スイート 2 ベッドルーム 禁煙 オーシャンフロント | 部屋からの景観

シェラトンワイキキビーチリゾートの口コミ

4 out of 5

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 1858 件の口コミ中 1284 件が非常に良い" "
評価 8 - 1858 件の口コミ中 345 件が良い" "
評価 6 - 1858 件の口コミ中 119 件が普通" "
評価 4 - 1858 件の口コミ中 53 件が不満" "
評価 2 - 1858 件の口コミ中 57 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

9.0/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

TSUYOSHI

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Akemi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
何度か宿泊していますが大変満足です。
2024 年 4 月に 7 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
Aloha Akemi, Mahalo for returning to Sheraton Waikiki; we are grateful for your continued loyalty. Our goal is to impress every guest with the finest accommodations and unparalleled hospitality, and knowing that our dedicated service consistently creates exceptional experiences for you is truly rewarding. Your kind comments are a delight for our team and will fuel their motivation to keep exceeding expectations. It was an absolute pleasure to accommodate you again, and we look forward to welcoming you back for many more memorable stays. Mahalo, Mari K. Sheraton Waikiki Guest Experience Team

8/10 (良い)

RIE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
Aloha Valued Guest, Mahalo for choosing to stay with us and for leaving your rating. We are delighted to know that you had a great experience here at Sheraton Waikiki. It was a pleasure hosting you, and we look forward to welcoming you back soon. Mahalo, Mari K. Sheraton Waikiki Guest Experience Team

4/10 (不満)

yuko

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
掃除する時間がバラバラで自分達がつたえないとしてくれなかっまのが残念
2024 年 4 月に 7 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
Aloha Yuko, Mahalo for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for any inconvenience caused by the cleaning schedule not aligning with your preferences. We strive to provide a seamless and enjoyable experience for all our guests, and we regret not meeting your expectations. Your feedback is invaluable to us, and we will address it appropriately as we continually aim to better accommodate the needs of our guests. For future stays, please be assured that our front desk is staffed around the clock to ensure your comfort and respond to any requests you may have. We value your business and hope that you will give us another opportunity to showcase the true hospitality we are known for providing.Mahalo, Mari K. Guest Experience Team

8/10 (良い)

Chizuru

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
トロリー乗り場がホテル内にあり便利、ホテルの規模も大きすぎず施設の場所が把握しやすい、一番のお気に入りはインフィニティプール、やっぱり景色が素晴らしい。
2024 年 4 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Tomoe

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
子供も楽しめるプールがある。ビーチの前で便が良い
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Team  からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 26 日)
Aloha Tomoe, Mahalo for taking the time to share your feedback. We were thrilled to hear you all had a wonderful time at our resort. Perfectly situated for unforgettable family getaways, Sheraton Waikiki offers easy access to Waikiki's excitement and stunning beaches. We are so happy to hear that our accommodations and amenities exceeded expectations for everyone in your family of four. On behalf of our entire team, it was our pleasure to host your beautiful family. We hope your two little angels had a magical time too. And we warmly welcome you all back for another great stay anytime your adventures bring you back to Hawaii.Mahalo, Mari K. Sheraton Waikiki Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

Yurika

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Thank you for helping us! It was great hospitality.
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Team からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Aloha Yurika, Mahalo for choosing Sheraton Waikiki. We aim to provide exceptional service and a welcoming atmosphere for all our guests. Therefore, there is nothing more rewarding than knowing that our hospitality helped create lasting memories for you. It is heartening to know that we exceeded your expectations, and we will be pleased to share your compliments with our team. It was an honor serving you, and we invite you to stay with us again the next time your travels bring you back to Hawaii. Mahalo, Mari K. Sheraton Waikiki Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

