外観

ウッドスプリング スイーツ ダヴェンポート フロリダの口コミ

2.5 out of 5

口コミ

6.6
評価 10 - 516 件の口コミ中 164 件が非常に良い" "
評価 8 - 516 件の口コミ中 95 件が良い" "
評価 6 - 516 件の口コミ中 84 件が普通" "
評価 4 - 516 件の口コミ中 68 件が不満" "
評価 2 - 516 件の口コミ中 105 件が非常に不満" "

7.6/10

清潔度

7.2/10

スタッフとサービス

6.2/10

設備とサービス

7.6/10

施設のコンディションと設備

7.0/10

環境への配慮

口コミ

2/10 (非常に不満)

Mary Ellen、Brooklyn

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Upon arrival to my room, immediately saw ROACHES everywhere. General Manager was notified, and he saw no problem. I WILL NEVER STAY HERE! Or any Woodspring Suites after this!
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Carlos Rodriguez GM からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Thank you for sharing your comments regarding your recent stay with us. First and foremost, please accept our sincerest apologies for your unsatisfactory stay. While negative reviews are disappointing to our team, it provides us with an opportunity to improve. We take great pride in delivering a quality product and superior service and clearly failed to do so for you. We would appreciate the opportunity to speak with you directly to get details of your experience so that we may, first have an opportunity to make it right for you and, secondly, address your concerns so that similar situations do not occur. Thank you again for taking the time to provide your remarks. In our ongoing efforts to improve there is no better tool than our guest’s feedback, whether positive or negative. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager

10/10 (非常に良い)

Maria

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 5 泊滞在
Carlos Rodriguez GM からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Thank You!

10/10 (非常に良い)

Mario

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Thanks
2024 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Laureen

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This is our go to place! Love Love Love!!!
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Carlos Rodriguez GM からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 10 日)
Thank you!

2/10 (非常に不満)

Marian

2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Robert

2024 年 4 月に 2 泊滞在
Carlos Rodriguez GM からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Thank You!!

10/10 (非常に良い)

Leonardo、Doral

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Carlos Rodriguez GM からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Thank You!!

2/10 (非常に不満)

Ann

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Carlos Rodriguez GM からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Thank you for your feedback regarding your stay. Our guest expectations are very important to us and when we fall short we take it very serious and strive to correct the issues. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity.Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager

10/10 (非常に良い)

Laureen

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great Customer Service!!!
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Carlos Rodriguez GM からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Thank You!!

10/10 (非常に良い)

Raymond

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The fault of your own with them dogs and those hotel rooms bark all night. Plus, it’ll be nice if you have iron in the room other than that, everything else was perfect staff very professional very clean
2024 年 4 月に 7 泊滞在
Carlos Rodriguez GM からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
We will try to do better.

2/10 (非常に不満)

Carol

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This probably has German roaches in our room. People was arguing in parking lot outside. Moving trucks in parking lot. Not a safe spot for family. Roaches crawling on bed too. Don’t do it.
Carlos Rodriguez GM からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Thank you for your feedback regarding your stay. Our guest expectations are very important to us and when we fall short we take it very serious and strive to correct the issues. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager

10/10 (非常に良い)

Ben

2024 年 4 月に 1 泊滞在
Carlos Rodriguez GM からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Thank You!!

2/10 (非常に不満)

Douglas

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff the rudest I’ve ever met
Carlos Rodriguez GM からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Thank you for sharing your comments regarding your recent stay with us. First and foremost, please accept our sincerest apologies for your unsatisfactory stay. While negative reviews are disappointing to our team, it provides us with an opportunity to improve. We take great pride in delivering a quality product and superior service and clearly failed to do so for you. We would appreciate the opportunity to speak with you directly to get details of your experience so that we may, first have an opportunity to make it right for you and, secondly, address your concerns so that similar situations do not occur. Thank you again for taking the time to provide your remarks. In our ongoing efforts to improve there is no better tool than our guest’s feedback, whether positive or negative. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager

6/10 (普通)

monica、Washington

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
Convenient location Staff rushing customers to leave No perks Not flexible when asked for 1 hour check out experience
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Carlos Rodriguez GM からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 29 日)
"Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay. We are so sorry that we didn't live up to your expectations. Your stay does not seem to be what most of our guests have experienced. We will ensure we share your review with our entire team, so that we can continue to improve. CRodriguez@sandpiper.us.com. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager"

10/10 (非常に良い)

Karen

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I stayed at this property for a business trip and it met my needs based on location and proximity to major roadways, walkability to various food options nearby, ease of check-in, utility of the room, and safety of the property. I would stay there again if the need arose.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Carlos Rodriguez GM からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
Thank you.

