外観

トライデント バンドラ クアラ ムンバイの口コミ

5 out of 5
トライデント バンドラ クアラ ムンバイ
C-56, G Block, Bandra Kurla Complex, Mumbai, Maharashtra

口コミ

9.2

とても素晴らしい

評価 10 - 1002 件の口コミ中 735 件が非常に良い" "
評価 8 - 1002 件の口コミ中 161 件が良い" "
評価 6 - 1002 件の口コミ中 54 件が普通" "
評価 4 - 1002 件の口コミ中 25 件が不満" "
評価 2 - 1002 件の口コミ中 27 件が非常に不満" "

9.6/10

清潔度

9.4/10

スタッフとサービス

9.4/10

設備とサービス

9.4/10

施設のコンディションと設備

9.2/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

watanabe

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Etsuyuki

2023 年 12 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

watanabe

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Aki、川崎

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
清潔、親切、公正(同僚と二人で出張し、一人あたり空港から片道の送迎は無料と言われたが、行きは一台に二人で乗車したため、帰りも二人で一台に乗車するなら往復無料になると言われた)。このホテルは良い。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
David Mathews からの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 1 日)
Dear Guest, Thank you for the appreciative comments about your experience at our hotel. I am glad that you have carried back fond memories of your stay with us. I look forward to welcoming you back soon. Warm regards, David Mathews General Manager, Trident, Bandra Kurla, Mumbai

4/10 (不満)

watanabe

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2019 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
2019 年 10 月に 1 泊滞在
David Mathews からの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 25 日)
Dear Expedia.com Member, Thank you for taking the time to share your review rating on Expedia.com My team and I are concerned that your overall experience at the hotel may have been less than satisfactory – please accept my heartfelt apology. I look forward to hearing from you and welcoming you back soon. Warm regards, David Mathews General Manager, Trident, Bandra Kurla, Mumbai

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 5 月に 3 泊滞在
David Mathewsからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 3 日)
Dear Mr. Thomas, Thank you for taking the time to share your review rating with regards to your recent visit to Trident, Bandra Kurla. I look forward to welcoming you back soon. Warm regards, David Mathews General Manager, Trident, Bandra Kurla, Mumbai

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Some other peoples hair remaining on the floor.
2019 年 3 月に 1 泊滞在
David Mathewsからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 11 日)
Dear Expedia Member, Thank you for taking the time to share your valuable feedback with regards to your recent visit at Trident Bandra Kurla. Our endeavour is to do all we can to ensure that every guest feels welcomed, receive the best service and have anything less than a positive impression. Please accept my sincere apology for the inconvenience caused to you during your stay. We look forward to your continued visits and take this opportunity to assure you of our best attention and service at all times. Warm regards, David Mathews General Manager, Trident, Bandra Kurla, Mumbai

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 11 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とても良いサービスでした
ホテルのサービスはとても良かったです。 周りは余りお店はありません。 ホテルからの送迎は2500RPほどしましたが空港からのタクシーは1500RPほどでした。
2017 年 11 月に 2 泊滞在
Trident, Bandra Kurla, Mumbaiからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 16 日)
Dear Guest, Thank you for your compliments about our hotel and accommodation. I am delighted to know that you found our service attentive and had a pleasant stay at the hotel. We look forward to welcoming you back soon. Warm regards, David Mathews General Manager, Trident, Bandra Kurla, Mumbai

8/10 (良い)

Yoshi、JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ムンバイでの仕事に便利なホテル
仕事で3泊しました。ムンバイの一流ホテルですから、サービスの質も良く英語があまり理解出来ない私にも積極的にコミニュケーションを取ってくれました。ビュッフェスタイルの朝食もいろいろなバラエティーがありました。
2017 年 10 月に 3 泊滞在
Trident, Bandra Kurla, Mumbaiからの返信 (投稿日 : 2017 年 10 月 26 日)
Dear Guest, We are really pleased that we managed to meet and exceed your expectations during your recent stay with us. Thank you for giving us an opportunity to include you as part of the Trident Bandra Kurla family! We look forward to welcoming you back soon. Warm regards, David Mathews General Manager, Trident, Bandra Kurla, Mumbai

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

4/10 (不満)

