ロビー

ラ キンタ イン & スイーツ バイ ウィンダム ブルックリン セントラルの口コミ

2.5 out of 5

口コミ

6.8
評価 10 - 765 件の口コミ中 199 件が非常に良い" "
評価 8 - 765 件の口コミ中 210 件が良い" "
評価 6 - 765 件の口コミ中 141 件が普通" "
評価 4 - 765 件の口コミ中 84 件が不満" "
評価 2 - 765 件の口コミ中 131 件が非常に不満" "

7.2/10

清潔度

7.6/10

スタッフとサービス

6.2/10

設備とサービス

6.8/10

施設のコンディションと設備

6.6/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

D

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
sorry to stay in non-tub room, even i was said to a with-tub bathroom room. its okay. But next family had a kid screaming all day, endured for 4 days i stayed. it was good wholly.
2019 年 12 月に 4 泊滞在
gmからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 2 日)
I do apologize for the inconvenience and I would rectify the situation As Soon As Possible. Gm

8/10 (良い)

Yusuke、Japan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
スタッフの対応がとてもよかった
2019 年 9 月に 2 泊滞在
gmからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 9 日)
Thank you,

6/10 (普通)

hikari、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
チェックインよりかなり早い時間でしたが荷物を預かってもらえて助かりました。清潔感は問題ありません。無料朝食についての説明をしてほしかった。忘れていたのと朝早く出なければならなかったので近くにあるスーパーマーケットを利用。こちらは色々あってとても便利でした。 明らかにここにあるはず!と思われるテーブルがなく不便だった。
2018 年 10 月に 1 泊滞在
Mからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 29 日)
Thank you

10/10 (非常に良い)

Alexia

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Every
2022 年 3 月に 3 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 25 日)
Thank you!

2/10 (非常に不満)

Suzanne

2022 年 8 月に 26 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kimberly

2022 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

John

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotels.com put us in a hotel that was closed
The hotel was closed, and we received no notice about the closure from it or from Hotels.com, etc. The building had been sold to the city as a homeless shelter two days before our stay was to begin. We had to scramble to find a place to stay and paid more than what we would have paid at the LaQuinta. Ridiculous
2022 年 8 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

PHILIPPE

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
Nous avions réservé pour 14 nuits... Et au retour d'une sortie nocturne , nous avons retrouvé sous notre porte un mot nous annonçant que l hôtel fermait ses portes le lendemain à 11h !!!!! Sauf que notre séjour n était pas terminé....merci aux services de hôtel.com.pour leur réactivité et le relogement du lendemain dans un hôtel du même quartier Hôtel bruyant , le personnel a l accueil mettait la musique à fond de jour comme de nuit et parlait très très fort , nuisance sonores
2022 年 8 月に 13 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 20 日)
Thank you for the review.

2/10 (非常に不満)

Morris

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Siamo arrivati circa alle 21.00 della sera, dopo 15 ore di viaggio tra 2 voli, uno scalo, un viaggio in treno è uno inn metro, con 3 minori stanchi, per le strade di periferia di Brooklyn di sera, con 5 valigie e tutte le difficoltà che comportano queste situazioni. Entriamo nella hall..trasandata e sporca, dove ci attende un ragazzo dal fare poco alberghiero, che ci dice che l’hotel è chiuso per ispezioni poco note, che ci avrebbero reso eventuale caparra ma che la camera non c’era più..stop. Probabilmente era lì solo per avvertire chi arrivava che non avrebbe avuto pernottamento, non ci ha aiutato in alcun modo a cercare altro o ad indicarci altre strutture, stava seduto e ci guardava. Siamo usciti e dopo aver consumato 15€ di giga per 3 minuti di ricerca online che non ha portato a niente, abbiamo iniziato a girare per Brooklyn alla ricerca di una struttura per poter passare la notte prima e possibilmente i giorni di permanenza. Fine della storia triste.
2022 年 8 月に 4 泊滞在
Thank you for the review.からの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 20 日)
Thank you for the review.

10/10 (非常に良い)

Nadeem

2022 年 8 月に 2 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 20 日)
Thank you for the review.

