You get what you pay for in life. This place should be cheaper than it already is!
Christopher
2025 年 3 月に 11 泊滞在
4/10 (不満)
Miguel Ángel
2023 年 9 月 2 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Si no hay más remedio….
Mal en general y el baño…. Tela
Miguel Ángel
2023 年 8 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Saiful
家族旅行
2023 年 5 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
.
Saiful
2023 年 5 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Amalenna
カップルで旅行
2023 年 2 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
~
Amalenna
2023 年 2 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
出張
2020 年 4 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Wrong time wrong situation
i dont know what to say..because i for me overall is ok..maybe im just in the wrong time and situation..Im stuck in miri because of the covid19 n lockdown issue..my flight back to kl cancel and i was asked to quarantine myself in the place where I was staying ... at the start of my stay at the meritz hotel for 1 weeks but I have to move out and look for another hotel because they had closed their hotel due to covid19 issue and I had to find a hotel that was still operating and at that time only dragon hotel is still open ... but in limited circumstances ... it would be unfair for me to comment on this hotel in the face of global issues such as the corona virus issue and I believe hotel management is also unable to do anything go wrong.. so to me everything is good and perfect ..
宿泊されたお客様
2020 年 4 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
出張
2020 年 4 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good
👍
宿泊されたお客様
2020 年 4 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
出張
2020 年 4 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good
Ok
宿泊されたお客様
2020 年 4 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Nurhazliani
グループ旅行
2020 年 4 月 4 日
良かった点 : スタッフとサービス
I stayed in room 1102 ..broken side table and no housekeeping,only exchange towel..
Nurhazliani
2020 年 4 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2020 年 3 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Value for money accommodation with adequate facilities
宿泊されたお客様
2020 年 2 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Davy
出張
2020 年 3 月 5 日
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
hospitality need to improve
Davy
2020 年 3 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
visitor
家族旅行
2019 年 6 月 24 日
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Air-conditioner seem to be old and need to replace, hair dryer not provided, bathroom slipper also not available, pillow are to soft and not comfortable, TV reception also poor and not viewable, room not properly inspect before guess arrive, air-cond not functioning well. Bed matress to hard and cause back pain.Socket for Hot water also not sufficient. tooth patch & brush should be provide. And writing sit not enough space.
Overall.. out of 5 I suggest 2.5 ratting..
Keep improve