スタンダード ルーム クイーンベッド 2 台 禁煙 冷蔵庫 & 電子レンジ | セーフティボックス (室内)、デスク、アイロン / アイロン台、ベビーベッド (無料)

サザー バークレー, サーステイ コレクション by ベスト ウエスタンの口コミ

2.5 out of 5

口コミ

7.6

良い

評価 10 - 1006 件の口コミ中 315 件が非常に良い" "
評価 8 - 1006 件の口コミ中 329 件が良い" "
評価 6 - 1006 件の口コミ中 197 件が普通" "
評価 4 - 1006 件の口コミ中 91 件が不満" "
評価 2 - 1006 件の口コミ中 74 件が非常に不満" "

8.0/10

清潔度

7.6/10

スタッフとサービス

7.6/10

設備とサービス

7.4/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Takeshi

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 5 月に 5 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2021 年 5 月 19 日)
Dear guest, thank you for your positive feedback. We are glad to hear that your time with us was comfortable and enjoyable. We hope to have you back with us soon! Kind regards, Manny A. General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
周囲にレストランが多くて便利でした。
2020 年 3 月に 2 泊滞在
Customer Care Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 17 日)
Dear Guest, We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards, Customer Care Team

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度
清潔だがトイレが狭い。ホテルでの支払いがこのサイトで予約した時のタックスなど込みの合計額と違っていたので、聞いたところ「セイフティ チェックの料金」だと言われた。治安があまり良くない所なので、加算されたのでしょうか?
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Customer Care Teamからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 14 日)
Dear Guest, We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards, Customer Care Team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スーパーが近くて、清潔で、便利!
見た目は古そうですが、中はとても広くて綺麗です。また、すぐそばにあるスーパーは品揃えがすばらしいです。ビールやワインも豊富ですし、お土産用のお菓子やメープルシロップなど、たくさんあります。また、部屋には大きめの冷蔵庫があるので、サラダやサルサソースも保存でき、便利です。ぜひ、また次も利用したいです。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Customer Care Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 26 日)
Dear guest, thank you so much for your stellar review! This means a lot to us. Hope you enjoyed your visit and we look forward to welcoming you back next time you visit the area. Safe travels!

8/10 (良い)

MASATOSHI

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
ロケーション抜群
荷物が多い中、階段で2階に上がるしかないのはちょっと残念。しかし、中心街に近く、トレジョーのショップも正面にあるので便利。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Customer Care Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 10 日)
Dear Masatoshi, We are delighted to have provided you with suitable accommodation for your trip here. We appreciate your kind rating, and we hope to welcome you back again before long.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
女1人旅にはちょっと。
BARTの駅から徒歩圏内、目の前にTrader Joe's 、部屋には電子レンジもあります。フロントにて簡単な朝食(パン、シリアル、コーヒーなど)が提供されますが、そこでは食べるスペースはなく、部屋に持ち帰る形です。 一般的なアメリカのモーテルです。都市型のホテルと違い、ドアを隔ててすぐ屋外です。セキュリティ面では不安があります。Shattuck Ave.やUCバークレー周辺はレストランもあり、賑やかですが、今回女1人旅でしたのでホテルに帰ることを考えると あまり出歩きたくはありませんでした。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Customer Care Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 27 日)
Dear guest, thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We are disappointed that you don't seem to have had the wonderful experience that the vast majority of our guests do. We sincerely hope that you will give us another opportunity to restore your faith in our hotel and hospitality.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The person at front office is kind. Outside looking did not look great but the room was clean and was confotable to stay.
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Customer Care Teamからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 15 日)
Dear guest, We are delighted to have provided you with suitable accommodation for your trip here. We appreciate your kind rating, and we hope to welcome you back again before long.

