外観

ザ ミラドールの口コミ

4 out of 5
ザ ミラドール
131 / B, New Link Road, Chakala, Andheri (East), Mumbai, Maharashtra

口コミ

7.8

良い

評価 10 - 188 件の口コミ中 69 件が非常に良い" "
評価 8 - 188 件の口コミ中 64 件が良い" "
評価 6 - 188 件の口コミ中 31 件が普通" "
評価 4 - 188 件の口コミ中 13 件が不満" "
評価 2 - 188 件の口コミ中 11 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

8.0/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ホテルには問題ありませんが、周りに店がありません。近くで済まそうという人には要注意です。
2020 年 2 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
朝食のコスパ悪し
ホテルのお部屋は広めで綺麗でしたが、バスルームがあまり綺麗でないのと、狭さが気になりました。あとは宿泊費に対して朝食代が高過ぎると思いました。内容からしてもコスパが良いとはけっして言えないです。
2019 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

kozu、日本

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
清潔で使い易い部屋でした。お風呂のお湯も熱いのが出ました。
2019 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

ayapan、インド

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
受け付け時にvisa等の事を事細かにきかれるので時間がかかった。 またその際の受付スタッフの対応が丁寧とは言い難かった。 ただし、レストランやルームスタッフはとても丁寧で感じが良かった。 レストランには中華のメニューもあり、子どもでも食べられた。
2017 年 10 月に 1 泊滞在
the mirador mumbaiからの返信 (投稿日 : 2017 年 11 月 4 日)
Thank you very much for your positive review. Its really nice to know that you enjoyed our hospitality, hotel location, friendly staff, food and prompt services and have had a great experience during your stay. We ensure you will always be impressed by our professionalism, human touch, humble and extraordinary services. We value your patronage and look forward to have you more often with us. Assuring our impeccable services at all times.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテル送迎について、エクスペディアからの申し込みがわからず、ホテルに直接メールしたが 全く問題なく 空港送付まで支払価格の内数で処理できた。
The Miradorからの返信 (投稿日 : 2016 年 3 月 18 日)
Appreciate and thank you for your valuable comments. Your comments have given us immense satisfaction. I'm glad you had a great experience with us. We thank you for recommending us and look forward to welcoming you soon once again. Assuring our impeccable services at all times.

10/10 (非常に良い)

zumbaholic、JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適なホテル
お湯の温度や湯量も全く問題なく、快適でした。朝食のビュッフェもメニューが豊富で良かったです。空港への送迎も無料だったので助かりました。
The Miradorからの返信 (投稿日 : 2016 年 2 月 16 日)
Thank you Sir for the appreciative review. We are delighted to read your experience with us. It makes us feel good to see our guest happy and especially to know they’ve had a memorable and impressive stay. I'm glad we were able to exceed your expectations, offering true value and genuine hospitality. We look forward to having you soon once again with us. Assuring our impeccable services at all times.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コスパの良いホテル
トランジットに利用しました。浴槽はなくシャワーだけでしたが、問題なく利用できました。wifiも朝食も良好、華美さは無いですが、十分快適に過ごしました。
Thank you sir for the review. I deeply regret that we could not exceed your expectation and fell short to provide you with the facilities and services of your taste. I assure and will personally look into your preferences and comfort to ensure you have a memorable experience with us on your next visit. We value your loyalty and look forward to your continued stay. Assuring our impeccable services at all times.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ムンバイで乗り継ぐときに度々利用しているホテル(インド在住)。プール等は無くこじんまりとしたビジネスホテルだが、スタッフの対応が良く、セキュリティーもしっかりしていて子連れでも安心して滞在できる。空港へのアクセスが良いので、次回もまた利用したい。

8/10 (良い)

koya、さいたま市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
国際空港に至近距離で大変便利でした。
二回目でした。スタッフは大変丁寧、親切(親切すぎるぐらい)です。 設備そのものは古めですが、そんなに気になりません。

8/10 (良い)

koya、さいたま市

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
不安でしたが、スタッフが大変親切でタクシーの手配も大変気を配ってくれて安心しました。
601号室の中レベルの部屋に宿泊しましたが、新しさはないものの過ごしやすく個人天気にはベットが 大変気持ちよく他の最高級レベルのホテルよりも寝心地はよく、この値段でここまでいけるのなら 合格と思いました。

10/10 (非常に良い)

rio、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ジムが充実
清潔なホテルです。ただし、部屋には歯磨き、シェービング等のアメニティーがなくそこだけがマイナスポイントです。なお、ホテルのジムはマシンが充実しており、長期出張の間の体力維持ができました。

10/10 (非常に良い)

Grace Osei-Bonsu

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was clean
2024 年 1 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Wendy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Pleasant stay, with excellent team and delicious food.
2023 年 9 月に 3 泊滞在
The Miradorからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 10 日)
Hi Wendy,We are so grateful for your 5-star review. Thanks for sharing your rating with us and the community.

