ザ レッドベリー ニューヨークの口コミ

4.5 out of 5
ザ レッドベリー ニューヨーク
29 East 29th Street, New York, NY

口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 415 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 332 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 150 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 59 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 44 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

HIDETAKA

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 24 日)
Thanks for the outstanding rating, Hidetaka! We're delighted your time at The Redbury New York was so amazing! We strive for excellence. We look forward to hosting you again soon so we can share another fantastic experience with you. Have a splendid day!

8/10 (良い)

LALA

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋は写真の通り素敵でした。 寒い日だったので、エアコンを付けていたのですが、音が大きくて気になったのと、乾燥が酷くて調整が難しかった
2019 年 11 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 28 日)
Thank you for the 4 star rating! I'm glad to know that we made a great impression on you. I look forward to seeing you again soon. So you can share a better experience at The Redbury New York. thank you for sharing! Have a nice day!

10/10 (非常に良い)

Yoshiaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
A great stay
Great location, great service. Cozy room and yet reasonable. I would stay here again next time.
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 9 日)
Thanks for the amazing rating, Yoshiaki! We care deeply about the happiness and satisfaction of our guests. We can't wait to see you again soon for another outstanding experience! Have a lovely day!

2/10 (非常に不満)

JUNKO、japan

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最悪でした
7日間の滞在でしたが、最悪のホテルでした アメニティーは揃ってない日があり、床の掃除ができてなくて バスルームには、髪の毛がこびりついていた日もありましたびっくりしました。 いつもはヒルトン系を予約するのですが、今回はシカゴ移動もありましたので、交通の便の良い場所!と考えての事でしたが・・・・・・ それと、チェックアウトの時に、ホテル税もしっかり請求してきますので、 要注意です!!!! 二度とは泊まりません!
2019 年 8 月に 7 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 6 日)
We appreciate your feedback, Junko. It's unfortunate you had such challenges during your time with us. We're disheartened that our amenities and services offered weren't up to par with your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we'll discuss your concerns with the appropriate members of our team moving forward. We hope for the chance to host you again soon for a more positive experience.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 3 日)
Thank you for sharing your thoughts with us! It's great to see we provided you with such great hospitality. We're hoping we'll be seeing you again during your next visit. Thank you and have a lovely day!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
2019 年 8 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 19 日)
Thank you for sharing your feedback! We are happy that you are satisfied with everything. If there's anything we could have done to make your experience with us more enjoyable, please let us know. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
お部屋の雰囲気がとても素敵でした。歯ブラシ、スリッパは無かったですが、その他必要なものは揃っておりアイロンまであり助かりました。朝は無料のコーヒーを頂き出掛けました。一階の朝食は15ドルでした。帰国の際にタクシーでペンstationまで行きましたが10ドルプラスチップで荷物があっても問題無かったです。また、ニューヨークに来ることがあれば必ず泊まります。
2019 年 7 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 7 日)
Thanks for the amazing rating! We care deeply about the happiness and satisfaction of our guests. We can't wait to see you again soon for another outstanding experience! Have a lovely day!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ニューヨーク旅行初日に滞在しましたが、その後振り返ってみても満足しています。 1902年築とのことでしたが、館内はとても清潔でした。 泊まった部屋は結構狭かったです。 窓が薄く、外の声(飲み屋での話し声)が夜かなり聞こえましたが、治安が良い場所なので安心でした。
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 8 日)
このフィードバックを送信していただきありがとうございます。 私達は私達のゲストに最高の滞在を提供するために私達ができる限り努力しています。私たちはあなたの経験について聞いて後悔しています。私達はあなたの心配事すべてを私達のチームと共有します。私たちはあなたが再び私たちと一緒にとどまることを計画することを願っています。私達は私達のあなたの意見を改善したいと思います。

10/10 (非常に良い)

