バーベキュー / ピクニック エリア

ロードウェイ イン アット レイク パウエルの口コミ

2 out of 5

口コミ

7.2

良い

評価 10 - 1002 件の口コミ中 227 件が非常に良い" "
評価 8 - 1002 件の口コミ中 386 件が良い" "
評価 6 - 1002 件の口コミ中 204 件が普通" "
評価 4 - 1002 件の口コミ中 106 件が不満" "
評価 2 - 1002 件の口コミ中 79 件が非常に不満" "

7.2/10

清潔度

7.6/10

スタッフとサービス

7.0/10

設備とサービス

6.8/10

施設のコンディションと設備

6.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

MIO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
凄く良かったです!
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 18 日)
親愛なるMIO様肯定的なレビューをありがとうございます! ご滞在中に素晴らしい経験をされたと伺い、大変嬉しく思います。 私たちはすべてのお客様に優れたサービスと快適な環境を提供するよう努めています。 あなたのフィードバックは非常に高く評価されており、近い将来にまた楽しい滞在ができることを願っています。心から、ホテルマネージャー

6/10 (普通)

??

値段がリーズナブルなので、旅を安く済ませたい方にはおすすめです。
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
お客様、レビューありがとうございます! 貴重なご意見をいただき、当ホテルがリーズナブルな価格であると感じていただけたことを嬉しく思います。 当社は旅行者に手頃な価格のオプションを提供するよう努めており、予算を抑えて旅行したいと考えている他の人にも当社を勧めていただければ幸いです。 私たちはあなたの推薦を尊重し、将来的にまたあなたを歓迎することを願っています。心から、ホテルマネージャー

10/10 (非常に良い)

Doi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Masashi

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
価格に対してのコスパは良い。スタッフも親切でした。
2022 年 4 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 7 日)
Dear Guest, Thank you for being our guest. I'm glad you had such a nice experience with us, and I sincerely thank you for your positive comments. We enjoy providing a great experience for all kinds of travelers, and I'm very pleased that you enjoyed being with us at our hotel. We'll be here for you in the future if you visit the area again, and we always strive to maintain a great experience for our guests like you. Sincerely, Hotel Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 6 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 6 月 25 日)
Dear Guest, Thank you for your valuable time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 8 to 10, please be sure to let us know. We appreciate your business. Sincerely, Hotel Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
写真のイメージと違いすぎた 現実に近いイメージ写真なら別の場所を予約したと思う… スタッフの対応は問題なかった
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 18 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at our hotel. Your feedback is very important to us. I was concerned to see that you were not impressed with our property. We have noted all your concerns and share them with the respective department action. You can expect a still better experience next time. Please visit us again. Sincerely, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高のロケーション
一階の部屋で、広くてバルコニーで夕日を見ながら過ごすことができてとても快適でした。ホテルの目の前がスーパーというのもとても良かったです。ホースシューベンドやアンテロープキャニオンに行くにもとても便利でした。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 15 日)
Dear Guest, Thank you so much for your kind words. I’m so pleased that our amenities were to your liking and our served as a perfect location to accommodate your needs. We take real pride in this hotel and in serving guests like you, and I’m extremely happy that you had such a pleasant stay. Sincerely, Hotel Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 21 日)
Dear Guest, Thanks so much for your very kind feedback. I sincerely appreciate your 3-star rating, and I am pleased you had a nice experience with us. You can expect a still better experience next time. Please visit us again soon. Sincerely, Hotel Manager

4/10 (不満)

nm、CA

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
必要最低限のロッジです
2018 年 11 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 28 日)
Dear Guest, Thanks for your 2 star rating on your recent stay. We would like to discuss more on what make your stay less then desire. Sincerely, Hotel Manager.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ペイジのモーテル
道路を挟んですぐスーパーなのでとても便利です。新しいモーテルではありませんが快適でした。
2018 年 10 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 27 日)
Dear Guest' Thanks for your nice comments. We are pleased that our location was convenient for you as it was close to your areas of interest. We certainly try our best to offer the best and certainly the most comfortable stay possible. We look forward to hosting you again very soon! Sincerely Hotel Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地条件がいいホテルです
アンテロープキャニオンのツアー会社があり大変便利でした。目の前にsafewayがあり、夜ご飯の調達に困りませんでした。無料でついてくる朝ご飯(特にワッフル)がとても美味しかったです!
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 24 日)
Dear Guest, Thank you for the wonderful review of your stay at our hotel. We are delighted to know everything went great during your stay and that our location was perfect for your needs. It was a pleasure hosting you, and we hope you will continue making us your home whenever you are in our area. Sincerely, Hotel Manager