6/10 (普通)

Tiger、Tokyo

2018 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便利
近くにスーパーもあり、便利

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
初めてのバークレイ
物価の高いバークレイでは¥20,000/1泊前後は仕方ないのかなと思ったが、チェックアウトの時に観光税とホテル税が込みだと分かり安心した。現地で税の後払いかと思っていた:-) 所詮モーテルだと思っていたが、室内は綺麗で清潔だった。ただ、上下左右の音は結構漏れてきた。一週間の滞在だったので、宿泊者の過ごしぶり次第はであったが……。時差が取れない間は互いに迷惑なこともあった(あるかも)。 アメリカらしく紙コップは沢山備わっている。ガラスのコップやマグカップが使いたければ用意する必要がある。ヘアドライヤーはあったが、予想通り歯ブラシ歯磨きとコップ(紙コップを使えと云うことでしょう)はない。 近所に大きなスーパー TRADER JOE'S (8am-10pm)があり便利だった。冷蔵庫と電子レンジはあるが、持参したラーメン用電気ヒーターが大活躍した。 朝食付きだが、数種のパンとシリアルとジュースとコーヒーのみで、卵とかハムやソーセージ類はなかった:-) また、毎朝8時半にルームサービスが来るので、鍵を掛けて Don't Disturb の札を忘れるとドアを開けられて起こされ悲惨です‥‥‥。
2018 年 3 月に 7 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
快適だがモーテルとしては料金高め
BARTの駅やUCBのキャンパスにもから徒歩圏内で良い。朝食はやや物足りない。しかも、部屋に持ち帰って食べる形なので、運ぶのに少し苦労した。以前に比べてバークレー地区は料金が跳ね上がっており、この手のモーテルとしては割高な印象だが仕方がない。
2017 年 6 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊者

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
きれいなホテル
改装されたばかりできれいな部屋でした。バスタブはありませんがシャワーは温度調節もしやすく清潔で快適でした。冷蔵庫、電子レンジもあって一人旅ならば十分な設備と広さでした。Wi-Fiが繋がりにくかったのが残念でしたが、大きめのテーブルとソファーがあり仕事がしやすかったです。スタッフは笑顔でとても感じが良かったです。

6/10 (普通)

Taku

必要十分なホテル
カリフォルニア大学バークレー校へは車で5分ほど、Trader Joe'sやMcDonald'sへは歩いて行けます。大通りに面してますが夜の交通量は少なく騒音は気になりませんでした。朝食はコーヒーやジュース、トーストやベーグル、甘いペイストリーなど標準的ですが、フロントの前に少しあるだけで量は少なく食べる所も無いので部屋に持ち帰って食べることになります。施設内にランドリーはありません。近所においしそうなパイの店もありました。

6/10 (普通)

たびびと、日本

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ダウンタウン駅から少し歩く
比較的,ご飯を食べるとおりに近い。大学にも近い。はす向かいにスーパーもある。 ただし,作りは下宿って感じ。1階に泊まったが,2階の音が結構響いた。

4/10 (不満)

クレス、Tokyo

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
お勧めしません
ホテルの場所は良いのですが、現地の物価上昇と円安効果のおかげで、昔より2倍高いです。 建物は老朽化していますし、壁が薄いです。 ホテルではなく、モーテルですね。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

6/10 (普通)

Tomo、Japan

良かった点 : 清潔度
clean room
The room is clean and the location is good. Walk away from Berklex st. In 10min.

10/10 (非常に良い)

Kimberly

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Overall, very nice property and close to the university, theater, BART, and many places to eat. Parking is easy. Room is nice with updated amenities. Bed and pillows are comfortable. Bathroom is very nice. Only gripe is that there is very little counter space, so if you've got more than two people, it's going to be a tight fit.
2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Rowell、Maple Ridge

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

joseph robbert

気になった点 : 施設のコンディションと設備
None of the power outlets work
2024 年 5 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Frank

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
Excellent for the price and location to CAL
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Sather Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 22 日)
Dear Frank,Thank you for sharing your feedback! We're thrilled to hear you found our hotel excellent in terms of both value and proximity to CAL. Providing exceptional experiences at competitive prices is our priority. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay.Thank You,Sather Hotel Management

6/10 (普通)

anna

2024 年 5 月に 2 泊滞在
Customer Care Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
Dear Guest, we are always anxious to get feedback from our guests in relation to their stays with us, so we very much appreciate your rating, thank you. Whilst we are pleased that you had a reasonable stay here, we aim to exceed all of our guests’ expectations, and we are disappointed that we did not exceed yours. We sincerely hope you will give us another opportunity to host you. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