SF

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全体的に赤で統一されていて、素敵な部屋でした。お部屋の掃除も行き届いていて快適に過ごすことができました。1階のカフェで朝食を取りましたが、パンもおいしく素敵な空間できた。チェックイン・アウトもとてもスムーズですし、また泊まりたいと思います。
2019 年 4 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 5 日)
この素晴らしいレビューを共有してくれてありがとう! 私たちとあなたの時間はとても素晴らしかったです。私達は私達のゲストと忘れられない経験を共有するように努力します。結局のところ、あなたの幸せは私たちの最優先事項です!私達は私達のゲストのために常に上を越えて行くように努力します。私たちは私たちのきれいな宿泊施設のためのあなたの賞賛のすべてに感謝します。あなたの優しい言葉は私たちが仕事をしていることを私たちに知らせます! 私達はあなたの次の訪問を既に楽しみにしているので私達はあなたとまた別の素晴らしい経験を共有することができます!良い一日を!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2018 年 12 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 13 日)
We appreciate the feedback. We're disappointed your time with us was anything less than perfect. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.

6/10 (普通)

Fjord

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
昼前にホテルについてしまったのですが、急きょルームメイクをしてくれてチェックインできたのでありがたかったです。 従業員はどなたも親切で感じの良い方でした。 ただ、夜中の3時から明け方まで隣室でテレビを大音量でつけられたのには参りました。 壁掛け式テレビなこともあり、壁裏の部屋にとても響きます。 部屋自体は清潔で申し分ないのだけれど、壁の防音が残念です。 それとチェックイン時にwifiなどの施設利用料として30ドルかかるので注意が必要です。
2018 年 10 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 4 日)
フィードバックをお寄せいただきありがとうございます、フィヨルド。 私たちは、あなたが私たちと一緒にあなたの時間の間にそのような挑戦をしたことに失望しています私たちはあなたの部屋の騒音レベルにあった問題と、滞在があなたの期待を超えていなかったことを後悔します。私たちはお客様の快適さと満足を心配していますので、チームの適切なメンバーが懸念事項に取り組んでいきます。 私たちはすぐにあなたとより積極的な経験を共有する機会をもう一度私たちに与えることを願っています。

8/10 (良い)

Yumi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 30 日)
Thanks for the great rating, Yumi! We are always working very hard to provide the best experiences for all of our guests. It's great to see that you enjoyed yourself! We hope you plan on visiting again soon, we'd love to have you back! Have a lovely day!

6/10 (普通)

Masae

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
立地は良い
ホテルの雰囲気や部屋の感じは良かった ただ部屋の空調の音がうるさいのと、外の音や隣の部屋の音が筒抜けで気になった エレベーターに近い部屋で、夜中にエレベーターの非常ベルが10分程鳴り続けるとゆう事があったが、ホテルの人が見にきたり何か説明があったりなどが何もなく不安になった 下のカフェはコーヒーも無料で飲めてヨーグルトも美味しかったので毎朝利用しました!
2018 年 10 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 27 日)
あなたのフィードバックを共有してくれてありがとう、マサエ。 あなたのご意見をお待ちしております。あなたが私たちの部屋と美味しい食べ物を愛してくれたことは素晴らしいことです。しかし、私たちは、私たちのチームの適切なメンバーとの遮音と宿泊施設に関する懸念に取り組んでいます。 私たちはあなたをもう一度戻って、さらに肯定的な経験を得ることを楽しみにしています。

6/10 (普通)

