スイート (Prestige, Champs Elysees) | 高級寝具、羽毛の掛け布団、セレクト コンフォート製ベッド、ミニバー (無料)

オテル バリエール フーケ パリの口コミ

5 out of 5
オテル バリエール フーケ パリ
46 Avenue George V, Paris, Paris

口コミ

9.4

最高に素晴らしい

評価 10 - 204 件の口コミ中 168 件が非常に良い" "
評価 8 - 204 件の口コミ中 23 件が良い" "
評価 6 - 204 件の口コミ中 5 件が普通" "
評価 4 - 204 件の口コミ中 3 件が不満" "
評価 2 - 204 件の口コミ中 5 件が非常に不満" "

9.6/10

清潔度

9.6/10

スタッフとサービス

9.6/10

設備とサービス

9.4/10

施設のコンディションと設備

9.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

MAMORU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
パリで最高にステキなホテル。
すべてが、最高に良かった。パーキングは敷地内になかったが、荷物をおろし、車をあずかってれた。私は、英語もフランス語も得意ではないがスタッフ全ての人が、丁寧に対応してくれた。ディナーの時も若いスタッフが一生懸命に、楽しく食事が出来るよう気を使ってくれました。最高級ホテルなのに、我々に気を使わせず、リラックスした、時間が過ごせました。もちろん、部屋も、ベルサイユのへやをおもわせるほど素晴らしく、調度品も、高級で、最高。レストランの味も最高。帰る時は車をすぐに回してくれ、駐車場に関しても、何の問題も無かった。次に来る時は、長期滞在をしたいと思う。
窓から見たシャンデリゼ
ロビーで
2023 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Satomi

2023 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 2 泊滞在
Hôtel Barrière Le Fouquet's Parisからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 15 日)
Thank you for taking the time to share such positive feedback with us! We hope to welcome you back to our Maison Parisienne very soon.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 9 月に 6 泊滞在
Hôtel Barrière Le Fouquet's Parisからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 8 日)
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We hope to welcome you back to our Maison Parisienne very soon.

10/10 (非常に良い)

Ota

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yoriko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スタッフが完璧
スタッフ全員の対応が良く、快適に過ごせました。 食事も美味しかったです。
Geraldine Dobeyからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 5 日)
Yoriko-san, You have shared with us such kind and generous feedback and I would like to thank you most sincerely. I am delighted to read that you enjoyed your stay at the Hotel Barrière Le Fouquet's Paris and that you recognized our efforts to achieve the highest levels of service. Naturally, I have shared your comments with our teams. We strive to keep hospitality at the centre of everything we do and your comments are a great source of motivation for us all. I hope that we have the pleasure to welcome you back to our Maison Parisienne in the very near future. Best regards, Geraldine Dobey General Director

2/10 (非常に不満)

Takeshi

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コストパフォーマンスが悪くサービスは最低なホテル
・何度も使用しているホテルであるが、最近はWelcomeサービスがない。毎回住所を記載させられる。 ・ポーターはあいさつもしないし、バックを受け取る姿勢もなく、自力でホテルまで運ぶ始末。 ・コンシェルジェの親切さは一切ない。 ・同行者が部屋の金庫を使用する際、ドアが緩みすぎで突然あき、顔に傷がついた。ホテルにそのことをいったが、対処も悪く、OKOKのみであった。翌日謝罪があったが、顔から血が出で傷がついているにも関わらずまったく親切な対応でない。 ・チェックアウトの際、部屋にバックのピックアップをお願いしたが、15分以上こなく、自力でロビーまで持って行った。 ・帰りのタクシーも手配をお願いしたにも関わらずお願いしてから15分以上ピックアップができない。 ・現地のフランス人の友人に聞いたところ、同じ費用を出すなら、三ツ星ホテルを使用した方がまだましとのこと。本当に残念。 ・こちらのホテルを検討するのであれば、明らかにフォーシーズンズの方が良いので、再考を。

