entre l’aéroport et l’hôtel !!! Donc pas de service pour un voyageur qui arrive en journée. Navette de retour à l’aéroport commence tôt le matin et est payant— 4 Euros le passage bien que ce n’est pas mentionné dans la fiche Expédia de l’hôtel. Restaurant ouvre à 19:00 et carte très courte. Pas de restaurant si vous avez envie de déjeuner…
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Jérôme SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 3 日)
Cher client,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager avec nous votre expérience.Le service de navette circule entre 05 et 12h et de 17h à minuit et est au tarif de 4 par trajet et par personne. Les informations mentionnées dans le descriptif expedia sont celles autorisées par le site.Notre service de restauration est ouvert entre 12h et 14h la semaine et entre 19h et 23h30 7j/7.Salutations

10/10 (非常に良い)

aurelien

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Jerome SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 3 日)
Un grand merci pour votre excellente note de séjour.

8/10 (良い)

Laura

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Jérôme SANCHEZからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 25 日)
Cher client,Nous vous remercions pour votre retour d'expérience noté.Meilleures salutations,