テラス / パティオ

サクレッド・マンションの口コミ

4 out of 5
サクレッド・マンション
Uzundere Cad. No. 43, Goreme, Nevsehir, Nevsehir

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 505 件の口コミ中 306 件が非常に良い" "
評価 8 - 505 件の口コミ中 137 件が良い" "
評価 6 - 505 件の口コミ中 35 件が普通" "
評価 4 - 505 件の口コミ中 17 件が不満" "
評価 2 - 505 件の口コミ中 10 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

tommy、TOKYO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
一番最上階の部屋でしたが、洞窟風ホテルのためエレベーターが無く、階段です。 荷物は運んで貰えます。 部屋はボイラー的な暖房がしっかり効いており、とても暖かかったです。 洗濯物等を上に置けばすぐ乾きそうです。 エアコンもありましたが、冬のため使用してないので効き目はわかりませんが、カッパドキアは夏でも夜は上着が必要なほど涼しいらしいです。(昼は40度くらいまで上がるとの事) その他の設備は一通りあり、特に困りませんでしたが、シャワーの水圧が低く、それだけが困りました。 スパがあるためそちらを利用するなら関係ないかもしれませんが、自分は使用しなかったのでわかりません。 朝食はそこそこ種類もあり、美味しかったです。 レストランからの景色がとてもよかった。 テラスもあるため、寒くない季節ならテラスでの朝食は最高だと思います。 スタッフは全員親切で、とても良かったです。日本人ツアーの方もいらっしゃいましたが、日本語には対応していません。英語は問題なく通じました。 カッパドキアへ再び行くことがあれば、また泊まりたいです。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Guest&Relations/Şehriban İNCE からの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 15 日)
親愛なるゲスト、トミー、 私たちはホテルでサービスを提供するすべてのエリアに満足していることを非常に嬉しく思いました。 ご意見をお寄せいただきありがとうございます。 また、ご意見をお寄せいただき、私たちと他のすべてのゲストに光を当てていただきありがとうございます。 ギョレメカヤホテルファミリーとして、当ホテルでお迎えいたします。 敬具

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Şehriban İNCE/ GUEST RELATİONS からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 6 日)
Dear guest, Thank you very much for youre good points. As Goreme Kaya Hotel family would like to see you again. King regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
特にありませんでした。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
HANIFE OZKAN &GUEST RELATIONからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 4 日)
Dear Guest, Thank you for your comments about our hotel. Best Regards.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 5 月に 2 泊滞在
HANIFE OZKAN &GUEST RELATIONからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 19 日)
Dear Guest, Thank you for your scoring. Best Regards.

10/10 (非常に良い)

Natsu、japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても広くてゴージャスで、洞窟ホテルなのも相まって、非日常的な時間が過ごせました。 一泊しかできなかったのがもったいなく感じてしまったほどです。
2019 年 4 月に 1 泊滞在
HANIFE OZKAN &GUEST RELATIONからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 1 日)
ゲスト各位 ご意見ありがとうございます。 私達は私達の滞在を楽しんだ。 ギョレメカヤホテルはまた皆様のお越しをお待ちしております。 よろしく。

10/10 (非常に良い)

eos、川崎

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
機会があればまた泊まりたいホテルです。設備、インテリア、部屋の広さ、従業員の対応はよかったです。唯一冷蔵庫が壊れていた欠点があった。行く前から従業員により空港からシャトルバス、ツアー予約が必要かと聞かれたので事前に予約しておいて現地到着にはトラブルなくて済んで。 また、green tourを予約したものの、連絡ミスで当日ツアーに参加できなくなった事件があったが、従業員は誠意をもって対応してくれ、タクシーのチャータを手配してくれた。
2018 年 8 月に 1 泊滞在
HANIFE OZKAN &GUEST RELATION からの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 1 日)
親愛なるゲスト、貴重なご意見ありがとうございます。 私たちはあなたが私たちのホテルを訪問して楽しいです。 ギョレメカヤホテルのチームはあなたを再び歓迎することを楽しみにしています。 宜しくお願いします、

