外観

カンパニーレ ヴァル ドゥ フランスの口コミ

3 out of 5
カンパニーレ ヴァル ドゥ フランス
10 Avenue de la Fosse des Pressoirs, Magny-le-Hongre, Seine-et-Marne

口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 1001 件の口コミ中 363 件が非常に良い" "
評価 8 - 1001 件の口コミ中 406 件が良い" "
評価 6 - 1001 件の口コミ中 150 件が普通" "
評価 4 - 1001 件の口コミ中 60 件が不満" "
評価 2 - 1001 件の口コミ中 22 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

7.6/10

設備とサービス

8.0/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

Takashi

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Mterからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 15 日)
Bonjour Takashi,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.Cordialement,Minna

10/10 (非常に良い)

NOBUHIRO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
送迎あり スーパー近い 値段もお得
顧客サービスからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 18 日)
お客様へ、ホテルの良いレビュー、ありがとうございます。我々のホテルで滞在を満喫していただけた事にとても感謝しております。またお会いできるのをお待ちしています。

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
良いホテルでした。
音に敏感な方は向いてないかもしれません。 が、朝食も美味しくアクセスも良く 料金もお手軽でした。 泊まって良かったです。
2021 年 10 月に 2 泊滞在
カスタマーリレーションズマネージャー、Fabienne Pからの返信 (投稿日 : 2021 年 11 月 5 日)
お客様へ Hotels.comのウェブサイトにコメントをお寄せいただき、ありがとうございます。 ご滞在をお楽しみいただけたようで、特に高品質で種類豊富な食べ放題の朝食ビュッフェをお楽しみいただけたようで、大変嬉しく思います。 今後のご利用もお待ちしております。 Yours sincerely

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 7 月に 2 泊滞在
Fabienne P, Customer Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 20 日)
Dear Guest, Thank you for your rating. We do hope to welcome you again for another stay. Best regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Elodie Sからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 16 日)
Cher client, Nous sommes heureux de voir que votre séjour s'est passé comme vous l'aviez espérer. A bientôt lors d'une prochaine visite aux parcs Disneyland. Bien cordialement. Elodie S Service client

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Fabienne P, Customer Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 31 日)
Dear Guest, Thank you for your rating. We do hope to welcome you again for another stay. Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Fabienne P, Customer Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 10 日)
Dear Guest, Thank you for your rating. We do hope to welcome you again for another stay. Best regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 10 月に 4 泊滞在
Fabienne P, Customer Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 13 日)
Dear Guest, Thank you for your rating. We do hope to welcome you again for another stay. Best regards,

10/10 (非常に良い)

MANAMI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
パリディズニーの時はまた泊まりたい!
ディズニーの無料シャトルバスですぐの立地。 直営ホテルよりも大幅に安くて快適。 チェックアウト後の無料の荷物預かりもあり非常に便利。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Fabienne P, Head of Customer Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 6 日)
Dear Customer, We thank you for your comment left on the Expédia website. We are delighted to read that you enjoyed your entire stay, especially our free and regular shuttles that connect us to the Parks and our automatic luggage service, available 24 hours a day. We look forward to welcoming you again for a future visit. With kind regards.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
コストパフォーマンスの良いホテルでした。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Fabienne P, Head of Customer Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 6 日)
Dear Customer, Thank you for your comment left on the Expedia website. We are delighted to read that you have enjoyed your entire stay and we hope to welcome you back on a future visit. With kind regards.

8/10 (良い)

Fuminori

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
値段も安いので、過剰な期待をしなければ十分満足のいくホテルだと思います。
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Fabienne P, Customer Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 15 日)
Dear Customer, We thank you for your comment left on the site of Expedia. We are delighted that you enjoyed your entire stay and look forward to seeing you again next time. Best regards.

