低刺激性寝具、セーフティボックス (室内)、客室ごとに異なる装飾、客室ごとに異なるインテリア

ミレニアム ヒルトン ニューヨーク ワン UN プラザの口コミ

4 out of 5

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 1336 件の口コミ中 678 件が非常に良い" "
評価 8 - 1336 件の口コミ中 285 件が良い" "
評価 6 - 1336 件の口コミ中 149 件が普通" "
評価 4 - 1336 件の口コミ中 97 件が不満" "
評価 2 - 1336 件の口コミ中 127 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

Daisuke

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Destination feeという謎の費用が1日あたり35ドル強制的にチャージされます。
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 19 日)
大輔様、ご意見をお寄せいただきありがとうございます。ご滞在中にデスティネーション料金が予期せぬ出費となった可能性があることは承知しております。当チームでは、ご滞在前にお客様にすべての料金を十分にご理解いただけるよう、常に努力しております。フロントデスクのチームに直接ご連絡いただければ、スタッフがお客様のご体験について詳しくお伺いし、当ホテルでのご滞在についてさらに詳しくご説明いたします。よろしくお願いいたします。よろしくお願いします。Ratna HendriantoGeneral Manager

6/10 (普通)

KYOHEI

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
周辺の治安は良いが水回りが汚いのが気になりました。
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
京平様、率直なご意見をいただきありがとうございます。ご滞在には、よりご満足いただける点がいくつかあったようです。特にスイートの清潔さに関して、ご不便をおかけしたことをお詫び申し上げます。当ホテルのスタッフはお客様の満足を第一に考えており、細部への配慮は当ホテルの価値観の不可欠な部分であることをお約束いたします。フロントデスクのスタッフに直接ご連絡いただければ、お客様のご体験について詳しくお伺いいたします。ありがとうございます。Ratna HendriantoGeneral Manager

6/10 (普通)

Hideki

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 30 日)
Thank you for sharing your feedback, Hideki!We are happy that you are satisfied with everything. If there's anything we could have done to make your experience with us more enjoyable, please let us know. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.Ratna HendriantoGeneral Manager

4/10 (不満)

KASUMI

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 12 日)
Kasumi, we are genuinely concerned to read your rating. We strive to offer enjoyable experiences to our visitors, so it's disheartening to know that your stay didn't meet your expectations. We invite you to reach out to our front desk team directly at Millennium Hilton New York One UN Plaza, as your feedback can help us improve. Thank you.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 18 日)
Thank you for sharing your thoughts with us!It's great to see we provided you with such great hospitality. We're hoping we'll be seeing you again during your next visit to Millennium Hilton New York One UN Plaza. Thank you and have a lovely day!Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

YUTA

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
展望が素晴らしかったです。
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 16 日)
YUTA 様、ミレニアム ヒルトン ニューヨーク ワン UN プラザの素晴らしい眺めをお褒めいただき、大変嬉しく思っております。当ホテルのロケーションは、街の真にユニークな視点を提供しており、ゲストがこの特徴を最大限に活用できるのは常に素晴らしいことです。私たちは訪問者と私たちの街の美しさを共有するのが大好きで、次回の訪問時に同じことをするのが待ちきれません。今後ともよろしくお願いいたします。Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 (良い)

Tao

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
周辺はレストランがいくつかありますが、最低限という感じでそこまで多いわけではありません。 グランド・セントラル駅から歩いて移動すると10分少々かかりますが、拠点としては悪くありませんでした。駅からホテルまでの間にCSV/pharmacyがあるので便利でした。 ホテルの内装はまぁまぁ綺麗(少し年季が入ってるけど)です。川が見える方の部屋でしたが窓からの景色はとても良かったです。エンパイアステートビルも見えました。清掃員の方がとても優しく、チェックアウトの日に部屋の外で会った時チップに対するお礼などのコミュニケーションがあり、ホテル内の安全面ではとても安心感がありました。 1泊辺り30ドルのクレジットが付与され、規模は小さめですがホテルの売店で食事(パンやサンドイッチ、ドーナツ)や飲み物に利用ができます。ホテル近くのダンキンドーナツで朝食を取ることが多かったですが、ホテルで食べる事もできますので選択肢のひとつとしてご参考までに。 隣に国連もあり、治安については比較的不安はありませんでした。 駅からの距離や周辺の環境は満点では無いものの費用面など含めて総合的に考えると全体的には満足です。 楽しい旅行ができました。
2023 年 10 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 26 日)
タオさん、ミレニアム ヒルトン ニューヨーク ワン UN プラザでのご滞在をお楽しみいただけたことを嬉しく思います。立地が便利であること、また私たちの見解やチームメンバーとの温かい交流を高く評価していただいたことを嬉しく思います。また、提供されたクレジットによりお客様の利便性が向上し、当ホテルのショップで楽しいお食事体験をお楽しみいただけたことを嬉しく思います。費用を含めたあらゆる面でご評価いただき、大変感謝しております。また、楽しいご旅行ができたことに大変嬉しく思っております。あなたのレビューを大切にし、次回のご訪問を楽しみにしています。Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 (良い)

