屋内プール、屋外プール、プール パラソル

オテル & リヤズ バリエール ル ナウラの口コミ

5 out of 5
オテル & リヤズ バリエール ル ナウラ
Rue Djebel Alakhdar, Bab Doukkala, Medina, Marrakech

口コミ

9.2

とても素晴らしい

評価 10 - 535 件の口コミ中 363 件が非常に良い" "
評価 8 - 535 件の口コミ中 128 件が良い" "
評価 6 - 535 件の口コミ中 31 件が普通" "
評価 4 - 535 件の口コミ中 8 件が不満" "
評価 2 - 535 件の口コミ中 5 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

9.2/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Kazuhiro

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
年末から年始にホテルに11泊しました。旧市街、新市街の間にあり静かで観光、食事に便利です。スタッフ等も丁寧でとてもラグジュアリー感があります。 年数が経った感はありますが清潔です。 テラスに関しては季節により日差しの入り方が違うので冬場はテラスが南側を希望を出した方が良いでしょう。
2023 年 12 月に 11 泊滞在
ハリル・アジナウ カスタマーリレーションマネージャー 顧客関係マネージャー ホテル バリエール ル からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
当ホテルへの温かいコメントをいただき、誠にありがとうございます。 お客様にご満足いただくことが私たちの最優先事項であり、私たちとのご滞在を楽しんでいただけたことを嬉しく思います。 同様に楽しい経験をするために、また近いうちにまたお迎えできることを楽しみにしています。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適すぎるホテル 居心地最高 ロケーション抜群
最高なおもてなしホテル、ロケーション最高、くつろげる雰囲気、スタッフが親切すぎるサービス。 本来は、外に出て観光を思う存分と予定していましたが、ついつい、ホテルの居心地が良すぎて、ホテルに多く滞在していました。私が、急に体調を崩してしまいましたが、瞬時にホテルの方が病院までの手配等行ってくれ、感謝しきれないです。またマラケッシュに来たらここへ泊ります。素敵なプーリがありますが、夜19:00まででした。もう少し長くオープンしてたらより最高です!
2018 年 9 月に 4 泊滞在
Laurent Garridoからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 8 日)
Dear Anonymous, following your stay at our hotel, you were kind enough to leave us a comment for which we would first like to thank you. Your comments are extremely important as they provide a motivation for continuous improvement. We are looking forward to having the pleasure of welcoming you again in the near future. Deserving your trust is essential. Yours sincerely

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地良し!キレイなホテル
ジュニアスイートに宿泊しました。とても部屋は広く、通路を挟んで左右にシャワーブースの洗面所ととバスタブの洗面所と別々にあるため家族でも同時に使用できます。プールを囲んで部屋が配置されているため、ベランダからプールを見下ろしながらゆっくりできます。駐車はバレーパーキングです。 立地もよく、クトゥビーヤモスク、ジャマエルフナ広場まで徒歩で10〜15分です。すぐ近くには、各職人さんによる民芸店もあり、お土産の調達にも便利です。 ターンダウンサービスでもお水を補充してくれるので助かります。ただ、冷蔵庫は弱くほぼ冷えません。 部屋以外も全体的にとてもキレイで、アットホームなリヤドではなくホテルに滞在したい方はにはお勧めです。
2018 年 7 月に 1 泊滞在
Laurent Garridoからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 3 日)
Dear Anonymous, following your stay at our hotel, you were kind enough to leave us a comment for which we would first like to thank you. Your comments are extremely important as they provide a motivation for continuous improvement. We are looking forward to having the pleasure of welcoming you again in the near future. Deserving your trust is essential. Yours sincerely

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2017 年 7 月に 2 泊滞在
Dear Anonymous, following your stay at our hotel, you were kind enough to leave us a comment for which we would first like to thank you. Your comments are extremely important as they provide a motivation for continuous improvement. We are looking forward to having the pleasure of welcoming you again in the near future. Deserving your trust is essential. Yours sincerely,

10/10 (非常に良い)

Ahmed

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Perfect. Just wow
2024 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nicolas

2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

jean-alexandre

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Super hôtel avec un personnel au petit soin ! Mention spéciale à Hicham pour sa prévenance
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custoからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
Nous vous remercions sincèrement pour votre aimable commentaire sur notre hôtel. Votre satisfaction est notre priorité, et nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt pour une expérience tout aussi agréable