4/10 (不満)

yasuhiro

気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2019/07/12 室内は、清潔度はまあまあ、バスタオルのみしかなかった。シャワー故障、フロントに話すと修理中結局故障のまま、寒い中水で体を洗うはめに!食事は普通。ディズニーランドには近くで良い。
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Anaïs Eからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 30 日)
お客様各位 トリップアドバイザーのウェブサイトにご意見をお寄せいただきありがとうございます。 私達はあなたが私達の回復と私達の場所を楽しんだことを読んでうれしいです。 私たちは出会った水の問題をお詫び申し上げます。 状況は緊急事態として管理されており、修復に時間がかかったことをご安心ください。 私たちはこの状況が続かないように全力を尽くしました。 お客様の到着前に修理するために問題が発生した場合は、当社の技術サービスに報告するように、清掃担当者に催促します。 さらに、私達はまた私達の顧客に知らせ、きちんと世話をするように私達の受付チームに依頼します。 私達の顧客からのフィードバックは私達にとって非常に重要でありそして私達が良質のサービスを維持するのを助けます。 よろしくお願いします。 アナイスE

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 3 泊滞在
Fabienne P, Customer Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 5 日)
Dear Customer, We thank you for your comment left on the site of Expedia. We regret that your stay was not up to your expectations. Do not hesitate to leave us more information about your stay. Best regards.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Fabienne P, Customer Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 5 日)
Dear Customer, We thank you for your comment left on the site of Expedia. We regret that your stay was not up to your expectations. Do not hesitate to leave us more information about your stay. Best regards.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2019 年 5 月に 3 泊滞在
Fabienne P, Customer Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for your rating. We do hope to welcome you again for another stay. Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Fabienne P, Customer Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 23 日)
Dear Guest, Thank you for your rating. We do hope to welcome you again for another stay. Best regards,

10/10 (非常に良い)

Sissy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Alles super
2024 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Patricia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Ideal für Disneyland Besuche
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Elodie, Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Liebe Patricia, Vielen Dank für Ihr tolles Feedback! Wir freuen uns, dass Sie Ihren Disneyland-Besuch genossen haben. Hoffentlich dürfen wir Sie bald wieder bei uns begrüßen. Herzliche Grüße,

8/10 (良い)

Judith

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Alle sehr freundlich. Atmosphäre beim Frühstück etwas chaotisch durch die vielen Kinder die sich selbst am Buffet bedienen. Shuttle zu Disneyland ist super.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Elodie, Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Liebe Judith, Vielen Dank für Ihr Feedback! Wir freuen uns, dass Sie insgesamt eine positive Erfahrung gemacht haben. Bis zum nächsten Mal!

4/10 (不満)

Xiaogang、Cumming

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Not very clean. Not recommeded.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Elodie Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Dear Xiaogang, Thanks for your feedback after your stay at the hotel Campanile Val de France.We're sorry to hear about the cleanliness issue; we will share your feedback to the concerned team.Hope you can give us another chance to impress you. Kind regards

8/10 (良い)

Coralie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Goed hotel prijs-kwaliteit gezien. Ik miste een extra handdoekje en vond de straal van de douche maar flauw. Voor de rest steeds tevreden van de kamer en het ontbijt. Er is een shuttlebus aanwezig naar het station van Disney, zeer handig.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Elodie Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Hey Coralie! Bedankt voor je feedback! Fijn dat je over het algemeen tevreden was met de kamer en het ontbijt. Onze shuttlebus naar het Disney-station staat altijd voor je klaar! Hopelijk tot snel!