Chihiro

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルの前にロイヤルハワイアンセンターがあり、到着日もすぐに食事ができたり買い物ができる環境で良かった。何より目の前にビーチがあるので移動が簡単でした。ビーチタオルも貸してもらえるのが良かった。
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 20 日)
Aloha Chihiro, Mahalo for choosing Sheraton Waikiki and for graciously sharing your review with fellow travelers. It brings us joy to know that our prime location next to the Royal Hawaiian Center allowed you to start your stay with fantastic shopping and dining options. Moreover, we are thrilled that you had the opportunity to fully embrace the authentic Oahu spirit on our breathtaking beaches. Our entire team strives to create a relaxing and enjoyable experience for all our guests, and we are glad to have exceeded your expectations. It was a pleasure hosting your visit, and we look forward to the Hawaiian winds bringing you back to our beachfront paradise soon. Mahalo, Mari K. Sheraton Waikiki Guest Experience Team

8/10 (良い)

MAYU

2024 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Kimiya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
便利
2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Toru

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 10 日)
Aloha Toru, Mahalo for being our guest and for the high rating. It is wonderful to learn how much you enjoyed your time at Sheraton Waikiki and that we exceeded all of your expectations. That is exactly what we strive for. We cannot wait to share another fantastic experience with you soon.Mahalo, Mari K. Sheraton Waikiki Guest Experience Team

8/10 (良い)

DAISUKE

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Kensuke

良かった点 : スタッフとサービス
2024 年 3 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

chsa

2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Junya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
good
2024 年 3 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

HIDEO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SHINTARO

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
子供が楽しめるプール、ビリヤードなど沢山有り良かったです。
2024 年 3 月に 6 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 30 日)
Aloha Shintaro, Mahalo for sharing your experience at Sheraton Waikiki. We are delighted to hear that you and your family enjoyed the pool and billiards amenities during your stay. Providing a variety of activities for guests of all ages is a top priority for us, and we are delighted that these offerings contributed to enhancing your overall experience. Thank you for being our guest, and we look forward to welcoming you all back for yet another enjoyable stay.Mahalo, Mari K., Sheraton Waikiki Guest Experience Team

8/10 (良い)

Yoshihiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 3 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SHINJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 17 日)
Aloha Shinji, Mahalo for taking the time to leave your generous rating regarding your recent visit to the Sheraton Waikiki. Your feedback is essential to us. It is a pleasure to know you enjoyed all that we have to offer. We appreciate your patronage and hope that we will have a chance to host you again in the future. Mahalo,Mari K.Sheraton Waikiki Guest Experience Team

8/10 (良い)

TAKESHI

2024 年 3 月に 3 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 4 日)
Aloha Takeshi, Mahalo for taking the time to leave your rating. It is fantastic that you enjoyed your time at Sheraton Waikiki so much. We look forward to hosting you again soon for another great experience. Have a wonderful day.Mahalo, Mari K. Sheraton Waikiki Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

??

2024 年 2 月に 3 泊滞在
GENERAL MANAGERからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 29 日)
Aloha Guest, Mahalo for sharing about your stay at Sheraton Waikiki. We appreciate the generous rating and are glad you enjoyed our hotel. We look forward to seeing you again soon.Mahalo,Mari K.Sheraton Waikiki Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

??

2024 年 2 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Noboru

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ハワイの結婚式で、両親の宿泊先として利用させてもらった。部屋をグレードアップしてもらえて、両親がとても喜んでいるのをみて私達も気持ちよく挙式を迎えられた。
2024 年 2 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Masabumi

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
レストランの朝食がまずい 質を上げて欲しい
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Aloha Masabumi, Mahalo for being our guest and for your feedback. We are disappointed to know that you had issues with the quality of our breakfast. We certainly understand the frustration it may have caused and appreciate your patience in this matter. Guest feedback gives us valuable insight to improve our accommodations and guest experience; therefore, we appreciate your comments. We hope to see you the next time you are in Waikiki.Mahalo,Mari K.Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

HIROYUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Junko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
オーシャンフロントの部屋は最高です。 今回はインフィニティプール側の部屋でした。ラナイに座り、青い海と青い空を見ているだけで元気になります。
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Aloha Junko, Mahalo for the excellent review of Sheraton Waikiki. We are pleased to know how much you enjoyed our ocean views from your accommodations. Our breathtaking views are truly spectacular, and we love that this helped to make your stay memorable. It was our pleasure hosting you, and we look forward to doing so again on your next visit to Waikiki.Mahalo,Mari K.Sheraton Waikiki Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