8/10 (良い)

maxmax、Tokyo Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
繁華街から1番離れてるがその分景色は抜群
繁華街から1番奥に位置するが徒歩10分で街中へ移動可能。大型ホテル故にハードはよく整備されてるが、団体客を受けておりそこが難点。しかし日本人、台湾人のみの様。
2018 年 4 月に 1 泊滞在
HANIFE OZKAN & GUEST RELATIONからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 8 日)
親愛なるゲスト、 ご意見ありがとうございました。

10/10 (非常に良い)

mottua、日本

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ギョレメお勧めホテル
早く到着したが快く部屋へ案内してくれ 手続きしている間にチャイを出してくれた。 事前にEメールで確認が出来て 空港-ホテル往復のシャトルバスを手配してくれツアーのアレンジもしてくれた。(Hanıfeさんと翻訳機で楽しく会話した.) 静か話してな場所に有り景色も素晴らしい。 バスタブは問題はない広さで、湯温,水量は問題はない。 部屋の広さ,ロケーションでこの価格ならば文句はない。 朝食は野菜,チーズ類の種類は多かったが、主食の種類は物足りなかった。 石鹸とミネラルウォータの補充が無かった。 ランドリーは、朝8時に出して出来上がったのが夜9時30分過ぎと遅かった。
2018 年 4 月に 2 泊滞在
HANIFE OZKAN & GUEST RELATIONからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 7 日)
親愛なるゲスト、 あなたの素敵なコメントありがとうございます。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素晴らしい!また泊まりたいです! ご飯もおいしいし、豪勢です!! ありがとうございます! 洞窟が好きな方にはおススメです!!! ぜひ!!!
2017 年 12 月に 1 泊滞在
Guest Relation &Hanife Özkanからの返信 (投稿日 : 2017 年 12 月 8 日)
当社のクライアント、 ご意見ありがとうございました。私たちは再びあなたを歓迎することを光栄に思います。

10/10 (非常に良い)

mayurinbe、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
鳩の谷を正面に眺められるギョレメの洞窟ホテル
雰囲気の良いギョレメの洞窟ホテル。 早朝には目の前や頭上を飛んでいく気球をテラスから眺めることもできます。 お部屋はゆったり広々。バスルームもかなり広い作りになっていました。
ホテルエントランス
朝食
バスルーム
お部屋
Önderからの返信 (投稿日 : 2016 年 5 月 15 日)
お客様へ、 ホテルの良いレビュー、ありがとうございます。我々のホテルで滞在を満喫していただけた事にとても感謝しております。またお会いできるのをお待ちしています。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ギョレメカヤホテル 雰囲気のいい洞窟ホテル
 スペシャルクラスは洞窟部屋タイプの部屋でした。洞窟タイプの部屋は雰囲気も非常によく、とても清潔感あふれる部屋で、期待以上のホテルでした。ホテルのスタッフもフレンドリーで1泊の滞在ではもったいなく、もうしばらく滞在したかったです。宿泊客は日本人も多く安心できました。ギョレメのバスターミナルから徒歩でも5分で着ける便利さです。

10/10 (非常に良い)

Jose Luis、Castle Rock

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excelente customer service, clean and quiet
2022 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Alexandre

2022 年 10 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Berit

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Freundliches Personal, die Verständigung erfolgte allerdings eher mit Händen und Füßen, da nur wenige Englisch sprachen. Ging im Endeffekt aber auch. Der Roomservice (Reinigung) war sehr früh da (teilweise kurz nach 8 Uhr), weshalb wir die Reinigungskraft baten, etwas später nochmal zu kommen. Dies erfolgte dann leider nicht, was wir auf die Verständigungsprobleme schieben.
2022 年 10 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Muhammed

2022 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yasmin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 10 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Fernanda、Santiago

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
The bed was uncomfortable. The water from the shower leaked all over the bathroom. I asked for them to fix it, but they didn’t nor they offered to change my room.
2022 年 10 月に 2 泊滞在
Front Office Manager/ Mrs. Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 18 日)
Dear Guest Fernanda,First of all, thank you for sharing your valuable comments with us. We apologize for any inconvenience you have experienced in our hotel.However, we would like to explain that there is no water flowing from under our bathtubs. However, as we receive such feedback repeatedly and in order to avoid any problems in any matter, our hotel will undergo renovation for a short time.Thank you for choosing us and for your understanding. We would be pleased to welcome you again in our hotel.

