高級寝具、ミニバー、セーフティボックス (室内)、客室ごとに異なる装飾

シャングリ・ラ 南京 (南京香格里拉)の口コミ

5 out of 5
シャングリ・ラ 南京 (南京香格里拉)
329 Zhongyang Road, Nanjing, Jiangsu

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 145 件の口コミ中 90 件が非常に良い" "
評価 8 - 145 件の口コミ中 35 件が良い" "
評価 6 - 145 件の口コミ中 14 件が普通" "
評価 4 - 145 件の口コミ中 3 件が不満" "
評価 2 - 145 件の口コミ中 3 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

7.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Chiaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Molly Zhuからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 8 日)
Dear Guest, Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very delighted to hear that you enjoyed your time in our hotel.We look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

2/10 (非常に不満)

JIANPING

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
今まで、シャングリラホテルの中で最悪!
今まで泊まったシャングリラホテルの中で最悪なホテルでした。 マナーがの教育が足りなく、部屋も汚い!
2017 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SHIGEKAZU、HYOGO JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
何もかもがすばらしいホテルだった。
部屋の広さ、清潔さ、バスルームの快適さ、剃刀の切れ味、タオルの柔かさ、特にベッドセットは快適そのもので、まさしく快眠が得られ、素晴らしい一夜が過ごせた。 ただし、朝食は不味かった。 もうすこし材料や料理方法や味付けを工夫しないと不評が広がる気がする。 南京は街場の小さなレストランでさえたいそう美味いから、比較するとさらにホテルの朝食の不味さを実感するだろう。
2017 年 12 月に 1 泊滞在
Sophieからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 15 日)
Dear Guest Thank you for choosing Shangri-La hotel, Nanjing. It's great to hear you stay here very happy. Hope see you again.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
食事がおすすめ
部屋は41階の眺望の良いお部屋で、広く、掃除も行き届いていて、寝具も素晴らしく快適でした。ただ、トイレから下水の臭いがして、バスルームは大変居心地が悪かったです。 このホテルのおすすめポイントは、お食事です。朝食ビュッフェも種類豊富で、大変美味しかったですし、何よりこのクラスのホテルにしてはリーズナブルです。ルームサービスも手頃なお値段で提供されています。 空港から遠いのが難点ですが、また機会があれば宿泊したいと思います。

10/10 (非常に良い)

Chin Hei

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Annからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 12 日)
尊敬的宾客,感谢您选择入住南京香格里拉。很高兴得知您对此次入住感到满意。南京香格里拉真诚期待您的再次光临!

10/10 (非常に良い)

Yiu Chung

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Annからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 20 日)
尊敬的宾客,感谢您选择入住南京香格里拉。很高兴得知您对此次入住感到满意,能得到您的赞扬和肯定,我们倍感荣幸。南京香格里拉真诚期待您的再次光临!

10/10 (非常に良い)

YUNG

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
房間床鋪太小
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Annからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 20 日)
尊敬的宾客,感谢您选择入住南京香格里拉。酒店有双床房、大床房和特大床房三种房型可选,最大床铺尺寸为2.03m2.14m,欢迎您下次前来入住体验。我们真诚期待您的再次光临!

8/10 (良い)

Tsz Fung

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
spacious room, nice view, friendly staff.
2023 年 10 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Chun

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Overall a clean & wonderful hotel although some facilities are getting old
2023 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Wan Qing、vancouver

2023 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Da Qing

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
总之不错,但灯光比其他香格里点亮,非常刺眼,最好跟其他店靠拢
2023 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
非常好的住宿体验,工作人员很热情,保洁人员纵培培、姜爱霞打扰卫生很彻底
2023 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tony

2022 年 7 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
卫生堪忧
入住之后发现漱口杯倒扣之下居然有根头发残留在杯垫上,并且卫生间有虫子。卫生堪忧!
2022 年 2 月に 1 泊滞在
Annからの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 24 日)
尊敬的宾客,感谢您选择入住南京香格里拉。首先非常感谢您百忙之中抽出宝贵的时间与我们分享您的入住体验,很遗憾此次入住未能让您满意,您有关酒店房间卫生的反馈我们已作记录并分享给酒店相关部门。请相信我们真诚聆听您的反馈以便改进,我们会加强酒店员工培训,提高服务质量,确保所有员工都能体现应有的专业素养并遵循香格里拉标准,为每一位宾客带来完美的入住体验。对于我们的清洁服务带给您的不便,再次向您致歉。南京香格里拉真诚期待您的再次光临,感受我们的改进之处!