10/10 (非常に良い)

Olivier

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2ème séjour au NOURA Barrière. Excellent hôtel très bien placé à 5mn à pieds des souks, très belle piscine à 29°, très belle suite, personnel au top avec un pour le service de conciergerie (résa des greenfees et des restos, organisation excursion à Essaouira...), super SPA. On y retournera.
2024 年 4 月に 7 泊滞在
khalil からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Nous sommes ravis que votre séjour au NOURA Barrière ait été aussi agréable ! Merci pour vos aimables mots. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau pour une autre expérience mémorable.Cordialement,

10/10 (非常に良い)

julie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Tres bon sejour
2024 年 4 月に 5 泊滞在
Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custoからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Nous vous remercions sincèrement pour votre aimable commentaire sur notre hôtel. Votre satisfaction est notre priorité, et nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt pour une expérience tout aussi agréable

10/10 (非常に良い)

Didier

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good location. Walking distance to all the major attractions. Staff very professional and helpful.
2024 年 3 月に 7 泊滞在
Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custoからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Thank you so much for your kind review of our hotel. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience.

10/10 (非常に良い)

Anthony

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent hotel, Staff, food, and cleanliness Will definitely go back
2024 年 3 月に 9 泊滞在
Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custoからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 6 日)
Thank you so much for your kind review of our hotel. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience.

10/10 (非常に良い)

pascal

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Personnel courtois. Emplacement central.
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custoからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
Nous vous remercions sincèrement pour votre aimable commentaire sur notre hôtel. Votre satisfaction est notre priorité, et nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt pour une expérience tout aussi agréable.

10/10 (非常に良い)

Louise

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff were very helpful especially the waiting staff at breakfast. The room was spotless and the cleaners do such a good job Felt very safe and was nice a quiet but close enough to medina to explore the city. Lovely pool area
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custoからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
Thank you so much for your kind review of our hotel. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience

10/10 (非常に良い)

SATOUF

2024 年 2 月に 6 泊滞在
Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custoからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Nous vous remercions sincèrement pour votre aimable commentaire sur notre hôtel. Votre satisfaction est notre priorité, et nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt pour une expérience tout aussi agréable

8/10 (良い)

Alaa

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great staff.. very friendly and hospitable
2024 年 2 月に 5 泊滞在
Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custoからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
Thank you so much for your kind review of our hotel. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience

6/10 (普通)

Philippe

気になった点 : 客室の快適度
N es pas a la hauteur d un 5 étoiles
Pas à la hauteur des hôtels barrière Chambre rdc à la vue de tout le monde Rien avoir avec la réservation La seule réponse était fallait réserver directement On rien faire
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custoからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience dans notre hôtel n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Votre feedback est très précieux pour nous, et nous prendrons toutes les mesures nécessaires pour améliorer nos services. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans le futur pour vous offrir une expérience plus satisfaisante

10/10 (非常に良い)

Zeynab

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Fantastic and clean hotel. We traveled as a family. Had a great time during our stay. Hotel had a Great swimming pool, hamam, beauty bar. There is a small kids club but my kids were not interested and would prefer the swimming pool. Staff were super friendly and present. The hotel is great it the city is ok. Maybe it’s somewhere you want to visit once!
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custoからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
Thank you so much for your kind review of our hotel. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience

10/10 (非常に良い)

David-Alexandre

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Service impeccable, personnel très Sympathique, absolument parfait en tout points! Vraiment à recommander :)
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custoからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
Nous vous remercions sincèrement pour votre aimable commentaire sur notre hôtel. Votre satisfaction est notre priorité, et nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt pour une expérience tout aussi agréable.

10/10 (非常に良い)

Christian

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
RARISSIME
Exceptionnel..Superbe...Merveilleux Je tiens a remercier Mr le Directeur de l etablissement une personne a l ecoute de la clientele..j associe l ensemble du personnels....avec une mention au niveau du SPA
2024 年 1 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Jean philippe

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Politique de réservation scandaleuse, j’ai réservé 90 jours avant, je me suis trompé sur l’arrivée, j’ai cliqué sur le 29 /12 /23 , au lieu de 30/12/23 . Je me suis aperçu de mon erreur, j’ai appelé 5 mn après ( 90 jours avant) et on m’a dit : on ne vous remboursera pas la nuit du 29/12 !!!!!!
2023 年 12 月に 7 泊滞在
Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custoからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience dans notre hôtel n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Votre feedback est très précieux pour nous, et nous prendrons toutes les mesures nécessaires pour améliorer nos services. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans le futur pour vous offrir une expérience plus satisfaisante.

