ロビー応接スペース

グランド ホテル シャンパーニュの口コミ

3 out of 5
グランド ホテル シャンパーニュ
17 Rue Jean Lantier, Paris, Paris

口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 707 件の口コミ中 264 件が非常に良い" "
評価 8 - 707 件の口コミ中 283 件が良い" "
評価 6 - 707 件の口コミ中 103 件が普通" "
評価 4 - 707 件の口コミ中 32 件が不満" "
評価 2 - 707 件の口コミ中 25 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

7.6/10

設備とサービス

7.6/10

施設のコンディションと設備

7.6/10

環境への配慮

口コミ

4/10 (不満)

YUKI、Taitoku

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スーペリアルームにしましたが、雨漏りが凄かったです。また、暖房器具も壊れていました。軽い雨漏りは目を瞑りましたが、スコールのような雨が降った後は床までびしょ濡れで部屋を変えてもらえました。(その部屋は暖房も壊れていませんでした) 立地はとても良かっただけに残念です。
2024 年 4 月に 6 泊滞在
Emilieからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
Dear valued customer,We sincerely apologize for the inconvenience caused by the inclement weather during your stay. We are pleased to inform you that we have since resolved the issue with the leaking and malfunctioning heating equipment. While we understand the frustration of experiencing such challenges, we appreciate your understanding and patience.Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we regret that your experience did not meet your expectations. We are committed to providing exceptional service and ensuring that future visits are more enjoyable.Thank you for bringing these issues to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved stay.Warm regards,

6/10 (普通)

kumiko

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
建物が古く、クラシカルな部屋は1人での滞在には少し怖かった。鍵も昔ながらの鍵で、開閉が大変だった。水回りは新しくなっていて、問題なかった。
2024 年 4 月に 2 泊滞在
GHDC Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely apologize for any discomfort you experienced due to the age and classical style of the room during your solo stay. We understand that the traditional style key might have been challenging to use, and we apologize for any inconvenience caused.We're glad to hear that you found the bathroom facilities to be satisfactory and without any issues.Your comments are invaluable to us, and we are committed to making improvements based on your feedback. We're excited to inform you that we have plans for a complete renovation of the entire building by the end of the year.After the renovation, we believe you'll find a more comfortable and modern ambiance to enhance your future stays with us. We're looking forward to welcoming you back and providing you with an improved experience. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to contact us.

8/10 (良い)

KAZUHIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在
GHDC Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 3 日)
Toute l'équipe vous remercie pour cette belle note.

10/10 (非常に良い)

Makoto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
RERのシャトレ駅からも階段無しでも来れます。地下鉄も出入り口を選ぶと各地下鉄線にも乗り易く便利です。 ほぼ街の中心部に有るので、何処に行くにも便利なホテルで周辺にも美味しいレストランも有り、また次回もこのホテルに宿泊したいと思います。
2024 年 1 月に 7 泊滞在

6/10 (普通)

Yasuhiko

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルの立地条件は最高でした。シャワー室のドアが壊れていました。シャンプーなどの取り替えがない日がありました。フロントの対応は良かったと思います。
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Ghdc teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 7 日)
Dear Yasuhiko,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We're pleased to hear that you found the hotel's location excellent, but we sincerely apologize for the inconveniences you encountered.We regret that the shower door was broken, and that on some days, items like shampoo were not replaced. We take these issues seriously, and we will work on improving our maintenance and housekeeping services to prevent such situations in the future.We're glad to know that you found the response from the reception to be satisfactory. Your comfort and satisfaction are paramount to us, and we continuously strive to provide excellent service.We hope that despite these issues, you were able to have an enjoyable stay at our hotel. We would love the opportunity to welcome you again in the future and provide an improved experience.Sincerely,

2/10 (非常に不満)

Hyejeong

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 6 泊滞在
Valérieからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 6 日)
Dear Guest, We are sorry to read that you did not enjoy your stay with us. You have not left an explanatory comment, so we cannot give you a detailed answer and we are sorry. We wish you a beautiful end of summer

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 5 月に 5 泊滞在
All the teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 27 日)
Thank you for sharing your feedbackMain regards

8/10 (良い)