Masashi

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I used it for a 6 day stay. There was a problem with the card key sensor, but it was resolved immediately. Housekeeping varies from person to person and the one on the last day was great.
2023 年 10 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 20 日)
Masashi, it's fantastic to hear that the issue with the card key sensor was addressed promptly at Millennium Hilton New York One UN Plaza. Our team members work diligently to ensure such issues are handled efficiently. We're glad that one of our housekeeping colleagues had a positive impact on your stay and we're glad to note this added positivity to your experience. Your experience is a great reminder for us about the importance of consistent service. Please consider coming back to us during your next visit to the city.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

YOKO

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
お部屋も清潔でコーヒーも付いています。スタッフの方も感じが良いです。 そしてお部屋からの眺めが素晴らしいです!
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 24 日)
YOKO 様、ミレニアム ヒルトン ニューヨーク ワン UN プラザのお部屋が清潔なだけでなく、コーヒーなどのアメニティも充実していると感じていただけて大変嬉しく思います。お客様のご満足が当社の最優先事項であるため、当社チームの快適な態度を評価していただければ幸いです。また、お部屋からの素晴らしい眺めをお楽しみいただけたとのこと、大変嬉しく思います。次回ご訪問の際は、当ホテルと活気に満ちた近隣エリアの魅力をさらに探索していただければ幸いです。貴重なご意見をありがとうございました。Ratna HendriantoGeneral Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
かなり古い建物でした。ホテルの周りは比較的静かでした。クリーニングきっちりやってくれてましたが、施設にあるものすべてが古かったです。
2022 年 6 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 17 日)
フィードバックありがとうございます。 私たちとのあなたの時間が完璧にはほど遠いことを知って、私たちはがっかりしました。静かで清潔な施設についてのご意見をお待ちしておりますが、改善のために老朽化した機能について経営陣と話し合います。 今後ともよろしくお願い申し上げます。 Thom Caska General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
便利
公共の乗り物は使用せず、ハイヤーでしたが便利な場所でした。静かです。ファミリーは少ないと思います。マンハッタンのミッドタウンではなく、初めての場所で国連の前で比較的安全だと思うし、ビューも川沿いだし、良かったです。エレベーターが古過ぎるのか音が凄くてアトラクションに乗っている気分で怖かったです。。
2021 年 6 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2021 年 7 月 6 日)
私たちとあなたの考えを共有していただきありがとうございます! 私たちがあなたにそのような素晴らしいおもてなしを提供したのを見るのは素晴らしいことです。ミレニアムヒルトンニューヨークワンUNプラザへの次回の訪問時にまたお会いできることを願っています。ありがとう、そして素敵な一日を! Dan Briks General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2021 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Jessica

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff were very friendly as soon as we came in. The elevator was a little shaky and the floor in the bedroom looked like it could use a steam clean but it was ok for the one night we stayed.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Jessica, thank you for sharing your experience at Millennium Hilton New York One UN Plaza. Our team members strive to provide a warm welcome to all our guests, and we’re delighted you found them friendly. We appreciate your feedback regarding the elevator and bedroom floor. Your comments are valuable, and we will address them to ensure a better experience for future stays. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 (良い)

jorge

2024 年 5 月に 6 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
Thank you, Jorge, for your review of the Millennium Hilton New York One UN Plaza. We're delighted that you had an overall positive experience with us. Our team looks forward to welcoming you back on your next visit.Ratna HendriantoGeneral Manager

6/10 (普通)

Mohammad

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Poor customer service, had to wait 40 mints to check in
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Mohammad, thank you for taking the time to share your feedback. It is regrettable that your check-in experience was not as prompt as expected. At our hotel, guest satisfaction is paramount, and we value all feedback to help us improve. Please reach out to our Front Desk team directly so they can learn more about your experience and speak with you further about your time at our hotel. Thank you.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 (良い)