10/10 (非常に良い)

Marleen

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Wij vonden het een prima hotel. Heerlijke bedden. Alleen vinden we het wat gek dat je nog 15,- moet betalen voor de parkeerplaats.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Elodie, Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 11 日)
Beste Marleen, Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je het een prima hotel vond met heerlijke bedden. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Groetjes,

8/10 (良い)

Barbara、Herentals

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Voor gewoon te overnachten was dit basic maar proper. Ontbijtplaats was best luidruchtig maar voor die prijs mag je niet klagen, best op tijd komen anders aanschuiven. Vrijelijk personeel. Shuttle naar Disney was soms frustrerend door de drukte. Terug naar het hotel is Campanile eerste stopplaats.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Elodie, Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
Bedankt voor je feedback, Barbara! Fijn dat je verblijf over het algemeen goed was. We hopen je snel weer te zien! Groetjes,

10/10 (非常に良い)

Frédérique GRYMONPON

2024 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Micaela

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Elodie, Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Dear Micaela,Thank you for taking the time to share your mark about your visit at the hotel Campanile Val de France.We hope to welcome you again soon.Best regards

6/10 (普通)

Emanuele

家族旅行
Perché manca il bidet?
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Elodie, Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Ciao Emanuele, Grazie per il feedback. Ci auguriamo tu abbia comunque apprezzato il resto del tuo soggiorno. A presto!

10/10 (非常に良い)

matthew

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Didn’t like Paying for parking
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Elodie, Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 10 日)
Hello Matthew, Thanks for your feedback after your visit at the hotel Campanile Val de France.We hope to welcome you again soon.Kind regards

6/10 (普通)

Alessandra

2024 年 4 月に 2 泊滞在
Elodie, Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 10 日)
Bonjour Alessandra,Nous vous remercions pour votre retour à la suite de votre séjour au Campanile Val de France.Bien cordialement.

6/10 (普通)

Kathleen

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Bij aankomst goed ontvangen door receptie. Bagage kan je gratis in een locker met code achterlaten. Shuttle om naar de parken van Disney te gaan voor de deur en op regelmatige basis. Minpunt zijn de verouderde kamers met vast tapijt dat zijn beste tijd al heeft gehad. Badkamer is zeer klein en ook verouderd. De douche is het bad, waardoor er een hele hoge opstap is en minder voor mensen die slecht te been zijn. Nog ander minpunt: het ontbijt. Het restaurant oogt als een grote refter en bij binnenkomst krijg je een plateau zodat je kan aanschuiven aan het buffet. Buffet is zeer beperkt tot eieren, koude pannenkoeken, koffiekoeken, 1 soort brood, beleg en wat yoghurt met fruit. Geen variatie in ontbijt. Kan beter.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Elodie, Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 27 日)
Hallo Kathleen,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen met ons te delen na uw verblijf bij ons.Uw feedback is belangrijk voor ons en helpt ons dagelijks te verbeteren.We kijken ernaar uit u terug te verwelkomen en uw ervaring nog beter te maken.Vriendelijke groeten.

2/10 (非常に不満)

Mike

カップルで旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Bedden zijn erg klein, ongezellige kamers. Voelt erg goedkoop aan. Ruimte voor ontbijt lijkt net een refter uit een middelbare school.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Elodie, Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 5 日)
Hallo Mike,bedankt voor je feedback. Groetjes,

2/10 (非常に不満)

Goksel

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I was not allowed to sit in the bar area in the reception area without having a drink and was asked to leave if I was drinking anything. I was not allowed to enter the restaurant with a backpack. I was told that it posed a security risk. Even though I wanted to hand over my backpack to them, they did not accept it and asked me to leave the restaurant. It was very rude behavior. Moreover, even though I paid for the hotel before I left, they later tried to deduct the same amount from my credit card 3 times.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Elodie, Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 5 日)
Hey Goksel, Thanks for sharing your experience. I'm sorry to hear about the inconveniences you faced during your stay. Your feedback is super valuable, and we'll work on improving our services.

8/10 (良い)

Emily

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Goeie prijs qualiteit
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Elodie, Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Hallo Emily, bedankt voor je positieve feedback! We streven altijd naar een goede prijs-kwaliteitverhouding. Tot de volgende keer!

