I booked with breakfast on Expedia but the hotel said it wasn’t so I had to pay more
Mohamed
2025 年 7 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
suhail
2025 年 7 月 21 日
It was so goood
suhail
2025 年 7 月に 4 泊滞在
4/10 (不満)
SULAIMAN
家族旅行
2025 年 7 月 18 日
気になった点 : スタッフとサービス
I writing this review while waiting for ice more than 1 hour! When I call the room service he told me hotel is full Did i mentioned they tried to scam me with 2 invoices from the official restaurant? Still waiting for the ice to arrive by the way! This is one of the worst service I've encountered in any hotel even in 3 stars hotel in some area they have better room service
SULAIMAN
2025 年 7 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
YASSER
家族旅行
2025 年 7 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great service, Manager Mohammed helped me check in though I arrived 7 hours before check -time , Conceigne service was great as well as Zahed helped me book my train ticket, overall experience was wonderful
YASSER
2025 年 7 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
Sadia
2025 年 7 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
The best location. This hotel is very near the masjid. It took leas than 5 minutes to get to the ladies gate number 25. Amazing breakfast but very busy.
The hotel is now dated and in need of an upgrade, you notice this more if you come from a 5 star hotel in Mecca.
Sadia
2025 年 7 月に 4 泊滞在
6/10 (普通)
NAJIB
家族旅行
2025 年 7 月 15 日
Hôtel en travaux
Le wifi très faible et coupé régulièrement
NAJIB
2025 年 7 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Asim
2025 年 7 月 5 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The service was excellent.
Asim
2025 年 6 月に 5 泊滞在
10/10 (非常に良い)
ZIAD、Sammamish
2025 年 7 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The musala was great , esp. in summer when it is very hot at Duhr and Asr salat !
ZIAD
2025 年 6 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Abdulmenem
2025 年 7 月 3 日
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice
Abdulmenem
2025 年 6 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Hailan
2025 年 6 月 29 日
Hailan
2025 年 6 月に 5 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Nouh
2025 年 6 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We have a fantastic experience Thank You
Nouh
2025 年 6 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Nabil
2025 年 6 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Nice place to stay
Nabil
2025 年 6 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Huda
2025 年 6 月 16 日
Huda
2025 年 6 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
adel
2025 年 5 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Front desk very helpful
adel
2025 年 5 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Yaseer、Bolton
小さなお子様連れの家族旅行
2025 年 4 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Fantastic stay at this superb hotel.
Yaseer
2025 年 4 月に 5 泊滞在
6/10 (普通)
Abdul
小さなお子様連れの家族旅行
2025 年 4 月 28 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
It was very close to the Mosque
Abdul
2025 年 4 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
N
2025 年 4 月 27 日
N
2025 年 4 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Muhammed
家族旅行
2025 年 4 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Best Hotel.
Staff and duty Manager very helpful.
We as a family of 3 members were treated like Royalty/ were given free upgraded room/ Originally booked and paid from 19th to 24th April 2025 due to change in umrah rules in Mecca we had to check out on 22nd April earlier So we could perform our umrah in Mecca as new legislation would not allow forus to be in mecca after the 28th April and we were approved by duty manager Mohammed for the 2 day's refund.
The hotel management will go above customer Expectations to facilitate what they could.
Will always Stay at this Fabulous Hotel.
Seven Stars from us.
Muhammed
2025 年 4 月に 5 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mohammed Jamal
小さなお子様連れの家族旅行
2025 年 4 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location 2 minutes walking to the prophets mosque.
Ample elevators to go down easily even during busy period.
Multiple shopping places and food shops very convenient.
We had the half board package, very good variety for breakfast and dinner.
Highly recommended hotel
Mohammed Jamal
2025 年 4 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Oumar、Brooklyn
2025 年 4 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice hotel
Oumar
2025 年 4 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Omar
小さなお子様連れの家族旅行
2025 年 4 月 21 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Terrible expierence at this hotel, house keeping takes 8 to 10 hours to attend to you. Guest services keep making false promises. Personally would never stay here again
Omar
2025 年 4 月に 6 泊滞在
8/10 (良い)
Saiqa
2025 年 4 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Saiqa
2025 年 4 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Yasin
家族旅行
2025 年 4 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Yasin
2025 年 4 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2025 年 4 月 18 日
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
My journey at the Sofitel: very mixed feelings!
The Good: the quality of the food served at the restaurant, The front desk customer centricity.
The bad: inefficient communication/coordination within departments.
The Ugly: Dialing the customer service number (totally useless and sometimes rude). Maintenance: catastrophic, furniture falling apart.