4/10 (不満)

Roland

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
Das Frühstück war sehr begrenzt, Schmutz auf dem Floor, Personal gab nur dürftig Auskunft und die Umgebungvor dem Hotel war schrecklich
2022 年 8 月に 3 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 20 日)
Thank you for the review.

2/10 (非常に不満)

Redouan

2022 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Artur

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 8 月に 1 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 20 日)
Thank you for the review.

2/10 (非常に不満)

Mohamed、Rochester

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
They have bad customers service
2022 年 8 月に 2 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 16 日)
Thank you for the review.

6/10 (普通)

Laconia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great Job to whomever caught the profile pic of the hotel!! My room faced the rear parking lot ($25 a night on a first come first serve basis). The street leading to the lot was blocked off and there was a party EVERY NIGHT in the parking lot. Not to mention, the wall of tents and homeless people that live back there as well. There was also a homeless couple that was caught squatting in one of the rooms and was thrown out by hotel workers. Totally NOT a part of their job but, they did what was necessary. The staff was super nice and very transparent about the situation and advised us to check our doors when leaving out to prevent theft and further squatting. They understood the conditions were not great and made do with what they could.
2022 年 8 月に 2 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 15 日)
Thank you very much for the review and we apologize that you had to experience the squatters.

2/10 (非常に不満)

RIchard

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 7 月に 3 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 15 日)
Thank you for the review.

6/10 (普通)

JESSICA

グループ旅行
I wouldn’t be there again
We were there for 2 nights and we were 5 and they just gave me 2 towels. In the description they said 2 beds . One king and other normal but it was just one bed and a couch like a bed super uncomfortable .The location is close to tue subway but the neighborhood looks super dangerous .
2022 年 8 月に 2 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 15 日)
Thank you very much for taking the time to give us a review. It was a pleasure to have you stay with us.

6/10 (普通)

Kelly

出張
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Almost no available parking except if you’re lucky to get one of the 10 spaces in their lot behind the hotel for $25. The next day my car was blocked in and even had a car in the lot with people selling things from their trunk. I could see this from the room I was given in the “cellar”. The window air conditioner changed temperature numbers on screen but temp. never actually changed and at one point just stopped. I had to shut down from outlet for five minutes then restart. Room appeared clean otherwise and bed was comfortable for the time I was in it. I probably would not stay there again
2022 年 8 月に 1 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 14 日)
Thank you for taking the time to share your honest feedback regarding your most recent stay with us.

10/10 (非常に良い)

Asha

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 8 月に 1 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 14 日)
Dear Asha, Thank you kindly for the 10/10 rating! We truly hope that you had a great experience at our property and hope you return in the near future! Warmest regards, La Quinta.

6/10 (普通)

Carly

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : 客室の快適度
One of the windows didn’t close and it nosy at night with people outside and the train passing by. The Ac buttons was giving trouble as well
2022 年 8 月に 1 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 12 日)
Thank you very much for the review! We apologize it wasnt as perfect as we would like it to have been.

2/10 (非常に不満)

Ana Paola

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
No servía el aire acondicionado
La verdad no recomiendo hospedarse en este hotel. Hicimos late check out porque nuestro vuelo llegaba tarde por lo que esperaba llegar y descansar. Y el aire acondicionado NO SERVÍA, no prendía y había bastante calor. Fui a la recepción a pedir que me cambien de habitación o que lo arreglen, y me dijeron que no me podían cambiar de cuarto y que para que alguien llegue a arreglar sería hasta el día siguiente. Por lo que dormimos toda la noche sin aire y con mucho calor, por lo que no pudimos descansar y nadie nos resolvió.
2022 年 8 月に 1 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 11 日)
Thank you for your feedback from your most recent stay here at The La Quinta Inn and Suites Brooklyn Central. We are deeply sorry that you found your stay less than satisfactory. Rest assured we will be addressing all of your comments with our entire staff as a way to improve our service. Thank you again and we hope you will consider staying with us again in the future.