TS、日本

気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
昔から比べれば・・
表面的にはCSを重んじているように見えますが、それだけに余計従業員、特にフロントなどの態度には憤慨させられることも多々あります。できたての頃に比べて、今は宿泊客が多くなったせいか扱いがぞんざいです。隣のソフテイルのほうがまだおすすめです。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清潔感あふれ、スタッフの方の心配りも十分で、非常に居心地がよかったです。空港からのアクセスの良さと、オフィス街からの近さも便利でした。
Trident, Bandra Kurla, Mumbaiからの返信 (投稿日 : 2017 年 9 月 18 日)
Dear Guest, Thank you for your compliments about our hotel and team members. I am delighted to know that you found our service attentive and had a pleasant stay at the hotel. We look forward to welcoming you back soon. Warm regards, David Mathews General Manager, Trident, Bandra Kurla, Mumbai

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
施設は清潔でスタッフの対応もよかったです。 ジムエリアは、混雑していて使用しませんでした。 窓のカーテンが自動で開閉できます。日差しが強いムンバイでは、便利でした。
Trident, Bandra Kurla, Mumbaiからの返信 (投稿日 : 2017 年 9 月 18 日)
Dear Guest, Thank you for your compliments about our hotel and team members. I am delighted to know that you found our service attentive and had a pleasant stay at the hotel. We look forward to welcoming you back soon. Warm regards, David Mathews General Manager, Trident, Bandra Kurla, Mumbai

10/10 (非常に良い)

Ozeki、Osaka, Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
This hotel is beyond perfect.
My stay was like a heaven. They treated me like a king, and everything was comfortable. This hotel is exceptional. A local guy said this hotel was a kind of good business hotel. Actually it is located in a business area. But staffs are incredibly kind, friendly and professional, and you can avoid traffic jam nightmares around the hotel as well, so just choose this hotel if you want to stay happily in Mumbai. I went to the pool area everyday because the pool was nice. But not just only about the pool, Mr.Ankur was really charming and kind guy, and he alway treated me like a V.I.P. (I'm not) there at the pool. He is very good to watch people, not too close nor too far. So you can be relaxed at this pool. The room was really comfortable. Good bed, good and luxurious bathroom, lots of outlets to charge and huge window. And the room staff, Mr. Arun also treated me like a good customer. I definitely come back there at least to see him again. He knows what customer satisfaction or delight is. The best hotel man. And also the restaurant I ate breakfast was really nice. The staffs are all professional. No lazy staffs were there. Especially on the first day, Mr.Dempul there gave me good Earl Grey tea's tea bags. That was a good surprise. So even now I can have very good tea home in Osaka. Well, I don't know if this review is helpful, but this hotel is perfect. No wonder. Just stay. 日本のかたへ。ムンバイのホテル選びに迷っていて、特に観光地のど真ん中でなくても良ければ、迷わずこのホテルをお勧めします。スタッフ、設備ともに完璧です。
Trident, Bandra Kurla, Mumbaiからの返信 (投稿日 : 2016 年 3 月 19 日)
Dear Guest, Thank you for posting an awesome review about your experience at Trident, Bandra Kurla, Mumbai on Expedia. I am very happy to see the wonderful things you have said about our hotel, services, quality of food and most importantly, our people. To be called “exceptional” is the greatest compliment any hotel can ever receive, for which my team and I are truly grateful. I will personally share you compliments with Ankur, Arun and Dempul and can assure you that they will be delighted to note that their efforts have been acknowledged and appreciated by you in this forum. We are committed to consistently providing efficient & heartfelt service to all our guests and such appreciation motivates all of us to continue delivering excellence in all aspects of our hotel operations. We hope to continue exceeding your expectations on all your future visits. Warm regards, Visheshwar Raj Singh General Manager, Trident, Bandra Kurla, Mumbai

8/10 (良い)

Yoshiaki、Gumma,JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ロケーションがよくない
ホテルとしては良かったですが、観光をする拠点としては、全くダメな場所でした。最初のインド ムンバイ訪問であり、ムンバイの地理が分からず、ホテルだけで選んでしまいました。ビジネスマンムン向きのホテルだと感じました。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

10/10 (非常に良い)