Tky、Denver

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
かわいく素敵なホテルです! 飛行機が遅れ、深夜1時のチェックイン時に、安心してね、何でも聞いてね!と言ってくれた従業員もいれば、チェックアウト時にバッグ預かってと言ってから5分経っても誰も来ないから聞いたら、ベルボーイは1人しかいないから仕方ない、という人まで様々。仕方なく自分でベルボーイを探しに行きました。 部屋は大変清潔ですが、大雨で湿ったところに夏なのに暖房を入れていたようで、湿気ともわっとした変な臭いがしてました。他は問題なしです。 朝はカフェで無料でコーヒーが飲めます。 持ち出しも大丈夫で、カフェの方もレストランの方もとても親切!! あとは、ファシリティフィーが高くてびっくりしました!1日税抜き30ドルです。NYってこんなものなんですかね!
2018 年 8 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 17 日)
フィードバックをお寄せいただきありがとうございます。 私たちは清潔な宿泊施設を高く評価してうれしいですが、予約に関連するすべての料金に気づかなかったのは残念です。私たちは施設料金の助けを借りて様々な追加サービスを提供することができます。私たちは、チームの適切なメンバーが前進することで、あなたの懸念に確実に取り組んでいきます。 私たちはすぐにあなたとより積極的な経験を共有する機会をもう一度私たちに与えることを願っています。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
NYらしい洗練された内装
まずホテル。写真で見た通りのラッキーなことにデラックスルーム?へ案内され、8日間を ベッドのマットレスが心地よく快眠できた。 朝食やホテルのレストランなど食べ物もグッド!
2018 年 6 月に 8 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 19 日)
恒例のレビューをありがとう! 私たちとのあなたの時間はとても幻想的でした!快適なベッドをお楽しみいただきありがとうございます。当ホテルのお客様には、ご滞在中にリラックスしてくつろいでいただけることを願っております。あなたの賞賛は私たちに仕事をしていることを知らせてくれます! すぐにもう一度素晴らしい体験をしています。ごきげんよう!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 6 月に 6 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 27 日)
Thanks for the perfect rating! We're pleased to hear that you have fully enjoyed your stay here with us, as we strive to create a full service experience for our guests. We can't wait to see you again soon! Have a stellar day!

10/10 (非常に良い)

NORIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
優しいスタッフ
総合的に大満足です。ホテルスタッフはとても優しかったです。ホテル内無料のWi-Fiは 安心のうちのひとつでした。 英語がイマイチな私達に、嫌な顔ひとつせず、丁寧に案内してくれました。 洗面台の排水の流れが悪かったけれど、綺麗だったからOk! 携帯の充電に 料金が発生する事は知らなかったから、事前に知りたかったな。 でも、いろいろ笑顔で優しく対応してくれたから、これも、しょうがないって思えました。 とにかくスタッフの方々が優しくて、笑顔が良くて、とっても親切でした!
2018 年 5 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 23 日)
素晴らしいレビュー、ありがとうございます! 私たちのスタッフがあなたを大切にしてくれたことはとても嬉しいことです。勤勉なチームに感謝します。私たちはゲストに優れたサービスを提供することに自信を持っており、私たちは期待以上に努力しています。私たちは今後もあなたを再び迎えてくれることを楽しみにしています! あなたのレビューを共有してくれてありがとう。素敵な一日を!

2/10 (非常に不満)

Michelle

2023 年 11 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Constance、Saint Louis

2023 年 10 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Alice

2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Maurice

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The service is one of the best I ever experienced in my many trip around North America.
2023 年 9 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Maria

hotel closed????
2023 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Amy、Fernandina Beach

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Overall very good, but tiny bathroom with almost unusable sink (with no stopper) but unnecessarily gigantic closet. Shower had some mildewed grout that needed attention.
2023 年 8 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Debra

グループ旅行
Moved us to different hotel
I wouldn't know how the Redbury was, our reservation was moved to the Evelyn. We did not request the move, they just moved us.
2023 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Annette、Springfield

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff were very helpful, professional and friendly.
2023 年 7 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Jerry、Wilmington

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
The entire lobby smelled like wood fire from the pizza ovens in the restaurant. There was only one nightstand and one lamp in the room. However, it was conveniently located near subway lines and great restaurants.
2023 年 7 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Gary

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The room was smaller than I expected. The staff were accommodating and professional.
2023 年 7 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 29 日)
Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review. we look forward to seeing you in the future.

8/10 (良い)

SUDHEER

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
.
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 29 日)
Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review. We look forward to seeing you in the future.