4/10 (不満)

Desiree

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
I didn’t like anything not friendly the housekeeper left the door open when we asked for toilet paper then u gonna pay for parking never once did I stay in any hotels n I had to pay for parking no extra blankets the tile coming up
2022 年 8 月に 3 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 9 日)
Thank you for your review.

8/10 (良い)

Thomas

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Clean hotel but service lacking
Hotel was in good condition & spacious. Had an issue with my bedding and notified front desk I needed it replaced when I left @9am, when I returned @1245am that night, it still was not addressed. After telling front desk, new bedding was brought 45 minutes later.
2022 年 8 月に 4 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 8 日)
Thank you for such a detailed review! It was a delight to have you. We will be here with open arms on your next trip to NY!

6/10 (普通)

Libby

良かった点 : スタッフとサービス
2022 年 8 月に 3 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 8 日)
Thank you very much for the review Libby!

8/10 (良い)

Cesar

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Room was nice and clean, but the front desk person was never there. We had to wait 20mins for someone to check us in and 30 mins to check us out.
2022 年 8 月に 1 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 7 日)
Thank you very much for taking the time to give us a review. It was a delight to have you. We hope you consider us for your next stay in NY.

2/10 (非常に不満)

Bryan

出張
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Disgusting and unsafe area
2022 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ronald

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean
2022 年 8 月に 1 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 6 日)
Thank you very much for taking the time to give us a review. It was a pleasure to have you stay with us. We hope to see you again soon!

10/10 (非常に良い)

Ellen

2022 年 8 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Jordan、N Las Vegas

気になった点 : スタッフとサービス
Warning, property CHARGES a $150.00 and refunded it in 7-14 days. They do not do authorizations like most hotels it’s a full charge.
2022 年 7 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Room was gross. Floors were dirty. Hotel itself was in bad shape. Neighborhood is not so great
2022 年 8 月に 1 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 4 日)
Thank you for taking the time to review our hotel. We certainly apologize that your room was not to our standard. Your feedback has been shared with our team and we look forward to better serving you in the future.

10/10 (非常に良い)

Felisha

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 7 月に 1 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 4 日)
Dear Felisha, Thank you for staying with us and for your terrific review! We appreciate your feedback and hope to welcome you back soon. Happy Travels!

8/10 (良い)

Deanna

カップルで旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
The area was very busy and loud because of the train station. And good luck finding parking
2022 年 7 月に 2 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 3 日)
Thank you so much for your opinions on our property. They are very helpful to our future guests.

8/10 (良い)

Selim Ahmed

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Budget hotel no complain
Budget hotel offers according to its price. Should not expect anything extra. Those who wants to use Subway for travelling Manhattan is convenient.
2022 年 7 月に 2 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 31 日)
Thank you for the review! We try to offer our best to our guest. Have a great one!

10/10 (非常に良い)

Omar

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 7 月に 2 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 31 日)
Thank you so much!! Have a great one and hope to see you soon!

2/10 (非常に不満)

Luza

出張, カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
We stayed three nights and they never cleaned our room or changed sheets and towels. Completely embarrassing
2022 年 7 月に 3 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 28 日)
Thank you very much for taking the time to give us a review. Our cleaning policies (Due to Covid) which you sign when you are checking in, state that cleaning must be requested. It is not automatic. It was a pleasure to have you stay with us.

10/10 (非常に良い)

Monica

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Time to Recharge
My stay was comfortable and quiet. I needed some rest and was able to regroup. There was coffee and snacks at the lobby and I was able to buy food locally and keep it in the refrigerator in the room, plus there was a microwave as well. The only issue was the elevator broke down on my check out day.
2022 年 7 月に 2 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 28 日)
Thank you very much for taking the time to give us a review. It was a pleasure to have you stay with us. We hope to see you again soon!

2/10 (非常に不満)

Alpana

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff was not helpful at all. Their elevator stopped working in the morning and we had to take the stairs down from the 7th floor with 2 suite cases. I understand the hotel can't do much if the elevator broke, but the front desk lady was talking to everyone like it's our problem and we must deal with it - the hotel has nothing to do with this. Not even one sorry for the situation.
2022 年 7 月に 1 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 28 日)
Thank you very much for taking the time to give us a review.