関西太郎

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適でリラックスできるプレミアルームをオススメします。
非常に丁寧なサービス、気配りに五つ星ホテルを実感出来ます。移動はホテルカーを利用するか、ホテルを出てすぐのタクシーの利用をオススメします。徒歩だと近辺では食事をとれるような場所は見かけていません。(探せばあるのかもしれませんが)朝食無料、インターネットwi-fi無料のプレミアルームでぜひご滞在ください。大満足間違いなしです。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とてもキレイで素敵なホテルだったのですが、ちょとしたトラブルがありました。 ネットで予約の際、宿泊日数を間違えてしまい、HOTEL's.comに電話して、一泊⇒二泊に変えていただきました。変更後の内容をプリントアウトしてホテルに持って行ってチェックインしました。その際、プリントアウトした用紙はホテルに渡しました。次の朝、カードキーを失くすと嫌なのでフロントに預けて出掛け、戻ってきてフロントに鍵を受け取りに行くと、(朝と別のフロントの人が)不思議な顔をして、PCを見ながら「一泊分しか予約されてない」と言ってきたので、最初にネット予約の時に間違えて一泊にしてしまって、二泊に変更した旨と、チェックインの際に変更後のプリントアウトした用紙を渡した事を告げてとりあえず部屋に戻りました。ところが、次の朝チェックアウトにフロントに行くと(またまた昨日と違うフロントの人が)一泊分しか予約されてないと言い出す始末。 その為またもや昨日と同じ説明をし、チェックインの時渡した用紙があるはずじゃないのかと言うとどうやら失くした⁈らしい。それで、PCから2日分の予約確認のメールを出してくれと事務所まで連れて行かれてしまった。飛行機の時間があるから、かなり早めにチェックアウトしにフロントに行ったにもかかわらず、やり取りや事務所に行って自分のメールを取り出したりとしていたら、ホテルを出なければならない時間をとっくに過ぎてしまい、さらに大渋滞に巻き込まれるしまつ…。ホテル側は、日本の代理会社から変更の知らせを受けてないから非はないみたいな事を言っていました。飛行機には、なんとかやっと間に合ったから良かったのですが、気分的にはかなり嫌でしたね。 予約確認のプリントアウトした用紙の予備を持って行ってなかった私も悪いとは思いますが、&渡した用紙を失くすホテル側はどうかと思いますね。 あと、ネット上で、ホテル側とHotel's.comさんとどういう風になっているのか分かりませんが、今一度、確認方法をしっかりしていただければと思わずにいられませんでした。

10/10 (非常に良い)

Joseph、DIP1, Central Plaza, 156

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Close to convention
2024 年 5 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Bala、Mason

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Dheeraj

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent!
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jimmy

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Have to be honest, it was one of my best stays in Mumbai. So much better than the hotel across the street. Definitely will choose Trident for my next visit. Thank you for great caring service
2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Satyanarayana

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent
2024 年 5 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Bhuvnesh

2024 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

John、BHOPAL

出張
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
気になった点 : スタッフとサービス
Front and reception staff was confused and their service was worst
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

VIKRANT

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent😊
2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ANIL

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Best staff
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

prasad

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Best place to stay at
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Steven、Sydney

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great service, very clean room, hot breakfast was delivered at the requested time, excellent and easy experience overall.
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Virginie

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Amazing
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mani

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Helpful staff
2024 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mohit

2024 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sp????

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
With a simple sentence it was amazing
2024 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Niraj

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice prowperty and location close to JIO WORLD AND ALL.
2024 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Gautam

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The attention to detail & “service par excellence”.
2024 年 3 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Harish

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excellent
2024 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Rahul

2024 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

RAMESH、WILSON

2024 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ajaypal

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tsepak

2024 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Sricharan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Nice
2024 年 1 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Parth

出張, 家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The room acoustic properties were so bad we kept hearing people the entire night and couldn’t sleep properly, I’ve stayed at trident before and at Sofitel across the street but never faced such an issue. You are supposed to get a good night of sleep staying at such a property not a sleepless night due to voices and commotion outside the room
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mihir

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It’s really great place
2024 年 2 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Jay

2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Stomya

2024 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

salem

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Safe , Quiet and clean
2024 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tarun

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在