4/10 (不満)

Masaki-ck

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
フロントスタッフの対応は無愛想で寂しかった。 アンテロープキャニオンにアクセスが良い為、 ページ全体的にホテル料金が高い印象を受けた。 このホテルは値段の割にはサービスは良くないかなと感じ残念でした。
2018 年 7 月に 1 泊滞在
ホテルマネージャーからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 10 日)
お客様、 レビューをいただきありがとうございます。 フロントデスクスタッフのおかげでご迷惑をおかけして申し訳ございません。 我々は可能な限り最高のゲストエクスペリエンスを提供し、我々が仕事をしなければならないものを可能な限り提供することに重点を置いています。 ほとんどのゲストにとって、これは快適な滞在になります。 私はあなたが将来私達と一緒にとどまることを再考することを願っています。 私たちはいつもこれまで以上にプロパティを改善するよう努めています。 敬具、 ホテルマネージャー

8/10 (良い)

ke

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 6 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 2 日)
Dear Guest, Thank you for your valuable time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 4 to 5, please be sure to let us know. We appreciate your business. Sincerely, Hotel Manager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
二度とは泊まらないだろう
部屋は狭く古く汚かった。
2018 年 5 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ペイジの中心地にあり、便利です。
Safewayが通りの反対側にあります。歩ける範囲にレストランが何軒もあります。アンテロープキャニオンツアーズのオフィス(集合場所)まで、徒歩3分です。部屋は普通のモーテル仕様です。冷蔵庫と電子レンジがあります。無料の朝食は飲み物とヨーグルトとパンとワッフルです。
avilla からの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 29 日)
thank you for review you stay and you time

8/10 (良い)

ますやん、日本

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ペイジの町の中心地にある便利なホテル
 隣には、中華料理店があり、目の前にガソリンスタンド、スーパーマーケットもある便利な位置にあります。冷蔵庫、電子レンジも部屋に備え付けられているので、スーパーで食材を購入していました。 ただ、洗面台がバスユニットと同じスペースにあるのが難点でした。
2018 年 2 月に 1 泊滞在
親愛なるゲスト、ありがとうございました。からの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 11 日)
親愛なるゲスト、ありがとうございました。

4/10 (不満)

Elizabeth

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
The property was pretty clean but old. Overdue for a comprehensive refurbishing. Refrigerator did not work. Not very comfortable and the area ok but not great. Good if you are just passing through, or, for road workers to stay. We had a bunch near us with their huge, noisy trucks and utility vehicles. Also homeless around the property.
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Dear Elizabeth,Thank you for your review. We appreciate your feedback regarding the cleanliness of our property. We apologize for any inconvenience caused by the outdated condition and the non-functional refrigerator. We understand that the area may not have met your expectations. We appreciate your suggestions and will take them into consideration for future improvements.Sincerely, Hotel Manager

6/10 (普通)

Daniel

気になった点 : 設備とサービス
The tv didnt work. I booked in advance and requested ground floor due to medical condition. But i was given 2nd floor so had to climb stairs.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Dear Daniel,Thank you for taking the time to review your recent stay. We apologize for the inconvenience you experienced with the TV not working and the room allocation. We understand the importance of accommodating special requests, and we regret that we fell short in this regard. Your feedback is valuable, and we will use it to improve our services.Sincerely, Hotel Manager

2/10 (非常に不満)

jianzhong

Facilities are old, sofas are too dirty
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Jianzhong,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience caused by the condition of our facilities and sofas. We take cleanliness and maintenance seriously, and we will address these concerns immediately to ensure a better experience for future guests. Your feedback is invaluable, and we appreciate your honesty.Sincerely, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Kathryn