8/10 (良い)

Susan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Elodie, Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Dear Susan,Thank you for your feedback.We hope to welcome you again soon!Regards,

8/10 (良い)

Nancy

カップルで旅行, 家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nette maar simpele kamers. Ontbijtbuffet was prima; ruime keuze en bij de kamerprijs inbegrepen. Prima voor een overnachting wanneer je op doorreis bent. Let op: parkeren is betaald (€ 15) wanneer je niet rechtsteeks bij het hotel boekt.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Elodie, Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 14 日)
Hallo Nancy,bedankt voor je feedback!Fijn dat je genoten hebt van het ontbijtbuffet.We hopen dat je bij je volgende bezoek aan Disneyland terugkomt naar Campanile Val de France.Groetjes,

8/10 (良い)

Angelina

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Alles gut und wie beschrieben. Haben für 4 Tage 45€ für den Parkplatz bezahlt. Zimmer sauber und ruhig. Transfer zu den Parks ist umsonst. Manchmal hat man halt pech und kommt nicht mit dem ersten Bus mit. Aber allein der Service ist super.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Elodie, Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 14 日)
Liebe Angelina,vielen Dank für dein Feedback!Es freut uns zu hören, dass du einen angenehmen Aufenthalt hattest.Unser kostenloser Transfer zu den Parks ist ein Pluspunkt.Wir sind immer bemüht, unseren Gästen einen großartigen Service zu bieten.Bis zum nächsten Mal!

8/10 (良い)

paulette

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Elodie, Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 14 日)
Bonjour Paulette,Nous vous remercions chaleureusement pour votre note à la suite de votre séjour au Campanile Val de France.Nous espérons vous accueillir à nouveau prochainement.Bien cordialement

8/10 (良い)

Kevin

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Enkel dat jammer dat de parking betalend is. Maar er is wel een shuttle bus naar Disneyland. Ontbijt is goed, enkel geen vers fruit.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Elodie, Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 13 日)
Hallo Kevin,bedankt voor je feedback!Goed om te horen dat je gebruik hebt gemaakt van onze shuttleservice naar Disneyland.Groetjes,

8/10 (良い)

Dulce

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Creo que deberían revisar colchones y dejar más almohadas. El personal no es muy amable ni hospitalario. No nos atendieron bien en el restaurante
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Elodie, Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 27 日)
Hola Dulce,Gracias por tu comentario.Hemos tenido en cuenta tu comentario y lo compartiremos con los equipos implicados.Esperamos volver a darle la bienvenida y hacer que su experiencia sea aún mejor.Un cordial saludo.

10/10 (非常に良い)

Román

良かった点 : スタッフとサービス
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Elodie, Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 7 日)
Cher Román,Nous vous remercions pour votre note suite à votre séjour au Campanile Val de France.Nous espérons vous accueillir à nouveau lors d'une prochaine visite dans la région.Cordialement,ElodieService client

2/10 (非常に不満)

Caroline

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
We’re given a room on arrival, went to the room and someone was in it! Went back and was given a second room and the same thing happened!! Couldn’t believe it and didn’t feel happy leaving stuff in our room in case they gave someone else one room key
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Elodie - Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Hi Caroline! I'm sorry to hear about your experience with the room assignment. That must have been quite frustrating for you. We understand how important it is to feel secure in your room, so we will definitely take this into account. Thank you for bringing it to our attention.

6/10 (普通)

Sophie

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Cadre sympa, au calme et chambre parfait pour un court sejour. Seul bémol la salle de bain avec un pommeau de douche non fonctionnel et lavabo avec bouchon de lavabo cassé.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Elodie - Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Bonjour Sophie ! Merci d'avoir choisi de séjourner chez nous au Campanile Val de France. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié le cadre agréable et tranquille, ainsi que la chambre pour votre court séjour. Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez rencontré quelques soucis avec la salle de bain. Nous allons prendre en compte vos commentaires et essayer de régler ces problèmes. Merci encore pour votre retour et à bientôt !