10/10 (非常に良い)

osamu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便利でサービスが良い。
このホテルの場所は他の高級ホテルより一番良く、部屋数も適度であるためサービスが行き届いていて非常に快適に滞在できました。特にハウスキーパーは丁寧で良かった。近くの有名高級ホテルのように日本人スタッフから、お客様は何回目の滞在ですね?の出迎えがない分気楽でした。色々なホテルを試しましたが、次回もこのホテルにします。
General Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 10 月 11 日)
Dear Guest, You have shared your feedback following your experience in the « Hotel Barrière Le Fouquet’s Paris » and I do thank you for having taken the time to do so. It is delightful to read that you have enjoyed your stay with us and that your visit to Paris was so pleasant. Our aim is to always deliver the highest level of service and your satisfaction is a great source of motivation for all of us. I hope that we will have the pleasure to welcome you back in the near future and that we will make you live another beautiful experience. Sincerely yours, Geraldine Dobey General Manager

4/10 (不満)

けいちゃん、川崎市

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
場所がいいだけのホテル
場所がいいだけのホテルです。 しかし、シャンゼリゼ通りに面した部屋は極めて高い。コスパは悪い。 4泊しましたが3泊目。午前9時半に市内散策に外出、午後4時に戻ったが部屋はまだ清掃中。 フロントとバトラーに連絡。終わる間はロビーにて待機していたが終了の連絡ないのて45分後に部屋に行ってみると終わっていた。 しかし、使用後のコッブはそのまま、バスルームにはシャンプーもない。 バトラーから、またチェックアウトの際にもごめんなさいは全くなし。 一番安いスーペリオーだとこんな待遇なんでしょうか。パリには20回以上行っていますが超高級ホテルではこんな経験は初めててす。 だたし、朝食は良かった。
Géraldine Dobeyからの返信 (投稿日 : 2016 年 3 月 31 日)
Dear Guest, We had the great pleasure to welcome you to the “Hotel Barrière Le Fouquet’s Paris” and I would like to thank you for sharing your valuable feedback. I have read your comments very carefully and have personally followed up with the members of my team concerned. At the outset please accept my most sincere apologies for the obvious upset and inconvenience caused and I would like to reassure you that the necessary corrective actions have been taken, in particular within our Housekeeping and Butler Services, to ensure a similar situation does not recur again in the future. I am devastated to learn that your stay in our hotel was not in keeping with your expectations and I assure you that your experience does not reflect the high level of service that we strive to achieve and for which the “Hotel Barrière Le Fouquet’s Paris” is renowned. I sincerely hope that we would welcome you back in the near future and we would restore your faith in our hotel. Warmest Regards, Geraldine Dobey. General Director

10/10 (非常に良い)

Takeshi、Tokyo Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素晴らしいサービスであるが細部にもっと気を使ってほしい。
立地及びサービス、対応等完璧である。 部屋の清掃で何点か掃除不足(お風呂、シャワー、コップ)の汚れが目立っていたのが少々残念。
GDobeyからの返信 (投稿日 : 2016 年 6 月 11 日)
Dear Guest, We had the great pleasure to welcome you to the “Hotel Barrière Le Fouquet’s Paris” and I would like to thank you for sharing your valuable feedback with us. I have read your comments very carefully and have personally followed up with the members of my team concerned. At the outset please accept my most sincere apologies for the obvious upset and inconvenience caused and I would like to reassure you that the necessary corrective actions have been taken, in particular within our Housekeeping Service, to ensure a similar situation does not recur again in the future. I hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the not too distant future. With my very best personal regards Geraldine DOBEY General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
凱旋門に近いゴージャスなホテル
有名なフーケッツカフェの建物です。凱旋門が良く見える部屋をリクエストしていたら、ジュニアスイートにアップグレードしていてくれました。値段もゴージャスですがサービスや雰囲気も十分満足出来るレベルの素晴らしいホテルでした。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適でした
エリア、部屋、サービスすべて、パーフェクトでした。快適でした。お値段もそれなりですが。

8/10 (良い)

野アザミ

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
アラブの王女様や王子様ばかり
値段にたがわず豪華&フレンドリー。地下のプールとジャグジーは広々としており最高。5つ星Lなのでいう事なし。唯、アラブの大金持ちが多く滞在しているとの事で、ジャポンは少し肩身が狭い。立地も地下鉄ジョルクサンクの真ん前で便利。十数年毎年フランスを中心に遊びに行っておりますので、パリのホテルも色々泊まりました。昨年はプラザアテネ、その前はブリストル等ですが、夫々言葉では表しがたい個性があり、泊まってみる事をお勧めします。