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Mostly clean, very comfortable, nice sliding glass door with view of pool, and could keep an eye out on my vehicle through the peep hole. I would return to this motel again if I'm in the area.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Kathryn,Thank you for taking the time to share your positive experience at our motel. We're delighted to hear that you found our rooms to be mostly clean and very comfortable. It's great that you enjoyed the sliding glass door with a view of the pool. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back whenever you're in the area.SincerelyHotel Manager

10/10 (非常に良い)

Javier

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Javier,Thank you for giving us a perfect rating! We're thrilled to hear that you had a wonderful experience at our hotel. Providing exceptional service and creating memorable stays is our top priority. Your feedback is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back on your next visit.SincerelyHotel Manager

6/10 (普通)

Kent

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
No parking spaces and WiFi is not working.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Kent,Thank you for bringing these issues to our attention. We apologize for the inconvenience caused by the lack of parking spaces and the WiFi not working. We understand the importance of these amenities and we are actively working to address these concerns. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to improve your experience in the future.SincerelyHotel Manager

6/10 (普通)

Andrea Maria

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
Das Zimmer ist sehr in die Jahre gekommen. Die Stühle und Möbel waren sehr abgenutzt. Das Bett war bequem. Die Tür machte nicht wirklich dicht, es zog und war deshalb kalt. Das Fenster konnte man nicht öffnen, was aber nicht bei allen Zimmern so ist. Das Bad ist auch sehr in die Jahre gekommen und war nicht sehr sauber. Wir würden das nächste Mal eine andere Unterkunft wählen, der Aufenthalt war aber ok.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Liebe Andrea,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback mit uns zu teilen. Wir entschuldigen uns für etwaige Unannehmlichkeiten, die Ihnen während Ihres Aufenthalts entstanden sind. Wir freuen uns über Ihre Kommentare zum Zustand des Zimmers und arbeiten aktiv an der Verbesserung unserer Einrichtungen. Wir hoffen, Ihnen in Zukunft eine bessere Erfahrung bieten zu können.AufrichtigHotelmanager

10/10 (非常に良い)

Raymond、Nepean

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Raymond,Thank you for the perfect rating! We're thrilled to hear that you had such a positive experience during your stay at our hotel. Providing exceptional service and creating memorable stays is our top priority. Your feedback is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back on your next visit.SincerelyHotel Manager

10/10 (非常に良い)

perla

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Perla,Thank you for the perfect rating! We're delighted to hear that you had such a positive experience during your stay at our hotel. Providing exceptional service and creating memorable stays is our top priority. Your feedback is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back on your next visit.SincerelyHotel Manager

8/10 (良い)

simone

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Simone,Thank you for your review and for choosing our hotel. We're glad to hear that you had a positive experience during your stay. We appreciate your feedback and will continue to strive for excellence. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.SincerelyHotel Manager

6/10 (普通)

Jiawen

グループ旅行
良かった点 : 設備とサービス
気になった点 : スタッフとサービス
Close to many restaurants and supermarkets. No room service during my stay. The sheets are not very clean. The front desk stuff is very friendly
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 20 日)
Dear Jiawen,Thank you for your review and feedback. We're glad to hear that you appreciated our convenient location and friendly front desk staff. We apologize for any inconvenience caused by the lack of room service and the cleanliness issue with the sheets. We will address these concerns with our team to ensure improvements. We hope to have the opportunity to welcome you back for a better experience.Sincerely, Hotel Manager

6/10 (普通)

Richard Paolo

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 18 日)
Dear Richard Paolo,Thank you for taking the time to review our hotel on Expedia. We appreciate your feedback and value your opinion. If there is anything specific you would like to share about your stay, please don't hesitate to reach out to us directly. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better experience.Sincerely, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Grissett

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Muy buen trato, manuales y las habitaciones bien cómodas
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 17 日)
Estimado Grisset,Gracias por sus comentarios positivos sobre su reciente estadía. Estamos encantados de saber que recibió un muy buen trato por parte de nuestro personal y que nuestras habitaciones le parecieron cómodas. Estamos orgullosos de brindar un servicio excelente y garantizar que nuestros huéspedes disfruten de una estadía cómoda. Agradecemos su apoyo y esperamos darle la bienvenida prontoAtentamente,Gerente del hotel

