アパートメント 1 室貸切

サンシャイン ブティック アパートメンツ コリンズ

3.5つ星宿泊施設

Sunshine Boutique Apartments Collins

コリンズ ストリートから歩いてすぐの距離にあるキッチン付きのアパートメント

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サンシャイン ブティック アパートメンツ コリンズの写真ギャラリー

屋内プール
デザイン アパートメント 2 ベッドルーム | 1 室のベッドルーム、高級寝具、デスク、防音設備
アパートメント 1 ベッドルーム バルコニー (2 Bathrooms) | 1 室のベッドルーム、高級寝具、デスク、防音設備
ジム
1 室のベッドルーム、高級寝具、デスク、防音設備

口コミ

10段階中4.6

人気の設備とサービス

  • 駐車場利用可
  • 乾燥機
  • 洗濯機
  • 冷房
  • キッチン
  • WiFi (無料)

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
6 室中 6 室を表示中

デラックス アパートメント 1 ベッドルーム

おすすめポイント

独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
防音仕様
温度調節可能な冷房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
キッチン
フルサイズの冷蔵庫 / 冷凍庫
食器洗浄機
  • 50 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • 定員 2 名
  • クイーンベッド 1 台およびシングルベッド 1 台

ファミリー アパートメント 2 ベッドルーム

おすすめポイント

独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
防音仕様
温度調節可能な冷房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
キッチン
フルサイズの冷蔵庫 / 冷凍庫
食器洗浄機
  • ベッドルーム 2 室
  • シティ ビュー
  • 定員 4 名
  • クイーンベッド 1 台, シングルベッド 2 台およびダブルソファーベッド 1 台

ラグジュアリー アパートメント

おすすめポイント

独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
防音仕様
温度調節可能な冷房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
キッチン
フルサイズの冷蔵庫 / 冷凍庫
食器洗浄機
  • 60 ㎡
  • ベッドルーム 2 室
  • シティ ビュー
  • 定員 6 名
  • シングルベッド 1 台およびダブルベッド 2 台

スーペリア アパートメント

おすすめポイント

独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
防音仕様
温度調節可能な冷房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
キッチン
フルサイズの冷蔵庫 / 冷凍庫
食器洗浄機
  • 60 ㎡
  • ベッドルーム 2 室
  • シティ ビュー
  • 定員 7 名
  • シングルベッド 2 台, クイーンベッド 1 台およびダブルソファーベッド 1 台

デザイン アパートメント 2 ベッドルーム

おすすめポイント

独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
防音仕様
温度調節可能な冷房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
キッチン
フルサイズの冷蔵庫 / 冷凍庫
食器洗浄機
  • ベッドルーム 2 室
  • 定員 7 名
  • シングルベッド 2 台, ダブルベッド 1 台およびダブルソファーベッド 1 台

エコノミー アパートメント シティビュー

おすすめポイント

独立したダイニングスペース
独立した応接スペース
防音仕様
温度調節可能な冷房
コネクティング ルーム / 隣合った客室の利用可
キッチン
フルサイズの冷蔵庫 / 冷凍庫
食器洗浄機
  • 30 ㎡
  • ベッドルーム 1 室
  • シティ ビュー
  • 定員 3 名
  • クイーンベッド 1 台およびシングルベッド 1 台

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Mod logo
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周辺地域について

地図
3000, VIC, Melbourne, 568 Collins Street

周辺情報

  • コリンズ ストリート - 徒歩 3 分 - 0.3 km
  • メルボルン水族館 - 徒歩 5 分 - 0.5 km
  • マーベル スタジアム - 徒歩 7 分 - 0.6 km
  • サウスバンク プロムナード - 徒歩 9 分 - 0.8 km
  • クラウンカジノ - 徒歩 9 分 - 0.8 km

交通案内

  • サザン クロス駅から徒歩 5 分
  • フラッグスタッフ駅から徒歩 12 分
  • エッセンドン空港 (MEB) から車で 22 分

レストラン

  • ‪McDonald's - ‬徒歩 1 分
  • ‪Schmucks - ‬徒歩 1 分
  • ‪Il Mercato Centrale - ‬徒歩 1 分
  • ‪Palm Sugar Thai Cafe - ‬徒歩 1 分
  • ‪Don Don - ‬徒歩 2 分