4/10 (不満)

raymond

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The restroom in the lobby was not allowed to be used, the coffee pot in lobby was not working, the room has a kitchen with no utensils. The hotel was being used by homeless. I don't recommend this hotel too anyone.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Carlos Rodriguez GM からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

10/10 (非常に良い)

Eva

2024 年 3 月に 2 泊滞在
Carlos Rodriguez GM からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Thank you!!

6/10 (普通)

Kenneth

2024 年 3 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Kenneth

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Close to Food store, good.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Carlos Rodriguez GM からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 20 日)
Thank You.

10/10 (非常に良い)

Marikin

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The cleanliness of the property. Front desk was friendly very professional getting me checked in fast and easy! Great customer service
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Carlos Rodriguez GM からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Thank You!!

8/10 (良い)

Christina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I like the business model of keeping things simple to keep costs lower. Staff was great, very accommodating early check in was simple room was very spacious has a whole kitchen
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Carlos Rodriguez GM からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Thank You.

2/10 (非常に不満)

Katti

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Had to call to be buzzed in activity of people all through the night
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Carlos Rodriguez GM からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
My most sincere apologies about your stay. We will do better next time.

4/10 (不満)

Dennis

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
The staff was incredibly friendly and helpful. The room however had excessive hair on the floor in the bathroom. There was animal hair on beds, pillows and floor.
2024 年 3 月に 9 泊滞在
Carlos Rodriguez GM からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
My apologies concerning your stay. We will do better.Thank You.

8/10 (良い)

Bobby D

2024 年 3 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Rosemary

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very basic but great for the price. Disappointed that no shampoo but large store was close. Convenient to Hwy27 to get to where we wanted to go. Could use an oven instead of a dishwasher
2024 年 2 月に 10 泊滞在

4/10 (不満)

Derek

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
check in does not open till 3 pm - inconvenient for me as we were visiting friends in the area.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Carlos Rodriguez GM からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 12 日)
Our most sincere apologies about your check-in experience.

6/10 (普通)

Francisco

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 設備とサービス
I find the property well located and the staff is nice and prompt to help. This is what I loved about being there, BUT and there is a big one here, I will not return. For some reason some of us staying there chatted about the connectivity issue with wireless signal no matter the provider. Also the big turn off is the internet. They only provide service for one device, on top of that, the signal was not strong enough and we had issues switching from device. I would have prefer to have a room with no TV and wi-fi coverage for us. Had the price been a bit lower I would have understood. It really made the experience uncomfortable for doing work or connecting with family. There are plenty of hotels in the area with similar price and 'unlimited' Wi-Fi coverage. NOT GOING BACK!,
2024 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Laureen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very Clean and Comfortable. Also GREAT Customer Service!!!
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Carlos Rodriguez GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Thank you. Please come back and see us!

6/10 (普通)

Nora

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Carlos Rodriguez GM からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

4/10 (不満)

Alan

家族旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very, very low budget. Bare minimum.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Carlos Rodriguez GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 28 日)
Thank you for sharing your comments regarding your recent stay with us. First and foremost, please accept our sincerest apologies for your unsatisfactory stay. While negative reviews are disappointing to our team, it provides us with an opportunity to improve. We take great pride in delivering a quality product and superior service and clearly failed to do so for you. We would appreciate the opportunity to speak with you directly to get details of your experience so that we may, first have an opportunity to make it right for you and, secondly, address your concerns so that similar situations do not occur. Thank you again for taking the time to provide your remarks. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager

2/10 (非常に不満)

Sherry

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
One of our rooms was crawling with bugs.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Carlos Rodriguez GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 24 日)
Thank you for sharing your comments regarding your recent stay with us. First and foremost, please accept our sincerest apologies for your unsatisfactory stay. While negative reviews are disappointing to our team, it provides us with an opportunity to improve. We take great pride in delivering a quality product and superior service and clearly failed to do so for you. We would appreciate the opportunity to speak with you directly to get details of your experience so that we may, first have an opportunity to make it right for you and, secondly, address your concerns so that similar situations do not occur. Thank you again for taking the time to provide your remarks. In our ongoing efforts to improve there is no better tool than our guest’s feedback, whether positive or negative. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager

6/10 (普通)

nestor

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : 客室の快適度
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Carlos Rodriguez GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 24 日)
Thank you for sharing your comments regarding your recent stay with us. First and foremost, please accept our sincerest apologies for your unsatisfactory stay. While negative reviews are disappointing to our team, it provides us with an opportunity to improve. We take great pride in delivering a quality product and superior service and clearly failed to do so for you. We would appreciate the opportunity to speak with you directly to get details of your experience so that we may, first have an opportunity to make it right for you and, secondly, address your concerns so that similar situations do not occur. Thank you again for taking the time to provide your remarks. In our ongoing efforts to improve there is no better tool than our guest’s feedback, whether positive or negative. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager

8/10 (良い)

Becky

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Carlos Rodriguez GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 24 日)
Thank you for sharing your comments regarding your recent stay with us. First and foremost, please accept our sincerest apologies for your unsatisfactory stay. While negative reviews are disappointing to our team, it provides us with an opportunity to improve. We take great pride in delivering a quality product and superior service and clearly failed to do so for you. We would appreciate the opportunity to speak with you directly to get details of your experience so that we may, first have an opportunity to make it right for you and, secondly, address your concerns so that similar situations do not occur. Thank you again for taking the time to provide your remarks. In our ongoing efforts to improve there is no better tool than our guest’s feedback, whether positive or negative. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager

4/10 (不満)

Luc

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
La présence de coquerelles. Les planchers sales. Les draps qui sentent l’odeur de chiens. Les murs sales.
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Carlos Rodriguez GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 17 日)
Thank you for your feedback regarding your stay. Our guest expectations are very important to us and when we fall short, we take it very seriously and strive to correct the issues. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager

4/10 (不満)

Candice

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The staff was nice. The key card machine was down so I never received a key to the room. I had to be escorted to my room by the staff. The furniture in the room had scratches all over it. Not sure why but looked like a cat had a really bad stay there.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Carlos Rodriguez GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 17 日)
Thank you for your feedback regarding your stay. Our guest expectations are very important to us and when we fall short we take it very serious and strive to correct the issues. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager

6/10 (普通)

Nooruddin

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Carlos Rodriguez GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
My apologies on our inconsistencies.

10/10 (非常に良い)

Alyiah

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Felt Safe
Amazing Stay me and my boyfriend slept comfortably and felt safe and was very quiet. Amazing hotel we’ve been so far!
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Carlos Rodriguez GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 17 日)
Thank you!!

8/10 (良い)

jean

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 10 泊滞在
Carlos Rodriguez GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 17 日)
Thank you for your feedback regarding your stay. Our guest expectations are very important to us and when we fall short we take it very serious and strive to correct the issues. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager

10/10 (非常に良い)

Laureen

出張
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great Customer Service. Our room was So clean . Nice and Quiet surroundings!!!💕
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Carlos Rodriguez GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 15 日)
Thank You!

10/10 (非常に良い)

Adrian

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Carlos Rodriguez GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 15 日)
Thank You!

10/10 (非常に良い)

Claudia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel is in a good area
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Carlos Rodriguez GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Thank You!

10/10 (非常に良い)

Laureen

出張, カップルで旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
So clean! Great Customer Service on all shifts!!!
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Carlos Rodriguez GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Thank You!!!

10/10 (非常に良い)

Patricia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ótimo custo/ beneficio
Atendimento simpático dos colaboradores.Todos muito atenciosos. Maquina de café na recepção e paozinho nas quintas e sexta feiras, foi muito gentil. Quarto grande, confortável condizente com as fotos. Gostei muito, me hospedaria novamente com certeza.
2024 年 1 月に 10 泊滞在
Carlos Rodriguez GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Thank you!!!

10/10 (非常に良い)

Janet

2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mie vierge

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Carlos Rodriguez GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Thank You!

10/10 (非常に良い)

Chanel

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Front desk was awesome
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Carlos Rodriguez GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Thank You!!!

8/10 (良い)

Morgan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was nice to have laundry in the building, wash my own clothes. The grocery store next door was great because I forgot my toothbrush. When I was hungry I could grab a good meal and some snacks.
2024 年 1 月に 13 泊滞在
Carlos Rodriguez GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Thank You!

10/10 (非常に良い)

Paula

ペット同伴の旅行
良かった点 : 設備とサービス
Nice clean rooms
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Carlos Rodriguez GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Thank You!!

10/10 (非常に良い)

Melissa

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Era lo que mi familia necesitaba para el viaje.
2024 年 1 月に 7 泊滞在
Carlos Rodriguez GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Muchas Gracias!!!

4/10 (不満)

Janice

家族旅行
Cockroaches everywhere
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Carlos Rodriguez GMからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
"Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay. We are so sorry that we didn't live up to your expectations. Your stay does not seem to be what most of our guests have experienced. We will ensure we share your review with our entire team, so that we can continue to improve. Sincerely, Carlos Rodriguez- General Manager"