8/10 (良い)

Samantha

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I enjoyed staying at this property, I have stayed here before and I will stay here again. The staff in the restaurant for dinner were lovely. The buffet dinner is a good price, not a massive amount of choice but its very reasonable. It is great they run a free shuttle bus to the parks HOWEVER it serves 4 other hotels, so it does get very busy. This isnt the hotels fault at all but just an observation and a warning for those who plan to use an off site partner hotel. If you are looking for somewhere to stay on a budget, I highly recommend this hotel.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Elodie - Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Hi Samantha! Thanks for taking the time to write a review. We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at Campanile Val de France and that you plan to stay with us again in the future. We're glad you found the staff in the restaurant lovely and enjoyed the affordable buffet dinner. We understand that the free shuttle bus can get busy due to serving multiple hotels, but we appreciate your understanding that it's not within our control. It's great to hear that you recommend our hotel for budget-conscious travelers. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay. If you have any further feedback or requests, please don't hesitate to let us know. Take care!

10/10 (非常に良い)

Priscilla

2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

raffaele

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Tutto perfetto
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Elodie, Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Hello Raffaele,Thank you so much for your kind feedback.We are looking forward to welcome you again soon !Kind regards

10/10 (非常に良い)

Sébastien

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
PRIX raisonable, qualité du logement et petit dejeuner tres correctes, personnel sympathique
2024 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Charline

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Super hôtel
Très bon séjour comme a l'habitude c'est un hôtel que je réserve régulièrement par contre la jeune femme a l'accueil pas très aimable Par contre le messieurs au bar super gentil et la dame a l'accueil du petit déjeuner toujours au top d'une gentillesse admirable
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Elodie, Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 8 日)
Bonjour Charline,Merci beaucoup d'avoir partagé votre expérience avec nous. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un excellent séjour chez nous. Nous prenons note de votre commentaire concernant l'accueil à la réception et nous nous efforcerons d'améliorer cela. N'hésitez pas à revenir nous rendre visite lors de votre prochain séjour à CAMPANILE VAL DE France.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Choose elsewhere, no hotel should go this low!
We have travelled to this hotel in group, annually, for over 12 years. This will be our last. The hotel seems to have gone on a huge cost cutting mission. The receptionist on our arrival just breathed heavily and sent us to the other desk cause she couldn't handle a 4room check-in. The room is now bare, other than the bed, a shower gel and a sanitary bag that if used on the first night then it will never be replaced. The warm breakfast is cold and disgusting. The Indian lady at the b'fast room is probably the rudest person to ever work in a hotel. You are treated as a thief the minute you step in for b'fast. If your handbag happen to be a small lady backpack than you have to leave it with the staff outside. My 4 year old was walking with a half eaten crossaint while on our way out, again the same lady asked her to either eat the rest of it on the spot or to throw it away. Unbelievable is not enough to describe. The only plus is the shuttle and proximity to disney. Other than that, the hotels on the same street might cost a couple more euros but are much superior and guests are treated with respect. Campanile your crazy measures just costed you a regular group of customers and probably many others that we meet on our stay with similar complains.
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Elodie - Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Samantha

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Séjour entre amis
Très bien, petit déjeuner copieux avec du choix. Les chambres sont propres. L’hôtel est proche de Disneyland Paris avec une navette gratuite pour aller jusqu’aux parcs.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Elodie, Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Chère Samantha,Nous vous remercions chaleureusement pour vos bons commentaires à la suite de votre séjour parmi nous.Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau prochainement au Campanile Val de France.En vous remerciant.Cordialement.

8/10 (良い)

Virginie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Elodie, Service clientからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 13 日)
Bonjour Virginie,Nous vous remercions pour votre note à la suite de votre séjour au Campanile Val de France.En espérant vous accueillir à nouveau lors d'une prochaine visite dans la région.Cordialement.