10/10 (非常に良い)

Lakeisha

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Close to Barclays
2022 年 7 月に 1 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 27 日)
Thank you for staying with us and for your fabulous review! We hope to welcome you back soon!

2/10 (非常に不満)

Ahmed、Vadureuil Dorion

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The good thing was the proximity to the subway. Much below average property. Poor breakfast, surrounding area not clean. House keeping not consistent. Old building, dirty sofa bed. Not to be repeated. Very bad value for money.
2022 年 7 月に 5 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 25 日)
Thank you for taking the time to review our hotel. Your feedback is extremely valuable to us and helps with our future planning. We deeply apologize that your stay was not as enjoyable as planned and hope you stay with us again for a second chance at exceeding your expectations.

10/10 (非常に良い)

Jenny

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 7 月に 1 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 27 日)
Thank you very much for taking the time to give us a review. It was awesome to have you stay with us. We hope to see you when you stay in NY next time.

4/10 (不満)

Ryan

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Bummer….
There should be more parking accommodations as street parking is not free and it’s impossible to pay every 2 hours for a spot right near the hotel, resulting in a parking ticket of more than $100!!!!!! Very disappointing way to end the trip
2022 年 7 月に 1 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 24 日)
Thank you for your feedback from your most recent stay here at The La Quinta Inn and Suites Brooklyn Central. We are deeply sorry that you found your stay less than satisfactory. Rest assured we will be addressing all of your comments with our entire staff as a way to improve our service. Thank you again and we hope you will consider staying with us again in the future.

8/10 (良い)

Olivia

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Costumer service
2022 年 7 月に 3 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 21 日)
Thank you very much for taking the time to give us a review. It was a pleasure to have you stay with us. We hope to see you again soon!

6/10 (普通)

Patrick

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Biggest complaint was that the hallway always smelled of pot, and the lobby sometimes did as well. Staff were respectful and helpful, though, and the room was quiet and clean.
2022 年 7 月に 2 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 19 日)
Thank you very much for taking the time to give us a review. It was a pleasure to have you stay with us. We hope to see you again soon!

4/10 (不満)

Ricardo

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 7 月に 3 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 19 日)
Thank you for your feedback from your most recent stay here at The La Quinta Inn and Suites Brooklyn Central. We are deeply sorry that you found your stay less than satisfactory.

2/10 (非常に不満)

Lisa

2022 年 7 月に 1 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 19 日)
Thank you for your feedback from your most recent stay here at The La Quinta Inn and Suites Brooklyn Central. We are deeply sorry that you found your stay less than satisfactory.

10/10 (非常に良い)

Eric

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I had a great time. I had a room by the window. Everything worked properly. Everything went according to planned and I had no complaints. I would definitely recommend and I would definitely come back.
2022 年 4 月に 4 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 17 日)
Thank you for your wonderful feedback. As we continue to upgrade and improve our services your concern will be addressed accordingly. Hope to see you again in the future.

6/10 (普通)

Sujata Bhattarai

良かった点 : スタッフとサービス
2022 年 7 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Eduardo

2022 年 7 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Isabella

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス
Give this place a miss. It does not represent good value for money--super noisy as it faces the train tracks so you hear the trains rattling all night, the AC wasn't working and I overheard other guests complaining about the same issue, and the breakfast was just a couple of cereal boxes on a table in the lobby.
2022 年 7 月に 1 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 14 日)
Thank you for your feedback from your most recent stay here at The La Quinta Inn and Suites Brooklyn Central. We are deeply sorry that you found your stay less than satisfactory. Rest assured we will be addressing all of your comments with our entire staff as a way to improve our service. Thank you again and we hope you will consider staying with us again in the future.

8/10 (良い)

Tamalia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Room was clean. No disturbances. Accessibility to public transportation was great. Staff was amazing. I would return.
2022 年 7 月に 2 泊滞在
LaQuintaからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 14 日)
Thank you very much for taking the time to give us a review. It was a delight to have you. We hope to see you on your next stay in NY.