4/10 (不満)

qixin

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hygiene is too bad, the skin is itchy when sleeping! The sound insulation effect is very poor, one night did not sleep well!
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 17 日)
Dear Qixin,We apologize for the issues you experienced during your stay. We take hygiene very seriously and will investigate and address any concerns immediately. Additionally, we apologize for the poor sound insulation that affected your sleep. We appreciate your feedback and will take steps to improve these areas. We hope to have the opportunity to provide a better experience for you in the future.Sincerely, Hotel Manager

2/10 (非常に不満)

Andrie

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
When i arrive on march 8..i can not check in because should be check out 10:30 am..and i came 09:45am.i just want to check in for take shower and take a rest only 45 minutes.. not allowed to check in and have to pay again just came from antelope upper canyon shocked by the inhumane staff..I was booked from March 7 in the evening..late check in because it was too far to come at the hotel
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Dear Andrie,Thank you for sharing your experience with us. We apologize for any inconvenience you faced during your check-in process. We understand that after a long journey and visiting Antelope Upper Canyon, you were looking forward to taking a shower and resting for a short while. We apologize for any miscommunication or inconvenience caused by our staff. We appreciate your feedback and will consider it to improve our service. We hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Jeremy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Dear Jeremy,Thank you for your excellent score of 5 out of 5! We're delighted to know that you had a nice stay at our hotel looking at a 5-star rating. We appreciate your feedback and look forward to hosting you again in the future.Sincerely, Hotel Manager

8/10 (良い)

Raul

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Would like to see more towels per person and the toilet paper stocked instead of left empty. Stained sheets and musty smell. Can provide pictures.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Dear Raul,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the issues you experienced during your stay, including the lack of towels, empty toilet paper holders, stained sheets, and a musty smell. We take these matters seriously and will address them with our housekeeping team to ensure improvements are made. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.Sincerely, Hotel Manager

2/10 (非常に不満)

Raffaele

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Dear Raffaele,Thank you for sharing your rating and feedback with us. We apologize for any dissatisfaction you experienced during your stay. We would greatly appreciate it if you could provide us with more information regarding the specific issues you encountered, so we can investigate and address them accordingly. Your feedback helps us improve our services and ensures a better experience for our guests. We hope to have the opportunity to make it up to you in the future.Sincerely, Hotel Manager

6/10 (普通)

Joanna

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Dear Joanna,Thank you for sharing your rating and feedback with us. We appreciate your honest review. If there are specific areas where we can improve, please let us know so we can address them accordingly. We value your feedback and strive to provide the best possible experience for our guests. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more enjoyable stay.Sincerely, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Naftuli

良かった点 : 設備とサービス
Was easy and smooth
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Dear Naftuli,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that your experience at our hotel was easy and smooth. Providing a seamless and hassle-free stay is our top priority. We appreciate your kind words and hope to have the opportunity to welcome you back in the future for another enjoyable experience.Sincerely, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Ramona

良かった点 : 清潔度
The area is not that great but we were only there two nights. It was okay for a quick vacation.
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Dear Ramona,Thank you for your feedback. We are glad to hear that your quick vacation stay with us was satisfactory. While the area may not have met your expectations, we hope that the overall experience was enjoyable. We appreciate your review and hope to have the opportunity to welcome you back for a longer stay in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Diane

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
👍
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Dear Diane,Thank you for taking the time to leave us a 5-star review on Expedia! We are thrilled to hear that you had such a positive experience during your stay with us. We strive to provide exceptional service and it's rewarding to know that we succeeded in meeting your expectations. We hope to see you again soon!Sincerely, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Jose antonio

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Dear Jose Antonio,Thank you for your excellent rating on Expedia. We're thrilled to hear that you had a fantastic experience during your stay at our hotel. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your positive feedback. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.Sincerely, Hotel Manager

2/10 (非常に不満)