Amber

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Hello Amber,Thank you for staying at the Millennium Hilton New York One UN Plaza. We truly appreciate your feedback and are glad to see you had a favorable experience. Our team takes great pride in creating memorable stays, and we’re pleased you enjoyed your time with us. We hope to welcome you back soon for another visit to the vibrant New York City!Ratna HendriantoGeneral Manager

2/10 (非常に不満)

OSCAR DE LA、atlixco

NO ENCONTRARON MI RESERVA, TUVE QUE BUSCAR OTRO LUGAR, SOLICITO MI DEVOLUCION. SOY CLIENTA DE EXPEDIA.
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
OSCAR DE LA, thank you for sharing your feedback. We are concerned to learn about your experience and understand how important it is for your reservation to be handled smoothly, especially as a valued Expedia customer.We apologize for the inconvenience you faced with your booking. Your experience is not reflective of our standard of service, and we sincerely regret the frustration it caused. Please reach out to our Front Desk team directly so they can learn more about your experience and speak with you further about your time at our hotel.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Antonio

…good
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Antonio, thank you for your positive feedback about Millennium Hilton New York One UN Plaza. It’s great to hear you had a pleasant stay. The team members strive to ensure every guest has a memorable experience. We hope to welcome you back soon!Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Olga

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Olga, thank you for your fantastic rating! The team at the Millennium Hilton New York One UN Plaza is delighted to know you had a great experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon!Ratna HendriantoGeneral Manager

2/10 (非常に不満)

Ana

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Horrible smell in the lobby area
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Ana,We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations due to concerns with the lobby area. At our hotel, it's very important that guests have an enjoyable stay and feel comfortable throughout their visit. We have private messaged you in hopes that we can connect with you to learn more about your experience at our property. Please reach out to our Front Desk team directly so they can speak with you further about your time at our hotel. Thank you.Ratna HendriantoGeneral Manager

2/10 (非常に不満)

Daniel M.

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
waited 25 min. of a line to check in. Given a room afterwards that was not cleaned-up, Had to return to the desk. Thus were late for dinner reservations. No attempt to add additional check-in persons. The worst check-in experience I had ever had.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Daniel,Thank you for sharing your feedback. We regret that your check-in process fell short of expectations and recognize the inconvenience it caused you. Efficiency and cleanliness are top priorities for us, and we strive to ensure smooth experiences for all our guests.Please reach out to our Front Desk team directly so they can learn more about your experience and speak with you further about your time at our hotel. Thank you.We have private messaged you in hopes that we can connect with you to learn more about your experience at our property.Thank you.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Marell

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Top
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Marell,Thank you for your excellent review! The team at Millennium Hilton New York One UN Plaza is thrilled that you had an outstanding stay. It is wonderful knowing that our service and accommodations met your high expectations. We pride ourselves on offering a top-notch experience for our guests and we are delighted you enjoyed every moment. We're looking forward to welcoming you back the next time you're in New York.Safe travels!Ratna HendriantoGeneral Manager

2/10 (非常に不満)

Sheavonne

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I stayed there Easter weekend with my daughter and niece (minors) and there was a cockroach in our room. Cleaning staff didn’t even clean or pick up the cockroach after I killed it. I asked to speak to the hotel manager and they never called me - even though they said they would and I followed up multiple times. Staff chased me in the hotel restaurant because he forgot I paid the bill for dinner, caused a scene and didn’t even apologize. Most hotels will check you in if your room is ready - this hotel wanted to charge $150USD to go to the room that was ready and available a couple hours early. I stayed at the intercontinental hotel and I arrived at 11am and my room was available and they gave it to us - no upcharge or anything. Just a much better hotel chain for cleanliness and service.
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
Sheavonne, thank you for sharing your experience. It is truly disheartening to hear that the cleanliness and customer service did not meet your expectations during your stay. Addressing such issues is not in line with our hotel values as it is very important to us that guests have an enjoyable experience and feel respected. We do hope to host you once again for a more positive experience.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Albero

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Smooth check in and out. Bottles of water provided at front desk upon check in. Staff made me feel welcome. Great view from my room. Room is spacious, so as bathroom and closet. So clean! Only one restaurant which is Ok. Small cafe was already closed by the time our time spend in hotel. Eating Choice inside hotel is limited but many other choices around the hotel. Less then 10mins walk from Grand Central, which is an easy transport from JFK by LIRR and AirTran. I will stay here again.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Albero, thank you for your fantastic review of Millennium Hilton New York One UN Plaza. We're delighted you had a smooth check-in and check-out experience, and that our team made you feel welcome. It's great to hear you enjoyed the spacious, clean room with a wonderful view. We appreciate your understanding regarding our dining options and we're glad you found alternative choices nearby. The convenience of being close to Grand Central is indeed a highlight. We're looking forward to your next stay with us!Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 (良い)