8/10 (良い)

Anupama

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good quality should be improved. Etiquette of the restaurant staff
2023 年 8 月に 6 泊滞在
The Miradorからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 29 日)
Dear Anupama,Thank you for your feedback regarding the quality and etiquette of our restaurant staff. We apologize for any shortcomings you experienced during your visit. We will address these issues with our team and make improvements to ensure a better dining experience for our customers. We appreciate your input and hope to serve you better in the future.In Your Service,Team Mirador

10/10 (非常に良い)

Tamal、Clarksburg

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 2 泊滞在
The Miradorからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 15 日)
Hi Tamal,We are so grateful for your 5-star review. Thanks for sharing your rating with us and the community.

8/10 (良い)

SUNIL

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
LOCATION WAS GOOD. STAFF WERE VERY HELPFUL
2023 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tamding

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

FRANK、LUGOFF

2023 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2023 年 1 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

andrew

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2022 年 7 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Claus R.

2022 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

?????????

2022 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Ajay Radhakrishan

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Comfortable stay
Mirador is where I usually stay. Nice hotel, good food and friendly staff
2021 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MARZBAN

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good hotel in business area
A good hotel in Mumbai’s business area in Andheri East. Their buffet spreads are excellent!
2021 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Anchit

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Wonderful
Excellent stay. Hotel rooms are good and comfortable and not too old. Breakfast spread is good.
2020 年 3 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
2020 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We had a early morning flight from BANGALORE and hence we reached the property around 9:30. The reception staff were really helpful in getting our rooms arranged within an hour even though our check-in time was at 12. They were courteous and friendly. We were a group of 9 including 2 infants. The rooms got arranged by 10 and we checked in. Their breakfast spread is decent. The rooms and bathrooms were clean and well maintained. Beds were good too. They even provided a proper mattress in my room since it was triple occupancy. House keeping staffs were extremely friendly and helpful. Have to take name of Azudulla who was always available at a phone call away. He regularly checked if we need additional water bottles or coffee sachets etc. All together it was a great experience.
2019 年 12 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

vandana

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Poor service. Needed a higher floor, was given 1st floor, unprofessional, specific main channels were nt available. Unsatisfactory. Will not recommend.
2019 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Oommen

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Comfortable stay, great experience overall.
The front desk staff was very courteous, friendly and professional. The facility itself was clean and safe. The room was clean, neat and comfortable. The restaurant offered a wide selection of food.
2019 年 11 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 客室の快適度
The room was damp. Rest of it was acceptable.
2019 年 9 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Food and cleanliness were good . The staff and n the hotel were good . The internet in the hotel is slow. The breakfast was good. Enough spaces were there for parking. They provided message while parking our vehicles.
2019 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Gigu、Kerala

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nothing bad. A bit pricey, but the staff and property facilities justified it. Congrats to the whole team and keep up the good work.
2019 年 5 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Yentso

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
WiFi not so good
2019 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We had a short stay at The Mirador.The check in process was smooth. The staff was very courteous. The food was excellent. I would highly recommend The Mirador.
2019 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

jungho

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 4 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Uzi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
In general okay - do not take a room on the 1st fl
The service is generally courteous and good. The hotel fell for the two things I asked for - a non-smoking room and a quiet room. The room was changed and even upgraded, but the location was above the dining room. At 1 am they began to clean and drag chairs up to 2 at night. Then at 6 am they began to prepare it. So I did not sleep. My recommendation is not to take a room on the first floor
2019 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great stay. Friendly.
Great location. Friendly staff who gave an upgrade on two rooms. Perfect.
2019 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nolan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
A great, but short, stay.
Our flight was delayed which meant we didn’t get to the hotel until 04:30, but we were still greeted warmly and shown to our room which was much bigger than we’d expexted, It was actually quite posh for us! Breakfast was a buffet type and was plentiful. We would definitely recommend the Mirador, especially if you want to be close to the airport. It’s a shame we were only there for a few hours, but we hope to return some day.
2019 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice hotel
Nice any near the airport an metro station to enjoy staying
2018 年 7 月に 1 泊滞在
the mirador からの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 17 日)
Thank you for the appreciative review. We are delighted to read your experience with us. I'm glad we were able to exceed your expectations, offering true value and genuine hospitality. I certainly look forward to having you soon once again with us. Assuring our impeccable services at all times.