6/10 (普通)

XIAO YAN

出張
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
2021 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

KAR KIT

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Must Try!
So far so good!
2021 年 6 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Ka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
品牌酒店 有質量保證
離地鐵站很近,約4分鐘,附近幾乎沒有餐館和便利商店,只能夠美團。 住3天,酒店為我們升級,高層房可以看到玄武湖,景觀很好,而且房間很乾淨。 登記的員工大部分不太熱情也不算友善,工作比較刻板。
2020 年 10 月に 1 泊滞在
Jamesからの返信 (投稿日 : 2020 年 11 月 5 日)
尊敬的客人,感谢光临南京香格里拉大酒店。非常感谢您百忙之中抽出宝贵的时间给我们用心的反馈,很高兴得知您满意酒店的位置和环境,能得到您的赞扬和肯定,我们倍感荣幸。同时我们会加强酒店员工培训,提高服务质量,让所有员工都能体现应有的专业素养并遵循香格里拉的标准。让每一位客人喜出望外是我们的服务宗旨,我们真诚期待您的再次光临!

8/10 (良い)

Patrick

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Moden and comfortable
Very conveniant for Nanjing railway station, 1 stop. Clean modern hotel comfortable spacious rooms, fod to cater to all tastes, Little nightlife close by so very quiet.
2020 年 8 月に 1 泊滞在
Jamesからの返信 (投稿日 : 2020 年 8 月 13 日)
Dear guest, thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to hear that you are satisfied with location, facilities and food. We will certainly share your kind words with the broader team. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

8/10 (良い)

JUNJIE

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 4 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2020 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Man Yuk Esther

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Should be the best one in 南京, but most of them are trainee
2019 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

shuqin

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
酒店住宿舒適、有幾間不同美食的餐廳
酒店地方附近去景點很方便,房間空間足夠,茶水供應足夠,整理房間快捷。接待處人員有礼及有親切笑容。酒店內有間中色餐館~灶南江,食物美味、特色、价錢相宜!
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Jamesからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 19 日)
尊敬的客人,感谢光临南京香格里拉大酒店。非常感谢您百忙之中抽出宝贵的时间给我们用心的反馈,很高兴得知您满意酒店的服务和餐厅,能得到您的赞扬和肯定,我们倍感荣幸。让每一位客人喜出望外是我们的服务宗旨,我们真诚期待您的再次光临!

10/10 (非常に良い)

Paul

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Jamesからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 16 日)
Dear guest, thank you very much for choosing Shangri-La Hotel, Nanjing to stay. Glad to known that you have a enjoyable time in hotel. We look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 4 泊滞在
Jamesからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 21 日)
Dear guest, thank to for staying at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience with us. Glad to know that you are satisfied with our hotel. We look forward to welcoming you back soon for another delightful stay!

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
poor………………………………………………………………………………………………………………………trouble
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Jamesからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 7 日)
Dear guest, thank you for staying at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience with us. We are so sorry that you are not satisfied with our hotel. At the same time, we also hope you can leave us some specific suggestions, please be assured that we sincerely listen to your comments for improvement. We are looking forward to welcoming you back soon.

10/10 (非常に良い)

Gary

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Large room with a great view. Quality bed sheets and linen. The large bathroom is pampering
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Jamesからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 14 日)
Dear guest, thank you very much for staying with us at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We will certainly share your kind words with the team. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Jamesからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 16 日)
Dear Guest, thank you so much for staying at Shangri-La Hotel, Nanjing with us. Glad to know that you had a wonderful time in the hotel. We look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay!

10/10 (非常に良い)

PCK、Hong Kong, China

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Close to metro station Great staff with excellent hospitality All facilities in the hotel in good working order Cleanliness is first class Food served in their restaurants are delicious
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Jamesからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 26 日)
Dear guest, thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to hear that you are satisfied with our hotel, we will certainly share your kind words with the broader team. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

10/10 (非常に良い)

chunhung

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
你一定不會失望的酒店.
真是好酒店.離地鐵又近,走路就到玄武湖,旁邊還有一段明代城牆.服務更是不用說, 我因為要換衣服,所以較晚退房,他們沒收我任何費用.我一定會再來住的.
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Jamesからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 2 日)
尊敬的客人,感谢选择入住南京香格里拉大酒店。非常感谢您百忙之中抽出宝贵的时间给我们用心的反馈,酒店位于城区中心地带,毗邻南京火车站和地铁站,举步可到达玄武湖。很高兴得知您满意酒店的位置和服务,您的满意和支持是我们不断进步的动力,能得到您的赞扬和肯定,我们倍感荣幸。让每一位客人喜出望外是我们的服务宗旨,我们真诚期待您的再次光临!

8/10 (良い)

jing

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
没有大床给了我双人床的房间,我一个人住觉得怪怪的
房间的位置有点嘈,安排在电梯口,其它的都还可以
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Jamesからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 16 日)
尊敬的客人,感谢选择入住南京香格里拉大酒店。非常感谢您百忙之中抽出宝贵的时间给我们反馈,很遗憾此次入住未能让您满意,对此我们深感抱歉。您的反馈我们已作记录并分享给前厅部,请相信我们真诚聆听您的反馈以便改进,我们会在您下一次到来的时候尽量在您订房的基础上为您安排满意的房间。让每一位客人喜出望外是我们的服务宗旨,我们真诚期待您的再次光临!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Clean and good service. Breakfast needs an improvement.
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Jamesからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 16 日)
Dear guest, thank you for coming to Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience with us. We are so sorry to hear that you are not satisfied with breakfast. Be assured that your comments have received our highest attention. In fact, the Guest satisfaction is our highest mission and we are looking forward to welcoming you back soon.

