湖

イビス パリ ラ ヴィレット シテ デ ションス 19 区の口コミ

3 out of 5

口コミ

7.6

良い

評価 10 - 771 件の口コミ中 156 件が非常に良い" "
評価 8 - 771 件の口コミ中 354 件が良い" "
評価 6 - 771 件の口コミ中 186 件が普通" "
評価 4 - 771 件の口コミ中 46 件が不満" "
評価 2 - 771 件の口コミ中 29 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

8.0/10

スタッフとサービス

7.0/10

設備とサービス

7.6/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

4/10 (不満)

Satoshi

家族旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
I booked a twin room for two persons, but the room assigned was so small, certainly not the one for two guests. We were puzzled where to put our suitcases. What was tricky about the room was that its shape was non-rectangular, meaning that there were some dead-spaces, which made the stay even more difficult.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Myriam. Leader Expérience Client.からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 27 日)
Dear Guest,thank you for taking the time to give us feedback.We are sorry if the room did not live up to your expectations.We hope to see you again very soon so that we can regain your trust.Best Regards.

8/10 (良い)

YOJI

2023 年 2 月に 1 泊滞在
Myriam.からの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 17 日)
Dear Guest,Thank you for your feedback.We hope to see soon.Best Regards.Myriam.Leader Expérience Client.

8/10 (良い)

ミーちゃん、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
コンベンション会場に近く、徒歩で行くことができて、便利でした。
2018 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2018 年 10 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2018 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Bobo、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
価格相応
最低限の設備の宿です。寝てシャワーを浴びるためだけの場所と割り切ったらいいと思います。部屋は清掃が行き届いており、快適です。地下鉄2つ、近郊列車1つの駅は近いわけではありませんが、遠いわけでもありません。
2018 年 3 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Dr.K.Noro、Tokyo

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度、客室の快適度
ベッドのクッションはハイグレード
厳寒時期の部屋の暖房故障。原因分かったのは翌日。その間数人の担当者が関わったが対応悪し。タオル類の品質は最低。しかしベッドのマットレスは、とてもよい。厚さ15cmの高反発高密度のマットレスはやわらかいライナー(上敷き)と相まって腰部の沈み込みも少なく心地よい。一点豪華をねらったホテルポリシーは悪くはない。

4/10 (不満)

ny、名古屋、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
女性に不向き
部屋が非常に狭く、大きいスーツケースを2つ広げることも出来ない。 ホテルから地下鉄の駅は近いが治安が悪いので、暗くなってからホテルに帰るのは怖い。女性にはお勧めしません。 しかし、パリの中ではロケーションの割りに非常に安いので、荷物の少ない男性にはお勧め!!

8/10 (良い)

Peter

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Stayed previously…ok and convenient. Small rooms, overpriced.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Elaine

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Rooms very very small. Minimum facilities.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Myriam. Leader Expérience Client.からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear Guest,Thank you for your reply.We apologise for any inconvenience caused during your stay.We will share your comments with the teams concerned.We hope to be able to regain your trust during your next stay.Best Regards.

10/10 (非常に良い)

Johann

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Bien
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Murielle BONNOT / Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 12 日)
Cher Johann, merci d'avoir pris le temps de ce commentaire. Au plaisir de vous revoir très vite. Bien à vous. Murielle BONNOT / Directeur

8/10 (良い)

Sabine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Schönes Hotel zum angemessen Preis
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Murielle BONNOT / Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 12 日)
Chère Sabine, merci d'avoir pris le temps de nous noter. A très vite. Bien à vous.Murielle BONNOT / Directeur

4/10 (不満)

Mitoko、Irvine

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
The bathroom was way too small and there were no amenities. The placement of the hotel and room size was just generally not great.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Murielle BONNOT / Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Dear Mitoko, thank you for taking time sharing your impression about your stay. Your sincerely. Murielle BONNOT / Manager

10/10 (非常に良い)

Pierre

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Myriam. Leader Expérience Client.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Bonjour,Merci d ' avoir pris le temps de nous faire un retour.Nous espérons vous revoir très bientot.Cordialement.

6/10 (普通)

Bertrand

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Myriam. Leader Expérience Clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Bonjour,Un grand merci d avoir pris le temps de nous faire un retour. Votre satisfaction est notre récompense.A bientot.Cordialement.

8/10 (良い)

rose

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Très sympatrique hôtel, accueil chaleureux. L'eau chaude était juste très longue a venir pour la douche (environ 10 minutes) et ni frigo ni microonde dans la chambre.
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Murielle BONNOT / Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Bonjour Rose, merci d'avoir partagé vos impressions. Le frigo et le micro onde ne sont pas dans les standards de la marque. Je vous invite à tester le produit appart hôtel, Adagio si vous rechercher ces prestations. Bien à vous. Murielle BONNOT / Directeur

4/10 (不満)

Nathalie

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Très déçus
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Myriam. Leader Expérience Client.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Bonjour,Tout d abord nous sommes désolés pour le retard de notre réponse.Nous espérons regagner votre confiance lors d 'un prochain séjour.Cordialement.

4/10 (不満)

Sascha

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Murielle BONNOT / Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Cher Sascha, merci d'avoir pris le temps de nous noter. Bien à vous. Murielle BONNOT / Directeur

8/10 (良い)

Hubert

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bien mais froid
Hôtel très bien situé et relativement confortable (même si la chambre était petite) avec un excellent petit déjeuner, et un excellent accueil. Mais la nuit nous avons eu froid dans la chambre (séjour début janvier). La température de la chambre était trop basse quand on devait sortir du lit, et impossible à augmenter. Ce serait bien d'arrêter que les clients aient froid quelqu'en soient les raisons (économies, planète, gouvernement, ...). Merci de permettre d'augmenter la température si on a froid
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Myriam.Leader Expérience Client.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Bonjour,Tout d abord nous sommes désolés pour le retard de notre réponse.Nous sommes désolés pour la gène occasionnée concernant la température de la chambre.Le service concerné à été avisé.Nous espérons vous revoir très bientot.Cordialement.