6/10 (普通)

Julie

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス
The continental breakfast was weak. There was no liquid creamer and the orange juice tasted watered-down.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Sather Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
Dear Julie,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize for falling short of your expectations regarding our continental breakfast offerings. Your comments are invaluable to us, and we will certainly address the issues you've raised with our breakfast team to ensure improvements are made. We appreciate your patronage and hope to have the opportunity to better serve you in the future.Thank You,Sather Hotel Management

8/10 (良い)

Jane

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Updated motel
2024 年 5 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Youngwoo

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
When we walked into our room, the air conditioning unit was out of service. When I asked for the maintenance to come and fix the unit(the day was hot), the worker said they would send a guy, which they did. But after the maintenance worker just messed with the unit for about 5 minutes, he just left and didnt come back. When we called the front again, they informed us that they will not be able to give us another room or a new air conditioning unit, and told us to deal with it since their manager was not present. Turns out, the manager was well aware of the problem. We were disturbed multiple times by the maintenance guy who left for miscellaneous reasons, just to come and knock on the door again 20 min later. Seeing that not all facilities that we paid for were present or working, and our peace and domicile was disturbed, a refund is absolutely necessary.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Sather Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Dear Youngwoo,We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with our air conditioning unit. Rest assured, we take your feedback seriously and will address the issue promptly to ensure such incidents do not recur. Your comfort is our priority, and we appreciate your understanding.Sincerely,Sather Hotel Management

8/10 (良い)

Julia

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I liked my room (it could be a little noisy the area but I didn't mind and it is very central which I appreciated)
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Sather Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 10 日)
Dear Julia,Thank you for sharing your experience with us! We're delighted to hear that you enjoyed your room and appreciated our central location. We understand that city centers can sometimes be bustling, and we're glad it didn't hinder your stay. Your comfort is important to us, so if you ever have any concerns during your next visit, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back soon!Thank You,Sather Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Brianna、Santa Ana

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great Place!
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Sather Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 9 日)
Dear Brianna,Thank you so much for the PERFECT SCORE review. We are glad you had a wonderful stay at Sather Hotel Berkeley, SureStay Collection By Best Western. We work tirelessly to ensure our guests experience the best hospitality. Again, we are so glad you enjoyed your stay, and we would love to host you again.Thank You,Sather Hotel Management

2/10 (非常に不満)

Richard

2024 年 5 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

wade

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
Room was not ready when we arrived 1.5 hrs after our check in time. No offer for discount or apology or anything.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Sather Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Dear wade,Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the delay in having your room ready upon arrival. Your feedback is invaluable as we strive to enhance our service standards. Please know that our team has addressed your concerns to ensure a smoother experience for future guests. We would be grateful for the opportunity to make it up to you on your next visit.Sincerely,Sather Hotel Management

2/10 (非常に不満)

Douglas

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Care Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Dear Guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

4/10 (不満)

Giovannie

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Care Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Dear Guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

10/10 (非常に良い)

Roxana

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
On the water edge. Love it!
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Sather Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Dear Roxana,Thank you for choosing our hotel for your stay! We're thrilled to hear that you enjoyed our waterfront location. Providing a serene atmosphere on the water's edge is something we take pride in. We hope to welcome you back soon for another wonderful experience. If there's anything more we can do to enhance your next visit, please don't hesitate to let us know. Safe travels!Thank You,Sather Hotel Management

10/10 (非常に良い)

YANFEI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
room quite clean staff friendly
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Sather Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Dear YANFEI,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted you found our rooms clean and our staff friendly during your stay. Our top priority is providing a comfortable and welcoming environment, and we're glad we met your expectations. Your kind words encourage us to continue delivering exceptional service to all our guests. We hope to welcome you back soon for another enjoyable experience.Thank You,Sather Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Cristina

2024 年 4 月に 2 泊滞在
Customer Care Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

10/10 (非常に良い)