8/10 (良い)

ちく、大阪

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ロケーション最高
素晴らしいロケーションとサービスでした。 パリのホテルで細かなサービスを受けるとは予想していなかったので驚きました。 値段はそれなりですが気持ちいい滞在でした、欲をいえばもう少し部屋が広い方が寛げたかな。

8/10 (良い)

Urobolus、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ジョルジュ・サンク駅とVUITTONの目の前のホテル
羽田深夜便でパリに到着。8時頃にホテルに着きました。 チェックイン前だったのですが、「Your room is already」と言われ、8時にチェックイン。リコンファームして朝着くということを言っていたからでしょうか。 デラックスルームに泊まり、部屋も綺麗で、冷蔵庫内もフリーでした。そして、ウェルカムドリンクやワインオープナーのプレゼントなど盛りだくさん。素晴らしかったです。ミネラルウォーターもサービスでした。 難点は値段が高いこと。一泊一人4万超えは凄い。朝食も一人49ユーロ。 アメックスプラチナで予約したらもしかしたら安いのかもしれない。 しかし、ホテルとしては文句なしです。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

10/10 (非常に良い)

ポター

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
満足度高いラグジュアリーホテル
ラグジュアリーホテルのモダンな内装、朝食、無料サービス(客室冷蔵庫、ネスプレッソコーヒー、ウェルカムシャンパン、チョコレートサービス)利便性、全て大満足でした。ただ、ホテルズコムさんでは、朝食込みで予約しましたが、ついていませんと言われ、現地言語訳で印刷した予約表を持っていたので説明でき、込みにしてもらいました。海外では万が一の為、予約内容を印刷して持って行った方が良いと思いました!訳できるのが有り難いです。

10/10 (非常に良い)

Bader、Jeddah

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location and very nice staff 👍
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Reyna

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Brilliant!!
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

sean

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
From the moment we arrived to the moment we departed the staff treated my wife and I like royalty. Everyone went above and beyond making sure that our experience was amazing. The hotel was beautiful and the rooms were amazing. We are already planning another trip to Paris.
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nishant

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tatiana

2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

carla and manuel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Perfect Parisian Hotel!
This is our favorite hotel in Paris. We love the location ! And even more the staff! They are very professional and make us always feel well taken care of. Geoffrey is the best!!
2023 年 9 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Michael

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 7 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michelle

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Exceptional! We booked this hotel to change hotels last minute after arriving in Paris Thursday evening 06/29/2023. We booked the room at 7:00 pm and arrived at 7:30 pm (same day), and we are glad we made the change. The front desk staff was amazing. They were all very helpful, hospitable, and knowledgeable. Clifford was EXCEPTIONAL - he gets ten stars out of five, thank you sir!
2023 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Rockey

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 6 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Alan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Awesome stay
Absolutely wonderful stay. Staff were wonderful and so friendly and helpful. The hotel is very unique and we loved it. We would definitely stay again. Location also was perfect.
2023 年 5 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

YUN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
all i like it , the food , hotel room shopping area etc
2023 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Milo、the woodlands

2023 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Fiona

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Amazing
2023 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Christie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Lynn

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 2 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Anna

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Erick

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Unique experience

10/10 (非常に良い)

Maame Efua

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2022 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Dan、Georgetown

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Fabulous Hotel and Staff. Five Star quality hotel and service. I highly recommend this hotel.
2022 年 10 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

rawan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I liked that we have a free minibar at the room We didnt wait for LV line
2022 年 7 月に 3 泊滞在
Jean-Marie Le Gallからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 1 日)
Dear Mr. Alzamzami, It was a real pleasure to welcome you to our Parisian Home during your visit to the City of Light, and I would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback. We strive to achieve the highest level of guest satisfaction and I am delighted to read that your stay with us was very enjoyable. Naturally, I have shared your comments with our teams as our clients' satisfaction is a great source of motivation for us all. We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back to our Hotel Barrière Le Fouquet's Paris in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 (非常に良い)