Masahiro

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ルーブル美術館やオルセー美術館、サント•シャペルやノートルダムなどの主な観光施設に近く、行こうと思えばパンテオンやオペラ•ガルニエにも歩いていける。 かなり使い勝手がよいホテルでした。 朝食も美味しくいただきました。 食事の場所がちょっと狭いので早めに食事を取ることをお勧めします。 スタッフの方達はみなさんフレンドリーで、他のホテルとはちょっと印象が違うけどこういうのもありかなという印象です。 満点でもよかったのですが、減点にしたのはexpediaではホテル内にランドリーがあることになっていましたが、その設備がついてなかった点。 初めから書いてなければそのつもりで準備してくるのに残念。 後、部屋には冷蔵庫が欲しい。 他のホテルではウェルカムドリンクでペットボトルなどがあるけど、そこまでは求めないとしても自分達が買ってきたきた物を保冷する場所が欲しい。
2023 年 4 月に 3 泊滞在
ghdc teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 23 日)
Merci beaucoup pour votre avis et pour avoir choisi notre hôtel pour votre séjour à Paris. Nous sommes ravis de savoir que vous avez trouvé notre emplacement pratique pour visiter les principales attractions touristiques de la ville et que vous avez apprécié notre délicieux petit déjeuner ainsi que notre personnel sympathique.Nous sommes désolés d'apprendre que l'information sur la laverie ne correspondait pas à la réalité. Nous avons un service externalisé de blanchisserie. Concernant votre demande de réfrigérateur dans la chambre, nous avons des chambres équipées de réfrigérateurs et nous serions heureux de vous aider à trouver une chambre qui répond à vos besoins.Encore une fois, nous vous remercions pour votre avis et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel lors de votre prochaine visite à Paris.

8/10 (良い)

Nobukatsu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
歴史のある施設、設備だったです。
2022 年 5 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
清掃はしてもらえたが、タオルが交換されていなかった。部屋に湯沸し器と冷蔵庫があるとよかった。同額レベルでの部屋の変更にはこころよく対応してもらえてありがたかった。コンシェルジュが近場のご飯どころの相談にのってくれたり、uberの予約を手伝ってくれたりと親切だった。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
GHDC Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 19 日)
Thanks !²

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ヨーロッパらしい素敵なお部屋でした。泊まったお部屋にはミニバーがありませんでしたが、歩いて1分くらいにスーパーがあり、他にもファッションや雑貨などのお店がたくさんある大通りの近くに位置しているのでショッピングも楽しめました。シャルルドゴール国際空港まで一本で行ける駅も歩いて5分くらいにあるので良かったです。WIFIの接続は問題なく使えます。エレベーター近くの部屋だったので少し音がうるさかったということはありましたが、それ以外は朝食も美味しく良いホテルでした。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
GHDC Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 2 日)
Thank you so much!!!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 5 泊滞在
GHDC Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 5 日)
Thanks !

10/10 (非常に良い)

Yoshimi

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
10/1~6までの宿泊でした。駅は近い、スーパーもパン屋さんも近く、観光地も歩いて行ける範囲。申し分ございません!とても良かったです。
2019 年 9 月に 5 泊滞在
GHDC Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 10 日)
Thank you so much! Best Regards

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊した部屋は狭かったが立地は良い。スタッフの対応も最高。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
GHDC Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 25 日)
Thank you so much ! Best Regards !

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
If it has refregerator, should be best for drinkers and tourists.
2019 年 9 月に 4 泊滞在
GHDC Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 24 日)
Dear Guest, Thanks for your notation and for your visit. We wish to inform that our superior rooms have refrigerator, standard rooms don't. We hope to swelcome you back !

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地も良く、日本留学経験スタッフが丁寧に対応してくれた。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
GHDC Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
Merci beacoup !

10/10 (非常に良い)

misaki、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルから1分未満の距離にコンビニがありとても便利。 フロントスタッフの感じが良かった。 ベッドサイド(枕から60センチくらいの距離)にコンセントがあったので助かった。 Wi-Fiは平日の昼間に測って1.7Mbpsだったのでもう少し速いと嬉しい。
2019 年 7 月に 3 泊滞在
GHDC Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 17 日)
Merci beaucoup !!!

8/10 (良い)

non、兵庫県

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
交通の便がとにかく良い!帰国の際、空港までの鉄道が動かなかったのですが、スタッフの方が気を利かせて、すぐにタクシー手配等の配慮をしてくださいました。
2019 年 2 月に 4 泊滞在
GHDC Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 1 日)
Thank you !

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 施設のコンディションと設備
何故だか
2泊の初日夜、シャワーの温度が上がらず寒すぎ。遅い時間だったので、翌朝フロントに言おうと我慢した翌朝はいきなり熱いお湯が出た!その後はずっと快適
2018 年 12 月に 2 泊滞在
GHDC Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 7 日)
Merci beaucoup de votre compréhension ! Happy New Year !