SAWAI

2024 年 2 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Koya

2024 年 2 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

HIROYUKI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kengo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
良いです
2023 年 12 月に 17 泊滞在

8/10 (良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

Emi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Aloha Emi, Mahalo for the perfect rating! We are overjoyed to learn that from start to finish, your stay was nothing short of exceptional. It was a pleasure having you at Sheraton Waikiki, and we look forward to welcoming you back soon. Mahalo,Mari K.Guest Experience Team

8/10 (良い)

AKIRA

2024 年 1 月に 3 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Aloha Akira, We are glad you enjoyed your time at Sheraton Waikiki. Mahalo for your nice rating, and we look forward to your next visit.Mahalo,Mari K.Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

Kota

2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Masahiro

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても良い
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Aloha Masahiro,Mahalo for sharing about your stay at Sheraton Waikiki. We appreciate the generous remarks and are glad you enjoyed our hotel. We understand the importance of the details that make up a significant stay and are happy knowing our excellent service enhanced your visit with us. We hope to see you again soon.Mahalo,Mari K.Sheraton Waikiki Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

Masahiro

2024 年 1 月に 5 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 3 日)
Aloha Masahiro, Mahalo for choosing Sheraton Waikiki and for the high rating. We are dedicated to providing a comfortable and pleasing atmosphere for all of our guests; therefore, we love that you had a pleasant stay. It was our pleasure hosting you, and we look forward to another opportunity to welcome you back soon.Mahalo,Mari K.Sheraton Waikiki Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

hiroyuki

2024 年 1 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

yuji、nagoya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Aloha Yuji, Mahalo for choosing Sheraton Waikiki and for the excellent rating. We are thrilled to know we exceeded your expectations and you had a great stay. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to hosting you again soon.Mahalo,Mari K.Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

MAKOTO

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Aloha Makoto, Mahalo for the perfect rating. We are glad you had a wonderful time at Sheraton Waikiki. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you back for another outstanding experience.Mahalo,Mari K.Sheraton Waikiki Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

KIYOHIDE

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素晴らしい
立地・サービス・清潔感が最高です。
2023 年 12 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

SATOSHI

2024 年 1 月に 3 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Aloha Santoshi, Mahalo for your review of your stay. Your total satisfaction is always our top priority; therefore, based on your rating, we are disappointed if we did not provide you with the exceptional stay that we want for every guest. We hope to have a future opportunity to restore your confidence in us.Mahalo,Mari K.Sheraton Waikiki Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

KAZUTAKA

2023 年 12 月に 7 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Aloha Kazutaka, All of us at Sheraton Waikiki appreciate your excellent rating. We are glad you had an enjoyable stay and would love to see you again soon.Mahalo,Mari K.Sheraton Waikiki Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

KIYOHIDE

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Toru

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地、サービスなど全て良かったです。 チェックアウト時に取られたリゾートチャージは予定外でしたが…
2023 年 12 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

TETSUJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kazushi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
便利な場所にあり、景色が最高です。
2023 年 12 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mayumi

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
年越しで利用。立地も眺めも良くまた泊まりたいと思いました。
2023 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Maiko

2023 年 12 月に 3 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Aloha Maiko, Mahalo for your review of your stay. Your total satisfaction is always our top priority; therefore, based on your rating, we are disappointed if we did not provide you with the exceptional stay that we want for every guest. We hope to have a future opportunity to restore your confidence in us.Mahalo,Mari K.Guest Experience Team

8/10 (良い)

saeko

2023 年 12 月に 3 泊滞在
Sheraton Waikiki Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 14 日)
Aloha Saeko, We are happy you chose Sheraton Waikiki for your recent visit to Waikiki. It was a pleasure having you as our guest, and we hope you will revisit the next time your travel brings you to our area.Mahalo,Mari K.Sheraton Waikiki Guest Experience Team

6/10 (普通)

Yumi

2023 年 12 月に 2 泊滞在
Guest Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 13 日)
Aloha Yumi, Mahalo for sharing your rating with us. We are disappointed that you did not get to enjoy the exceptional experience that we are known for providing. We hope you will give us another opportunity to gain your trust in the future.Mahalo,Mari K.Guest Experience Team