この施設について

貸切

アパートメントは貸切のため、共用するのは同行者のみです。

サンシャイン ブティック アパートメンツ コリンズ

コリンズ ストリートから歩いてすぐの距離にあるキッチン付きのアパートメント
この禁煙のアパートメントには、スナックバー / デリ、セルフパーキング (有料)、およびドライクリーニングがあります。共用エリアでの WiFiは無料です。 その他に、敷地内にはランドリー設備、ヘアサロン、および多言語サービスがあります。 アパートメントでは、冷蔵庫とオーブン、コンロ、電子レンジが備わったキッチンをご利用いただけます。便利な洗濯機 / 乾燥機、ダイニング スペースのほか、WiFi (無料)、応接スペースもご利用いただけます。客室清掃は行われません。
このアパートメントの客室には、洗濯機 / 乾燥機とコーヒー / ティーメーカーが完備されています。客室には独立した応接スペースがあり、デスクが備えられています。ベッドには高級寝具があります。 この 3.5 つ星アパートメントには、大型冷蔵庫 / 冷凍庫、コンロ、電子レンジ、独立したダイニングスペースを備えたキッチンがあります。 バスルームにはシャワー、バスアメニティ (無料)、ヘアドライヤーがあります。

無料 WiFi を使用してネットサーフィンをお楽しみいただけます。客室には薄型テレビがあります。

類似した宿泊施設

施設の設備

インターネット

  • アパートメントで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 敷地内の駐車場 (1 泊につき 30 AUD)

家族向け

  • ベビーベッド : 1 日につき 20 AUD

キッチン

  • オーブン
  • コーヒー / ティーメーカー
  • コンロ
  • フルサイズの冷蔵庫 / 冷凍庫
  • 食器洗い機
  • 調理器具および食器類
  • 電気ケトル
  • 電子レンジ

レストラン

  • スナックバー / デリ

ベッドルーム

  • ベッドルーム 1 室
  • 可動式 / エキストラ ベッド : 1 日につき 30 AUD
  • 高級寝具

バスルーム

  • シャワー
  • タオルあり
  • バスアメニティ (無料)
  • ヘアドライヤー
  • 専用バスルーム 1 室

リビングスペース

  • リビングルーム
  • 独立したダイニングスペース
  • 独立した応接スペース

エンターテインメント

  • 薄型テレビ

ランドリー設備

  • ドライクリーニング / ランドリーサービス
  • ランドリー設備
  • 洗濯機 / 乾燥機

作業スペース

  • デスク

空調 (温度調節可)

  • 暖房
  • 冷房

ペット

  • 介助動物のみ同伴可 (ペット同伴不可)

対象 / バリアフリー

  • 全館禁煙

サービスと便利な設備

  • アイロン / アイロン台
  • 荷物保管サービス
  • 客室清掃サービスなし
  • 多言語サービス
  • 美容室

安全設備

  • 一酸化炭素検知器が未報告 (オーナーは施設に一酸化炭素検知器があるかどうか明記していません。携帯用探知器の持ち込みをご検討ください)
  • 煙感知器が未報告 (オーナーは施設に煙感知器があるかどうか明記していません)

一般

  • コネクティングルーム利用可
  • 防音仕様

ポリシー

チェックイン

チェックイン : 15:00 ~ 10:30
チェックインの最低年齢 : 18 歳

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 10:00

チェックインに関する特記事項

この施設にはフロントデスクがありません

ペット

ペットの同伴不可 (介助動物は同伴可)

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます
可動式ベッド / エキストラベッドは 1 日につき 30.0 AUDでご利用いただけます
ベビーベッドは 1 日につき 20.0 AUDでご利用いただけます

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

サービス料

宿泊施設にて、次の追加料金をお支払いいただきます。料金には税金が含まれる場合があります :

  • デポジット : 1 滞在につき 200 AUD
  • 清掃デポジット : 1 滞在につき 20 AUD
  • 清掃料金 : 1 名あたり 1 滞在につき 10 AUD

宿泊施設より弊社に提供された、すべてのご請求に関する情報を表示しています。

オプションの追加料金

  • セルフパーキング : 1 泊につき 30 AUD
  • ベビーベッド : 1 日につき 20.0 AUD
  • 可動式ベッド : 1 日につき 30.0 AUD