8/10 (良い)

JUNKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 11 月に 3 泊滞在
GHDC Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 13 日)
Merci !

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
電車、バス利用に便利。
タリスでパリ北駅を使うため北駅からと凱旋門などの主要スポットからもアクセスしやすいこちらに宿泊しました。大通りからもすぐなのでバスの利用も便利でした。 朝9時頃パリに到着し荷物を預かってもらおうと伺ったら部屋が空いていたようで早めにチェックインできました。 三人宿泊、トイレは2つついており、バスタブもありました。部屋はとても広く自由に使えました。 バスローブが2つしかなかったのが残念でした。 Wi-Fiは設定が面倒でしたが問題なく使えました。 内装はパリっぽい感じ。他の3つ星ホテルにくらべたら全然良いです。部屋も広くバスタブもあるので。清潔かどうかは人によって分かれるかもしれません。スリッパがありました。 朝食はパンとチーズ、ゆで卵、ハム、ヨーグルトがありました。朝食込みの値段でしたがチェックアウトする際に朝食と宿泊税を請求されました。 この金額は何?と聞いたら朝食と説明されましたが、含まれていることを話し、確認していただきすぐ宿泊税のみの料金の変更がありましたが、残念ながら謝罪はありませんでした。 ですがスタッフの方は感じが良い方が多かったです。 チェックアウト後、荷物も預かっていただきました。 スーパーも近くにあり便利でした。 総合的にとてもよかったです! パリは何度か訪れていますがまたこちらに宿泊したいとおもいました。
2018 年 11 月に 1 泊滞在
GHDC Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 11 日)
Thank you so much for your kind review! We hope to have the pleasure of welcoming you next time! Best Wishes

8/10 (良い)

JUNKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 11 月に 2 泊滞在
GHDC Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 11 日)
Thanks!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2018 年 8 月に 3 泊滞在
GHDC Teamからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 20 日)
Merci !

8/10 (良い)

osayoshi、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
地下鉄が近い、スーパーも近い、美味しいパン屋さんも近い、観光地にも歩いて行ける距離。お得感満載の位置にある素敵なホテルでした!
2018 年 10 月に 4 泊滞在
GHD TEAMからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 30 日)
Merci!

10/10 (非常に良い)

hal、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
場所が便利でスタッフも親切
地下鉄シャトレ駅から近く、どこへ行くにも便利でした。 古いけどきちんと掃除されていて、内装も可愛かったです。 少し難を言うなら、表通りからちょっと入ったところにあるので夜が少し怖いことと、 エレベーターが狭過ぎて、大人2人とベビーカーの子供1人とキャリー2つが一度で乗らなかったことでしょうか。 3泊して、毎回フロントのスタッフが違ったけど、皆さん感じ良く、 特にチェックアウト後タクシーをお願いした時に、もう現金がなく、 タクシーが来てみないとカード利用できるかもわからないと配車の電話で言われ困っていたら、フロントスタッフが最後まで親身になって面倒を見てくれました。 本当に助かりました。 またいつかパリを訪れる時はこのホテルに滞在したいです。
2018 年 6 月に 3 泊滞在
Hôtel Dechampaigneからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 25 日)
Dear Hal, Thank you so much for your kind feedback, we are so pleased you enjoyed your experience with Hôtel Dechampaigne! We hope we will have the pleasure to welcome you again soon. Best Regards,

8/10 (良い)

atsuko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ヨーロッパらしい雰囲気のホテル
部屋は、割と狭いのですがパリっぽくて素敵なホテルでした。スーパーも隣で地下鉄の駅も目の前です。歩いてルーブル美術館にもオペラまでも行けます。部屋にはスリッパもバスローブまでありました。浴槽も深くてシャワーもハンドシャワーなので快適です。 フロントの人達もみんな親切でした。
2018 年 3 月に 6 泊滞在
Raquel Fernandezからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 16 日)
Dear Guest, Thank you so much for your kind feedback, we are so pleased you enjoyed your experience with Hôtel Dechampaigne! We hope we will have the pleasure to welcome you again soon.