Kitana

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
It was fine, a great stay for a couple nights
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Kitana, thank you for choosing Millennium Hilton New York One UN Plaza for your recent visit. We're delighted to hear that your stay was great for a couple of nights. We always strive to offer a comfortable experience, and we're pleased that you enjoyed your time with us. Your feedback is much appreciated, and we hope to welcome you back for an even more enjoyable stay in the future.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Eddie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Eddie, thank you for your wonderful rating! The team at Millennium Hilton New York One UN Plaza is thrilled you had an excellent stay. We look forward to welcoming you back in the future and hope you'll enjoy another fantastic experience in the heart of New York City. Safe travels!Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Armando

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotel is clean, quit place
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Armando, it's delightful to know that you found the Millennium Hilton New York One UN Plaza to be clean and peaceful. We take pride in maintaining a serene environment for our guests and ensuring the property is spotless. We believe such an atmosphere greatly enhances the overall stay experience. We hope to welcome you back in the near future for another calm and tidy stay.Ratna HendriantoGeneral Manager

6/10 (普通)

lynn

良かった点 : 清潔度
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Lynn, thank you for sharing your feedback with us. Please reach out to our Front Desk team directly so they can learn more about your experience and speak with you further about your time at our hotel. Thank you.Ratna HendriantoGeneral Manager

4/10 (不満)

Dion

出張, カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The deposit wasn’t accurate
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Dion, we regret hearing about the discrepancy with the deposit during your stay. We strive to provide transparent and clear information about all charges and we apologize if this wasn't the case. We have extended a private message to you in hopes of gaining additional details. We want to learn more to ensure this doesn't happen moving forward, and to possibly address any unresolved matters for you. Thank you for your feedback.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

PAULOS

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Room view to the water part!
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Paulos, we appreciate your wonderful review. The iconic views from Millennium Hilton New York One UN Plaza truly provide spectacular sights of New York. Your positive feedback is the reason we strive to provide our guests with unforgettable experiences. We hope to welcome you back in the near future for another enjoyable stay.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Ricardo

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Everything was great here love it otherwise no parking was here that’s the biggest problem💯
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Ricardo, thank you for your outstanding review of Millennium Hilton New York One UN Plaza! We're thrilled to hear that everything was great during your stay. We understand that parking can be a bit challenging, and we truly appreciate your feedback on that. We're glad you enjoyed your visit and hope to welcome you back soon!Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Felt safe, great staff
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Carol, thank you for this positive review. We're thrilled to learn that at the Millennium Hilton New York One UN Plaza, you felt secure and appreciated the performance of our dedicated team members. It's always our priority to ensure our guests feel safe and well-cared for during their time with us. We sincerely look forward to welcoming you back on your next visit to New York City.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 (良い)

Bibek

良かった点 : 清潔度
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Bibek, thank you for choosing the Millennium Hilton New York One UN Plaza and for taking the time to share your rating. Though your rating doesn't include specific comments, we always strive to provide a better experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back next time your travels bring you to New York.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 (良い)

Christina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Christina, it's delightful to hear that you had a positive stay at Millennium Hilton New York One UN Plaza. As we strive to provide personalized and memorable experiences for our guests, it's great to know that our efforts resonate with you. We hope to have the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the near future.Ratna HendriantoGeneral Manager

4/10 (不満)

Martin、Schindellegi

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Martin, we regret that your recent experience fell short of expectations. We value each guest's feedback as it greatly aids us in continuously improving our service standards. As our goal is to ensure all guests leave with a positive impression of our hotel, we hope to have the opportunity to connect with you directly. Could you please provide us with your reservation details from your stay, including your full name, stay dates, and your confirmation/reservation number? We have private messaged you in hopes that we can achieve this. We look forward to hearing from you.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Jessica

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Always our go to place to stay!
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Jessica, we're thrilled to hear that the Millennium Hilton New York One UN Plaza is your preferred destination! We're humbly grateful that you consistently choose us for your travels, and we can't wait to welcome you back for your next visit. Hoping to make all your future stays just as remarkable, if not more.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Linca