10/10 (非常に良い)

Courtnay

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Clean and spacious with easy check in, check out at 12 and free coffee in lobby.
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 24 日)
Thanks so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon.

10/10 (非常に良い)

YAKESHIA

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 24 日)
We really appreciate you taking the time to share your rating with us. We look forward to seeing you again soon.

10/10 (非常に良い)

Barbara

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
I LOVE THIS HOTEL!
Love this hotel. Convenient to work for my business trip. Staff are beyond friendly and accommodating. Happy hour provides an excellent selection of wine and cocktails. The forno baked pizzas perhaps the best in NYC. room the perfect size. Bed comfortable and bedding luxurious.
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 20 日)
Thanks so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon.

6/10 (普通)

Sebastien

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Attention parking scandaleux !
Hôtel bien situé. Mais 3 demandes nécessaires pour que le canapé-lit de la suite soit fait. Et surtout, parking (avec lequel l'hôtel a un accord et quil.conseille !) facturé 2 jours pour une journée et seulement... 45 minutes de plus ! Du vol pur et simple. Scandaleux !
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 29 日)
We're very sorry that you had a negative experience with the self-parking garage. This does not reflect our hotel and its commitment to the highest customer service standards. This will be address with the respective personnel to ensure that this does not happen again. We hope to see you in the future.

2/10 (非常に不満)

Alice、Miami

2023 年 7 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Anthony

2023 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

CYNTHIA、Chicago

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 15 日)
We really appreciate you taking the time to share your rating with us. We look forward to seeing you again soon.

10/10 (非常に良い)

VIKRAM

2023 年 6 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 29 日)
Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review. We look forward to seeing you in the future.

10/10 (非常に良い)

Ninan、Jersey City

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great location
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 11 日)
Thanks so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon. We really appreciate you taking the time to share your rating with us.

10/10 (非常に良い)

Prateek

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Best Staff
2023 年 7 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 11 日)
Thanks so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon. We really appreciate you taking the time to share your rating with us.

10/10 (非常に良い)

Michael

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very nice hotel clean and easily accessible.
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 4 日)
Thank you so much for taking the time to leave us feedback. We hope to see you again soon!

10/10 (非常に良い)

frank

良かった点 : 清潔度
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 1 日)
Thank you so much for taking the time to leave us feedback. We hope to see you again soon!

10/10 (非常に良い)

Joshua、Bronx

2023 年 6 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 17 日)
We really appreciate you taking the time to share your rating with us. We look forward to seeing you again soon.

6/10 (普通)

Luz

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Roaches in the bedroom. Nothing acomodading like a bathrobe
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 25 日)
Hello Luz, Thank you for taking the time to provide this feedback from your most recent stay at The Redbury Hotel. Firstly, I am truly disappointed to hear that the condition of your guest room did not meet your expectations. I can assure you we will act on this feedback and follow up with appropriate departments to rectify these issues going forward. We understand that you are a repeat customer and would love the opportunity to welcome you back to the hotel in the near future to give you the Redbury experience we wish to be known for.

8/10 (良い)

Malgorzata

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Liked helpful desk employees. Good location.Didn’t like resort fees for no excercise facilities no newspapers. Liked good restaurants on premises. Didn’t like false advertising of breakfast talons. There was no breakfast in the hotel
2023 年 6 月に 7 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 25 日)
Thank you so much for taking the time to leave us feedback. We hope to see you again soon!

10/10 (非常に良い)

Tim

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice Hotel
Pleasantly surprised by this hotel. I loved the lobby area and overall look and feel of the hotel. The room was on the smaller size but was clean and met our needs. Location was convenient and walking distance to many sights
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 19 日)
Thank you so much for taking the time to leave us feedback. We hope to see you on a future stay.