Jenna

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Waited at the front desk for 45 minutes to check in with no help from anyone. Ended up having to find a different hotel last minute. Would not recommend
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Thomas からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 11 日)
Thank you for sharing your feedback. We are disappointed to learn about your experience and would like to address the concerns raised in your review.We sincerely apologize if there was any confusion regarding the waiting time at our reception. Upon reviewing our records and surveillance footage, we found that you waited for approximately 11 minutes, not the 45 minutes mentioned in your review.Please understand that, on the occasion you visited, our team was assisting another guest outside the lobby. We strive to maintain a maximum time limit of 15 minutes when stepping away from the reception, and we sincerely appreciate your patience during this time.Our commitment to resolving issues promptly is reflected in our policy of addressing room concerns within 15 minutes. However, as our rooms are situated on the exterior, it occasionally takes up to 5 minutes for us to reach them.We place a sign indicating our absence from the reception but understand that it might not explicitly state the exact return time due to the nature of the tasks involved. We appreciate your understanding and hope you consider updating your review with the accurate waiting time of 11 minutes.We regret any inconvenience caused and assure you that your experience is not reflective of our usual standards. We genuinely hope you give us another chance, as we believe you would have had a great stay if not for this isolated incident.Thank you for your understanding.Best Regards,Hotel Manager

8/10 (良い)

Jung Hoon、San Diego

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 20 日)
Dear Jung Hoon,Thank you for taking the time to rate and review your recent stay with us. We're glad to hear that you had a positive experience overall. If there is anything we can do to make your next stay even more enjoyable, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back.Sincerely, Hotel Manager

2/10 (非常に不満)

chirag

気になった点 : スタッフとサービス
The property was closed and booking dot com did not give a refund
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 17 日)
Dear Chirag,Kindly contact the site where you have reserved the room.RegardsHotel Manager

8/10 (良い)

Maximilian

良かった点 : 清潔度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear Guest,Thank you for your review and rating! We appreciate your feedback and are glad to hear that you had a positive experience at our hotel. If there is anything we can do to improve and earn that fifth star, please let us know. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Sincerely, Hotel Manager

8/10 (良い)

Qiquan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
1 day stay at Page
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear Qiquan,Thank you for your review and rating! We appreciate your feedback and are glad to hear that you had a positive experience at our hotel. We strive to provide excellent service and a pleasant stay for our guests. If there is anything we can do to improve and earn a higher rating next time, please let us know. We value your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Sincerely, Hotel Manager

6/10 (普通)

Jan

カップルで旅行
Was clean & tidy but dated.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear Jan,Thank you for your review! We appreciate your feedback and are glad to hear that you found our hotel clean and tidy. We understand that the dated appearance may have affected your experience, and we will consider this as we continue to improve our facilities. We value your feedback and hope to have the opportunity to provide you with an even better experience in the future.Sincerely, Hotel Manager

8/10 (良い)

Monica Vanessa

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 25 日)
Dear Monica, Thank you for taking the time out of your busy schedule to write a review about your stay at our hotel. We would like to know what we can improve to earn a 5 5-star review on your next stay. Sincerely, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Brandi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
I don’t think the toilet was actually bolted to the floor but it did flush. The tv didn’t work but we just needed to sleep so it was fine.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Dear Brandi,Thank you for your feedback. We are glad to hear that despite the issues with the toilet and TV, you were still able to have a positive experience during your stay. Your input is valuable to us, and we will address the maintenance issues you mentioned to ensure a more enjoyable experience for future guests. We look forward to welcoming you back for an even better stay in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Sergei

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 8 日)
Dear Sergei,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your positive experience. We are thrilled to receive your 5-star rating and are delighted to hear that you had an exceptional stay at our hotel.We truly appreciate your feedback and look forward to welcoming you back for another outstanding experience in the future.SincerelyHotel Manager

10/10 (非常に良い)

Jordan

2023 年 12 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 20 日)
Dear Guest,Thank you for the fantastic 5-star rating! We're thrilled that you had a great experience during your stay. We can't wait to welcome you back for another wonderful visit.Sincerely, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

CAROL、Hurricane

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff was very pleasant. Room spacious and clean. Breakfast was good also.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 30 日)
Dear Carol,Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We're delighted to hear that you found our staff pleasant, the room spacious and clean, and enjoyed the breakfast. We strive to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests, and your feedback is truly appreciated. We look forward to the opportunity to welcome you back for another great stay.Sincerely, Hotel Manager