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It is well located
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 12 日)
Linca, thank you for taking the time to leave a brief review. It's wonderful to hear that you appreciated the strategic location of Millennium Hilton New York One UN Plaza. Our central position close to numerous city attractions certainly makes it convenient for our guests' exploration plans. Thank you again for your feedback, and we look forward to welcoming you back in the future.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Whycliffe

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 12 日)
Whycliffe, we're thrilled that your time at the Millennium Hilton New York One UN Plaza was special. Each unique aspect of your stay is important to us, from the view of the city to the warmth of our colleagues. Being ideally situated, we consider our location an added advantage for our guests. We take pride in offering a memorable experience. Do consider us when planning your next trip to New York. You are always welcome.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 (良い)

Kiran

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Near the UN
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 12 日)
Kiran, it's great to hear you appreciated the Millennium Hilton New York One UN Plaza's prime location near the UN. We take pride in being situated in such an iconic and vibrant part of the city. Thank you for your review, and we hope to welcome you back in the future.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Shashvat

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Thank you for the wonderful rating, Shashvat!It's fantastic you enjoyed your time at Millennium Hilton New York One UN Plaza so much! We look forward to hosting you again soon for another amazing experience! Have a fantastic day!Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Elaine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 12 日)
Elaine, your high rating means immensely to us at Millennium Hilton New York One UN Plaza. It shows us that our dedication to providing an outstanding experience to our guests is truly appreciated. We aim to keep our hospitality unique to ensure a memorable stay. We're proud to be located in the heart of the city, offering easy access to marvelous destinations. We are already excited about the prospect of welcoming you back for another great stay in the future!Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Peter

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very close to my meetings.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Peter, it's wonderful to hear you enjoyed your stay at the Millennium Hilton New York One UN Plaza due to its prime location. We're proud of our central proximity to many parts of the city, making it convenient for our guests. We hope the ease of reaching your meetings added to the quality of your trip. Our team members eagerly look forward to welcoming you back in the future for another excellent stay.Ratna HendriantoGeneral Manager

4/10 (不満)

Aleksei

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Aleksei, we appreciate your feedback.We strive to offer our guests quality service and comfort. However, it's unfortunate that your stay with us was anything less than perfect. We'd love to see you again in the future to share a more positive experience with you.Ratna HendriantoGeneral Manager

2/10 (非常に不満)

Chiara

2024 年 4 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 5 日)
We appreciate your feedback, Chiara.Your experience is not on par with the level of service we're accustomed to sharing with our guests. We do hope for the chance to share a more positive experience with you soon.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 (良い)

Katherine

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Katherine, it's great to hear that you regarded your experience at Millennium Hilton New York One UN Plaza to be very good. We are glad to have formed part of your memorable stay and look forward to hosting you in the future for another satisfying stay in our delightful, historic property situated within a vibrant neighborhood. Thank you for your positive feedback.Ratna HendriantoGeneral Manager

2/10 (非常に不満)

Jahangir、North Reading

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Extra charge not known before.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
Jahangir, it's unfortunate to hear about the unforeseen charge. Transparency about rates and fees is essential to us. We have sent a private message to you in order to gather more details, further understand your experience and take appropriate actions. Please also consider contacting our Front Desk team directly to discuss your experience. We appreciate your feedback and thank you for bringing this matter to our attention.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 (良い)

Jongduck

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Jongduck, it's wonderful to see you had a positive experience at the Millennium Hilton New York One UN Plaza. We trust our unique setting and remarkable services played a part in your stay, and we hope you had an opportunity to explore the vibrant neighborhood surrounding us. We're thoroughly looking forward to welcoming you back on your next trip.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 (良い)

Carol

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
helpful staff
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Carol, we're pleased to hear that you found our team members at Millennium Hilton New York One UN Plaza to be helpful during your stay. Their dedication to providing excellent service is one of the details that truly set our hotel apart. We're glad you appreciated their efforts. We hope to welcome you back in the future for another enjoyable stay.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Karla

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Staying here again
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Karla, it's sincerely rewarding to know you're considering another stay at Millennium Hilton New York One UN Plaza. We appreciate your trust in our accommodations and services. We're looking forward to creating even more memorable experiences for you in the future.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 (良い)

Tom

カップルで旅行
Sylvia was awesome! Great customer service
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Tom, we're thrilled that you appreciated Sylvia's outstanding service at the Millennium Hilton New York One UN Plaza. Our team members strive to provide memorable experiences for our guests, so comments like yours are very encouraging. We look forward to welcoming you back for another great stay in the future.Ratna HendriantoGeneral Manager