外観

モーテル 6 モンロー、ルイジアナの口コミ

2 out of 5
モーテル 6 モンロー、ルイジアナ
1035 Martin Luther King Jr Dr, U S 95 Byp S, Monroe, LA

口コミ

5.8
評価 10 - 1000 件の口コミ中 243 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 153 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 139 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 119 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 346 件が非常に不満" "

5.6/10

清潔度

7.0/10

スタッフとサービス

5.0/10

設備とサービス

5.4/10

施設のコンディションと設備

5.0/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

Katrina

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Smelled bad in the room. Stains of unknown and questionable origin on walls
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Thomas

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great staff, easy early check in, and quiet
2024 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Shameka

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
They switch me in 3 rooms and it was still nasty
2024 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shantiesha

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I will stay angin
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shantiesha

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I have a great time
2024 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Joseph

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Nasty , no breakfast
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Hi Joseph,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

2/10 (非常に不満)

Najarian

出張, 小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Don't ever come here..I wouldn't lie to you.. Especially if you have little kids.. paraphernalia in drawers.. Floors not swept.. Linens not changed.. Staff attitude is awful....
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Hi Najarian,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

2/10 (非常に不満)

Jessica

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Dirty & people begging outside the property
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Hi Jessica,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

2/10 (非常に不満)

Najarian

2024 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Najarian

出張, 小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Dirty.. Nasty staff..
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Hi Najarian,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6

2/10 (非常に不満)

Shelby

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
This was the most disgusting place I’ve ever stayed. The towels had actual stains on them.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 7 日)
Hi ShelbyAfter reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Lilith#Team6

10/10 (非常に良い)

Ken

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Hi Ken,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 (非常に不満)

Najarian

2024 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Samantha

出張, 家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I got bit by bed bugs I believe.. there was 2 roaches when we arrived
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Hi Samantha,Thank you for providing your feedback. Your experience is definitely not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith#Team6

10/10 (非常に良い)

Norri

2024 年 3 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Najarian

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Floors nasty... Tub nasty.. Toilet broken.. No track can In room
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Hi Najarian,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

2/10 (非常に不満)

Najarian

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Didn't have the room I requested when I made reservation.. That didn't upgrade me.. They have me a room with 2 roaches in it.. Living..smh.…no refrigerator.. No microwave an I had my 2 year old child with me an my wife.. , walls were nasty.. Staff unprofessional.. Just a disaster
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Hi Najarian, We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Natalie #Team6

2/10 (非常に不満)

SUSMIT

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 19 日)
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 (非常に良い)

Chavon、Elizabeth

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Please invest in an airport shuttle
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Hi Chavon, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6

4/10 (不満)

Alexis

良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 19 日)
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

8/10 (良い)

Najarian

出張, 家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Dirty room..
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Hi Najarian,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

2/10 (非常に不満)

Antoinette

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The 1st room they gave me was not clean at all and had a very bad odor and the 2nd room they gave me The floor was nasty and so was the shower I really didn't realize it until the nextday when housekeeping came there was dust floating all over the room and mold throughout the corners it also had particles floating that mess with my allergies where I could not sleep that night the lady told me that I did not pay for a clean room at the front desk when I told her about it from my understanding the rooms are supposed to be clean regardless of me getting a discount on it or not I paid through Expedia I did not know that getting a cheaper room would be dirty and I had to pay for a clean room I was only giving half of my refund for 1 night but I paid for two nights
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Hi Antoinette,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

6/10 (普通)

Najarian

小さなお子様連れの家族旅行
Toilet runs all night . Food on floor.. Floors not mopped
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

10/10 (非常に良い)

Najarian

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

6/10 (普通)

Brandy

2024 年 3 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Lemeka

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Problem with staff and will never visit motel again.Low class and arrogant people.
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Hi Lemeka,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6

2/10 (非常に不満)

johnny

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Jasmine

2024 年 3 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Eric

2024 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Benjamin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I got a free room upgrade from the friendliest Clerk! I was a little leary of the neighborhood though.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels.Natalie #Team6

2/10 (非常に不満)

Kris

2024 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Monique

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 7 日)
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

2/10 (非常に不満)

Lacy

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
A/c broken, bathrooms nasty, no water pressure in shower.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 (非常に不満)

Ashley

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 7 日)
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

2/10 (非常に不満)

Chekiona

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 7 日)
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 (非常に良い)

Errington

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 7 日)
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

6/10 (普通)

chris

出張
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 7 日)
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

2/10 (非常に不満)

laquinta

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 9 日)
Hi Traveler,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie#Team6

10/10 (非常に良い)

Errington

2024 年 2 月に 2 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 9 日)
Hi Traveler,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie#Team6

8/10 (良い)

chris

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 9 日)
Hi Chris, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

2/10 (非常に不満)

Cody

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Not looking good
The staff was not very helpful or friendly!! Not hospitable at all!! Short with information and conversation. Stingy with clean towels.
2024 年 2 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Sharolyn

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Not good
2024 年 2 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Stefan、Waco

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is new but we had to clean the room ourselves. Very dirty
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Hi Stefan,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

8/10 (良い)

Recca

良かった点 : スタッフとサービス
Good
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 (非常に良い)

Bennie

2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Wynton

ペット同伴の旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Awesome
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Nancy Y.からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 (良い)

Chris

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Hi Chris,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

2/10 (非常に不満)

Keri

2024 年 1 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Charmila

2024 年 1 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Tylor P

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Wet Room #222
Water leaked all over the bathroom somehow when we got back after checking in. Had wet feet from that. Also rained that night so ceiling leaked all over. Don’t even have blankets as covers. Basically curtains for blankets. It’s a cheap motel but the price for what we went through was still too high
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Brand Experience Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Hi TylorAfter reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Lilith#Team6