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
付随費用の精算のためにチェックイン時に確認されるクレジットカードの名義は、客室の予約者名と一致する必要があります
施設でのお支払いには、クレジットカード、デビットカードをご利用いただけます
施設における一酸化炭素検知器の有無について、オーナーから情報提供はありません。ポータブル検知器の持ち込みをご検討ください
施設における煙感知器の有無について、オーナーから情報提供はありません

その他の情報

コネクティングルーム / 隣合った客室も空室状況によりご利用いただけます。施設までお問い合わせください。連絡先は予約確認通知に記載されています

宿泊施設の別名

Sunshine Boutique Apartments Collins Apartment Melbourne
Sunshine Boutique Apartments Collins Apartment
Sunshine Boutique Apartments Collins Melbourne
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Sunshine Apartments Collins
Sunshine Boutique Apartments Collins Apartment
Sunshine Boutique Apartments Collins Melbourne
Sunshine Boutique Apartments Collins Apartment Melbourne

よくあるご質問

サンシャイン ブティック アパートメンツ コリンズはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません (介助動物を除く)。

サンシャイン ブティック アパートメンツ コリンズの駐車料金はいくらですか ?

セルフパーキングは 1 泊につき 30 AUDでご利用いただけます。

サンシャイン ブティック アパートメンツ コリンズのチェックインは何時ですか ?

チェックイン時間は 15:00 ~ 10:30 です。

サンシャイン ブティック アパートメンツ コリンズのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 10:00 です。

サンシャイン ブティック アパートメンツ コリンズはどこにありますか ?

メルボルン セントラル ビジネス ディストリクトに位置するこのアパートメントは、コリンズ ストリートおよびリアルト タワーズから歩いてすぐです。メルボルン スポーツ ツアーおよびメルボルン水族館も 5 分圏内です。サザン クロス駅まで徒歩わずか 5 分、フラッグスタッフ駅まで徒歩 12 分です。

口コミ

サンシャイン ブティック アパートメンツ コリンズの口コミ

4.6

5.2

清潔度

7.2

ロケーション

4.6

スタッフとサービス

5.6

施設のコンディションと設備
評価 10 - 28 件の口コミ中 4 件が非常に良い
評価 8 - 28 件の口コミ中 3 件が良い
評価 6 - 28 件の口コミ中 1 件が普通
評価 4 - 28 件の口コミ中 9 件が不満
評価 2 - 28 件の口コミ中 11 件が非常に不満

口コミ

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
DO NOT BOOK THIS PLACE!!! Went to check in and told they don’t have any rooms left! They had sold our room!! Left my family in the lurch at 6pm during one of the busiest nights in Melbourne.
2020 年 1 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Dana

グループ旅行
2019 年 11 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The room was terrible. I paid my accommodation up front. The room was for 7 or more guests. When I arrived. I had to pay an upfront 200 dollar deposit for the room. 2 of the lights in the kitchen one was broken the other not working. There were 4 small towels in the room which were all damp and not properly dry. The master bedroom stunk like mouldy washing and pee. The beds were old and uncomfortable. We got no sleep at all. The room wss dirty, cushions on couch had stains and carpets were also stained and dirty. The windows and walls were filthy. The fire alarm went off at 5am for absolutely no reason. I tried contacting property about my bond after checking out, but the hotel was unreachable. All I want is my bond back although this room was definately not worth the $268 per night that I paid and I cant reach anyone. Very angry will never stay here again.
2019 年 11 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2018 年 11 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Sally、Newcastle

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
We were disgusted with the service and state of the apartment. They did not provided facilities as advertised. The cleanliness is unsatisfactory and parts of the apartment are unsafe. Our main concerns were wet used floor towels and used tea towels that were not replaced, wet crockery in the kitchen, Dirty utensils in the drawers, the broken couch is unsafe, used dirty tissues in the bedside table drawer, lack of toilet rolls and tea/ coffee making items, the tv cable was not provided, mismatched bedding that did not fit the sofa bed, dirty clothes left in clothes dryer, unflushed toilets upon arrival, unsatisfactory service.
2018 年 11 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Annette、Gold Coast Australia