8/10 (良い)

Erdogan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Zimmer sind etwas klein, aber Sauber.
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Myriam. Leader Expérience Client.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Dear Guest,Thank you for your reply.It was a real pleasure to welcome you to our Hotel Restaurant Handy.We hope to see you soon.Best Regards.

10/10 (非常に良い)

Pierre

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Un hotel propre accueillant je le recommande
2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

QUILLARD

2023 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Terence

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good for the money
2023 年 10 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Juan Diego

出張
気になった点 : 設備とサービス
Clean room, comfy bed. Friendly staff. The bathroom is tiny and it takes some skill to get in the shower. Water pressure is dismal and the breakfast is pretty limited.
2023 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Pierre

2023 年 10 月に 4 泊滞在
Myriam. Leader Expérience Client. からの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 22 日)
Bonjour,Merci d avoir pris le temps de nous faire un retour.Nous espérons vous revoir très bientôt dans notre Hotel Restaurant Handy. (service reception et bar 24/24).Cordialement.Myriam.Leader Expérience Client.

8/10 (良い)

CHRISTOPHE

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Des groupes d'hommes devant l'hôtel tous les soirs jusqu'à 2h ou 3h du matin, parlant fort
2023 年 9 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Andrew

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
Mmmmmm - not exactly what i expected.
Ok - so the location was ideal for what we wanted ( Le Zenith concert venue). Metro was nearby to get into central Paris. The area is pretty with some nice bars and gentle nightlife around. What wasn't so ideal was the directions to park our car in the hotel car park - put this in your gps they said. 3 miles later and on the outskirts of Paris in a one way system wasnt what i expected!! The room was small, as is the case in Paris, but it smelt of stale curry, and the bathroom door / wall was mouldy from the shower. Not worth the £300 we paid for 2 nights, plus 50 euros parking.
2023 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nathalie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Notre hôtel de référence pour la Villette !!
Hôtel Ibis situé tout prés du Zénith de la Villette avec une équipe professionnelle et très sympathique et aux petits soins pour les clients.. Mention spéciale pour Myriam et Serge qui sont tous les deux adorables et qui ont illuminé notre séjour par leur gentillesse et leur humour... La décoration de l'hôtel est bien sympathique et notre chambre était bien insonorisée et confortable. Pour couronner le tout, le petit déjeuner est bien complet et plus fourni que dans les autres hôtels Ibis et il y a un parking sécurisé juste sous l'hôtel.. Je vous recommande donc chaudement cet hôtel ...
2023 年 9 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Eddy、Deerfield Beach

2023 年 9 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Ronald、Thornlands

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
The area around I thought was more down town Nairobi. Beggars homeless and smell of drugs. Entrance to the hotel is through buzzing in which indicates issues . No level of Airconditioning yet 32 degrees … no fridge to keep water or drinks on your room cool . Travelling a lot disappointing but seems to be std in Paris
2023 年 9 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

David

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
The room we stayed in was very small, I’m a big lad and couldn’t fit in the bathroom, I had to use the toilet in the main reception 4 floors below us , the service from Staff was excellent, the food was very good and the bed very comfortable, there was no tea or coffee making equipment in the room or no litter bin.
2023 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

claudine

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Manque de serviettes de toilette Mangue plateau de courtoisie quant on arrive c'est sympa de pouvoir boire un café ou un thé dans la chambre
2023 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yann

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

cherine

2023 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Christelle

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

JACQUES

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

ahmed

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nadine

2023 年 6 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Lisa

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Loved the canal view, and liked that there are several restaurants/cafes nearby. Metro is quite close. Staff was very friendly Only thing is the room was quite warm (7th floor in summer), and there were some small bugs in the bathroom that come with the territory of being a wet, warm room. Overall, not a bad stay for one night.
2023 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Anne

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
2023 年 5 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Michael Hoefer von

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ruhig aber trotzdem gut erreichbar, Servicepersonal im Bereich Frühstück und "Restaurant" überfordert, nur wenige Speisen und Getränke vom Angebot laut Karte überhaupt verfügbar, Nachliefern beim Frühstücksbuffet sehr schleppend
2023 年 4 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

geoffrey

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
The open lounge area and decoration was very pleasing to the eye. Outside the hotel was disappointing, because of the pigeon mess and dog mess on the pavement.
2023 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

William

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Gérôme

2023 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Albert

2023 年 2 月に 2 泊滞在
Myriam.からの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 17 日)
Dear Guest,Thank you for your feedback.We hope to see soon.Best Regards.Myriam.Leader Expérience Client.

8/10 (良い)

Stéphan

出張
良かった点 : スタッフとサービス
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Myriam.からの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 17 日)
Dear Guest,Thank you for your feedback.We hope to see next time.Best Regards.Myriam.Leader Expérience Client.

10/10 (非常に良い)

pascal

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 1 月に 6 泊滞在
Myriam.からの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 17 日)
Bonjour,Tout d ' abord merci d avoir pris le temps de nous laisser votre avis. Ce fut un plaisir de vous recevoir.Nous espérons vous revoir très bientôt pour un nouveau déplacement.Cordialement.Myriam.Leader Expérience Client.

10/10 (非常に良い)

FLORENCE

2023 年 2 月に 1 泊滞在
Myriamからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 17 日)
Bonjour,Tout d ' abord merci pour votre retour.Notre équipe vous remercie pour cette note.Nous espérons vous revoir bientôt.Cordialement.Myriam.Leader Expérience Client.