10/10 (非常に良い)

KURUVILLA

2022 年 9 月に 3 泊滞在
Front Office Manager/ Mrs. Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 6 日)
Dear Guest Kuruvilla, Thank you for taking your precious time and evaluating us. As Goreme Kaya Hotel family, we are sorry for your bad experiance we will try to solve and for best from our hands. would be happy to welcome you back to our hotel. Best regards Sehriban Ince

10/10 (非常に良い)

Usman

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We were lucky to stay at Goreme Kaya Hotel while we were in Goreme. The hotel is well known to locals/taxi so that tells you enough about its repuation. The front desk staff are very helpful and friendly. They have a wonderful restaurant with reasonable prices and delicious food. The free breakfast we got with our stay was well worth it. Walking distance to other restaurants was also reasonable, about a 5 minute walk away. The hotel also gave us a breakfast after checkout which was really nice considering we had an early flight that day. The only thing that was not ideal was the floors in the hallway of the second floor. They were not even and we almost tripped a couple times. But other than that, we have nothing to complain about.
2022 年 9 月に 2 泊滞在
Front Office Manager/ Mrs. Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 6 日)
Dear Guest Usman, Thank you for taking your precious time and evaluating us. As Goreme Kaya Hotel family, we are sorry for your bad experiance we will try to solve and for best from our hands. would be happy to welcome you back to our hotel. Best regards Sehriban Ince

10/10 (非常に良い)

CARLOS

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excelente vista
Excelente ubicación para ver los globos a las 6:30 am. Se ven desde el despegue y algunos llegan prácticamente hasta la terraza del hotel . Muy buenas fotos. Amplio, limpio y bien mantenido. Buen servicio y desayuno enorme .
2022 年 9 月に 1 泊滞在
Front Office Manager/ Mrs. Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 6 日)
Dear Guest Carlos, Thank you for taking your precious time and evaluating us. As Goreme Kaya Hotel family, we are sorry for your bad experiance we will try to solve and for best from our hands. would be happy to welcome you back to our hotel. Best regards Sehriban Ince

10/10 (非常に良い)

Sunil、Hicksville

2022 年 9 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shafi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 9 月に 2 泊滞在
Front Office Manager/ Mrs. Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 22 日)
Dear guest Shafi, Thank you for taking the time to share your valuable comments with us. We look forward to welcoming you back to our hotel for your future stays. Kind regards,

2/10 (非常に不満)

Talal

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We hardly liked anything about this hotel besides its location!! Inexperienced staff, sometimes rude with no sufficient English fluency. Poor customer service at the reception desk and at the restaurant. Mediocre food quality at high price. Bed sheets and pillows have stains. Bathtub leaks water into the floor. Dirty carpet in the hallways leading to the rooms. Some hallways move under your feet with squeaky noise. Finally a cat will follow you to your room!!
2022 年 8 月に 2 泊滞在
Front Office Manager/ Mrs. Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 22 日)
Dear Guest Talal, Thank you for taking your precious time and evaluating us. As Goreme Kaya Hotel family, we are sorry for your bad experiance we will try to solve and for best from our hands. would be happy to welcome you back to our hotel. Best regards Sehriban Ince

10/10 (非常に良い)

Iftekhar

2022 年 7 月に 2 泊滞在
Front Office Manager / Mrs. Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 5 日)
Dear guest Iftekhar, Thank you for taking the time to share your valuable comments with us. We look forward to welcoming you back to our hotel for your future stays. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 8 月に 2 泊滞在
Guest Relations Manager/ Ms. Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 16 日)
Dear guest, Thank you for taking the time to share your valuable comments with us. We look forward to welcoming you back to our hotel for your future stays. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Erkan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Gute service
2022 年 8 月に 1 泊滞在
Guest Relations Manager/ Ms. Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 16 日)
Dear guest Erkan, Thank you for taking the time to share your valuable comments with us. We look forward to welcoming you back to our hotel for your future stays. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Ahmad

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 8 月に 2 泊滞在
Guest Relations/ Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 11 日)
Dear guest Ahmad, Thank you for taking the time to share your valuable comments with us. We look forward to welcoming you back to our hotel for your future stays. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

WENNY

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 7 月に 2 泊滞在
Guest Relations Manager/ Ms. Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 2 日)
Dear guest Wenny, Thank you for taking the time to share your valuable comments with us. We look forward to welcoming you back to our hotel for your future stays. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Hugh、Bethesda

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The construction of the hotel in a cave is a unique feature. The scenic views of the caves from the hotel is magnificent.
2022 年 7 月に 3 泊滞在
Guest Relations Manager/ Ms. Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 24 日)
Dear Valued guest Hugh, Thank you for taking the time to share your valuable comments with us. We look forward to welcoming you back to our hotel for your future stays. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Andrey

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
This hotel was amazing! The room and view were so beautiful. The staff went out of their way to help us celebrate our 2 year anniversary, and they were always so kind and helpful. The breakfast with traditional Turkish food was delicious. The wifi was not the greatest, but we were outside a majority of the time, so it was not a dealbreaker for us. We enjoyed our stay so much and would recommend this hotel to everyone.
2022 年 7 月に 2 泊滞在
Guest Relations Manager/ Ms. Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 24 日)
Dear Valued guest Andrey, Thank you for taking the time to share your valuable comments with us. We look forward to welcoming you back to our hotel for your future stays. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Koasar

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything was excellent except the email that was sent to us prior to us departing. It was misleading.
2022 年 7 月に 11 泊滞在
Guest Relations Manager/ Ms. Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 24 日)
Dear Valued Koasar, Thank you for taking the time to share your valuable comments with us. We look forward to welcoming you back to our hotel for your future stays. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Mehmet

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mükkemel
Harika bir otel, Hizmet sektöründe lider diyebilrim. çalışanları, otel müdürü, organizasyonu, konumu, mimarisi herşeyiyle mükemmel, kapadokya bölgesini gezmekten ziyade sadece bu otelde konaklamak için bile özel olarak bir daha tercih edebilirim.
2022 年 7 月に 2 泊滞在
Misafir İlişkileri Müdürü / Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 19 日)
Değerli Misafirimiz Mehmet, Değerli yorumlarınızı bizimle paylaşmak için zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz. Gelecek konaklamalarınızda sizleri tekrar otelimizde ağırlamayı dört gözle bekliyoruz. Saygılarımla,

10/10 (非常に良い)

Murat

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Tam anlamıyla muhteşem süper ötesi otel 13 kişi aile ce katıldık.personel olarak müthiş otel
2022 年 7 月に 3 泊滞在
Misafir İlişkileri Müdürü / Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 18 日)
Değerli Misafirimiz Murat Bey, Değerli yorumlarınızı bizimle paylaşmak için zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz. Gelecekteki konaklamalarınız için sizi tekrar otelimizde ağırlamayı dört gözle bekliyoruz. Saygılarımla,

10/10 (非常に良い)

Nathaly

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
amamos
Eu e minha família amamos o hotel tudo perfeito. única coisa que melhoraria é o café da manhã, ele não é buffet e café parecia chá hehe mas nada que estragasse a maravilhosa experiência. fomos no passeio de balão do hotel muito seguro e organizado adoramos
2022 年 6 月に 1 泊滞在
Guest Relations Manager/ Ms. Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 12 日)
Dear Valued Nathaly, Thank you for taking the time to share your valuable comments with us. We look forward to welcoming you back to our hotel for your future stays. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Ali

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Beklediğimin üzerindeydi. Personel gayet kibar ve herseyde yakından ilgileniyorlar. Teşekkürler
2022 年 6 月に 1 泊滞在
Misafir İlişkileri Müdürü / Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 12 日)
Değerli Misafirimiz Ali Bey, Değerli yorumlarınızı bizimle paylaşmak için zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz. Gelecekteki konaklamalarınız için sizi tekrar otelimizde ağırlamayı dört gözle bekliyoruz. Saygılarımla,