2/10 (非常に不満)

Zeynah

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
I’m beyond disappointed in my stay with this hotel. First of all the rooms were boiling at night, we asked if we could have assistance with the AC( I assumed it wasn’t working) as it was so hot at night, we were told there is no AC in this hotel. We then asked how about a fan? The reception staff laughed and said no madam no fans and hung up. We booked treatments at the spa and were told we have to pay in cash only or no treatments. So we booked one treatment for the same day as we had the cash for that. This should have been a simple wash and blow dry. My sister attended the appointment after swimming expecting a wash and blowdry. The hairdresser proceeded to blowdry her chlorine filled dirty hair. She asked can I have my hair washed please it’s full of chlorine. To which she was told I don’t do washing and tried to carry on blow drying her hair! When at breakfast, we would sit and wait to be addressed, noticed or have our orders taken. We would see tables with 3 staff to them but ours was empty? No idea what the prejudice was here but I’ve never experienced it so. Was very disgusted by it. One night we ordered room service, the online menu in the welcome pack wasn’t working. So we went to reception to ask for a menu. They said they don’t have any. So we went back to the room called the room service option, told them and they said we only have the following. Which were limited options very limited, it wasn’t even late at night but no apologies for any inconvenience.
2023 年 11 月に 4 泊滞在
Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custoからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
We are sorry to hear that your experience at our hotel did not meet your expectations. Your feedback is very valuable to us, and we will take all necessary steps to improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you again in the future to provide you with a more satisfying experience.

10/10 (非常に良い)

HUSSAIN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very beautiful hotel and excellent staff
2023 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

LAURENT

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
TRÈS BEL HÔTEL
Un très bel hôtel, extrêmement bien placé proche de la Medina. De TRÈS belles chambres. Un service globalement très bon malgré des erreurs. Par contre arrêtez les bouteilles en plastique pour l'eau svp....
2023 年 10 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

PIERRE TRAN BA

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Confort correct pour un 5 étoiles Situation centrale Restauration moyen
Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custoからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
Nous vous remercions sincèrement pour votre aimable commentaire sur notre hôtel. Votre satisfaction est notre priorité, et nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt pour une expérience tout aussi agréable.

8/10 (良い)

Said

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Très bon séjour haut de game , mais un peu bruyant au vue de la situation de notre chambre près de l entrée
2023 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

patricia

2023 年 10 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Maite、Monaco

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Très bien
2023 年 10 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Clément

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Henry

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Beatuful proprty and great staff. We wished we had time to stay a little longer.
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custoからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
Thank you so much for your kind review of our hotel. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience

10/10 (非常に良い)

Hadassah

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean, friendly staff
2023 年 8 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Gilles

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
3 jours agréables et dépaysants 3 nuits confortables.
2023 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

zagnouni

2023 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

zagnouni

2023 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Veronique

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 7 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Luisa

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The location is fabulous, everyone from the front desk to housekeeping and dinning room servers were friendly and helpful Our rooms were spacious, bright and well appointed Overall our favourite hotel on our trip
2023 年 7 月に 4 泊滞在
Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custoからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
Thank you so much for your kind review of our hotel. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience

10/10 (非常に良い)

Juan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I stayed at a Ryad and it was a very spacious clean and elegant
2023 年 5 月に 5 泊滞在
Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custoからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
Thank you so much for your kind review of our hotel. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience

10/10 (非常に良い)

BENJAMIN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Magnifique
2023 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Morris

2023 年 5 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sympa
2023 年 5 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jonathan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Family trip
Great hotel in a good location. Staff were friendly and helpful and the amenities were very nice.
2023 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jonathan

2023 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Wendy

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff extremely professional intent on excellent service welcoming in everyway.
2023 年 4 月に 6 泊滞在
Khalil Ajnaou Responsable de relation client Custoからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
Thank you so much for your kind review of our hotel. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience

8/10 (良い)

Halldor

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Not worth the high cost
We rented a ryad in a 5-star hotel which was expensive. We naturally expected luxury level accommodations. I'm sorry to say that this wasn't the case. Our ryad was due for a renovation. In terms of service the staff was friendly but sometimes things would take a long time. For example, both the light bulbs in one of the bathrooms were out and we had to ask for them to be replaced two days in a row, for it to finally get handled.
2023 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Aaron