気になった点 : 清潔度
Requested non smoking room,bed and bedding stunk of cigarette smoke to the point I couldn’t sleep in the bed, I slept on the single bed in living room which also stunk, I went out and purchased a new pillow and sheets to make it a little more hygienic, I also purchased room deodoriser to try and get rid of the smell. The bed was against a window I couldn’t close and it was freezing all night. No not a good experience at all for my asthma.
2018 年 11 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Victoria

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Dodgy Hotel

Do not book into this place. There is no reception area. Arrived at 5 pm, waited until 5:30 before anyone even came to greet me.... only to be told my room would not be available for another 2 hours and room was at a different location. Dodgy. I was due at a function and was forced to pay for another hotel elsewhere last minute. Absolute disgrace and this booking site will not help me with a refund. Disgusted.
2018 年 10 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Lauren

Had better

Room was ok when finally ready! Was after 4 which is not good with kids in tow. Non English speaking custome service also an issue
2018 年 8 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Chris

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

DISGUSTED!!

Do not book this accommodation!!!! 5 people left with nowhere to stay! When checking in, was told to sms name to mobile number, then received a message back advising no room, overbooked! Spent the next 2-3 hours trying to find last minute accommodation in Melbourne on a Saturday night. Disgusting customer service, Wotif, you should not deal with this establishment!!!!
2018 年 7 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 6 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

Annie

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備

Scam!! Be aware!!!!

Do not be mislead by the name of the Apartment. There is no such apartment name Sunshine Boutique Apartments. The property is actually 568 at Collin Street. There is no reception counter in the apartment. The apartments are owned by individuals and let out to agent to managed. We arrived late at 10.30pm and there was no one to assist us. We were actually held up outside. A kind gentleman who was managing the security office, helped us to call the manager which turned out to be a Chinese student and said that she has no clue about my booking. I was so upset as full payment was made for the two nights stay. Prior to my trip, I have written to Hotel.com to inform about my arrival time so that someone will be there to receive us. But it didn't turn up the way we expected. After a wait of 30 minutes outside the lift lobby of the apartment, we were greeted by a Chinese lady. She told us she is just a student and she is helping the the owner who has gone overseas. She said that nothing was communicated to her. When we get to the apartment, it was not well cleansed and it was very untidy. The fitting and furniture used were basically from Ikea. We doubt they changed the bedding. The washing machine doesn't worked. I booked for an apartment with two rooms but she said we have to move to another place if we want to stay at our booking. The one that we arrived at are only studios. Therefore, my family of 5 was split out into two studio apartments. Bad choice!!!
2018 年 6 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

2 Bedroom CBD Apartment

Unfortunately our stay wasn't pleasant, from trying to check in and being told we would need to stay at another location, to waiting in the foyer for the owner to arrive to check us in, and getting our bond back was troublesome. The apartment had dirty dishes on the stove when we arrived and wasn't clean. We were provided with 2 towels dispite having 5 people stay. We were quite happy to leave in the morning well before check out!
2018 年 6 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Small room, dirty, but close to southern cross

The room was not cleaned with dirty dishes, toenail clippings and dirty mirrors. We were then moved to a smaller second room which had a bloody tampon left in the toilet, dried blood near the toilet and the air was crusty. When given the smaller room the lady squished a bug and flung it under the fridge. We weren’t given a discount due to downsizing which is ridiculous and sheets and couch had stains. The tv was not tuned and came with no remote so programming it was near impossible. The only good thing about this place was the location in comparison to Southern Cross Station (a 2 minute walk) giving great access to public transport. Overall would not stay again.
2018 年 5 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Sue、Adelaide

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

DISGUSTING

This was the worst place I have ever stayed. It was filthy, cockroaches in the kitchen, a layer of dust on most surfaces, a stinking rubbish-filled bin, sheets and towels not changed since who knows when. When I complained, I was moved to an apartment in another location; also dirty with unchanged sheets, no toiletries, not even a cake of soap. The next morning I was told to return to the 1st apartment, which would be my 3rd move in 24 hours. I was very upset and decided to book alternative accommodation. LastMinute provided professional service and reimbursed me for the Sunshine disaster. (I have never complained about any other accommodation.)
2018 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Kayla