10/10 (非常に良い)

Tareq、Langley

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Unique place to stay for sure. Good service from the reception and other staff. Language barrier is a bit downer but we managed well.
2022 年 6 月に 2 泊滞在
Guest Relations/ Ms. Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 28 日)
Dear Valued Guest Tareq, Thank you for taking the time to share your valuable comments with us. We look forward to welcoming you back to our hotel for your future stays. I hope they will make you feel very welcome on your next visit! But we were always here too. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Abdul

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good hotel
2022 年 6 月に 2 泊滞在
Guest Relations/ Ms. Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 28 日)
Dear Valued Guest Abdul, Thank you for taking the time to share your valuable comments with us. We look forward to welcoming you back to our hotel for your future stays. I hope they will make you feel very welcome on your next visit! But we were always here too. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Rebecca L

2022 年 6 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Samet

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Güzel bir haftaiçi tatili
Girişimizden itibaren misafir ilişkileri, resepsiyon, f&b personeli konaklamamızın sonuna kadar her türlü isteğimize ve sorumuza cevap verdiler. Bölgede yapılabilecek etkinlikler konusunda yardımcı oldular ve otel vasıtasıyla tercih ettiğimiz etkinliklerde otelden alış ve bırakma hizmetleri sağlandı. Kahvaltı ve akşam yemekleri lezzet olarak gayet iyiydi. Ayrıca zaman zaman odaya yapılan küçük ikramlıklar oldu. Konaklamamız boyunca en hoşnut olmadığım şey menemenin içindeki domatesin kabuklarının olmasıydı onun dışında her şey çok güzeldi. Tüm otel çalışanlarına emekleri ve güler yüzlerinden dolayı tekrar teşekkürler.
2022 年 6 月に 2 泊滞在
Misafir İlişkileri Müdürü / Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 11 日)
Değerli Misafirimiz Samet Bey, Vakit ayırıp değerli yorumlarınızı bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Otelimizdeki konaklamanızda keyif aldığınızı hissetmek ve mutlu ayrıldığınızı görmek bizi mutlu etti. Gelecekteki konaklamalarınız için sizi tekrar otelimizde ağırlamayı dört gözle bekliyoruz. Saygılarımızla,

4/10 (不満)

Abhay

2022 年 4 月に 4 泊滞在
Guest Relations Manager/ Ms. Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 11 日)
Dear Valued Guest Ahbay, Thank you for taking the time to share your valuable comments with us. With this thought point you gave us, we wish that we could learn the reason and improve and renew ourselves on that subject. We look forward to welcoming you back to our hotel for your future stays. I hope they will make you feel very welcome on your next visit! But we were always here too. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Raviteja

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything here was great, fortunately we have got free upgrade to their best suites in the hotel. You can literally book every attraction in the area right at the front desk. Spa was incredible, staff is very friendly and breakfast was delicious.
2022 年 5 月に 3 泊滞在
Guest Relations Manager/ Ms. Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 11 日)
Dear Valued Guest Raviteja, Thank you for taking the time to share your valuable comments with us. We look forward to welcoming you back to our hotel for your future stays. I hope they will make you feel very welcome on your next visit! But we were always here too. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Berti

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
comfortable , clean , friendly staff , amaizing view & scenery
2022 年 5 月に 4 泊滞在
Guest Relations Manager/ Ms. Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 11 日)
Dear Valued Guest Berfi, Thank you for taking the time to share your valuable comments with us. We look forward to welcoming you back to our hotel for your future stays. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Dilip