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great location
2023 年 2 月に 2 泊滞在
Imane TRACHLI- Responsable Marketingからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 13 日)
Dear Mr Aaron, Following your stay at our hotel, you were kind enough to leave us a comment for which we would first like to thank you. Your comments are extremely important as they provide a motivation for continuous improvement. We are looking forward to having the pleasure of welcoming you again in the near future. Deserving your trust is essential. Yours sincerely,

8/10 (良い)

Jonathan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Superb hotel except for...
This is an excellent 5 star hotel in a great location very close to the centre of Marrakech. The rooms are very large and beautifully presented. The central swimming pool is great and it was a delight to stay there. However there were 2 significant issues: 1) The air conditioning was turned off for winter. The rooms were warm 23deg at night and this was too hot for comfortable sleeping. When I pay €400 a night I expect to be able to control the room temperature. 2) The noise transfer from the room above was completely unacceptable. Every foot step on the hard floor above, was heard directly below. The occupants of the room above returned each night at 1am and walked around their room for 30-60 minutes before finally going to sleep. This woke both of us up each night and in not acceptable for a hotel of this quality and price. Overall an excellent hotel that is let down by 2 serious issues. If these issues are resolved we would be delighted to return.
2023 年 2 月に 2 泊滞在
Imane TRACHLI- Responsable Marketingからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 13 日)
Dear Jonathan, Thank you for having stayed at Hotel & Ryads Barrière Le Naoura Marrakech and sharing your comments with us. Your comments are extremely important as they provide a motivation for continuous improvement. Still, we are very sorry you faced these problems during your stay. We have been made aware of them and are doing our best to solve them.We look forward to welcoming you for your next stay at Marrakech so you can have a better experience among us. Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
Hotel complètement européanisé et standardisé, manque de charme
2023 年 2 月に 2 泊滞在
Imane TRACHLI- Responsable Marketingからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 23 日)
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire. Nous sommes ravis de constater votre satisfaction générale. Toutefois, nous sommes navrés de voir que notre établissement ne correspond pas à vos attentes.En espérant avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau.Meilleures salutations.

8/10 (良い)

Eva

2023 年 2 月に 2 泊滞在
Imane TRACHLI- Responsable Marketingからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 13 日)
Dear Eva,Thank you very much for your generous rating following your recent experience in our establishment.We hope to have the pleasure of welcoming you again.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Pekka J

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
The ryads are a very good deal. The staff is really friendly and helpful and they really take care of their customers. Only the bar staff is very s-l-o-w. There is some visible wear-and-tear in the public spaces and rooms. Plumbing needs improvement. Nonetheless, definetely worth a recommendation.
2023 年 1 月に 3 泊滞在
Imane TRACHLI- Responsable Marketingからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 19 日)
Dear Pekka,Thank you very much for your generous comment following your recent experience in our establishment.Making our guests feel comfortable is one of our priorities and we are more than happy to read that our teams provided you with a wonderful stay.Still, we are very sorry you faced these problems during your stay. We have been made aware of them and are doing our best to solve themWe hope to have the pleasure of welcoming you again.Kind regards,

8/10 (良い)

guenhael

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 12 月に 1 泊滞在
Imane TRACHLI- Responsable Marketingからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 24 日)
Cher Guenhael,Nous vous remercions pour votre commentaire. Nous sommes très ravis de constater que vous avez passé un excellent séjour dans notre établissement. Nous nous ferons un plaisir de vous accueillir à nouveau.Meilleures salutations.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Perfect stay
We stayed for a week and had a great time. The hotel is centrally located and very welcoming. The food was very good, if a little limited in the evening, but that didn’t matter as there were lots of places to eat. However the best thing about the hotel are the staff, who are brilliant! Very professional but also very friendly and helpful. We really enjoyed our stay and would happily return
2022 年 11 月に 6 泊滞在
ImaneTrachliからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 6 日)
Dear Anonymous,Thank you very much for your generous comment following your recent experience in our establishment.Making our guests feel comfortable is one of our priorities and we are more than happy to read that our teams provided you with a wonderful stay of which you enjoyed every detail.We hope to have the pleasure of welcoming you again.Kind regards,