8/10 (良い)

Michael

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
Business trip stay 2 nights
Room small but OK. Bed quite soft I prefer harder
the miradorからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 30 日)
Thank you for the review. We are delighted to read your experience. Appreciate your compliments for our services, hygiene and food quality. We look forward to having you soon once again with us and will keep your request with us in regards with the harder bed in your next stay Assuring our impeccable services at all times.

8/10 (良い)

James、Sydney

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Does the job
We spent a layover night here and it was fine. Close to the airport, clean, safe, decent breakfast. The only downside was the long queues on checkout.
2018 年 4 月に 1 泊滞在
the miradorからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 30 日)
Thank you for the appreciative review. We are delighted to read your experience with us. It makes us feel good to know that you've carried along a truly amazing and memorable experience. We certainly look forward to having you soon once again with us. Assuring our impeccable services at all times.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
They don't like Expedia bookings
I was initially given a very poor room, dirty, noisy etc. At check-in the staff said "its an Expedia booking" and I was put in the first room on the first floor, looking directly at a wall, close to the elevator and noisy lobby, closest to the traffic noise. All round pretty awful! After complaining I was moved - to the level of room that I had originally booked. It was better but not what I had expected from the pics online. I would avoid this hotel in future.
2018 年 4 月に 3 泊滞在
pallavi waghela からの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 6 日)
Thank you for your valuable comments. I deeply regret that we could not exceed your expectation. I request you to stay once again with us assuring to upgrade you into one of our Non-smoking floor- Club category spacious rooms and personally look into your preferences and comfort to ensure you carry along a memorable experience. We value your patronage and look forward to have you once again with us. Assuring our impeccable services at all times.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hopeless
staff is very poor and don't book this hotel through expedia
2018 年 3 月に 2 泊滞在
the miradorからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 7 日)
Thank you sir for your valuable comments. I deeply regret that we could not exceed your expectation. On your next visit I assure to personally look into your preferences and comfort to ensure you carry along a memorable experience. We value your patronage and look forward to have you once again with us. Assuring our impeccable services at all times.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 1 月に 2 泊滞在
The Mirador Mumbaiからの返信 (投稿日 : 2018 年 2 月 11 日)
Thank you sir for the appreciative review. We are delighted to read your experience with us. It makes us feel good to know that you've carried along a truly amazing and memorable experience. We certainly look forward to having you soon once again with us. Assuring our impeccable services at all times.

10/10 (非常に良い)

Fredrik

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bra hotell helt enkelt!
Fint hotell med mycket trevlig och hjälpsam personal. Ca 1timma ner till Colaba med taxi om man nu vill åka dit som vi gjorde. Kan tänka mig bo här igen och det bara ligger 10min från flygplatsen med.
2018 年 1 月に 4 泊滞在
the mirador hotelからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 31 日)
Appreciate and thank you Mr. Fredrik for the valuable and sincere review. It gives us great pleasure to see how happy you were with our location and staff professionalism. We are delighted to read your experience with us. I'm glad we were able to exceed your expectations, offering true value and genuine hospitality. I certainly look forward to having you soon once again with us.

6/10 (普通)

Hsieh Yu

良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 清潔度
2018 年 1 月に 2 泊滞在
the mirador hotelからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 31 日)
Thank you Mr. Hsieh for the appreciative review. We are delighted to read your experience with us. I'm glad we were able to exceed your expectations, offering true value and genuine hospitality. I certainly look forward to having you soon once again with us. Assuring our impeccable services at all times.

10/10 (非常に良い)

Birinchi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
It was an awesome experience. The hotel was simply amazing. The staff took care of every requirements that we had during our stay. A recommendable hotel for family trip.
2017 年 12 月に 5 泊滞在
the mirador hotelからの返信 (投稿日 : 2018 年 1 月 31 日)
Thank you for the appreciative review. We are delighted to read your experience with us. It makes us feel good to know that you've carried along a truly amazing and memorable experience. We certainly look forward to having you soon once again with us. Assuring our impeccable services at all times.