Very noisy and no Windows in the room. Too expensive for what you get...
宿泊されたお客様
2/10 (非常に不満)
vrinda、nahan
2014 年 3 月 20 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
we even cannot stay in this hotel for an hour..we left the hotel inspite of prebooking..pics of the hotel and actual condition of the hotel do not match at all....it is such a poorest of poor hotel................
vrinda
2/10 (非常に不満)
Claus E、Denmark
2014 年 1 月 13 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very bad, and dirty
It was a very bad stay, nothing was as promised. Pic from booking manipulated, intrance and outside loked like a bommed factory, inside was so dirty, staff not very nice, men sleeping on floor in reception.... not a place to recommend.Hotel.com should ask for more valid pics, to certify that it is a they promise.... this was BAD and not worth the money
Claus E
4/10 (不満)
Naveen Chandani、New Delhi
2013 年 5 月 27 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Not Soo good for Stay
Was not a healthy atmosphere
Naveen Chandani
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2013 年 2 月 11 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
宿泊されたお客様
2/10 (非常に不満)
suresh patil
2013 年 1 月 27 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Orange inn hotel a nightmare to forgetw
Nightmare
suresh patil
2/10 (非常に不満)
Klaus Buelow
2012 年 12 月 20 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Flughafennähe
Zweckmässiger Aufenthalt, sehr spartanische Ausstattung, kein Toilettenpapier oder Seife; nicht gerade die beste Empfehlung
Klaus Buelow
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2012 年 12 月 12 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Detta var utan tvekan det värsta jag någon gång upplevt och sett!Hotellet låg på en bakgata. mörkt och otäckt. Hade inte den smutsiga skylten funnits hade man aldrig trott att det var ett hotel. Det såg ut som ett övergivet rivningshus. Hur kan detta anses vara 2,5 stjärna???!USCH OCH FY!Mvh/Dan
宿泊されたお客様
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2012 年 7 月 2 日
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
not a very good hotel
the receptionist did not treat properly and the bathrooms were too small.