4/10 (不満)

Johanna

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Dont recommend, below average stay, poor amenities
I really wanted to like this hotel. I even changed hotels the day before so I could stay here. It looked pretty, cozy and chic online. Well...unfortunately it wasn't. The hotel lobby is nice, and so are the two restaurants. That said, my mother and I were aghast at the room condition. Bumpy carpets, loud unruly air conditioning, uncomfortable beds, dreary lodging/hallways. But what really annoyed us was no hot water for tea, no cups for drinking, no counter space, no fast service (even in an emergency) and bad communication with staff. I called at 6:38AM for ice for my swollen feet, and at 7:27AM, I still had no ice; despite calling several times and upon my mother leaving for LGA and asking directly. At 7:30AM, I hobbled to the nearby Starbucks and got ice. One of the restaurants also gave me ice because I couldn't count on the staff communication. Further, when I arrived- they gave me a hotel room next to a deranged tenant who duck taped negative messages all over her front door. My first room also had an impossibly small bathroom. That was the first impression. Then, they moved me to another room, where there was no counter space and my mother and I had to put our stuff on the floor. Yes, the floor. It was just a weird old "historic" hotel that shouldn't have tenants and should be updated. Moreever, the hotel should have better communications between the phone concierge and the lobby...especially in emergencies. For $250 a night, I don't recommend this NYC hotel.
2023 年 5 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 25 日)
Dear Johanna,Thank you for taking the time to provide us with feedback from your most recent stay at The Redbury Hotel. It is disheartening to read that your stay didn’t meet your expectations. As we have recently re opened the hotel we are working on improving our operational efficiencies and will make the team aware of expectations when it comes to responding in emergency situations. I have addressed the feedback provided with the appropriate departments to prevent issues as such from re-occurring in the future, your feedback is important to us as it provides the chance to overcome these issues encountered. As like many hotels in NYC, they are home to tenants who have lived their entire lives, our Renaissance Revival style hotel has received a historic landmark award for its architectural structure. We are deeply sorry that the hotel wasn’t to your liking as a result of its historic feel. I would love to have the opportunity to speak with you directly. And would love the opportunity to welcome you back to the hotel in the near future to give you the Redbury experience we wish to be known for.

6/10 (普通)

Natalie

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
Rude morning female staff
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 25 日)
Hello Natalie, Thank you for taking the time to provide this feedback from your most recent stay at The Redbury Hotel. Firstly, I am truly disappointed to hear that one of our staff members were rude in your interaction. I can assure you we will act on this feedback and follow up with appropriate departments to rectify these issues going forward. We would love the opportunity to welcome you back to the hotel in the near future to give you the Redbury experience we wish to be known for.

10/10 (非常に良い)

Lukasz

2023 年 5 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 5 日)
Thank you so much for the 10/10 review! We are thrilled to hear that you are enjoying our service and appreciate your feedback.

8/10 (良い)

Franciele

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Hotel 3-4 estrelas
Tive dificuldades com o barulho do ar condicionado, ele realmente é muito barulho enquanto esta ligado, depois que aprendi a desligar consegui dormir bem. O chuveiro também demora cerca de 10-15min pra esquentar mas depois que esquenta funciona muito bem. O atendimento é muito bom, desde o responsável por carregar as malas até gerentes, são atenciosos e sempre dispostos a ajudar. A água poderia ser dada por diária e não apenas duas garrafas no check-in demorei para entender isso e acabei ganhando mais de um dia até que entendi que era apenas no check-in que recebia, fiquei 6 diárias então achei muito pouco pela taxa que é cobrada de uso diário do hotel, tem café todos os dias (café e leite) e também tem direito a uma taça de vinho no seu check-in. Voltaria pela a localização e atendimento.
2023 年 5 月に 6 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 31 日)
Thank you so much for taking the time to leave us feedback. We’re glad that you enjoyed your service! We will continue to improve and hope to see you again soon.

10/10 (非常に良い)

Lauren、Skokie

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff was very friendly and helpful. Location was wonderful.
2023 年 5 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 30 日)
Thanks so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon!