"ホットタブがあり、ゆっくり出来た。"
"I stayed for four nights. The hotel staff were professional, friendly, and incredibly supportive, the breakfast was fantastic, and the hotel is not too far from the main station in an interesting area."
"仕事で4泊しました。広くて清潔感があり、スタッフも丁寧で快適に過ごせました。 朝ごはんも美味しくいただきました。 近くにはレストランがないので、夕食には工夫が必要。"