10/10 (非常に良い)

JINGXIU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Jamesからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 18 日)
尊敬的客人,感谢入住南京香格里拉大酒店!您的满意和支持是我们不断进步的无限动力,能得到您的赞扬和肯定,我们倍感荣幸,真诚期待您的再次光临!

8/10 (良い)

WUN MING

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Jamesからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 2 日)
Dear Guest, Thank you for coming to Shangri-La Hotel, Nanjing. We know that you are mostly fine with this stay. Please ensure that we will keep high service standard. At the same time, we hope that you can leave us specific opinions, so that we can clearly know the shortcomings of our work and point out the direction of our progress. Sincerely look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 6 月に 2 泊滞在
Jamesからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 19 日)
Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

10/10 (非常に良い)

CHUN HONG

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 6 月に 3 泊滞在
Jamesからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 17 日)
Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

8/10 (良い)

YONG HEE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2019 年 6 月に 3 泊滞在
James Liuからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 14 日)
Dear Guest,Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent comfort
Friendly staff, excellent comfort and service.
2019 年 5 月に 2 泊滞在
molly zhuからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 15 日)
Dear guest, thank you so much for choosing our Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to know that you really enjoy your stay at our hotel. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 5 月に 3 泊滞在
molly zhuからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 15 日)
Dear guest, we thank you very much for staying with us at Shangri-La Hotel, Nanjing. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!

10/10 (非常に良い)

Moonjin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 5 月に 1 泊滞在
molly zhuからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 14 日)
Dear guest, we thank you very much for choosing Shangri-La Hotel, Nanjing to stay and for sharing your experience with us. We are very delighted to know that you enjoyed your time in our hotel. We look forward to welcoming you back very soon.

8/10 (良い)

Polly

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 5 月に 1 泊滞在
molly zhuからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 13 日)
Dear guest, thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to know that you are satisfied with our service and room. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
Forgot put shower gel carpet dirty no view dusty everywhere
2019 年 4 月に 3 泊滞在
molly zhuからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 5 日)
We are sorry for the inconvenience that you encountered during your last visit and that the room did not meet your expectations. Be assured that your comments have received our highest attention. In fact, the Guest satisfaction is our highest mission and we are looking forward to welcoming you back soon

10/10 (非常に良い)

YOONSEOK

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
편리하고 친절하고 숙박에 충분이 좋았습니다.
2019 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

JIHYE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 4 月に 1 泊滞在
molly zhuからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 26 日)
Dear Guest, Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. We look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

10/10 (非常に良い)

Tiffany

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 4 月に 3 泊滞在
molly zhuからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 26 日)
Dear Guest, Thank you so much for sharing with us your recent stay at Shangri-La Hotel, Nanjing. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful stay.

10/10 (非常に良い)

Shu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 4 月に 1 泊滞在
molly zhuからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 16 日)
Dear guest, Thank you so much for choosing our Shangri-La Hotel, Nanjing. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!

10/10 (非常に良い)

Gayle

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 4 月に 2 泊滞在
molly zhuからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 9 日)
Dear guest, we thank you very much for staying with us at Shangri-La Hotel, Nanjing and for sharing your experience. It is great to hear that you enjoyed your stay at the hotel. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!

6/10 (普通)

CHENGPIN

良かった点 : 清潔度
Nice hotel, but need more friendly dinner waiting.
It’s not efficient to arrange guests for dinner waiting line up. It’s not comfortable to have conversations with the 2F dinner restaurant staff while consulting waiting related issues.
2019 年 3 月に 1 泊滞在
molly zhuからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 1 日)
Dear guest, We are sorry for the inconvenience that you encountered at our Cafe Xuan restaurant. Be assured that your comments have received our highest attention and the management will arrange the indeed training about the service and communications skills to our colleagues. In fact, the guest satisfaction is our highest mission and we are looking forward to welcoming you back soon.

8/10 (良い)

YEONG BIAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Livery good Chinese cuisine. Finest dining.
Llllllll
2019 年 3 月に 1 泊滞在
molly zhuからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 27 日)
Dear guest, thank you for choosing our Shangri-La Hotel, Nanjing. We are very happy to hear that you like our Jiangnan Wok traditional Chinese Huaiyang cuisine. Jiangnan wok is also one of the member of restaurants of France 'La Liste-1000 TOP outstanding restaurants'. We will certainly share your kind words with the team. I look forward to welcoming you back very soon for another delightful meal or stay.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great experience for this trip when travel in Nanjing
2019 年 3 月に 4 泊滞在
molly zhuからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 14 日)
Dear guest, we thank you for choosing Shangri-La Hotel, Nanjing. Very glad to hear that you enjoy your stay here and have a nice trip. We very much look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future!