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I would give this property 10 stars out of five. Location is excellent, walking distance to all restaurants, and the best of all is the customer guest relations director Miss. Sehriban. She was communicating before the trip, telling us of things we can do, balloon rides etc. She made our stay so easy, right from organisizing a shuttle pickup and drop off to airport, and the tours. Always smiling, making last minute changes without any fuss. The Included Breakfast was amazing too. Made to order eggs and the best bread. We stayed in the non cave room. I would heartily recommend this place. Once again Miss Sehriban was in constant communication with us and made us so much more comfortable in taking the trip
2022 年 5 月に 3 泊滞在
Guest Relations Manager/ Ms. Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 11 日)
Dear Valued Guest Dilip, Thank you for taking the time to share your valuable comments with us. It was our pleasure to host you at Göreme Kaya Hotel.We look forward to welcoming you back to our hotel for your future stays. Kind regards,

2/10 (非常に不満)

BURAK

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 4 月に 1 泊滞在
Guest Relations/ Ms. Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 11 日)
Dear Guest, Based on our conversation, he knows that you made this bad rating by mistake and you couldn't remove it. I hope that the thoughts of each of our guests who have made the accommodation will change when they experience it. Thanks,

10/10 (非常に良い)

Ronald

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This place was fantastic. I would tell or explain if something wasn’t right but, everything was spot on. Goreme Kaya Hotel, is a traffic facility with great staff, excellent food a fantastic spa, pool and specially the culture of the place. The ownership must really have it together. I have only good things to say
2022 年 4 月に 4 泊滞在
Guest Relations Manager, Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 27 日)
Dear Guest Ronald, Thank you for taking the time to share your valuable comments with us. It was our pleasure to host you at Göreme Kaya Hotel. We look forward to welcoming you again at Goreme Kaya Hotel on your next holidays. Best Regards, Goreme Kaya Hotel Family

10/10 (非常に良い)

Matthew

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
My stay here was excellent. The staff were very professional and went out of their way to make our stay as pleasant as possible.
2022 年 3 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Dursun Ali

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Kalınır
İyi dizayn edilmiş odalara sahip, hizmet kültürü oturmuş bir otel. Zamanla mobilyaları eskimiş, revizyona ihtiyacı var. Konumu, yemekleri, personeli, temizliği çok iyi. Fiyat performansı da iyi. Aileyle kalınabilir bir otel.
2022 年 2 月に 2 泊滞在
Misafir İlişkileri Sorumlusu からの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 9 日)
Değerli Misafirimiz Dursun Ali Bey, Zaman ayırıp değerli yorumlarınızı bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Yorumlarınız bizler için daima kendimizi geliştirmemiz için önemlidir. Sizleri Göreme Kaya Otel’de ağırlamak bizim için zevkti. Gelecek konaklamalarınızda sizleri yeniden otelimizde ağırlamak için sabırsızlanıyoruz. Saygılarımızla, Misafir İlişkileri Yöneticisi Şehriban İnce

10/10 (非常に良い)

BURCU

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 1 月に 2 泊滞在
Guest Relations/ Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 18 日)
Değerli Misafirimiz Burcu Hanım, Zaman ayırıp değerli yorumlarınızı bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Sizleri Göreme Kaya Otel’de ağırlamak bizim için zevkti. Gelecek konaklamalarınızda sizleri yeniden otelimizde ağırlamak için sabırsızlanıyoruz. Saygılarımızla,

10/10 (非常に良い)

JORGE

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful hotel.
2021 年 12 月に 3 泊滞在
Guest Relations/ Ms. Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 4 日)
Dear Guest Jorge, Thank you for taking the time to share your valuable comments with us. It was our pleasure to host you at Göreme Kaya Hotel. We look forward to welcoming you again at Goreme Kaya Hotel on your next holidays. Best Regards, Goreme Kaya Hotel Family

10/10 (非常に良い)

Hassaan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Stay in Goreme!
Amazing hotel with very friendly and supportive staff. Breakfast lounge has an amazing view with an option to eat outside as well. Hotel itself offers good facilities like pool, spa, etc.
2021 年 12 月に 1 泊滞在
Guest Relations/ Ms. Şehriban İnce からの返信 (投稿日 : 2021 年 12 月 25 日)
Dear Guest Hassaan, Thank you for taking the time to share your valuable comments with us. It was our pleasure to host you at Göreme Kaya Hotel. We look forward to welcoming you again at Goreme Kaya Hotel on your next holidays. Best Regards, Goreme Kaya Hotel Family