8/10 (良い)

Taro、Tokyo Japan

良かった点 : スタッフとサービス
立地と朝食、スタッフの対応が最高!
シャトレ(メトロ)駅から3分、ルーブル美術館入口まで歩いて20分、凱旋門までも散歩しながら1時間で行けます。朝食のクロワッサン、コーヒー、紅茶も美味しい。スタッフのおもてなしが最高でした。
Hôtel Dechampaigneからの返信 (投稿日 : 2017 年 3 月 26 日)
Dear Madame, Dear Sir, We would like to thank you for choosing our hotel and for your kind review. We'll be pleased to welcome you again for your next visit to our city ! Please receive our very best regards. Ms Lauferon / Owner Ms Fernandez / Front Desk Manager Olga, Marina / Front Desk

10/10 (非常に良い)

Hirofumi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ロケーションが良く広さも充分なホテル
ロケーションが良い。設備は古いが良く整備されている。4人で宿泊したが充分な広さの部屋を用意して頂いた。朝食はジュース、パン、コーヒーなどいわゆる欧州では普通のメニューだが充分。

10/10 (非常に良い)

Mirei

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

10/10 (非常に良い)

Yo、Tokyo Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
パリの中心
どこへ行くにも徒歩で行け、便利です。ルーブル美術館は目と鼻の先で、気軽に足を運べました。駅も近く、遠出をするにも便利でした。かわいいお部屋でした!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
ほぼ満足
便利な場所でした。チェックアウト後、モンサンミッシェルへ一泊で行きましたがその間スーツケースを預かってくれたので助かりました。そばのスーパーマーケットは日曜日は休みなので注意が必要です。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

時代を感じるホテル
友達同士男女四人の旅行で利用しました。女子部屋はピンクを基調としたラブリーなお部屋。男子はブルーを基調とした落ち着いたお部屋でした。とにかく古い建物なのでエレベーターも3,4人くらいしか乗れず、ガチャガチャと音がしましたが、普通のホテルとは一風変わっていてパリっぽくて気に入りました。部屋の鍵もカードではなく、本物の鍵を利用するものでした。出かける時にフロントに預けるのですが、部屋番号を言うだけで特に確認もされずもらえたのでセキュリティが少し心配になりました。金庫もないので貴重品は持ち歩いたほうがよさそうです。 部屋に冷蔵庫がないのが唯一マイナスでした。 ホテルの人は親切でいい人でした。また、地下鉄の大きい駅がすぐ近くにあり、アクセスがたいへんよかったです。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ロケーションが良い。
ロケーションは、極めて良い。ノートル・ダム寺院やルーブル美術館にも近い。空港からもSERで約30分でホテルの近くの駅に直通である。更に、小さい冷蔵庫でもあれば、高得点である。受付の人も感じが良かった。

8/10 (良い)

Takahiro、Sendai

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Reasonable price and best location
pros: 24h front desk, confortable bed, free umbllera service, 1-2 min from Chatret and nice cafes and supermarket around the hotel. cons: room was not so large.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備

10/10 (非常に良い)

ごろう

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
優れた立地
乗り入れ路線の多いシャトレ駅からもとても近く、とても便利だった。シテ島からも徒歩10分程度。1区は高い地域だったのだが、ツインベッド希望だったので、ダブルと同じ値段でチョイスできるこのホテルは貴重。また次回、利用したいと思う。

10/10 (非常に良い)

karen、Kyle

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The cutest, most charming hotel, and it's close to everything! Nice staff, comfy beds and the best blackout drapes.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mike

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Lovely hotel. Quiet and comfortable. Great location
2024 年 5 月に 7 泊滞在

6/10 (普通)

Elaine

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Irene、Ashland

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Our room wasn’t as pretty as the pictures, but it was okay. We had a room with 3 single beds for 3 people, it was small, but enough, we didn’t really spend that much time there. The location makes it all worth it. Louvre and Notre Dame are within walking distance, and the metro station Chatelet is right around the corner, and it’s like a hub to many metro lines, you can literally go anywhere from there. The breakfast was good and convenient. 15 euro seemed a lot at first, but when we tried eating somewhere else it was even more.
2024 年 5 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

karina

Muy amables
2024 年 4 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Brenda

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We had so sit and wait for two hours past check in time for the room to be ready. They kept telling us it would be ready in 15 more minutes. The carpet in the lobby needed to be vacuumed. The stairs were so filthy and stained I was shocked. They clearly had not been vacuumed in a long time. But the worst part was our room. There was black mold on the ceiling and around the vent in the bathroom. The room reeked of vinegar. There was fabric wallpaper on the walls. There were little dark spots all over the wall around the headboard that looked like mold. We opened the windows to air out the room. Outside of one window is a small landing full of cigarette butts. Out of the other there was a rod that is a pigeon perch. There was an inch of bird crap there. I was afraid to leave that window open. There were many dark stains on the walls, like splattered coffee in several areas. The beds have mattresses and two mattress toppers stacked on top of the mattresses. The hotel is in a narrow back alley. The neighborhood did not feel safe. After taking many photos and calling the company we booked through, we checked out and fled to a clean hotel in a safe area.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Pablo、Clermont