Luis

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Would stay again
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Sather Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Dear Luis,Thank you for your kind feedback! We're delighted to hear you enjoyed your stay with us. It's wonderful to know that you would consider staying with us again. Our team strives to provide exceptional service and a comfortable experience for all our guests. We look forward to welcoming you back on your next visit. Safe travels!Thank You,Sather Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Peng

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Sather Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear Peng,Thank You for giving us a perfect rating. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!Thank You,Sather Hotel Management

4/10 (不満)

Christine

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Customer Care Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 29 日)
Dear Guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

8/10 (良い)

Angela

2024 年 3 月に 3 泊滞在
Customer Care Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

8/10 (良い)

Araceli

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Sather Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Dear Araceli,Thank you so much!  Knowing that you enjoyed your time with us indeed makes our day.  We truly appreciate your positive rating and hope you will stay with us again soon next time you visit the area.Thank You,Sather Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Bruce

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Sather Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 13 日)
Dear Bruce,Wow, thank you for a perfect rating. We genuinely appreciate your business and trust in us. We can't wait to have you back for another pleasant stay with us on your next visit to Berkeley.Thank You,Sather Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Miguel

出張, 家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff was so nice and room very clean
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Sather Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 14 日)
Dear Miguel,Thank you for taking the time to share your experience with us! We're delighted to hear that our staff's hospitality and the cleanliness of your room met your expectations. Your positive feedback is truly appreciated, and we look forward to welcoming you back for another exceptional stay.Thank You,Sather Hotel Management

10/10 (非常に良い)

Phil

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Sather Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 13 日)
Dear Phil,Thank you so much for leaving a Perfect Score Rating for your stay at Sather Hotel Berkeley, SureStay Collection By Best Western. Come back and see us soon on your next visit to Berkeley. Until then, take care!Thank You,Sather Hotel Management

8/10 (良い)

Andre

2024 年 2 月に 3 泊滞在
Customer Care Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

10/10 (非常に良い)

Angela

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Customer Care Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

8/10 (良い)

Lisa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Would stay there again
Descent room, clean....amenities. Small motor lodge type, perfect for the price in downtown Berkley. Convient location. Would stay there again.
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Sather Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Dear Lisa,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your positive experience. We're delighted to hear that you found our rooms clean and our amenities satisfactory. It's wonderful to know that our convenient downtown Berkeley location suits your needs. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back on your next visit. Safe travels!Thank You,Sather Hotel Management

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The room was dirty and falling apart. Not sure why its rating is so high.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Sather Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Please be assured that we take your concerns seriously, and our team is addressing the issues raised to ensure a more enjoyable experience for our guests. We appreciate your insights, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more satisfying stay in the future.Sincerely,Sather Hotel Management

2/10 (非常に不満)

Rick

気になった点 : 施設のコンディションと設備
Bathroom was incredibly small. Vinyl floor was coming up and is a trip hazard, aside from being unsightly. Very noisy at night.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Sather Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 16 日)
Dear Rick,Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Our team is committed to addressing the issues you've raised, and we're actively working to enhance the bathroom facilities and minimize noise disturbances. Your insights are invaluable, and we appreciate your understanding. We hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience.Sincerely,Sather Hotel Management

8/10 (良い)

Satoshi

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Well renovated clean room, and convenient location!
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Sather Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Dear Satoshi,Thank you for taking the time to share your experience. We're delighted to hear that you appreciated our well-renovated, clean rooms and found our location convenient. Your kind words motivate us to maintain our commitment to excellence. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay.Thank You,Sather Hotel Management

8/10 (良い)

Natalie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
This is a good option for the price and location. Staff was very nice, parking was easy, beds were comfortable.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Sather Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Dear Natalie,Thank you for taking the time to share your positive experience at our hotel. We are delighted to hear that you found our establishment to be a good option in terms of both price and location. Our team takes pride in providing exceptional service, and we are pleased to know that you found our staff to be very nice. Additionally, it's great to hear that parking was convenient and that you enjoyed the comfort of our beds. We appreciate your feedback and hope to welcome you back for another enjoyable stay.Thank You,Sather Hotel Management

10/10 (非常に良い)

James

2024 年 1 月に 2 泊滞在
Customer Care Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 17 日)
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team