We were given a dirty room with mold on the ceiling and side walls. Reported the details and sent photos to Expedia. We were reaching out to Saudi Arabia Health Authorities before the room was replaced. It is nonrefundable 😌
They never cleaned the rooms throughout our stay, even after multiple requests. The location was terrible and was least occupied, and I paid for Door keys left in the room: The worst possible experience any traveler could have had on a spiritual journey.
Yakub
2024 年 4 月に 10 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Meer
2024 年 4 月 14 日
Meer
2024 年 4 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Roland
家族旅行
2024 年 4 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The staff is amazing !! Thank you
Roland
2024 年 4 月に 8 泊滞在
6/10 (普通)
Mirza t
2024 年 3 月 31 日
Ok overall
Room service could ve been better !
Mirza t
2024 年 3 月に 6 泊滞在
4/10 (不満)
Akira
グループ旅行
2024 年 3 月 30 日
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス
Located at bad situations
Akira
2024 年 3 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
ABUBEKER
2024 年 3 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is very clean and with nice services
ABUBEKER
2024 年 3 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mohammad
小さなお子様連れの家族旅行
2024 年 3 月 14 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
All 5 stars are for the staff. Unbelievably supportive staff. Very well mannered, helpful and kind and welcoming