Eric

カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful, spacious rooms! The rooftop bar is a romantic place for a drink.
2022 年 7 月に 2 泊滞在
Jean-Marie Le Gallからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 1 日)
Dear Mr. Hunt, I would like to thank you for choosing our Hotel Barrière Fouquet's Paris during your visit to Paris, as well as for taking the time to share your valuable feedback with us. I am delighted to learn that you enjoyed the room and our rooftop bar during your stay with us. Your satisfaction is a great source of motivation for all of our teams thus I have of course shared your comments with them. I do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 (非常に良い)

Javier

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Charles

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Amazing staff Clemens, and Mario were standouts!
2022 年 6 月に 6 泊滞在
Jean-Marie Le Gallからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 8 日)
Dear Mr. Hawkins Jr. , We thank you sincerely for choosing our Hotel Barrière Le Fouquet's Paris during your visit to the City of Light, and for taking the time to share your kind feedback with us. I have read your enthusiastic comments with great attention and I am delighted that you had a highly enjoyable experience in our Hotel. Naturally, I have shared your comments with our teams, in particular with Clément and Maura, for whom your satisfaction is a great source of motivation. I do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 (非常に良い)

Elsa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Linda

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Alena

2022 年 5 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Taddao

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great location
2022 年 5 月に 2 泊滞在
Jean-Marie Le Gallからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 15 日)
Dear Taddao, We would like to thank you for choosing the hotel Fouquet's Paris during your visit to Paris, as well as for taking the time to share your valuable feedback with us. We have read your enthusiastic comments and we are enchanted to read that you enjoyed your stay in our Parisian Home in particular the location. Naturally, I have shared your comments with our teams as your satisfaction is a great source of motivation for us all. We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Homme in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 (非常に良い)

Garbis

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location, Excellent rooms, but most of all AMAZING service/staff and hospitality!
2022 年 5 月に 6 泊滞在
Jean-Marie Le Gallからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 15 日)
Dear Garbis, We thank you sincerely for choosing our Hotel Barrière Fouquet's Paris during your visit to the City of Light, and for taking the time to share your generous feedback with us. We are delighted to read that you had a very enjoyable experience with us and that you appreciated our location, our rooms and our services. I have shared your enthousiastic comments with our teams as our clients' satisfaction is a great source of motivation for us all. We do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 (非常に良い)

Carlos

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 5 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Keith

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excellent service and attention to detail. Giuseppe was fun and took excellent car of us in the lounge. Thank you Giuseppe! We will definitely be back to this amazing hotel in Paris!
2022 年 5 月に 1 泊滞在
Jean-Marie Le Gallからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 16 日)
Dear Keith, We would like to thank you for sharing your kind thoughts after your experience at the Hotel Fouquet's Paris. We are absolutely enchanted to read that you had an excellent time with us and that you appreciated the services and the attention to detail. Your comments have naturally been shared with our teams, especially Giuseppe, for whom our guest's satisfaction is the greatest source of motivation and reward. We will be only too happy to welcome you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 (非常に良い)

Mohamed、Oakville

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We liked the very nice property, the excellent service by the staff (front desk, concierge, housekeeping, staff at Joy). An overall outstanding experience.
2022 年 4 月に 3 泊滞在
Jean-Marie Le Gallからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 6 日)
Dear Mohamed Le, We would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback. We are so delighted to read that you had a very enjoyable experience with us, and that you appreciated the quality of our service. Your compliments have naturally been passed on to our teams for whom the satisfaction of our customers is an immense source of motivation. We do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 (非常に良い)

Hens

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Best hotel ever
One of the best hotels I’ve ever experienced! Staff goes out of their way to make you feel welcome. Super nice spa/swimming pool. Breakfast was heavenly (coffee: outstanding! Waffles: to die for! Unbelievable pancakes! Fruit! French toast: wow!!). Room was spacious with daily refilled free mini bar. Incredible beds. And all the luxuries you could ever want and more.
2022 年 4 月に 6 泊滞在
Jean-Marie Le Gallからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 2 日)
Dear Hens, It is with great pleasure that we read your impressions following your stay in our Parisian Home, and we thank you sincerely for having taken the time to share them with us. We are delighted to learn that you appreciated the spa, the breakfast, the room and the quality of our services. The satisfaction of our customers being the greatest source of motivation and the greatest reward for our staff, I have shared your feedback to all our teams. We hope to have the pleasure of welcoming you again soon in order to make you live an unforgettable experience one more time. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 (非常に良い)

Joachim

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 4 月に 4 泊滞在