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great
2024 年 4 月に 2 泊滞在
GHDC Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
Thank you very much for your comment. I hope we will see you again

8/10 (良い)

Christine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 4 泊滞在
GHDC Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
Merci pour cette belle note. Au plaisir de vous accueillir bientôt

8/10 (良い)

William Paul

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice night stay here. The location is great. Right in the center of everything with easy access to the metro. The people at the desk were all nice and helpful and the room was comfortable. Would stay again.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
GHDC Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
Dear William Paul,Thank you very much for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you had a pleasant night stay with us and that you found our location convenient. It's great to know that you enjoyed the comfort of your room and that our staff provided you with friendly and helpful service.We truly appreciate your kind words and your recommendation. It would be our pleasure to welcome you back for another enjoyable stay whenever your travels bring you to our area.Warm regards,

2/10 (非常に不満)

Muriel

家族旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel wasn't what I thought Old and dirty, decrepit and we got an 'upgrade' room...I wonder what an other room looks like. I took some pictures : Stained carpet, cracks in the walls, moldy bathroom ceiling and so on. Really not happy at all
2024 年 4 月に 2 泊滞在
GHDC Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Dear Muriel,I'm sorry to hear that your experience at the hotel didn't meet your expectations. We understand your disappointment with the current condition of our facilities. Please accept our sincerest apologies for the inconvenience you encountered.We want to inform you that we are fully aware of the issues you experienced and are currently planning a complete renovation of the hotel. We intend to begin the renovations by the end of the year to ensure that our facilities meet the highest standards of quality and comfort for our valued guests.We appreciate your feedback as it helps us identify areas for improvement. We hope to have the opportunity to welcome you back once the renovations are complete so you can experience our hotel in its new splendor. If you have any further concerns or questions, please don't hesitate to contact us directly.

6/10 (普通)

Vadik

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Average but convinient
2024 年 4 月に 1 泊滞在
GHDC Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 21 日)
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that you found our hotel convenient for your needs.We're always striving to improve, so we'd love to hear more about your experience and how we can make it better. Your insights are valuable to us in ensuring that we meet and exceed the expectations of our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an even better experience in the future.Warm regards,

6/10 (普通)

Charles、Brossard

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Spent a week at the hotel. What I liked: location - walkable to many major attractions in Paris Centre. 30 seconds from the metro Chatelet. The room was charming. I liked the toile on the wall and the exposed wooden beams. The room was exceedingly clean and housekeeping tidied every day and changed the pillow linens. The breakfast was copious though I grew tired of the same offering after a week. Finally the staff was very friendly and helpful. The weak points: the room that I had is in need of some TLC. While clean , it was run down and shabby and could benefit from a ‘cure’. Despite being on a very small side street, it was very noisy. It seemed to have garbage removal every single day along with other service trucks throughout the week. The construction work on the building next door starts early and lasts all day. Glad we were out and about most of the day to miss it. You can often hear people talking or listening to the television in neighbouring rooms. Finally, the room does not have individualized climate control. Throughout most of the time we were there the heat was on. Some nights we had to sleep with the window open as it reached 25C. Would I stay there again? Yes. It is good value. It is a great location. The neighbourhood appears quite safe and in proximity to services, and sites of interest. It is a three-star hotel after all and not the Ritz. If you are expecting five-star accommodation, look elsewhere. Thank you for the visit!
2024 年 4 月に 7 泊滞在
GHDC Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Dear Charles,Thank you for sharing your detailed feedback with us regarding your recent stay. We're thrilled to hear that you enjoyed our convenient location, charming room decor, cleanliness, hearty breakfast, and the friendliness of our staff.Regarding the weak points you mentioned, we apologize for any inconvenience caused by the noise and the lack of individualized climate control in your room. We want to clarify that each room is indeed equipped with individual climate control, but during the winter months, we typically switch off the air conditioning for ecological reasons. We understand that this might have affected your comfort during your stay, and we appreciate your understanding.We're delighted to know that despite these issues, you would choose to stay with us again due to the value and convenience of our location. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back in the future. If you have any further comments or suggestions, please don't hesitate to let us know. Thank you for choosing to stay with us!

10/10 (非常に良い)

Miguel N

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was a very good experience
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Emilieからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 3 日)
Dear Miguel,Thank you so much for your excellent rating. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and your positive feedback serves as great encouragement to our entire team.We sincerely hope to have the pleasure of welcoming you back soon. Please don't hesitate to reach out if you need anything during your next visit.See you soon!Warm regards,