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Unhappy experience

Difficult to make contact right from the start. We were told there was a problem with the original apartment we booked so she would put us in another. To many things wrong to cover but I have never come across such an apalling mess not to mention difficulty in communicating, in all my many experiences. Couldn't use oven or washing machine then were told we needed to pack up in the morning. We had to trudge luggage across town to another place only to get there and find somebody else's stuff and cleaners . We were told they would message when it was ready. 1 1/2 later we got the text. Kitchen had slippery oil on the tiles when we finally got there but I had given up trying to communicate with this woman. We had to wait until quite late for her to drop off clean linen before we could go to bed. I don't normally like to speak badly of a place but I feel strongly people should be warned of how unprofessional and badly run this place is. I am still waiting for my $150 bond back and a$50 refund for all the hassle of being moved around and waiting. It's been 2 weeks and no sign of it except being told that it's on its way. Be warned !!!!!
2018 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

P、Australia

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fantastic, roomy apartment with a great view.
2018 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jonatan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス

Reasonable accomodation for a short stay

Sunshine boutique makes a good value for money. Unlike some of the classy mid segment serviced appartments some of the amenities can be improved. None-the-less the service staff was highly hospitable and did their best to supplement the small shortcomings.

2/10 (非常に不満)

Annette

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Disgraceful and misleading conduct. Be wary!

Appalling service. Despite having pre paid I was unable to check in. The phone number provided was out of service and despite contacting Hotels.com an alternative contact number could not be provided. I feel totally ripped off as the hotel will not refund my money and neither will Hotels.com.. I will not ever book where there is no on site reception and will never use or recommend Hotels.com again!

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
This was my first time on Wotif. I wish I had of looked at previous reviews. I don't think I scrolled down enough. The person wasn't ready for me when I wanted to check in. I had little kids and had travelled for two hours already. It's not actually a real business managing apartments, it's a privately owned apartment. The mop was left at the door. The tv was brought up and plonked on a table, not plugged in, no remote, no aerial attached. A light globe was faulty which my 4 year was playing with. There was one bed for two kids (which I had booked) rather than two beds. They wanted $300 deposit when there's no business to get assurances from. Even Wotif couldn't get hold of the owner when I tried to complain, so how would you know you will get your deposit back? It all seemed really unprofessional to me. The photos are misleading. The apartment didn't have the same furniture of cosyness in the photos either. Very disappointed. That all said, the view was great and bed comfort was fine. My kids enjoyed it and I got over all my grumpness (well kind of)
2018 年 4 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス

Bizzare.

I arrived later in the evening to be greeted and be told no rooms were available. Was then walked 6 blocks to a residential apartment where we knocked on a door and got angrily yelled at by the existing occupants. Then tried another, which was clean and comfortable. Just completely bizzare of an experience.

4/10 (不満)

Georgia、Sydney

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

The location was the only positive experience

Coordinator’s phone never answered, one bed had a concrete mattress, the included bottle of spirits, although requested every day arrived on the last day as did coffee for the machine, requested sheets for the pull out bed arrived at 9.30 at night and we only received one. The trash chute wasn’t working. An unfortunate choice of accommodation. If we had needed assistance promptly it certainly wouldn’t have eventuated. Pity as the property’s location was fine.
2018 年 2 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

New to Melbourn、Melbourne

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

It’s not a hotel

There is no reception & no signs to indicate you are in the right place & you are not told this in your booking. You arrive to find there’s no phone number to call to find out how to enter the building. Someone randomly sms you to say they are coming to meet you. I waited 35 mins to enter the apartment. The apartment is ok except there’s no blinds so you have no privacy. You can close the bedroom door but it’s made of coloured glass so the lights of the building opposite shine in through the glass. If they just said... Call this number on arrival it would have made a big difference.
2018 年 2 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Dick、Orbost Vic au

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス

Close to Southern Cross

With no front desk, and an incorrect phone contact it took me 40 minutes, mostly in a noisy corridor and on the phone to WOTIF in USA to finally gain admission. When the staff member finally arrived he gave the impression that I should take this method of entry in my stride. Registration paperwork was made difficult for no reason. Paying $AUD300 security with 3 weeks refund turnaround, was very unreasonable. This should have been made known up front. Some bathroom lights didn't work, some toiletries were empty, coffee was old and hard in the jar, and very little sugar. Carpets were badly spotted in places and a dirty toilet seat made me nervous. There was no feedback form provided. Don't think I'll be creeping into that room again..............
2018 年 2 月に 2 泊滞在